Leroy Merlin

( 4.08 )

Opinie (2767)

brak obsługi

Chyba z 10 min czekaliśmy na pracownika z działu hydraulicznego, bo rzekomo był coś załatwić u dyrektora....nie byłoby problemu gdyby ktoś go w tym czasie zastąpił, a klienci nie musieliby ustawiać się w kolejce do jego stanowiska. Wraz z nim u dyrektora poszli chyba inny pracownicy, bo przy najbliższych 4 stanowiskach z innych działów również nie można było znaleźć obsługi. Finalnie pracownik pomógł nam wybrać odpowiedni sprzęt i był bardzo sympatyczny i rzeczowy, ale nie zmienia to faktu, że straciliśmy czas.

Wygodny, duży sklep

Duża przestrzeń, wygodne rozmieszczenie towaru i szerokość alejek, ale za mało pracowników do pomocy.

Polecam

Nie mogę nic złego powiedzieć na obsługę tego sklepu i sam sklep. Sklep dobrze zatowarowany. Nawet jeżeli jakiejś rzeczy nie było na stanie, sprowadzali ją przed deklarowanym czasem. Dzięki szybkiej dostępności i bezproblemowej dostawie wykończenie mojego mieszkania przebiegło naprawdę szybko i sprawnie. Dziękuję.

Kompletnie zniechęcająca obsługa

Pojechałem, by zakupić kantówki i inne rzeczy potrzebne przy budowie altany. Spychany byłem z działu do działu w sposób niesympatyczny i zbywający, kiedy nie mogłem znależć produktu. Nie jestem idiotą i wiem co jak się nazywa i gdzie szukać, ale pracownicy są niemili i niekompetentni... Dziwne, bo w Piasecznie jest zupełnie inaczej... Szkoda, że asortyment jest różny i będę musiał mimo wszystko wrócić, bo w Piasecznie nie mają pewnych rzeczy. Co też mnie dziwi... Obsługa sklepu w Jankach jest fatalna, a szkoda, bo klientem Leroy jestem od ponad 20 lat i nigdy wcześniej nie miałem zastrzezeń.

Niesamowita obsługa!

Pani kierownik działu ogród w Katowicach Trzy Stawy. Kompetentna, zaangażowana,otwarta na współpracę z klientami,jest w stanie rozwikłać problem, który wydaje się nie do przeskoczenia...Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku... (dane osobowe usuniete przez administratora - RODO)

fantastyczna obsługa

niestety znów dotarliśmy do sklepu na tyle późno, że zanim udało nam się dojść do kas wybiła już 21. Na szczęście obsługa nie straciła humoru oraz pozytywnego nastawienia do klientów, więc nie dąsali się, kiedy już po 21 dokonywaliśmy płatności. Wielkie podziękowania dla pracownika na dziale "Drzwi", który w mgnieniu oka zrobił dla nas zamówienie na drzwi wraz z ościeżnicami, a do tego wszystko wyjaśnił. Jego optymizm i tempo pracy były naprawdę zdumiewające o tak późnej porze. Serdecznie polecamy ten sklep Leroy Merlin. Może i jest daleko dla tych, którzy dojeżdżają z innych stron miasta, ale naprawdę dla tak fachowej obsługi warto.

Obsługa

Chciałam bardzo podziękować Panu z działu sanitarnego za bardzo mila obsługę i poradę i udane zakupy z waszego działu Pozdrawiam (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Komuno wróc

Dość często robię zakupy w państwa sieci ale oddział w Swarzędzu jest idealnym przykładem jak nie traktować klienta. Trzy razy próbowałem kupić materiał z działu drzewnego. Awaria piły - ok rozumię. Pan obsługujący przychodzi na 14:00 godzine... że co ..? To po co jest tam cała reszta.? Ale dzisiaj to przeszli samych siebie. Pan , który obsługuje pile udaje że nie widzi klientów. Rozumię, że ma jakąś kolejkę ale jak ja mam się w nią ustawić ze swoim zamówieniem kiedy ten mnie ignoruje..? Jest tam jeszcze wiele innych osób ale nikt nie jest zainteresowany obsługą. Może by zainwestować w większą ilość personelu jeśli obecna obsada jest tak przeciążona działaniami związanymi z funkcjonowaniem tego przybytku, że nie realizuje swojego podstawowego obowiązków jakim powinna być obsługa klientów... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

w porządku, ale za mało obsługi

Leroy jak każdy inny, ale ma zdecydowanie mniej widocznych pracowników niż choćby sklep na granicznej. Jestem przyzwyczajona do układu produktów w innej lokalizacji, więc ciężko było mi na początku cokolwiek znaleźć, ale jak już udało mi się trafić na pracownika to bez problemu pomógł mi dojść do właściwej alejki. W kasie obsługa była bardzo sprawna, a sam sklep był czysty. Jest to bardzo duży sklep, więc nawet przy takiej dużej ilości na dziś, nie było problemu żeby poruszać się pomiędzy alejkami.

Miło i profesjonalnie

Wzorcowo zostałam poinformowana. Otrzymałam rzetelną informację i poradę.

Bardzo ospała obsługa

Same zakupy przebiegły pomyślnie, ale gdyby nie konieczność kontaktu z obsługą, wyszłabym stamtąd o wiele szybciej.... są strasznie ospali i mam wrażenie, że nawet znudzeni swoją pracą. Nie mogę powiedzieć, że nie uzyskałam odpowiedzi na moje pytania, udało mi się nawet zamówić niektóre produkty z dostawą do domu, ale strasznie długo to zajęło, bo jeden z pracowników nie miał chyba siły, żeby cokolwiek powiedzieć, a do tego musiał kilka razy kliknąć w systemie. Dodatkowo mnóstwo czasu spędziłam w kolejce do BOKu, gdzie musiałam ponownie założyć kartę lojalnościową....Polecam ten sklep, ale może spróbujcie w innej lokalizacji?

Super jakość usługi projektowanie łazienek

Witam serdecznie, w dniu 17/06 w sklepie Leroy Merlin w Piasecznie umówiłam spotkanie na wykonanie projektu dwóch łazienek. Muszę się podzielić z Państwem opinią jakości usługi przez pracownicę. Oprócz przemiłej atmosfery Pani wykazała się bardzo dużym profesjonalizmem, pomogła i doradziła w trudnych kwestiach usytuowania i montażu wanien czy umywalek w obu projektach oraz doborze glazury. Cały czas spędzony podczas projektowania zaliczam do bardzo przyjemnych. Polecam współpracę z tą Panią- miłą, profesjonalną, pełną zaangażowania osobą. Teraz czekamy na wykończenie całości zaprojektowanych pomieszczeń. Myślę, że będziemy bardzo zadowoleni. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) Pozdrawiam, Marzena

Dobrze

Fajny sklep, wybór towaru ok. Obsługa sklepu miła, pomocna.

Super

Duży wybór towaru, miła kompetentna obsługa, widoczna na sklepie.

Bez tłumu ludzi

W porównaniu z innymi placówkami leroy merlin, w tej nie spotkamy tłumu ludzi. Co jest oczywiście super, ale mam wrażenie, że jest to efekt tego, że mają mniejszy asortyment niż w innych sklepach. Poza tym w sklepie panuje spokój i porządek, pracownicy są bardzo sympatyczni i pomocni. Na każde nasze pytanie dotyczące projektowania łazienki i kuchni, odpowiadali z uśmiechem na twarzy i potrafili wyczerpać temat.

Spokojnie i miło

Jeśli potrzebujemy materiałów do remontu, wykończenia lub aranżacji, zawsze jedziemy do Leroy Merlin. Wybór jest naprawdę duży i rzadko się zdarza, żeby czegoś nie było w ofercie lub na sklepie. Obsługa jest bardzo sympatyczna i kompetentna, choć widać to dopiero jak się poprosi ich o pomoc, bo wcześniej nie wykazują żadnego zainteresowania klientem. Często udają, że nie widzą błąkających się po dziale klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(2.71 )

Castorama

(4.04 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem