Jakość Obsługi

Lux Med

( 2.90 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Grupa posiada sieć blisko 200 placówek własnych oraz współpracuje z około 2500 poradniami partnerskimi w całym kraju. W swojej ofercie posiada kompleksową opiekę medyczną - ambulatoryjną, diagnostyczną oraz szpitalną. Lux Med w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1193)

Fatalne podejście do klienta

Po pierwsze, niestety Luxmed robi się drugim NFZ-em. Do specjalisty można się nie dostać miesiącami. Nie mówię, że do wszystkich, ale gastrolog, czy endokrynolog np. - porażka. Po drugie, gdy już dostanie się zgodę na odbycie wizyty w innej placówce, to nigdy nie ma się pewności, że poniesione koszty zostaną zwrócone. Infolinia daje zgody jak leci a dział zwrotu kosztów banuje niektóre wypłaty, bo np. przekroczyło się limit wizyt w ramach abonamentu. Gdy infolinia wydaje zgody na wizyty w innych placówkach, nie sprawdza, czy koszty za wizytę będą zwracane, więc wydaje zgody jak leci a potem na końcu pacjent zostaje z poniesionymi kosztami, bo dział zwrotów odrzuca te wnioski. Oprócz tego odsyła się pacjenta do Infolinii w celu sprawdzenia limitów wizyt a Infolinia mówi, ze nie ma takich informacji i koło się zamyka. Pacjent zostaje z dodatkowymi kosztami a Luxmed rozkłada ręce. Niestety gorąco odradzam. Nie dość, że w ostatnim półroczu oczekiwania na specjalistów baaaardzo się wydłużyły, do tego na Infolinii jest duża dezinformacja. Nie można wierzyć w słowa konsultanta, bo rozmawiając z kolejnym dowiemy się czegoś zupełnie innego a pacjentowi trudno jest zweryfikować te informacje. Często na miejscu w placówce dopiero się okazuje,ze trzeba było się w jakiś sposób przygotować do badania a na infolinii tego nie powiedzieli lub nawet wprowadzili w błąd, ze nie trzeba było się przygotowywać. Na końcu niestety za to wszystko płaci pacjent, swoim czasem, ale i tez pieniędzmi, nie mówiąc już o nerwach.

Zaleca się czekać 20 minut aby się umówić wizytę!

Próbowałam dziś dodzwonić się na infolinie, ponad 10 minut, bezskutecznie! Napisałam zatem online do luxmedu i dostałam odpowiedz - „proszę próbować, jak po 20 minutach połączenia nikt nie odbierze to postaramy się jakoś pomoc”!!! Kpina - prywatna opieka medyczna! Ps. A mój okres 30 dni ma badanie w placówce towarzyszącej oczywiście leci ....

nie polecam

Personel nie jest kulturalny. Podnosi głos i ma pretensje o to, że nie potrafi znaleźć klatki w bloku. Na moją skargę nie odpowiedzono, więc zakładam, że to jest standardowe zachowanie, a więc nie trzeba się z niego tłumaczyć :-) Na przyszłość proponuję założyć, że klatka nr 3 jest między klatkami nr 2 i nr 4. Myślenie nie boli! :-0 Chyba, że jednak boli :-)

NUMERKI POMIESZANE

Po przyjściu do luxmedu okres oczekiwania bardzo długi mimo wcześniejszej rejestracji . Kolejność przyjęć według numerów jest pomieszana pomimo kolejność jaką jest liczba. Kolejność ludzi przychodzących po mnie na wizytę są wywoływane do gabinetu wcześniej niż ja. Moim zdaniem powinni pacjenci być przyjmowani po kolei tak jak było przyjęcie w rejestracji.

Brak obsługi

W tej placówce notorycznie brak personelu W recepcji jak jest dużo pacjentów, natomiast Jak niema kolejki pełna obsada stanowisk. Natomiast obsługa medyczna jest godna polecenia.

Pobieranie krwi

Odwiedziłam placówkę Luxmed, aby wykonać badania krwi. Bylo przede mną 5 osob, a trwało to 2 godziny(nie jest to pierwszy taki przypadek). Nie wiem co mozna robic tak dlugo...ludzie płacą ciężkie pieniądze za pakiety medyczne, a opieka jest do niczego. Mam porownanie, bo wcześniej korzystałam z Medicover. Tam wszystko szło 100 x szybciej.

DNO I DWA METRY MUŁU!!!

FATALNA jakość obsługi klienta ... Nie zrealizowany w terminie opis badania diagnostycznego. Dwukrotny brak odpowiedzi na reklamację. Brak reakcji po wystosowaniu pisma do centrali - NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z oferty Lux Medu!!! i wszystkim radzę omijać ich placówki szerokim łukiem!!!! Szkoda pieniędzy i zdrowia, aby szarpać się z ich brakiem kompetencji!!! Powinno być - 5 gwiazdek!!!

Koniec z Luxmedem

Przestałam być pacjentką tej Placówki jak odszedł z niej mój lekarz ginekolog-świetny lekarz i specjalista pełen empatii do ludzi.Nie było mu po drodze z tą Firmą .Mnie tez tam już nie ma.Lubię lekarzy z klasą i wiedzą medyczną-profesjonalistów.

Porażka

Nie ma szans by dostać się na wizytę u specjalisty lub lekarza rodzinnego w rozsądnym terminie.

Najgorsza placówka

Jest to najgorsza placówka z jaka miałem do czynienia badania do głupiej pracy robi się tygodniami lekarze w odstępie ok 1.5 godziny cały dzień stracony nie polecam nikomu tej placówki !!!! Syf jakich mało!!

beznadzieja

5 tygodni chodzenia do internisty i zero diagnozy same koszty dodatowych badań .Skierował do reumatologa i to dopiero masakra lekarz chyba dopiero co skończyła specjalizacjie wiecej bym się dowiedzial siedąc na ławce w parku od przechodniów niż od niego a zalecenia kolejne dodatkowe badania i kolejne koszty ok 300 zł za badanie krwi . Nie polecam .Poszedłem do zwyłej przechodni nfz i lekarz na pierwszej wizycie przedstawił wstepne podejżenia .Wizyta u reumatologa (w innej placówce ) i też 1 wizyta i diagnoza i leczenia . Luxmed ma chyba lekarzy których nikt inny nie chce zatrudniac

Jakość obsługi na wysokim poziomie

Podejście do pacjenta pełne empatii.Miła atmosfera wśród personelu, same pozytywne wrażenia, bardzo dziękujemy za pomoc i życzymy sukcesów. Iwona i Zbigniew Urbańscy

Brzydki zapach, zaduch

Jest XXI wiek i jak pracownicy mogą w takich warunkach pracować ? Że nikt tego nie zgłosił do PIP. Obsługa super szkoda mi tylko Pań które z wypiekami na policzkach obsługują i jeszcze się potrafią uśmiechnąć w taki zaduch jaki tam panuje. Dyrekcja nie poważna! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

2019- DNO totalne osiagnięte

Zgadzam sie w 100% z kimś kto napisał. Jakby pisał moją opinię: ." Permanentny brak terminów na badania. 2. Nie odświeżane wolne terminy terminy. 3. Brak możliwości automatycznego przejęcia zwalnianego terminu. 4. Brak możliwości ustawienia alarmu o zwolnionym terminie. 5. Na infolinii radzą żeby zaglądać na stronę bo ludzie rezygnują z terminów. Ale jacy ludzie i kiedy oni się na te badania zapisali bo jak ja mam taka potrzebę to zawsze lista dostępnych terminów jest pusta. 6. Na infolinii dają jednorazową (upierdliwą) zgodę na refundację badania w innej placówce co się wiąże z uciążliwą papierologią, płaceniem za badanie z własnej kieszeni i oczekiwanie na refundację. Całokształt - bajzel. 7. Jako osoba posiadającą 2 (dwa) ubezpieczenia medyczne dojrzewam do tego, żeby komuś w Luxmedzie zrobić.. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)"

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(2.52 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem