Jakość Obsługi

Lux Med

( 2.92 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1519)

Porażka totalna a Lixmed chyba powienien się wstydzić.

Masakra...to umawianie..... oczekiwanie to wieki. ... Po kilka razy ta sama zapowiedź odnośnie np. administratora danych osobowych albo o wyczerpaniu zapisów na szczepionki. Praktycznie po naciśnięciu każdego klawisza znowu ta sama zapowiedź. Pesel do weryfikacji wpisywałem 3 razy. Po co??? Proszę nie traktować pacjentów jak potencjalnych idiotów. Dziękuję za odpowiedź. Aleksander

LuxMed w całości - z portalem pacjenta na czele

Chyba najgorszy możliwy portal. Umówienie się na wizytę zajmuje "wieki", a i w większości umiuwienie się do internisty może odbyc się tylko i wyłącznie po długim oczekiwaniu na infolinii telefonicznej, ponieważ wg portalu pacjenta nie ma miejsc. Dziś doszło nawet od tego że nie można dodzonić na konsultację która teoretycznie jest dostępna od razu. ..Dno

Coraz gorzej

Kiedyś było całkiem nieźle, teraz zdecydowanie nie polecam. Teraz często brak miejsc do specjalistów na kilka tygodni, no, a to co się dzieje ze szczepieniami przeciwko grypie, to totalna katastrofa. Zupełnie sobie nie radzą w warunkach niedoboru (specjalistów, szczepionek). Nie wiem jak jest w innych firmach, ale w Luxmedzie zapłaciłem dużo, a teraz tylko się denerwuję ! Sprawdźcie inne firmy ! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragedia

Trzeba poświęcić około 10 minut aby się dodzwonić, pierwsze dwie minuty to komunikaty, połączenie oczywiście płatne. Jeden telefon też nie wystarczy bo potem trzeba jeszcze kilka razy wydzwaniać z reklamacjami dlaczego to zwolnienie lekarskie nie zostało wystawione. Wszyscy tam pracujący lekarze to jak z NFZ, mają cię gdzieś, dzwonią do ciebie z zastrzeżonego numeru abyś potem znowu musiał dzwonić na infolinię i czekać 10 minut na połączenia aby zgłosić, że lekarz o Tobie zapomniał. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super Takiej obsługi nie ma nigdzie

Korzystam z opieki Lux Med od pół roku byłam w kilku placówkach ale szernera przebija wszystkie obsługa na wysokim poziomie dzięki Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) trafiłam na bardzo dobrą Kardiolog, polecam wszystkim - Panie na rejestracji zawsze uśmiechnięte i pomocne ;) tymbardziej w tak trudnym okresie dla wszystkich pozdrawiam i przesyłam dużo zdrowia i uśmiechu.

Porażka

Wizyta - teleporada Bielsko-Biała, mimo że podczas rejestracji (a rejestrowałam się osobiście) powiedziałam, że potrzebuję wpisu lekarza do formularza skierowania do sanatorium, ale to nic w porównaniu z tym, że lekarz (telefonicznie) poinformował mnie, że mam sobie iść do lekarza z NFZ !!! Może w ogóle lepiej leczyć się na NFZ, bo szkoda dodatkowo płacić w Lux Med na tak fatalną obsługę. Nie zasługują nawet na połowę gwiazdki.

Lekarze nie przykładają się do wystawienia recept

Mimo mojej nieuleczalnej choroby i przysługującej mi zniżki ryczałtowej na lek lekarz przepisał lek z mniejszą zniżką. Lekarz specjalista w tej firmie stwierdził uprawnienia do niższych zniżek ale lekarz wystawiający receptę wie lepiej i pozbawia mnie zniżki. Infolinia nic z tym nie chce zrobić a ponowny wniosek o receptę ze zniżką odrzucany jest z komentarzem że lek został już wystawiony.

Masakra, szkoda pieniędzy na abonament

Firma z nieprzeszkolony personelem na infolinii i w placówkach. Udzielają spornych informacji. Ale cóż nie zależy im na pacjentach. Anuluja skierowania na szczepienie po pozytywnej weryfikacji. Po co zapisują? Szkoda czasu.

Medycyna pracy godziny

Umawiaja pacjentów na rano i trzeba spędzić ponad 8 h w przychodni na wykonanie 3 badań. Przerwy ponad 3 godziny pomiędzy badaniami bo nie ma lekarza. Panie w rejestracji bardzo niepomocne

Polecam wszystkim tę placówkę.....NOOOOT!

Umówiłem płatną wizytę na 9.15. Przyszedłem przed ósmą, kolejka w recepcji, gdzie czynne jest jedno okienko. Ok, po 10 minutach w końcu przyszła druga Pani, czekaliśmy kolejne 10 minut aż uruchomi jej się komputer i rozgrzeje się skaner, a w między czasie panie plotkowały ze sobą jak na filmach Barei... Przed gabinetem chaos do kwadratu, godzina umówienia nie ma tu żadnego znaczenia i wszedłem czterdzieści minut po planowanym czasie. Wyniki miały być po 2h, przyjeżdżam na miejsce a kolejna miła Pani twierdzi, że ktoś wprowadził mnie w błąd i wyniki będą po 5h, mam dzwonić. Dzwoniłem co jakiś czas do wieczora i dopiero następnego dnia mogłem je odebrać. Jestem rano, dania następnego i myślę, co może jeszcze pójść nie tak....po czym Pani grzebiąc w szafkach pyta mnie, czy na pewno nie odbierałem wyników, bo jest sam opis a brakuje płyty CD :) W końcu powiedziała, że mam poczekać 15 minut na jej wypalenie (zapytałem, czy tyle trwa wypalenie płyty CD z dwoma zdjęciami, powiedziała, że tak). W końcu udało się, wyszedłem. Takiego poziomu obsługi spodziewałem się w przychodni państwowej, dlatego wolałem zapłacić i mieć adekwatną do ceny jakość, ale niestety nie na Cegłowskiej w Warszawie. Odradzam.

Jak państwowa służba zdrowia..

..tyle, że płatna. Portal Pacjenta nie pozwala umówić wizyty. Infolinia widzie te same "braki terminów", co Ty na Portalu. Płacisz i nie możesz się umówić. Odpowiedź na reklamację to stek impertynencji, kończący się poradą "zadzwoń na infolinię", gdzie słyszysz "zachęcamy do rezerwacji na Portalu Pacjenta". Ewidentnie kadra menadżerska nie ma kontroli nad własnymi pracownikami.

Fatalne traktowanie pacjenta abonamentowego

Posiadanie abonamentu w lux med jest najgorszym rozwiazaniem gdyż i tak czekasz na specjaliste tyle samo co w NFZ

Podziękowanie dla pracownika

Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za udzielenie mi profesjonalnej pomocy. Pani pracownica (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wykazała się ogromną empatią i zaangażowaniem.

TRAGEDIA

Maja pacjenta za nic. Ignoranci. Nieuprzejmi. Złośliwi. Infolinia to wielka TRAGEDIA. Miałam z nią 2 razy kontakt i 2 razy czułam się jak przedmiot. Coś strasznego. To osoba z infolinii przecież rządzi i jest władzą...... Jaka firma pozwala sobie na taką obsługę? Jaka firma pozwala sobie na tak zły wizerunek? Nie ważne że masz u nich pakiet. Obsługa jak z PRL-u Dosłownie Płać i wynocha!!! nie chciej nic tylko płać. Narzekamy na państwową służbę a w Lux Medzie jest jeszcze gorzej

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.23 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem