Leroy Merlin

( 4.01 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3326)

Fatalna obsługa na odbiorze zamówień

Fatalna osbłga na odbiorze zamówień; jak na lotnisku lotu w czasach gierka; 4 stanowiska do odbioru Towaru; długa kolejka - ja czekam od g. 19:00 jest dzis 3 lipca g. 19:31 - a pani z obsługi na moje pytanie jak długo może to potrwać - pokrzykuje na całą halę „jak przyjdzie to bedzie - trzeba czekać; 1 osoba obsługuje; obok 2 panie siedzą na stanowisku odbioru nagród przy którym nikogo nie ma i sobie gawędzą; jak u Barei ...

Dobra obsługa

Dobrze zaopatrzony, duży obiekt. Dojazd bezproblemowy ze wszystkich kierunków., spory lecz niewystarczający parking dla klientów. Wnętrze przestronne i widne. W zewnętrznej, niezadaszonej część ekspozycyjno - handlowej, towar logicznie rozmieszczony. Całość towaru tworzy bogatą ofertę asortymentową i rodzajową. Oferowane towary w znacznej większości ( 60 - 80%) w średniej lub miernej jakości. Ceny wysokie w stosunku do innych lecz mniejszych placówek. W części towarów nawet kilkukrotnie wyższe. Ceny nieadekwatne do jakości. Obsługa na każde życzenie, jest uprzejma i udziela rzetelnej informacji. Oferowany transport w wysokiej cenie.

Stanie w kolejkach, gorąco , pomyłki.

W dniu 12-06-2020 dokonałem zakupu kilku mebli do łazienki. Godzinę trzeba było oczekiwać na wydanie towaru w sklepie, w którym nie załączono klimatyzacji , a w tym dniu akurat był upał. Po opłaceniu w kasie okazało się , że z cena jednego z mebli jest wyższa niż na stoisku. Kolejne stanie w kolejce do punktu obsługi klienta, powrót do alejki, wypisanie ponowne właściwego mebla, choć wcześniej palcem wskazano towar. Ponowne wydanie towaru, do kasy, do punktu obsługi klienta po odbiór kwoty za niewłaściwie wypisany i pobrany towar. Różnica w cenie towaru to 143,00pln. Czas od zakupu do wyjścia ze sklepu to ok. dwóch godzin. Brak kompetencji pracowników alejki, w której pobierano towar, słaba logistyka przy wydawaniu towaru, wysoka temperatura otoczenia w sklepie, gdzie należy nosić maseczki . W tym dniu zakupy to była udręka . Jeszcze nie wiem czy wszystko jest ok, bo nie zmontowano wszystkiego.

Super,takiej obsługi nie spotkałam nigdzie indziej.

Pan obsługujący dział łazienek był bardzo pomocny,cierpliwie wysłuchał i chętnie doradził najkorzystniejsze rozwiązania .

Beznadziejna obsługo zwrotów

Takiej obojętności dla Klienta dawno nie widziałem. Brak kolejki, po drugiej stronie 2 osoby z obsługi walczą z wewnętrznymi rozchodami towaru. Podchodzę, kładę na ladę towar do zwrotu i fakturę. Brak zainteresowania. Mija 10 minut, załoga dalej walczy z własnym stanem magazynowym. Pojawia się trzecia osoba i kibicuje pozostałym w poszukiwaniu błędów. Mija kolejne 5 minut. Pytam grzecznie, czy to taki standardowy sposób obsługi Leroy, czy tylko ja mam pecha. Otrzymuję odpowiedź, że wykonują niezmiernie ważną czynność i jak skończą to się zainteresują moją sprawą. W końcu Pan łaskawie spogląda na mnie i nie zauważając leżącego towaru i faktury pyta o co chodzi. Potem już było z górki, ale wrażenia nie do zapomnienia. Tak trzymać, w końcu obsługa nie jest dla Klienta tylko dla sklepu ;) Miejsce akcji: Puławy, 04.06.2020 godz. 18.00 Jarek

Pandemia

Zawsze robię(robiłem) zakupy w waszym sklepie, ale teraz kiedy luzowanie są obostrzenia w LM nie są przestrzegane środki ostrożności związane z noszeniem maseczkę nikt tego nie kontroluje, wiem że podyktowane jest to zyskami sklepu, ale chyba zdrowie jest ważniejsze i nie ma tłumaczenia czy ktoś ma astmę czy inne choroby które pozwalają na nie zakładanie maseczkę, niech siedzi w domu lub zaopatrzy się w zaświadczenie które zwalnia go z tego obowiązku a sklep nie powinien wpuścić klienta ignoranta który jest młody"zdrowy"ale jest nosicielem i takiego jak ja w wieku szczególnie zagrożonym może zarazić. Chyba że Wam nie zależy na pozostałych klientach, swoich pracownikach a konsekwencje mogą być.......

Nowy market budowlany - super obsługa, niepełny asortyment

Sklep nie dawno oddany do użytku, nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o obsługę jednak widać różnicę jeśli chodzi o dostępność asortymentu w porównaniu do marketu w Modlniczce.

Fachowa pomoc doradców.

Już na samym wejściu, ochroniarz prosi o zdezynfekowanie rąk oraz założenie rękawiczek jednorazowych. Sprawdza także obecność obowiązkowych maseczek na twarzach klientów przybyłych do sklepu. Przechodząc główną alejką, z łatwością można odszukać dział, który nas interesuje. Pomagają w tym szyldy zawieszone nad naszymi głowami. W tym sklepie są one także w języku czeskim. Wzdłuż głównej alejki, przy każdym dziale znajdują się stanowiska komputerowe, przy którym można odszukać jednego z pracowników działu. W obrębie tego stanowiska są umieszczone produkty na wyprzedaży, końcówki kolekcji czy produkty uszkodzone. Wszytko oznaczone nowymi cenami. Po wejściu na wybrany dział widać wyraźnie podział na kategorie produktów łatwo odszukać ten, który interesuje nas najbardziej. Półki wypełnione produktami, oznaczone cenami a niektóre z nich wyraźnie dostrzegalnymi etykietami w kolorze żółtym, mówiące o produkcie najtańszym w danym asortymencie. W razie potrzeby łatwo odszukać pracownika, który fachowo doradzi w wyborze produktu. Jeśli zdarzy się sytuacja, że dany pracownik jest z innego działu, bez problemu wezwie dla klienta osobę, która udzieli nam wszelkich odpowiedzi. Problem jest niestety z godzinami porannymi, kiedy doradcy znajdują się poza zasięgiem. Wymagać to może od klienta cierpliwości w oczekiwaniu na pomoc. Obsługa kasowa zawsze sprawnie skanuje produkty. W razie potrzeby opuszczają stanowisko, skanując produkty wielkogabarytowe lub ciężkie, które pozostają nadal na wózku sklepowym. Nigdy nie zapominają o proponowaniu produktów obecnych przy kasie oraz o posiadanie karty stałego klienta. W przypadku problemów z wydrukowaniem faktury w automacie, potrzebie wymiany czy zwrócenia niepotrzebnego produktu, punkt informacyjny zawsze sprawnie załatwi naszą sprawę i odpowie na ewentualne pytania. Przyjemnie robi się zakupy w tym sklepie.

Byłam w szoku

Robiąc zakupy w tym markecie budowlanym mimochodem usłyszałam rozmowę dwóch Pań ukladajacych towar na dziale dekoracji, ich soczysty język i mnóstwo epitetów długo zapadną mi w pamięci..

Fatalna obsługa dostaw

Totalna porażka pracownik logistyki sam ustala gdzie i jaki transport wysłać za nic nie ma ustalonych godzin dostaw . Nie polecam

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.38 )

Castorama

(4.09 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem