Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.43 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Grupa posiada sieć blisko 200 placówek własnych oraz współpracuje z około 2500 poradniami partnerskimi w całym kraju. W swojej ofercie posiada kompleksową opiekę medyczną - ambulatoryjną, diagnostyczną oraz szpitalną. Lux Med w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1174)

2019- DNO totalne osiagnięte

Zgadzam sie w 100% z kimś kto napisał. Jakby pisał moją opinię: ." Permanentny brak terminów na badania. 2. Nie odświeżane wolne terminy terminy. 3. Brak możliwości automatycznego przejęcia zwalnianego terminu. 4. Brak możliwości ustawienia alarmu o zwolnionym terminie. 5. Na infolinii radzą żeby zaglądać na stronę bo ludzie rezygnują z terminów. Ale jacy ludzie i kiedy oni się na te badania zapisali bo jak ja mam taka potrzebę to zawsze lista dostępnych terminów jest pusta. 6. Na infolinii dają jednorazową (upierdliwą) zgodę na refundację badania w innej placówce co się wiąże z uciążliwą papierologią, płaceniem za badanie z własnej kieszeni i oczekiwanie na refundację. Całokształt - bajzel. 7. Jako osoba posiadającą 2 (dwa) ubezpieczenia medyczne dojrzewam do tego, żeby komuś w Luxmedzie zrobić.. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)"

Dramat

Raczej nie choruje i nie korzystam z usług luxmed. Zdarzyło mi się zachorować do tego stopnia, że nie jestem w stanie nawet pójść siku mówiąc prostolinijnie. Zadzwoniłem z prośba o wizytę domową- połączono mnie z Panią doktor ,której opowiedziałem o wysokiej gorączce od tygodnia o tym że nie jestem w stanie ustać na nogach o bólu serca itp. ... Pani doktor oznajmiła że mam przyjechać do przychodni w dniu jutrzejszym bo dziś to już nie a o wizycie domowej nie ma mowy ponieważ wizyty domowe są dla małych dzieci i osób leżących po udarze. No litości.... brak słów- można się obsikać i obsrać za przeproszeniem ale przyjechać i czekać może jeszcze w kolejce 3h. Wstyd

Dramat.

Jest fatalnie. Mam wykupiony pełny abonament i nie mogę się dostać do lekarza specjalisty bo pierwszeństwo mają osoby przychodzące z zewnątrz na wizyty prywatne. To jakaś pomyłka! Każą umawiać się przez portal pacjenta na którym nie ma żadnych wolnych terminów. Poza tym kompetencja lekarzy pozostawia wiele do życzenia ; nie robią wywiadów, nie zbadają człowieka dokładnie tylko klepią w komputery. Zamierzam rozwiązać umowę z placówką. Jest gorzej niż na NFZ.

Odradzam

Szczerze odradzam Luxmed. Szkoda nerwów i pieniędzy. O rezerwację do specjalisty trudniej niż na NFZ. W ostatnich latach, pewnie ze względu na pazerność i zbyt dużą liczbę klientów, nie ma możliwości zapisania się do wybranego lekarza. Jedyna możliwość to rezerwacja online, przez portal, ale tutaj uwaga, system notorycznie podaje brak wolnych terminów, mimo wykupionego pakietu z pełnym zakresem. Nawet nie odległy termin, tylko jego brak. Po prostu nie szanują klienta, który zobowiązał się płacić co miesiąc. Jak już podpisałeś umowę brachu to wpadłeś i lecz się sam. Co innego ci, co przychodzą z ulicy i płacą ekstra. Dla takich klientów luxmed ma zawsze jakimś cudem wolny termin. Nie polecam tej firmy!!!

ZADUCH !!!

świetna placówka,,,świetni lekarze..ale w okresie letnim załamujący jest ten zaduch...wszyscy sie pocimy i w zwiazku z tym pachniemy różnie,,,czekałam dzis w kolejce i prosze uwierzyć cała gama zapachów,,,współczuję pracownikom przychodni i klientom...Szanowna Dyrekcjo,,Zarządzie...na litosc boską załóżcie jakąs wentylację,,,klimatyzację,,cokolwiek aby pomóc chorym i obsłudze...Kasia

Żałuje, że dotarłam tak późno

Trafiłam do świetnej specjalistki z zakresu dermatologii. Szkoda, że dopiero teraz, bo przez nieudolność innej lekarki już dawno mogłabym prowadzić leczenie i z pewnością widziałabym już pierwsze rezultaty. Pani doktor bardzo cierpliwie i dokładnie wszystko tłumaczyła, powiedziała jak stosować przepisane leki i jak powinno trwać leczenie.

słabe laboratorium

nawet osoby zajmujące się pobieraniem materiału do badań odradzały mi wykonanie badań w lux medzie. Nie dość, że zapłaciłabym dwa razy więcej niż w normalnym laboratorium to na wyniki trzeba czekać dłużej i nie ma co do nich 100% pewności. Słysząc taką sugestię wybrałam się do prywatnego laboratorium, gdzie faktycznie zapłciłam dużo mniej, wyniki były szybciej i lepiej opisane.

szkoda czasu i piniędzy

jak nie masz skierowana od lekarza to nawet nie łudź się, że znajdziesz wolny termin do jakiegokolwiek specjalisty. Próbujesz umówić się online to nie ma terminu na dwa miesiące do przodu, jak dzwonisz na infolinie to musisz się nasłuchać o umawianiu wizyt przez internet, a potem dowiaduje się, że jest wizyta w środku dnia kiedy jesteś w pracy lub za 10 min. Jedna wielka beznadzieja - płacisz i nic z tego nie masz, bo nie możesz się umowić, a jeśli ci się uda to i tak najczęściej trafisz do lekarza, któremu nie chce się nawet spojrzeć w historię choroby. Już nie mówiąc o jakiejkolwiek empatii...

Luxmed super obsługa...pomimo

Jestem klientem przychodni lekarskiej Luxmed ul. Szernera 3. Przychodni, ktora posiada dwa oblicza: dobre i złe. Dobre to fachowa obsluga począwszy od miłych i uśmiechniętych pań w recepcji do super lekarzy. Zła strona to warunki pracy w jakich pracuje recepcja...czekajac w kolejce myślałem, ze się rozpłynę, a przeciez ja tylko parę minut stałem...i tragedia..wielkie wyrazy współczucia dla biednych pań recepcjonistek, które w takiej temperaturze i zapachu (smrodzie) muszą pracowac...czy naprawdę dyrekcja nic nie moze zrobic w tej sprawie? Czy czeka na zasłabnięcia? Czy moze dyrekcja ma w nosie tą sytuację? Przeciez na klienta wielki wpływa ma tzw first immpresion a opinia idzie w świat.

Super mocno polecam

Profesjonalne podejście do sprawy i interesantów. Pomoc w znalezieniu terminów badań oraz pomoc w uaktywnieniu aplikacji lux med portal pacjenta

Kicha

Żałosna obsługa nie poinformowano o dostarczeniu skierowania po trzech miesiącach dowiaduje się że termin został usunięty ,Apple płacę albo zapraszają za tr,y miesiące

DNO

1. Permanentny brak terminów na badania. 2. Nie odświeżane wolne terminy terminy. 3. Brak możliwości automatycznego przejęcia zwalnianego terminu. 4. Brak możliwości ustawienia alarmu o zwolnionym terminie. 5. Na infolinii radzą żeby zaglądać na stronę bo ludzie rezygnują z terminów. Ale jacy ludzie i kiedy oni się na te badania zapisali bo jak ja mam taka potrzebę to zawsze lista dostępnych terminów jest pusta. 6. Na infolinii dają jednorazową (upierdliwą) zgodę na refundację badania w innej placówce co się wiąże z uciążliwą papierologią, płaceniem za badanie z własnej kieszeni i oczekiwanie na refundację. Całokształt - syf. 7. Jako osoba posiadającą 2 (dwa) ubezpieczenia medyczne dojrzewam do tego, żeby komuś w Luxmedzie zrobić krzywdę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rozmowa o niczym

Niestety nie jestem zadowolona z pomocy online. Prosiłam o ponowienie skierowania które straciło ważność, lekarz nie chciał pomóc.Wielokrotnie korzystając mam wrażenie że lekarze nie chcą odpowiadać na zadane pytania a pacjent jest traktowany z góry. Omijają konkretnych odpowiedzi i wartość takiej porady jest znikoma. Dodatkowo mam odczucie że robią to „za karę” i pacjent to czuje.

Dramat, dramat, dramat!

nie jest to opinia o placówce Milionowa 2G w Łodzi, ale o systemie, jaki luxmed wprowadził prawdopodobnie od tego roku we wszystkich placówkach. Mam nadzieję, że pracodawcy wykupujący pakiety medyczne swoim pracownikom weryfikują okresowo zadowolenie tych pracowników z usług medycznych świadczonych przez luxmed, bo jak wiadomo pakiet medyczny w luxmed jest jedną z "zachęt" dla kandydatów do pracy! :D

FATALNIE 1/2 gwiazdki za obsługę na recepcji

Witam wszystkich w Warszawie proszę nie wykupujcie abonamentów pierszeństwo mają klienci (bo tak teraz się traktuje pacjentów w tym przybytku), którzy nie posiadają pakietu. Jestem w Luxmedzie 4 lata. W 2018 jeszcze było prawie ok Od 2019 TRAGEDIA. Zapisać się online to tylko marzenie chociaż zachęcją na infolinii. Sprawdzaj dostępność lekarzy co kilkanaście minut tak brzmi info jeżeli nie jest dostępny w chwili kiedy się loguję. Od 2 dni zaglądam (uparłam się) i wizyty u laryngologa nie mo©e zamówić. Dzwoniłam do działu sprzedaży nie są władni, żeby wytłumaczyć problem. I telefonu do osoby władnej też nie podadzą . Pierszwy raz piszę opinię nigdy tego nie robiłam nigdzie ale jestem tak zbulwersowana że musiałam się podzielić tą opinią Już lepszy NFZ bo i tak płacimy składki a tu dodatkowo abonament. Pozdrawiam

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.11 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem