Rossmann

( 3.88 )

Opinie (9182)

Godny polecenia!

Duży wybór w towarach, fajna obsługa, częste dostawy, możliwość zrobienia zakupów online. Polecam.

Koszmar

przy próbie zakupu produktów pachnących (perfumy, dezodoranty, antyperpiranty) nie możliwości zapoznania sie z zapachem!!! testerów brak a przy próbie sprawdzenia z opakowania jesteśmy besztani przez pracowników! co więc robie? zmieniam sklep na HEBE!!!!! tam jest i miła obsługa i testery! już nie zrobie zakupów w Rossmanie!!! obsługa nieprzyjemna a sklep ma kiepskie zasady marketingu!

Kasjerka ignoruje klienta

Ogólnie produkty rossman oceniam na 5+ Nie jestem zadowolona z dzisiejszej obsługi rano w drogeri Rossmann Chełm Aleja 3 Maja 22 przez Panią kasierke. Ta Pani widząc że za raz zostanę obslurzona przez inną kasierke domagała się by przenieść się do niej do jej kasy. To mi się nie podobało ponieważ ja już byłam prawie obdarzona przez inną Panią. Pani nie zaproponowała skorzystania z aplikacji mimo tego że widziała że mam telefon w ręku z kodem i czekam. Później nie zaproponowala reklamówki musiałam ją o nią poprosić. Prosiłam by mnie spakowała (miałam 4produkty) ponieważ płaciłam za zakupy Pani mnie zignorowała. Tak nie zachowuje się pracownik na poziomie. Ona od tego tam jest by klient był zadowolony. Myślę że przydał by się w rossmannie tajemniczy klient który oceni prawdziwą postawę Kasjerek! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Taka obsługa to pomyłka

Zgodzę się z wpisem o zastępcy kierownika Pani jest bardzo wscipska osoba też doświadczyłam głośnego obgadywania.pozdrawiam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Średnio zadowolony

Dzień dobry byłem klientem Rossmanna w tym miesiącu wraz z żoną. Przyjechaliśmy na wczasy. Doszło do nie przyjemniej sytuacji robiliśmy zakupy. Moja żona jest osobą nieco o większej masie ciała. Stała na dziale z perfumami Pani z etykietka zastępca kierownika wraz z jakas dziewczyna pracujaca w rossmanie i Pani zastępca cytuję powiedziala :,, czasami się zastanawiam co taki facet widzi w takiej kobiecie o takim braku figury '' stojąc na dziale z perfumami słyszeliśmy to nie było cicho powiedziane. Jesteśmy rozczarowani co taka perfidna i mało kompetentna osoba robi na tym stanowisku. Było dzwonione na infolinie niestety nikt nie odbierał. Więc nasuwa się pytanie czy inni klienci też są obgadywani przez Panią zastępcę kierownika? Kto przyjmuje takie osoby na takie stanowisku. Sprawy nie odpuszczę. Dzięki tej Pani napewno obroty spadają bo zakupy nie są przyjemnością. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Brak faktury VAT przy kasie

Brak możliwości pobrania faktury VAT będąc w sklepie

Dyskryminacja niepelnosprawnej

W dniu 14.08.2019, około 20.30 w galerii w Siedlcach przeżyłam szok pani kasjerka ustala kolejkę kto ma być następny i wybiera klientów z kolejki. Jestem osobą niepełnosprawną, a tu Pani kiedy podchodzę do kasy prosi Panią stojąca za mną w ciąży do kasy, ja stoję, wszyscy patrzą z pogardą jeszcze takiej dyskryminacji nie przeżyłam. Wsyd ostatni raz byłam w tym sklepie, a był moim ulubionym. Dziękuję wszystkim, będę doradzać zakupy w innych miejscach. Z poważaniem klienta (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

przemiła obsługa

Obsługa w tej drogerii jest zawsze miła, uśmiechnięta i pomocna w odnalezieniu produktów na półkach sklepowych

Powolna obsługa, długie kolejki.

Zdecydowanie zbyt mało personelu, jedna kasa i długa kolejka. Ochrona spoglada na każdego jak na złodzieja, dziwna atmosfera.

Jakość odługi przy kasie

Czyżby się zminiły standardy obsługi w kasie:?, Jestem stałą klientką Rossmana i w różnych miastach(Ostrów Wlk., Opole, Syców, Wrocław itd), w żadnym z wymienionych nie spotkałam się z tak niskim poziomem obsługi. Pani, która miała okazję mnie obsługiwać była nieuprzejma, nie zapytała o aplikację, nie zaproponowała tej jakże wspaniałej idei pomagania innym, klientce przede mną, nie pakowała produktów do zakupionej przeze mnie torby reklamowej, na pytanie, czy starszej osobie również by nie zaproponowała pomocy, odpowiedziała zdawkowo cyt.: Jak trzeba by to bym może pomogła. Tak więc z tych słów jasno wynika, że standard obsługi jest niski i mało akceptowalny. Na pożegnanie ani do widzenia, ani zaproszenia do ponownych zakupów. Nie wypada mi nic innego, jak życzyć tej placówce "szybkiego powrotu do zdrowia". (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Niemiła obsługa

Za każdym razem gdy jestem w drogerii w Brzozowie obsługa jest niemiła i zarozumiała. Zawsze mam wrażenie, że jestem nieproszona. Nie mówiąc już o tym ze oprócz osoby na kasie, cała obsługa jest na zapleczu i trzeba prosić by ktoś wyszedł do klienta.

Niemiła obsługa

Za każdym razem gdy jestem w drogerii w Brzozowie obsługa jest niemiła i zarozumiała. Zawsze mam wrażenie, że jestem nieproszona. Nie mówiąc już o tym ze oprócz osoby na kasie, cała obsługa jest na zapleczu i trzeba prosić by ktoś wyszedł do klienta.

Szybka obsługa klienta, cierpliwy personel.

Polecam, dobra i miła obsługa. Wyjątkowo cierpliwa. Widziałem nie raz jak wielkie paniusie kluca sie o złotówkę rabatu (mi by sie nie chciało i było wstyd) a obsługa cierliwie słuchała. Co do obsługi jeśli Panie mają czas chętnie podpowiadają i doradzają.

Świetna obsługa

Bardzo dobra obsługa na wysokim poziomie. Na wejsciu zostałem przywitany uśniechem przez ekspedientke. Towar poukładany w taki sposób, aby nie było problemu z jego znalezieniem, personel zainteresowany klientem. Dostałem informacje o aplikacji rosman.

Obsługa nie ogarnia

Szukałem konkretnego produktu i poprosiłem o pomoc jedną z pracownic. Zupełnie nie wiedziała o czym mówię i bez celu prowadziła mnie między półkami po czym i tak stwierdziła, że takiego produktu nie mają.

Nie ma możliwości zwrotu towaru !!!!

Niestety brak kompetentnych pracowników. Chciałam zamienić farbę na inną i ewentualnie dopłacić tego samego dnia z paragonem i niestety Pani ekspedientka nie mogła udzielić mi takiej informacji więc poprosiła kierownika sklepu a Pani kierownik również nie zgodziła się na zamianę chociaż sprawdziła że towar był w nienaruszonym stanie, ale stwierdziła że nie może mi wymienić farby, tłumacząc odgórnymi przepisami. Mam tylko jedno pytanie po co dają po zakupie paragon? Z mojego doświadczenia po to, aby w ewentualnych niedogodności zwrócic towar,w innych sklepach nie ma z tym najmniejszego problemu nawet w Rossmann w innych miastach. W Rossmanie Ustka nie są wcale respektowane prawa konsumenta gdzie w regulaminie jest siedem dni na zwrot towaru. Kpina!!!!!

Obsługa klienta

Jestem rozczarowana dzisiejszą obsługą w sklepie Rossmann Gorzelniana 1. Pani, która siedziała na kasie miała obojętne podejście do klienta. Tej Pani wizerunek jak i sama obsługa dawała do odczucia, że siedzi tam za karę. Nie było przywitania, pożegnania, zero standardu obsługi klienta. (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

Masakra

Jestem oburzona zachowaniem młodej kasjerki. Lekceważenie pogarda, to kiepski pomysł na obsługę w drogerii

Obsluga niepryesykola. LIPA LIPA LIPA

Niestety zamówienia W Rossmann przez Internet to lipa. Kupiłem wczoraj produkt na stronie Rossmann z odbiorem w sklepie . Wszystko fanie, produkt odebrałem . okazało się , ze wybrałem nie ten co trzeba wiec wróciłem grzecznie do sklepu i poprosiłem o wymianę. i się zaczęło, Rossmann Gdansk Szafarnia 11, produktu nie można wymienić bo był kupiony online chociaż paragon wystawiony w sklepie . Ekspedientka powiedziała mi ze musze dokonać zwrotu Online , wypełnić stertę formularzy ale ona nie wie czy mi się to w ogóle uda.Odradzala zakupy Online bo wlasnie sie to tak konczy.. Rossmann Online to lipa wiec ostrzegam wszystkich przed zakupem online . Był to mój ostatni zakup w tej sieci. Nie doinformowany personel, który wysyła mnie do regulaminu sklepu . Żenada na całej linii. Brak pro klienckiego podejścia. Nie musze przecież kupować w Rossmann są inne sklepy. >Wielka porażka.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(3.79 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(3.87 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem