Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.08 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1481)

TO jest Parodia a Nie LUXMED

W ciągu 8 miesięcy ciężko zdiagnozować co sie dzieje. Co miesiąc omówiona wizyta do ginekologa. Ginekolog zleca badania. Po czym każe zapisać się do ginekologa z badaniami. Przychodzisz po miesiącu z badaniami do ginekolog oczywiście w tej samej klinice LUXMED .A nowy ginekolog mówi że on tego nie zlecał i kaze jeszcze raz iść na te same badania. Takim o to sposobem 4 x badanie transwaginalne i skierowanie na 5 trans waginalne. Oprócz tego 5 razy zaglądanie w podwozie w ciągu 8 miesięcy . I dalej break wskazań na inne badania . Dodatkowo Ginekolog przyjął mnie z wielką łaską bo COVID19. Bo po mnie przyłój 2 Facetów. Bardzo nie lubię gdy handlowiec jest ważniejszy od pacjenta. Jak chcesz przeżyć dzień świstaka co miesiąc zapraszamy do Luxmedu

Najgorsza placówka

Lux med zdziera z klientów pieniądze, poziom pracujących tam lekarzy zarówno pod względem wiedzy jak i kultury osobistej jest żenujący. Niestety mam wykupiony u nich pakiet usług ale nigdy więcej. Do jedynych sensownych lekarzy , nie ma możliwości umawiania wizyt, za to Ci sami lekarze mają dostępne płatne wizyty na portalu znanego lekarza, Tak lux med zarabia na osobach, które mają wykupione pakiety medyczne. Skandal. Serdecznie wszystkim odradzam korzystanie z "lux" medu.

Parodia

W Portalu Pacjenta informacja, że na usługę zamówienia wizyty u specjalisty w danej placówce nie ma takiej możliwości i trzeba zadzwonić do Warszawy, a muzyczka gra...

Porażka

Portal Pacjenta to jakaś pomyłka, wypełnia się, podaje całą kupę informacji, a na koniec dowiadujesz się, że masz zadzwonić na infolinię do Warszawy żeby dokończyć proces rejestracji ! Przychodnie nie odbierają telefonów, wszędzie automaty w kółko powtarzające teksty z informacjami w jakiej to trosce mają dobro pacjentów ! Na infolinii zafiksowane na jeden temat konsultantki, które w niczym nie mogą pomóc i radzą osobiście udać się do wybranej przychodni ! Nie polecam, wrecz odradzam, łatwiej jest w NFOZ

Tragedia

Robiłem badania okresowe do pracy 4 dni!!!! Codziennie dojezdzać 30km żeby zrobić okresowe to jakiś żart. A w pracy jeden dzień przeznaczony na badania.

długi czas oczekiwania i podejrzliwy lekarz

samo dodzwonienie się na infolinie nie trwało długo, więc sądziłam, że wszystko załatwie w 5 min...chodziło mi tylko o trzymanie skierowania na podstawowe badania, więc zgodziłam się na konsultację telefoniczną, którą miała się odbyć dosłownie za "chwileczkę". Czekałam na linii jakieś 10 min. zanim lekarz odebrał....do tego musiałam się dużo tłumaczyć dlaczego chciałabym wykonać podstawowe badania krwi itp....

Nie polecam

Dramat. Obsługa w recepcji poziom żenujący. Jestem starszą, schorowaną kobietą, lekko nie dosłyszę. Pan w wiaderku na głowie, czyli przyłbicy bulgotał coś do mnie, nic nie rozumiałam! Jego koleżanka nie była lepsza. Tylko powatarzała jedno zdanie w kółko, że mam założyć maseczkę, a ja jej nie mogę nosić.Ja rozumiem, że jest pandemia, ale wystarczyło z troską zapytać, w jakim celu przyszłam, czy może się źle poczułam, jak mi pomóc. W końcu to przychodnia. Takiego braku kultury i braku empatii to dawno nie widziałam! Rejestracja powinna być wizytówką przychodni! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super przychodnia . Wrocław ul Wołowska 20

Mój pierwszy kontakt z lux med . Byłem już na wykończeniu . Rejestracja a wcześniej po konsultacji telefonicznej z lekarzem internistą (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wizyta w gabinecie . Po wykonaniu dodatkowych badań Pani doktor od razu wypisała skierowanie do szpitala a nawet chciała zawieźć mnie tam karetką . Pani doktor to naprawdę oddany pacjentowi lekarz któremu ja na pewno zawdzięczam życie . Podczas mojego pobytu w szpitalu kontaktowała się ze mną telefonicznie . Pełen profesjonalizm . Lux med polecam i podpisuję się pod nim dwoma rękami . Krzysiek .

NIE POLECAM

Panie w rejestracji nieuprzejme. Pani pobierająca krew niemiła. Rozumiem, że "jest pandemia", ale nie znaczy to, że tak można traktować klienta.

Niemal brak usług w związku z epidemią

Nie ma terminów na poradę telemedyczną do gastroenterologa na najbliższy miesiąc. Nic nie działa tak jak powinno.

Porażka finansowa

Byłam umówiona do fizjoterapeuty, zapłaciłam 95 zł po czym wizyta trwała dokładnie 15 min. Z czego 5 minut badania ( Co boli- odpowiedziałam, po czym Prawa noga w górę i lewa noga w górę- koniec badania ) Reszta to 10 minut pisania na komputerze. Konsultacja miała trwać 30 minut, nic się nie dowiedziałam , jedynie ze wypisano mi skierowanie i mam umówić się na następną wizytę ( płatną oczywiście ). Chodziłam do wielu fizjoterapeutów i mam duże porównanie; 95 zł za nic , nie dowiedziałam się nawet co mi jest dokładnie albo jak mam funkcjonować z bólem do następnej wizyty. Nie polecam

Katastrofa.

Umawiałam się telefonicznie na badania. Pani na infolinii powiedziała, że są w cenie pakietu. Przy potwierdzeniu wizyty, okazało się, że jednak są płatne, a cena ich jest taka, że w innym laboratorium prywatnie wykonałabym je kilka razy. Dodatkowo umawiam się do jednego lekarza, a w końcu przyjmuje mnie całkowicie inny, którego chciałam uniknąć.

Nieuczciwa firma

Nieuczciwa firma!!! Dłużej niż w NFZ!!! W płatnym abonamencie i tak za wszystko się płaci!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.25 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem