Opinie użytkownika (25)

Brak spójności informacji...
Brak spójności informacji podawanych przez sprzedawcę z tymi, które są finalizowane przy kasie. Dziwnym standardem obsługi jest prowadzenia rozmowy w trakcie wykładania towaru, będąc zwróconym plecami do klienta, jedynie sporadycznie zerkając na rozmówcę. Takie zachowanie jest niedopuszczalne. Sama obsługa przy kasie trwa bardzo długo, tworzą się duże kolejki. W między czasie za ladą stoją lub przechodzą inny pracownicy, którzy nie podejmują żadnych czynności, aby usprawnić transakcję. Ogólne wrażenie bardzo złe.

daria.k

09.03.2023

Media Expert

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Złe wrażenia z...
Złe wrażenia z wizyty. Pracownicy zajęci sobą i rozmowami, które prowadzą. Zdecydowany brak zainteresowania klientem. Sprzęty na ekspozycji mocno zakurzone - nie zachęcają do kupna.

daria.k

09.03.2023

RTV EURO AGD

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Myśliborska 19

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szeroka oferta...
Bardzo szeroka oferta proponowana klientom. Przeszkadza mi nachalność ze strony osób dzwoniących. Po informacji, że dziękuję za propozycję, którą sprawdzałam, ale wybrałam inna firmę telefony nie ustawały przez kolejny tydzień. Dopiero potraktowanie ich jako SPAM uwolniło mnie od nagminnych prób połączenia. Dwie gwiazdki za ofertę.

daria.k

09.03.2023

Link4

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szeroki asortyment....
Bardzo szeroki asortyment. Praktycznie cała obsługa sklepu bardzo miła i życzliwa, chociaż zdarzają się wyjątki. Minusem wygląd testerów. Obsługa powinna częściej czyścić próbki udostępnione dla klientów bo jest to mało estetyczne. Należałoby zwrócić też większą uwagę na tą część sklepu bo notorycznie większości próbek nie ma.

daria.k

09.03.2023

Rossmann

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Konstytucji 3go Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Duże zaangażowanie pracowników...
Duże zaangażowanie pracowników w obsługę klientów. Ewentualne kontakty telefoniczne również na poziomie oczekiwań. Bardzo szeroki zakres proponowanych ofert, ceny na poziomie oczekiwań. Minusem dość długi czas oczekiwania oraz stanowiska, które nie zapewniają komfortu do rozmowy. Placówka zadbana.

daria.k

09.03.2023

Santander Bank Polska

Placówka

Gorzów Wielkopolski, ul. Kombatantów 2

Nie zgadzam się (0)
Asortyment proponowany przez...
Asortyment proponowany przez pizzerie bardzo różnorodny. Każdy znajdzie coś dla siebie. Istnym ewenementem jest brak regularności w proponowanych daniach. Za każdym razem pizza ma inny smak ( od niejadalnej do bardzo dobrej). Często spotkałam się z sytuacją, gdzie pizza przyjeżdżała letnia, a innym razem gorąca prosto z pieca. Dowóz również bardzo różny. Czasami przed przewidywanym czasem wyznaczanym prze placówkę, czasami o 60 minut dłuższy.

daria.k

01.03.2023

Da Grasso

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wypełniłam ankietę jako...
Wypełniłam ankietę jako osoba, która jest zainteresowana rozpoczęciem kursu. Po przedstawieniu oferty prosiłam o czas do zastanowienia. W między czasie sprawdzałam inne szkoły językowe w mojej okolicy. Wybrałam inna placówkę ze względu na atrakcyjność zajęć. Poinformowałam konsultantkę, że znalazłam już szkołę językową i nie będę zainteresowana ich usługami. Od tego czasu przez około 6 miesięcy odbierałam średnio 1-2 telefony, z propozycją oferty i nijak miały się prośby o zaprzestanie telefonowania. Po zablokowaniu jednego numeru, dzwoniono z innych.

daria.k

27.02.2023

Speak Up

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Duże zaangażowanie pracowników...
Duże zaangażowanie pracowników w obsługę klientów. Bardzo szeroki zakres ubezpieczeń, ceny na poziomie oczekiwań. Minusem dość długi czas oczekiwania na wywołanie oraz stanowiska, które nie zapewniają komfortu do rozmowy. Placówka zadbana.

daria.k

27.02.2023

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo czytelna strona...
Bardzo czytelna strona internetowa. Duży wybór ubezpieczeń na każdą okazje. Możliwość zakupienia ubezpieczenia OC+AC, nieruchomości, NNW czy ubezpieczenia z teleporadą całkowicie online bez udziału konsultanta lub pracownika stacjonarnego, co dla mnie jest dużym plusem. Przy zakupie ubezpieczenia klient przeprowadzony krok po kroku przez wszystkie procedury. Informacje o kończeniu się polis wysyłane w postaci SMS i e-maila. Dużo korzystniejsze oferty ubezpieczeniowe w stosunku do innych ubezpieczalni.

daria.k

27.02.2023

UNIQA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie niekompetentna obsługa....
Absolutnie niekompetentna obsługa. Kasjerka podczas obsługi była najbardziej zajęta rozmową przez telefon. Od momentu wejścia do sklepu, wybrania towaru a następnie transakcji pracownik nie odezwał się do mnie nawet jednym słowem. Jako klient zostałam zlekceważona w sposób bardzo mocno odczuwalny. Ewidentnie przeszkadzałam w rozmowie. W oczy rzuca się brudna podłoga i niepełne zatowarowanie.

daria.k

27.02.2023

Żabka

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Pomorska 36

Nie zgadzam się (0)
Porównanie cena do...
Porównanie cena do jakość wypada bardzo słabo. Duża oszczędność na składnikach. Kanapki składane niechlujnie- 1/4 składników luzem w opakowaniu. Mięso w burgerach i frytki bywają letnie a nie gorące. Placówka duża, ale często brakuje miejsca wewnątrz. Zawsze mnie też dziwi kolejność wydawania jedzenia, jakby robili to absolutnie losowo. Zamówienia z końca listy wydawane dużo wcześniej niż te z początku. Załoga wydaje się niechlujna, część osób pracuje bez nakryć głowy. Podczas wizyty obsługa źle wydała napoje. Pani wróciła po kilku minutach zwracając kawę, która nie była jej zamówieniem. Pracownik kawę zabrał odłożył do drugiego zamówienia i wywołał kolejny numerek. Zachowanie karygodne szczególnie nie wiedząc co działo się z tą kawą na restauracji. Czas oczekiwania na wydanie zamówień wydłużył się o co najmniej kilka minut porównując do czasu z przed dwóch, trzech lat. Nie przekłada się to niestety na jakość zamówienia.

daria.k

27.02.2023

McDonald's

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Estetyka sklepu na...
Estetyka sklepu na bardzo wysokim poziomie. Każdy artykuł ma widoczną cenę i widocznie oznaczone przeceny, jeżeli takie akurat są. Ceny przystępne. Ubrania bardzo dobrze wyeksponowane. Obsługa sklepu jest zawsze chętna do pomocy. Na plus dobrze prowadzone social media. Całość zachęca do ponownych odwiedzin.

daria.k

24.02.2023

Lady Club

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Firma kurierska, którą...
Firma kurierska, którą wybieram zawsze, kiedy mam taką możliwość. Dostawy zawsze zgodnie z informacją podaną w mailu. Kurier nigdy nie pominął mojego adresu. Nigdy nie miałam problemu z kontaktem z kurierem. Kurier miły, pomocny i zawsze uśmiechnięty.

daria.k

17.02.2023

DPD Polska

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Walczaka 106

Nie zgadzam się (0)
Odbiór zamówienia internetowego. Jakoś...
Odbiór zamówienia internetowego. Jakoś produktów na najwyższym poziomie. Szybkość wysyłki - bardzo dobra. Sama obsługa w punkcie pozostawia wiele do życzenia. Sprzedawca nieuprzejmy. Klient czuję się w sklepie niechciany. Po wejściu do sklepu i sprawdzaniu dostępnego asortymentu - dziwne spojrzenia na klienta.

daria.k

17.02.2023

Ochnik

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3. Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Przez bardzo długi...
Przez bardzo długi czas korzystałam z oferty tego laboratorium, ale od jakiegoś czasu wyniki zaczęły się pogarszać. Aby skontrolować prawidłowość pomiarów skierowałam się do dwóch niezależnych laboratoriów. Wyniki badań były diametralnie inne. Co więcej na ich podstawie ustalane były dawki leków, które w ogólnym rozrachunku nie musiały być zwiększane, gdyby wyniki nie były zawyżone. Nie polecam.

daria.k

15.02.2023
Nie zgadzam się (0)
Szybkość obsługi na...
Szybkość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Na minus ogólny brak porządku. Stoliki wolne były brudne, klejące. W całym lokalu unosił się nieprzyjemny zapach nieświeżego tłuszczu. Przerażającym jest fakt odnalezienia piór pod panierką, w kubełkach. Jedna gwiazdka za czas obsługi.

daria.k

15.02.2023

KFC

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (0)
Portal z bardzo...
Portal z bardzo dużą bazą filmów. Jedyny problem jaki dostrzegam to trudności w wyszukiwaniu. Z poziomu google można bez problemu wyszukać filmy, natomiast wpisując tytuł w wyszukiwarce umieszczonej na stronie bardzo często tytułu nie ma. Dobrze by było odświeżyć szatę graficzną.

daria.k

15.02.2023

cda.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa portalu jest...
Obsługa portalu jest bardzo intuicyjna i jasna. Proces rejestracji przejrzysty i łatwy. 90% obsługi umowy można wykonać w sposób elektroniczny za pomocą eBOK. Informowanie mailem o próbach logowania z innych urządzeń.

daria.k

15.02.2023

PGNiG

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem 40 minut. Ostatecznie sprawa i tak nie została załatwiona, ponieważ interesujący mnie temat może zostać realizowany tylko w stacjonarnym punkcie obsługi klienta. Uboga oferta promocyjna u klientów stałych, którzy przedłużają ofertę. Dla nowych klientów propozycje bardzo atrakcyjne.

daria.k

13.02.2023
Nie zgadzam się (0)
13.02.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl
Obsługa portalu jest...
Obsługa portalu jest bardzo intuicyjna i jasna. Proces rejestracji przejrzysty i łatwy. Duża baza filmów. Minus za dodatkowe płatności przy niektórych filmach (pomimo wykupionego pakietu).

daria.k

13.02.2023

player.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi