Enel Med

( 3.25 )

Firma ENEL-MED świadczy usługi medyczne na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej oraz sportowej. Na chwilę obecną ENEL-MED zatrudnia ponad 1800 lekarzy pracujących w 60 specjalizacjach oraz obsługuje 700 tys. pacjentów. Firma w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm z których korzysta już ponad 5000 przedsiębiorstw.

Opinie (568)

Odwolywanie wizyt w ostastniej chwili.

Byłam umówiona na pilna wizytę do lekarza na 12.11.2020 na godzinę 9:20. W dniu 11.11.2020 o godz. 20:56 otrzymałam sms zawierający prośbę o pilny kontakt w sprawie zmiany terminu wizyty oraz numer telefonu, pod który miałam zadzwonić. Dzwoniłam pod wskazany numer trzy razy, niestety nikt nie odebrał, po dłuższym oczekiwaniu przy tel. powtarzała się informacja, aby zadzwonić później. W treści sms-a, który otrzymałam nie poinformowano mnie o odwołaniu wizyty. Podobne sytuacje miały miejsce już wcześniej.

Odwoływanie wizyt przez Enel-Med

W dniu 27 stycznia 2020 po wizycie u dr (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) umówiłem następną wizytę w drugiej połowie czerwca. Wykonałem przed wizytą zlecone badania i niestety otrzymałem suchą informację że moja wizyta jest odwołana. Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień ani propozycji wizyty w możliwie krótkim terminie. Zmuszony zostałem poprzez Call center umówić wizytę w normalnym trybie to jest dopiero na 2 listopada br. I znów to samo, w sobotę 30 października o godz 18 15 (a więc po godzinach pracy call center) otrzymałem SMS że moja wizyta zostaje odwołana. Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień ani żadnej propozycji w miarę szybkiej wizyty. Jeżeli tak ma wyglądać system leczenia i opieki nad pacjentem w Enel-Med to ja winszuję. Mam nadzieję, że ktoś z dyrekcji przyjrzy się systemowi rezerwacji i odwoływania wizyt z winy Enel-Med i zastosuje nowy model ze słowem przepraszam i propozycjami (przynajmniej 2-ma) wizyty w krótkim terminie a nie w perspektywie półrocznej. z poważaniem Ludwik Nowakowski (425967)

Brak odpowiedzialności za popełniony błąd administracyjny

Bardzo słaba jakość i poziom rozmowy z klientem; brak aktywności w rozwiązaniu problemu, przerzucenie winy na klienta - brak profesjonalizmu.

Dno Den i wodorosty i coraz gorzej

Mam abonament od lat, ale coraz bardziej mnie irytują. Organizacyjnie beznadziejni - nie mozna sie zapisać na badanie z dużym wyprzedzeniem bo nie ma grafiku, jak grafik już jest, to oczywiście pełny i proszę się dowiadywać. Dowiadywać można się do samej smierci. Wzięli kasę z abonamentów, kupili za to sprzęt do diagnostyki, a zapisów w abonamencie nie ma bo brak wolnych terminów. Ale jak pacjent chce zapłacić to oczywiście terminy są. Po prostu słaba firma. Omijać z daleka. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rewelacja!

Błyskawiczna obsługa, Panie z infolinii dzwoniły do mnie cierpliwie 2 dni by podać termin dogodnej wizyty w wybranej lokalizacji (Ostrobramska 75C W-wa). Umówiony termin i na wizytę kwalifikacyjną do szczepienia i na szczepienie błyskawicznie! Wszystko wytłumaczyły Panie w recepcji, Pan Doktor szybko, rzeczowo wypełnił ankietę, zbadał i zakwalifikował do szczepienia- wszystko w miłej atmosferze. Pani Pielęgniarka bardzo miła, mega sprawnie, szybko i bezboleśnie zaszczepiła, pouczyła co i jak się może dziać po szczepieniu, wydała zaświadczenie o szczepieniu, przemiła osoba! Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i szybkości oraz jakości obsługi - polecam!!!

Dno i tylko dno!!!

Obiecali mi opis rezonansu w przeciągu 4 dni . właśnie czekam 11 dzień i nadal nie mam opisu. dodzwonić się do nich to mega wyzwanie - podobno mam otrzymać komplet wyników za następne 4 dni i tak zwodzą... szkoda gadać! Oczywiście swoje brudne ręce po pieniążki wyciągają od razu!!! szkoda, że potem mają klienta gdzieś. Byłem tam pierwszy i ostatni raz! Radzę omijać ich szerokim łukiem!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

jestem zadowolona

Byłam ostatnio na wizycie z wynikiem RTG żeber u lekarza ortopedy. Otrzymałam szczegółowe wyjaśnienia i odpowiedzi na wszystkie pytania. Dowiedziałam się o wielu sprawach, o których wcześniej nie miałam pojęcia, bo to nie pierwsze RTG żeber. Mówiąc krótko czuję, że trafiłam w dobre ręce. Polecam Pana Doktora. Pozdrawiam M.M.

Dno i metr mułu

Z początku po przejściu z Medicoveru i Luxmedu myślałem że firma jest super. Jednak im dalej w las tym więcej drzew. Ale do rzeczy: umówienie się do specjalisty lub na badanie w terminie dogodnym dla ciebie graniczy z cudem. Paniom recepcjonistkom w oddziałach najlepiej wychodzi mierzenie temperatury- umawianie wizyt "proszę zadzwonić na infolinie". Szczepienia na grypę niedostępne chociaż są w abonamencie. Rozmowa z panienką na infolinii: nie mamy szczepionek i co nam zrobisz zupełnie jak z szatniarzem z Misia. Totalna ignorancja i zlewanie klienta. Biorą pieniądze w abonamencie za szczepienie przeciw grypie ale nie są w stanie zapewnić obsługi. Radzę wszystkim omijajcie to coś chyba że lubicie płacić za coś czego nie dostaniecie. Luxmed i Medicover przynajmniej potrafili przeprosić za swoją nieprofesjonalność, Enel Med ma na klienta wyjechane.

pobranie krwi

na pobranie krwi czekam 22 dni i muszę jechać na inną dzielnicę gdyż w punkcie wybranym pobierają krew tylko ciężarnym. Sukces taki iż na usg czekałam tylko 6,5 miesiąca i akurat zwolnił się termin hura. Nie wiem po co płace nie małą składkę co miesiąc skoro nie mogę normalnie o czasie wykonać badań krwi i nie wspomnę już o usg. Szybciej człowiek w szpitalu wyląduje niż enelmed zrobi badania. Ps usg żylaków skierowanie dostałam niestety od roku nie ma lekarza, który by usg wykonał luxus :(

Diagnostyka labolatoryjna dla dzieci Kraków

Uzyskanie terminu do pobrania krwi dla dziecka w Krakowie graniczy z cudem. Od 3 tygodni dzwonię co drugi dzień na infolinię z prośbą o termin na pobranie krwi u dziecka zgodnie z zelceniami lekarza w połowie października. Od 3 tygodni uzyskuję informajcję, że Oddział ul. Wadowicka nie posiada jeszcze grafiku i proponują mi termin pobrania krwi w listopadzie ! i to na godzinę np. 11:40, gdzie dziecko ( 4 letnie) powinno być na czczo, wiec trudna sprawa. Będąc w Oddziale w Krakowie stacjonarnie dopytując się o termin, Panie rozkładają ręce, na Infolinii, zbywają mnie jednym stwierdzeniem, proszę dzwnoić w późniejszym terminie, ponieważ nie mamy wolnych terminów lub grafiku ...

Najgorsza placowka z mozliwych

Obsluga w ogole nie kontroluje kogo zapisuje i gdzie, zero kontaktu dzien przed o ktorym zapewniali, caly dzien probowalam sie dodzwonic i zaden z konsultantow nie podnosi sluchawki, GORSZEJ GRUPY MEDYCZNEJ JIZ ENEL-MED NIE MA

Wprowadzenie pacjenta w błąd, wyciąganie danych

Po przeprowadzonym badaniu usg piersi lekarz zarekomendował biopsje. Z uwagi na to, ze pewne źródła wskazują, iż równie skuteczna jest sonoelastografia, postanowiłam że w pierwszej kolejności poddam się właśnie temu badaniu, aby nie narażać się na ból i dyskomfort (biopsja). Przeszukałam internet w celu znalezienia odpowiedniej placówki, w której mogłabym poddać się badaniu, napotkałam na stronie formularz. Wypełniony, po kilku minutach oddzwania konsulat z informacja ze nie wykonują tego badania, stad moje pytanie i zdziwienie. W jakim celu zostawiłam swoje dane kontaktowe? Aby firma Enel-Med poinformowała mnie, ze nie świadczą tego rodzaju usługi, pomimo że na stronie widniej info; cyt. „Oddziały w których możesz skorzystać z usługi oddział centrum Warszawa. Proszę poprosić it aby zdjęło formularz, jeśli firma Enel-Med nie oferuje tego badania! Uważam ze wyciąganie danych i wprowadzania pacjenta w błąd w dzisiejszych czasach jest dużym nieporozumieniem, mało profesjonalne i raczej nietaktowne. Bardzo niemile doświadczenie przy i tak sporym zmartwieniu zdrowotnym.

Odwiedzałeś ostatnio Enel Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Esculap

(3.09 )

Evi-Med

(2.88 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem