Leroy Merlin

( 3.87 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3747)

NIE POLECAM

Produkt oryginalnie zapakowany drzwi okazały się uszkodzone. Sklep przesłał reklamację do producenta. Producent odezwał się bezpośrednio do nas. Okazało się że z 7 zamieszczonych zdjęć przesłano producentowi tylko 3. Producent twierdzi, że uszkodzenie spowodował sklep, sklep zrzuca winę na klienta i nie uznaje reklamacji. jedynym sposobem na uniknięcie takiej sytuacji jest rozpakowywanie wszystkiego przy obsłudze sklepu! Porażka NIE POLECAM tego sklepu w Żorach i pozdrawiam serwis.

Dokonalam zamowienia telefonicznego, ...

Dokonałam zamówienia telefonicznego, a obsługiwał mnie Pan z Działu drzewnego. Uzyskałam fachowa poradę, profesjonalna obsługę, a Pan pomógł mi dodatkowo w rozszerzeniu pierwotnego zamówienia. Nie musiałam wiec nigdzie jeździć i niczego wyjaśniać na miejscu. Rozszerzenie mojego zamówienia spowodowało kilka komplikacji, ale pan z działu drzewnego na bieżąco informował mnie, na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia. Teraz zamówienie jest do odbioru, a to oznacza, ze remont u mnie zakończy się za tydzień, dzięki pomocy Pana z Działu drzewnego. Dziękuje za fachowa obsługę

kompletne dno ,reklamacja ...

kompletne dno ,reklamacja szafki łazienkowej nr62/3377/2021, szafka po 5 miesiącach od zakupu spuchła na na łączeniach, bo płyty z których jest wykonana rozwarstwiają się , reklamację złożyłem na piśnie osobiście w sklepie ,dołączyłem zdjęcia , po miesiącu oczekiwania zniecierpliwiony zadzwoniłem do leroj merlin w Olsztynie gdzie super nieuprzejma pani powiedziała, że korpus szafki nie będzie wymieniony używając argumentu "nie bo nie" w zamian za to dadzą mi jakąś deskę żebym sobie przybił i będzie dobrze, w wyniku tej sytuacji wysłałem dwa pisma do leroy merlin z prośbą o odmowę na piśmie wraz z uzasadnieniem lecz zostały one zignorowane i pozostają bez odpowiedzi , jeśli nie załatwią uczciwe sprawy zawiozę tę szafkę do sklepu rzucę przy kasach, niech inni klienci widzą jak leroy merlin załatwia reklamacje

W dniu 30.08 ...

W dniu 30.08 na dziale płytek/kuchni obsługiwał mnie przemiły Pan. Szybko i profesjonalnie doradził w trudnych kwestiach. Do Pana Kierownika: premia się należy:)) Serdecznie pozdrawiam. Wioletta.

Jest to mój ...

Jest to mój ulubiony market budowlany. Obsługa jest zawsze sympatyczna, na 10 pracowników 9 zawsze służy pomocą zarówno przy próbie znalezienia danego artykułu, jak i przy wyborze danego sprzętu/narzędzia spośród szerokiego asortymentu. Bardzo doceniam fakt, że panowie z obsługi zawsze chętnie pomagają załadować do wózka cięższe przedmioty, a nie stoją i patrzą, kiedy klient sobie upuści regał na stopę. Pół gwiazdki odejmuję za brak planu sklepu lub rozstawionych po całym markecie map, na których możnaby odszukać interesującego nas działu.

Ostatnio PRÓBOWAŁEM zakupić ...

Ostatnio PRÓBOWAŁEM zakupić panele podłogowe. Obsługa przy stanowisku wgl nie zwróciła na mnie uwagi tylko śmieszki do siebie. Jak już poprosiłem Panią z działu to jak obrażona raczyła mnie obsłużyć. Wiedzy raczej sporej nie posiadała, odpowiadała zdawkowo na "odczep się". z wyborem podkładu także zostałem sam... Zrezygnowałem z zakupów i wszystkim raczej odradzam kierowanie swoich kroków, jeśli liczą na poradę...

Kupiłem deskę do ...

Kupiłem deskę do muszli klozetowej. Niestety nie pasowała. Podczas próby zwrotu zostałem poinformowany że nie mogą przyjąc towaru, bo jest rozpakowany! Jak mam przymierzyć do muszli? Nie polecam tego sklepu. casto jest 1000 razy lepsza.

W dniu dzisiejszym ...

W dniu dzisiejszym o godz. 20. 00 w sklepie Kaliszu wybierałem szlifierkę do drewna. Jestem pod wrażeniem profesjonalnej obsługi jaka została mi udzielona. Serdeczne podziękowanie Pani doradczyni, która mnie obsługiwała, pełen profesjonalizm. Grzegorz Kubiak 504871715

Uważajcie mają taki ...

Uważajcie mają taki zapis w regulaminie że towaru żadnego z powrotem mogą nie przyjąć. Paragraf3punkt4. Dziś się o tym przekonałem. Najpierw dostałem odpowiedź ze tego nie przyjmują jak powiedziałem ze nie ma tego w regulaminie to ze kartonik otworzyłem i nienmusza przyjmować. Można oddać tylko wyłącznie jak kupisz i nie dotykac, tylko jak wtedy sprawdzić chociazby co jest w środku. Hasło bezterminowo zwrot tam nie istnieje w Castoramie takich cyrkow nie robią

Dzień dobry,w dniu ...

Dzień dobry, w dniu 30.08.2021 zrobiliśmy z mężem zakupy na Dziale Kuchnia, bardzo dziękujemy Panu (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za bardzo miłą i profesjonalną obsługę:) Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego :)

Profesjonalna obsługa . ...

Profesjonalna obsługa . Po zraz kolejny jestem bardzo zadowolony z zakupów. Na szczególna uwagę zasługuje pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu budowlanego profesjonalista w swoim dziale.

Podziękowania za profesjonalną ...

Podziękowania za profesjonalną obsługę dla pani Bożenki z działu firanek! Polecamy ten sklep. Lusia i Sławek z Bielska-Białej : )

W dniu 29.07.2021 ...

W dniu 29.07.2021 zostało złożone zamówienie oraz wpłacona zaliczka w wysokości połowy wartości zamówienia. Czas oczekiwania na zamówienie to 14 dni roboczych!!!!!!! Grzecznie czekałam aż ten czas minie. W 13tym dniu od zamówienia zadzwoniłam do projektanta zapytać co się dzieje, dlaczego nie dostaję powiadomienia o tym że zamówienie jest gotowe. Okazuje się, że moje nazwisko się zgadza na kosztorysie jednak adres oraz numer telefonu klienta niestety już nie. Poza tym uzyskałam informację od pana że zamówienie przyjechało już 13.08 a ja dzwoniłam 17.08 czyli w 13tym dniu roboczym od dnia zamówienia. Okazuje się że mojego zamówienia nikt nie skompletował(!!!!) i nagle zgubiła się fuga która była zamawiana, może się sprzedała, może zniknęła, nikt tego nie wiedział. Pan miał ustalić z kierownikiem czy może skompletować mi zamówienie z fugą 2x po 2,5kg ale w cenie jak za 5kg które zamawiałam. Czekałam godzinę na kontakt, wysłałam smsa do pana że czekam na telefon jednak nie raczył oddzwonić. Po raz kolejny musiałam dzwonić sama. Fuga się jednak odnalazła bo ponoć kolega włożył ją pod stół!!!!!!!!!! Następnie umówiliśmy dostawę na sobotę 21.08. Ponieważ zrezygnowałam z chorej opłaty za wniesienie zamówienia załatwiłam sobie ludzi do pomocy na ten dzień. A teraz do brzegu. Dostawa została umówiona na godzinę od 16.00 do 17.59. O godzinie 16.21 dostaje telefon z magazynu ze płytek nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dostawa może przyjechać w poniedziałek. Nie zgodziłam się bo w mieszkaniu czekali znajomi do wnoszenia. Pan który dzwonił miał sprawę załatwić i do mnie oddzwonić. Nie oddzwonił. Zadzwoniłam o godzinie 17.00. Odebrała jakaś pani- niestety nie dosłyszałam nazwiska (a bardzo szkoda) gdyż potraktowała mnie skandalicznie. Miała pójść na magazyn i dowiedzieć się co się wydarzyło i oddzwonić. Do tej pory pewnie jeszcze tam idzie skoro nie oddzwoniła tak mniemam. Prosiłam żeby skontaktował się ze mną kierownik jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona jednak chyba zapomniała mu przekazać. Dzwoniłam kilka razy, przełączano mnie na działy na których nikt nie odbierał!!!!!! Po kolejnym oczekiwaniu około godziny 17.30 zadzwoniłam ponownie i odebrał pan z magazynu, poinformował że sprawdzi co się dzieje i po raz kolejny oddzwoni. Jedyny człowiek który oddzwonił oraz łaskawie się pofatygował na ten magazyn i zwyczajnie się dowiedział co się dzieje z zamówieniem. Jakimś cudem płytki się znalazły(!!!!) i dokładnie o 18.00 zamówienie przyjechało. Czy to jest poważne????????? To co się wydarzyło jest skandaliczne i niedopuszczalne. Czy ja te rzeczy biorę za darmo, że łaskę mi zrobiliście? Zapłaciłam 8700zł za to zamówienie i za przywiezienie też więc co to za żałosne traktowanie za moje własne pieniądze. To jaki macie tam bałagan to w głowie mi się nie mieści. A traktowanie człowieka to jakiś koszmar. Może pora się zastanowić bo ludzie mają gdzieś klientów ale pewnie wychodzą z założenia że jaka płaca taka praca. Olewka. Gdyby nie to że pan projektant zrobił nam ładny projekt, zamówienie bym anulowała jednak to są ostatnie zakupy w tym sklepie. Mieliśmy jeszcze kupować płytki do kuchni i meble ale nic więcej nie zamówię choćby byli jedynym marketem budowlanym na ziemi. Nie mam zamiaru się użerać i wydzwaniać do niekompetentnych ludzi. A dodatkowo proszę pouczyć projektanta, żeby w pierwszej kolejności wspominał przy projektowaniu o tym, które rzeczy są od ręki a na które trzeba czekać 14 dni roboczych bo może komuś się spieszyć i ma umówionego fachowca. Ja wolałabym mieć wybór a nie pan mi zaprojektował z takimi płytkami po czym mówi że muszę czekać. Gdybym wiedziała, że mam czekać tyle czasu i mieć takie problemy jakie się wydarzyły wybrałabym to co jest dostępne w sklepie od razu. Jedynie projekt wykonał dobrze. Przełączanie na dział gdzie nikt nie odbiera jest niedopuszczalne. Ci ludzie myśleli że nie będą mieć za to żadnych konsekwencji i mogą mnie tak traktować? To jakieś żarty. Zdobędę się na trud oraz poświęcę swój bardzo cenny czas i w każdym miejscu gdzie będzie można zostawić ocenę ją zostawię adekwatnie do opisanej sytuacji.

Jestem bardzo zadowolona ...

Jestem bardzo zadowolona z obsługi na dziale projekty. Zwłaszcza pomoc Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) była nieoceniona. Mimo młodego wieku dziewczyna wykazała się kompetencją, znajomością branży, a przy tym wszystkim artyzmem i inwencją twórczą. Do tej wyliczanki pochwał ( zupełnie nieprzesadzonych) dodam jeszcze anielską wprost cierpliwość i brak presji na wybór najdroższych towarów. Byle więcej takich projektantów jak Pani. Gratuluję i życzę wytrwałości w takim podejściu do klienta. Anna

Usługi to dramat. ...

Usługi to dramat. Umowa przywiduje 3 tygodnie na montaż, nei wywiązują sie z terminów umowy, nie informują o zmianach, po próbach wyjaśnień zaproponowali nowy termin montażu za dwa miesiące

TRAGEDIA! Zaplanowany transport ...

TRAGEDIA! Zaplanowany transport przekładany kilkukrotnie, bo towar nie dotarł. Brak jakiejkolwiek informacji o odwołaniu transportu z zakupionym towarem. Nikt nie jest w stenie powiedzieć kiedy towar przyjedzie i trzeba się przebijać przez różne działy, aby uzyskać informację, dlaczego ciężarówka nie przyjechała. Kompletna spychologia i brak profesjonalizmu. Obsługa poniżej standardów PRL.

Bardzo dobra obsługa

Pan był bardzo pomocny i zachęcający do zakupu w tym sklepie. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

najlepszy sklep budowlany

super sklep budowlany. Można wykończyć cały dom w świetnych cenach oraz wypatrzeć atrakcyjne okazje na wszystko.Rośliny oraz dekoracje cudowne. A obsługa przemiła.

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem