Enel Med

( 3.29 )

Firma ENEL-MED świadczy usługi medyczne na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej oraz sportowej. Na chwilę obecną ENEL-MED zatrudnia ponad 1800 lekarzy pracujących w 60 specjalizacjach oraz obsługuje 700 tys. pacjentów. Firma w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm z których korzysta już ponad 5000 przedsiębiorstw.

Opinie (550)

Pediatra

Dzisiejsza wizyta z dzieckiem miło i konkretnie.

NIE POLECAM!!!!

Porażka, utknęłam chora w domu. Uruchomiona od niedawna opcja e-wizyt wydawała się najlepszym rozwiązaniem. Enel-med to jedna z placówek która od ręki oferowała telefoniczną konsultację z lekarzem. Utworzyłam więc konto, zapłaciłam za "wizytę" i oczekiwałam na telefon. Pani doktor standardowo zadała kilka pytań po czym wymieniła leki (żadne z nich nie BYŁO na receptę) które powinnam zażywam. Dodała również, że zalecenia znajdą się w aplikacji mobilnej w zakładce "archiwum wizyt". Po zakończeni rozmowy ściągnęłam więc aplikację aby zobaczyć jakie leki musze kupić (oczywiście nazw nie zapamiętałam, ani dawek). Okazało się, że opcja dostępu do zaleceń wystawionych po wizycie jest "niedostępna dla konta prostego" Na infolinii dowiedziałam się, że aby rozszerzyć swoje konto i zobaczyć zalecenia muszę pojawić się osobiście w placówce Enelmedu i wypełnić formularz. Kpina! Nie po to zapłaciłam 130zł za telefoniczną wizytę, żeby zaraz potem lecieć do odziału żeby dowiedzieć się co lekarz przepisał... pieniądze wyrzucone w błoto, NIE POLECAM!!!!

internista bardzo godna polecenia!!!!

Teleporada podczas której miałam możliwość poznania pani doktor, dowiedziałam się więcej niż u specjalisty! Miała dla mnie czas, odpowiedziała na wszystkie pytania rzeczowo i konkretnie, pokierowała dalej. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Gorąco polecam!!

Super

Jestem bardzo zadowolona z usług pielęgniarskich. Polecam

Specjalista dermatologii

TRAGEDIA, już wiem dlaczego Pan specjalista miał wolny termin z dnia na dzień i wolny gabinet gdy przyszłam na wizytę 20 min przed czasem. Przyszłam do lekarza z podejrzeniem plackowatego łysienia. Po badaniu jak większość lekarzy w Enel - medzie nie rozpoczyna rozmowy tylko trzeba pytać ....tak tez było w tym przypadku, usłyszałam nooo tak plackowate łysienie..... Zapytałam zatem czy może być więcej ognisk, ponieważ to zauważyłam bo je łatwo zauważyć, być może mam inne powiedziałam, na co usłyszałam odpowiedź UWAGA !!!! - Ma Pani kogoś w domu? niech Pani sprawdzi Zaniemówiłam..... Reszty nie bede opowiadać, bo to nie ma sensu TRAGEDIA, to nie jest lekarz, to nie jest człowiek, nie wiem jak to określić.... (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

bardzo długi czas oczekiwania na zgłoszenie sie konsultanta

z przykrością stwierdzam , że niebywałym wyczynem jest dodzwonienie się do państwa, bardzo długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta.

Porażka

Terminy do jakiegokolwiek lekarza są z kosmosu. Na pobranie krwi też. W zasadzie aplikacja nie pokazuje żadnych terminów. Mam pakiet medyczny z pracy, więc korzystam, ale z własnej woli na pewno nie wybrałabym Enelmedu. Dopłacam 100 zl każdego miesiąca żeby moja 10 miesięczna córka tez miała dostęp do Enelmedu, a tam - alergolog i laryngolog do których trzeba czekać pół roku i pediatra na telewizycie... Nawet dermatologa nie ma. No śmiech na sali. Gdyby nie to, że nie mogę zrezygnować przez rok, to już dawno bym to zrobiła, bo to pieniądze wyrzucone w błoto.

jakieś żarty

termin na pobranie krwi/pilne/ proponowany za tydzień!!! infolinia twierdzi ze można sie umawiać przez aplikacje a to sciema! lekarze są różni - wiadomo- ale infolinia to porażka. recytują te swoje formułki jak automaty a nie jak ludzie, jakbym gadała z robotem a nie z człowiekiem. najpierw kilkka miesięcy NIC NIE DZIAŁAŁO, TYLKO TELEPORADY a teraz terminy z kosmosu!

Fatalna obsługa w rejestracji

Jakoś obsługi w rejestracji poniżej wszelkiej krytyki. Kobiety które tam pracują sprawiają wrażenie jakby je ktoś przymusił do tej pracy. Ja wszystko rozumie, ale to z jak nieuprzejmymi i niepomocnymi Paniami się tam spotkałam przechodzi wszelkie pojęcie. Kompletnie niepomocne. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak możliwości badań endoskopowych w tym roku

Od pół roku Enel-med w Warszawie jest jedną wielką porażką. Najpierw w okresie kwiecień-czerwiec odwoływano umówione wizyty oraz badania bez powiadomienia pacjenta. Obecnie brak możliwości umówienia się w tym roku na badania zlecone przez lekarza Enelmedu. Kolonoskopia - brak terminu do końca roku. Gastroskopia - pojedyncze terminy od początku listopada. Infolinia nie przejmuje się tym. Na pisemną interwencję nikt nie odpowiada (nie ma nawet takiej kategorii "skarga" w formularzu korespondencyjmym online). Abonament cały czas pobierany w pełnej wysokości! Jedyne co pozostaje to UOKiK, Federacja konsumentów, itp. oraz nagłaśnianie, aby rzesza naiwnych nie wykupywała abonamentów.

Brak kultury i kompetencji personelu

16.07 umówiłam się na badania wstępne do pracy, którą rozpoczynam 3.08. Wizyty do specjalistów miałam zaplanowane na 29.07 w Blue City, a poprzedzające je badanie słuchu na 23.07 również w Blue City. Ucieszyłam się. Moje zadowolenie trwało do 20.07, kiedy otrzymałam telefon z infolinii, że moje badanie słuchu się nie odbędzie (powód- lekarz się rozchorował???)- osoba dzwoniąca (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) poinformowała mnie, że przekłada wizytę na 31.07 do Blue City (lekarz będzie już zdrowy). Na moje pytanie, co z pozostałymi wizytami 29.07 (badanie musi być wykonane przed konsultacją z laryngologiem i lekarzem medycyny pracy!!!), otrzymałam odpowiedź, że osoba dzwoniąca się tym nie zajmuje i trzeba zadzwonić na rejestrację. Na rejestracji przełożono mi wszystkie wizyty na 29.07 z tym, że na inne niż poprzednio zaplanowano godziny i do poradni na Wilanowie, a audiogram nadal w Blue City. Dzisiaj, 23.07 dostałam SMS, że moje badanie audiogramem zostało odwołane. Niezwłocznie zadzwoniłam do rejestracji, gdzie zdziwiona całą sytuacją pani poinformowała mnie, że NIE MA dla mnie terminu na wykonanie tego badania w innej placówce. Przeprosiła, jednak zaznaczyła, że nie jest to jej wina. Po prostu w Blue City technik (już nie lekarz) wykonujący badanie jest na urlopie (mając zapisanych pacjentów????), z tego powodu zostanę skierowana na listę rezerwową przed 29.07. Poprosiłam o szybką odpowiedź, co do decyzji o moim przyjęciu z listy rezerwowej (i w jakim terminie, oczywiście, nie mam nic innego do roboty), ponieważ został mi tydzień na wykonanie owych badań. Nie otrzymałam żadnej informacji, postanowiłam więc znowu zadzwonić na rejestrację. I tu dopiero zaczyna się zabawa! Telefon odebrał (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), który zapytał, cytat: PO CO PANI DZWONI, Pani badanie jest odwołane, na następne nie ma miejsc, zepsuł się sprzęt (już nie chory lekarz, technik na urlopie). Czy to jest normalne traktowanie pacjentów w tej placówce???

Najgorsze uslugi medyczne jakie mozna sobie wyobrazic

Czekam juz 14 dni na umowie wizyty. Mam najwiekszy pakiet medyczny. Dzwonilam do nich co 2-3 dni. Czas polaczenia ok 30-40 min - wielokrotne przelaczanie, ciagle zapewniaja, ze ktos sie odezwie za dwa dni....

Totalna Porażka!

Terminy do Laboratorium bardzo długie, lekarzy traktują pacjentów za totalne zero! Wizyty w ginekologa trwa 5 minut i wysyłają na następną wizytę bez żadnych badań i wywiadu z pacjentem! Już 2 tygodni po badaniu że jestem w ciąży jeście nie mam lekarza co bym ją prowadził! Jestem wysyłana od lekarza do lekarza! Totalna porażka!

Dramat

Czas oczekiwania na wykonanie badań diagnostycznych 2tyg. O innych rzeczach nie wspomne! Po co mi u was abonament? Nie polecam

Mniej niz 0 dla rehabilitacji!

Totalna beznadzieja, zdrowy czlowieki po takiej rehabilitacji stalby sie kaleka!!!! Jestem po endoprotezie biodra, mam 44 lata, jestem 2 miesiace po zabiegu, a pani zalozyla mi gume na kolana i kazala ja 10 razy rozszerzyc, zero wysilku, zero rehabilitacji. Takie cwiczenia wykonywalam po pierwszym dniu po operacji. To jest uwstecznianie, a nie rehabilitacja! Nie polecam, a wrecz odradzam!

Unikaj tego miejsca

To na pewno nie miejsca gdzie sie można leczyć. Jedyne co dobrze w tym miejscu robią to wyciągają pieniądze.

Odwiedzałeś ostatnio Enel Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Esculap

(3.09 )

Evi-Med

(2.88 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem