Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.57 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Grupa posiada sieć blisko 200 placówek własnych oraz współpracuje z około 2500 poradniami partnerskimi w całym kraju. W swojej ofercie posiada kompleksową opiekę medyczną - ambulatoryjną, diagnostyczną oraz szpitalną. Lux Med w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1153)

Omijać szerokim lukiem

Szczerze przyznam, ze na NFZ szybciej dostanę się do jakiegokolwiek lekarza niż z LuxMedzie. Pomino, ze mam wykupiony abonament dla dzieci to nigdzie nie można się dostać. Sytuacja z dziś... u młodszej córki widzialam 2 wolne wizyty do laryngologa. Jedna zabukowalam dla młodszej i chciałam druga dla starszej. Niestety u starszej nie widziałam żadnej wizyty. Loguje się znów u młodszej i wizytę widzę wolna. Myśle co jest... Dzwonię na infolinie i jak zwykle słyszę... ,, przykro mi, ale brak wolnych wizyt w grafiku lekarza na najbliższe 3 miesiące. Proszę sprawdzać systematycznie portal pacjenta, wizyty są systematycznie zwalniane.” W takiej bądź sytuacji proszę o rozmowę z koordynatorem, który poinformował mnie, ze moja młodsza córka może widzieć dostępne wizyty to nie znaczy ze starsza również je zobaczy. Niby nie każdy może zobaczyć dostępność tych samych wizyt. JA SIĘ PYTAM TERAZ: JAJA SOBIE ROBICIE !!! Wytrzymam do końca umowy i więcej moja noga u Was z pewnościom nie postanie. Takich sytuacji odnoście działania placówek i świadczonych usług we Wrocławiu mam pełno. Mój pakiet zawiera również wizyty domowe, wg Luxmedu dziecko, które nie ma gorączki nie potrzebuje owej wizyty i osoba na infolinii odmawia wizyty u dziecka. Paradoks jest tego taki, ze wizyt w danym dniu do jakiegokolwiek lekarza również brak. Błędne kolo !!! Zastanówcie się w końcu dla kogo chcecie świadczyć usługi, bo trzymając wszystkie sroki za ogon w końcu nie zostanie Wam żadna i ludzie się w końcu od Was odwrócą.

terminy i jakość obsługi

miałam okazję też skorzystać z usług lux med – terminy oczekiwania na wizytę dłuższe niż w przychodniach państwowych, lekarz obrażony, że przyszłam, burczał coś pod nosem o niezasadności wizyty.... masakra (skierowanie na badanie dostałam od innego lekarza, nie od szewca czy hydraulika) poza tym bardzo ciężko się dostać do specjalisty - a jak już Ci się uda - to siedzi taki obrażony na cały świat, że się wszystkiego odechciewa

Powikłania

Wylądowałam w luxmedzie u pani doktor z wysoką gorączką, bólem mięśni i okropnym bólem gardła. Kazała zrobić kilka dodatkowych badań, za które zapłaciłam prawie 200 zł. Pani doktor stwierdziła, że nie jest to angina, antybiotyk nie jest potrzebny, trzeba leżeć i brać tabletki do ssania oraz leki przeciwbólowe. Kilka dni po tej informacji wylądowałam w szpitalu z ropniem okołomigdałkowym. Nie mogłam jeść, pić ani spać, potworne cierpienie. Gdyby od razu zastosowany został antybiotyk nie byłoby sprawy. Wizyta odbyła się w Luxmedzie, moja noga nigdy więcej tam nie postanie, zwłaszcza, ze przy poprzedniej wizycie również nie zostały zastosowane konkretne leki.

żenada

pracownicy infolinii nieuprzejmi, lekarze dramatyczni, zero kultury i brud (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Przychodnia gorsza od państwowych

Terminy oczekiwania na wizytę dłuższe niż w przychodniach państwowych, a jeśli po kilkumiesięcznym oczekiwaniu, okaże się, że lekarz nie może przyjść do pracy w dniu umówionej wizyty, trzeba czekać na kolejny termin przez parę miesięcy. Pacjent abonamentowy jest traktowany gorzej, musi czekać dłużej. Brakuje wielu lekarzy, szczególnie specjalistów dla dzieci.

Nie polecam! Sprzęt medyczny z PRL-u.

Niestety, firma w której pracuje korzysta z usług LuxMedu, więc nie mam zbytnio wyboru i muszę przynajmniej czasem skorzystać z tej lecznicy. Pomijam fakt, że kolejki do specjalistów są niebotyczne i nie można często dostosować terminów do godzin pracy. Pomijam też to, że lekarze wielokrotnie są opryskliwi i bagatelizują problemy pacjenta. Miałam jednak nieprzyjemność wykonania badania gastroskopii w placówce na Szernera. Nie był to mój pierwszy raz, wcześniej miałam takie badania w Medicover i Enel-med, więc znam procedurę oraz spotykałam się już ze sprzętem jakim są wykonywane zabiegi. Na Szernera jednak przeniosłam się w czasie. Endoskop, którym byłam badana nie był chyba wymieniany od casów PRL. Wielkie ustrójstwo, którym lekarz (notabene o niskim stopniu empatii delikatnie mówiąc podobnie jak pielęgniarka) operował niczym rzeźnik. Po badaniu nie otrzymałam żadnego komentarza, zdjęć itd. W opisie widnieje tylko zdawkowe: norma. Nie polecam badań endoskopowych w tej lokalizacji.

Obsługa dobra .

Obsługa profesjonalna z zachowaniem wszystkich aktualnych norm, jednak traktowana trochę z pośpiechem, wyczuwalny był w trakcie rozmowy zbędny moim zdaniem pośpiech. Pani była miła oraz starała się pomóc mi w rozwiązaniu problemu (brak możliwości umówienia wizyty przez portal pacjenta z konkretnym lekarzem). Wystawiam ocenę pozytywną ponieważ finalnie mój problem został rozwiązany, oprócz tego, że długo czekałam na połączenie się z konsultantem, po czym wyczuwalny był pośpiech ze strony konsultanta to problem został rozwiązany a obsługa miła.

Badanie laboratoryjne, dostępność wizyt

Jestem w 9 miesiącu ciąży, oddałam mocz do badania ogólnego, które nie trwa dłużej niż godzinę. Ale czekam już drugi dzień na wyniki. Rozumiem ze laboratorium jest zewnętrzne (w innej lokalizacji), ale od tego wyniku jest uzależnione czy powinnam iść do szpitala w trybie pilnym czy nie... na infolinii oczywiście mnie poinformowano, ze czas oczekiwania na wynik to 1 dzień roboczy i się rozpoczyna w kolejnym dniu po oddaniu próbki do badania. Zatem mam poczekać jeszcze jeden dzień...??? Skandal!!! Nie mówiąc już o dostępności terminów na umówienie się na konsultacje do specjalistów.. korzystam z usług LuxMed od niemal 10 lat, ale tak słabej obsługi jak w ostatnich miesiącach to jeszcze nie było. I nawet nie chodzi o lokalizacje konkretnego oddziału ale ogólny nieład organizacyjny, niedobór personelu, niekompetentni i wyraźnie niezadowoleni z swojej pracy pracownicy.

skandaliczna obsługa i podejście do klienta

Dnia 02.05.2019 zaniosłem do analizy kał córki. Niedoinformowana pani w gabinecie, bez plakietki identyfikującej najpierw stwierdziła, że nie przyjmują, później pouczona przez personel łaskawie zgodziła się przyjąć. Nie wstając zza biurka krzykiem stwierdziła by trzymać materiał z dala od niej i ruchem ręki wskazała gdzie ja mam sam to wsadzić. Cały czas jej głos był podniesiony. Na twarzy młodego personelu widziałem zażenowanie i konsternację. A WIĘC Z LUXMED TERAZ JEST SAMOOBSŁUGA?!!! TAK TO JEST KIEDY POZWALA SIĘ NA OBSŁUGĘ USŁUGI MEDYCZNEJ PERSONELOWI NIE MEDYCZNEMU, NAWET NIE PIELĘGNIARCE. NIE POLECAM!!!!!!

Skandal

Terminy do lekarzy specjalistów (ortopeda) w Warszawie dopiera na 24.09.2019. Dziś jest 27.04.2019. Dostępność jak w NFZ tylko, że tam nie muszę posiadać wykupionego za dodatkową opłatę Pakietu. Nabrali zbyt dużo klientów i teraz problem. Będę chyba musiał zrezygnować z usług tej organizacji. Z bolącym kolanem nie będę czekał do 24 września.

nie wywiązywanie się z umowy

Do tej pory byłem zadowolony. Ale jest niestety coraz gorzej. Mimo, że mam w umowie dostępność zagwarantowaną, to niestety do ortopedy mam czekać powyżej 90 dni. To chyba z NFZ będzie szybciej.

Pacjent abonamentowy to dla nich pacjent drugiej kategorii!

Odradzam wykupywanie JAKIEGOKOLWIEK pakietu w Luxmed! Dla nich pacjent abonamentowy to pacjent drugiej kategorii - wszystkim, którzy mają abonament polecam prosty eksperyment: zadzwońcie na infolinię i spróbujcie umówić wizytę najpierw jako pacjent abonamentowy, a potem jako pacjent który płaci za konkretną wizytę. W tym pierwszym przypadku będzie bardzo długi czas oczekiwania (i co ciekawe: zupełnie nie liczą się "gwarancje" terminów w waszym ubezpieczeniu - mogą wam co najwyżej zwrócić za wizytę jak sobie sami znajdziecie lekarza i weźmiecie fakturę). Ale jak płacicie za wizytę gotówką to wolny termin będzie nawet tego samego dnia! Sprawdziłem to kilka razy, umawiając różne wizyty i zawsze taka historia się powtarza. PACJENT ABONAMENTOWY TO DLA LUXMEDU NIECHCIANY KŁOPOT. Oni dbają tylko o tych, od których mogą wyciągnąć gotówkę. Ci co już WCZEŚNIEJ zapłacili to frajerzy, których można robić w konia.

brak kolejek oraz darmowy parking dla klientów

Bardzo miła obsługa w recepcji, brak kolejek oraz darmowy parking dla klientów placówki.

Skandal i upadek - czas opracowania wyników badań

Oczekiwanie na opis tomografii kontrolnej po złamaniu rzepki trwa już 13 dni roboczych a opisu nadal nie ma. Mój mąż opłacił komercyjnie rezonans magnetyczny bo nie miał tego w pakiecie i na opis czekał prawie 3 tygodnie. Cytologia - ocena preparatu po 8 tygodniach (!) z adnotacją, że z powodu nasilonej cytolizy (rozpadu komórek) materiał nie nadaje się do oceny. Daję pół gwiazdki bo bez tego nie opublikujecie mojej opinii.

Polecam!

Miła, kompetentna obsługa, a co najważniejsze lekarze! Byłam kilka razy w tej placówce Lux Medu, zawsze punktualnie przyjęta a lekarze podchodzili poważnie do moich problemów zdrowotnych.

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.30 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem