Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.04 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1507)

TO jest Parodia a Nie LUXMED

W ciągu 8 miesięcy ciężko zdiagnozować co sie dzieje. Co miesiąc omówiona wizyta do ginekologa. Ginekolog zleca badania. Po czym każe zapisać się do ginekologa z badaniami. Przychodzisz po miesiącu z badaniami do ginekolog oczywiście w tej samej klinice LUXMED .A nowy ginekolog mówi że on tego nie zlecał i kaze jeszcze raz iść na te same badania. Takim o to sposobem 4 x badanie transwaginalne i skierowanie na 5 trans waginalne. Oprócz tego 5 razy zaglądanie w podwozie w ciągu 8 miesięcy . I dalej break wskazań na inne badania . Dodatkowo Ginekolog przyjął mnie z wielką łaską bo COVID19. Bo po mnie przyłój 2 Facetów. Bardzo nie lubię gdy handlowiec jest ważniejszy od pacjenta. Jak chcesz przeżyć dzień świstaka co miesiąc zapraszamy do Luxmedu

Medycyna pracy godziny

Umawiaja pacjentów na rano i trzeba spędzić ponad 8 h w przychodni na wykonanie 3 badań. Przerwy ponad 3 godziny pomiędzy badaniami bo nie ma lekarza. Panie w rejestracji bardzo niepomocne

Polecam wszystkim tę placówkę.....NOOOOT!

Umówiłem płatną wizytę na 9.15. Przyszedłem przed ósmą, kolejka w recepcji, gdzie czynne jest jedno okienko. Ok, po 10 minutach w końcu przyszła druga Pani, czekaliśmy kolejne 10 minut aż uruchomi jej się komputer i rozgrzeje się skaner, a w między czasie panie plotkowały ze sobą jak na filmach Barei... Przed gabinetem chaos do kwadratu, godzina umówienia nie ma tu żadnego znaczenia i wszedłem czterdzieści minut po planowanym czasie. Wyniki miały być po 2h, przyjeżdżam na miejsce a kolejna miła Pani twierdzi, że ktoś wprowadził mnie w błąd i wyniki będą po 5h, mam dzwonić. Dzwoniłem co jakiś czas do wieczora i dopiero następnego dnia mogłem je odebrać. Jestem rano, dania następnego i myślę, co może jeszcze pójść nie tak....po czym Pani grzebiąc w szafkach pyta mnie, czy na pewno nie odbierałem wyników, bo jest sam opis a brakuje płyty CD :) W końcu powiedziała, że mam poczekać 15 minut na jej wypalenie (zapytałem, czy tyle trwa wypalenie płyty CD z dwoma zdjęciami, powiedziała, że tak). W końcu udało się, wyszedłem. Takiego poziomu obsługi spodziewałem się w przychodni państwowej, dlatego wolałem zapłacić i mieć adekwatną do ceny jakość, ale niestety nie na Cegłowskiej w Warszawie. Odradzam.

Jak państwowa służba zdrowia..

..tyle, że płatna. Portal Pacjenta nie pozwala umówić wizyty. Infolinia widzie te same "braki terminów", co Ty na Portalu. Płacisz i nie możesz się umówić. Odpowiedź na reklamację to stek impertynencji, kończący się poradą "zadzwoń na infolinię", gdzie słyszysz "zachęcamy do rezerwacji na Portalu Pacjenta". Ewidentnie kadra menadżerska nie ma kontroli nad własnymi pracownikami.

Fatalne traktowanie pacjenta abonamentowego

Posiadanie abonamentu w lux med jest najgorszym rozwiazaniem gdyż i tak czekasz na specjaliste tyle samo co w NFZ

Podziękowanie dla pracownika

Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za udzielenie mi profesjonalnej pomocy. Pani pracownica (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wykazała się ogromną empatią i zaangażowaniem.

TRAGEDIA

Maja pacjenta za nic. Ignoranci. Nieuprzejmi. Złośliwi. Infolinia to wielka TRAGEDIA. Miałam z nią 2 razy kontakt i 2 razy czułam się jak przedmiot. Coś strasznego. To osoba z infolinii przecież rządzi i jest władzą...... Jaka firma pozwala sobie na taką obsługę? Jaka firma pozwala sobie na tak zły wizerunek? Nie ważne że masz u nich pakiet. Obsługa jak z PRL-u Dosłownie Płać i wynocha!!! nie chciej nic tylko płać. Narzekamy na państwową służbę a w Lux Medzie jest jeszcze gorzej

Obługa w rejstracji tragiczna

Przy próbie rejestracji do lekarza specjalisty na NFZ traktują ludzi jak z gorszego sortu, obsługa niemiła, nieuprzejma, do tego stopnia, że pani z rejestracji ładnie mówiąc wrzeszczała do słuchawki bo na skierowaniu nie odnajdywałam informacji, którą ONA MUSI WPISAĆ! Wystarczyło poprosić o uzupełnienie danych przez lekarza prowadzącego, następnie ponowny kontakt i nie byłoby problemu. Jeśli ktoś nie nadaje się do pracy z ludźmi (chorymi ludźmi- pacjentami), niech ją zmieni i nie psuje ludziom dnia. Ja jeszcze potrafię bronić swojego, ale szczerze współczuję osobom z poważniejszymi chorobami lub starszymi, którzy są zmuszeni z kimś takim rozmawiać i umawiać termin wizyty. Dobrze, że w trójmieście są inne przychodnie, które przyjmą pacjentów, czy to prywatnie, czy na NFZ nie upokarzając nikogo przy tym.

nie polecam, odradzam oraz przestrzegam przed lekarzem

W dniu 15 września 2020 roku odbyłem PŁATNĄ wizytę w centum lux med przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu u Pani Doktor (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Niestety zła diagnoza, uprzedzenia oraz przekonania Pani Dr o antybiotykoodporności Polaków spowodowała że za 145 zł za wizytę usłyszałem że na bół gardła, tracący głos, zimnie i ciepłe poty zaleceniem jest - orofar, isla, dymista do nosa a w razie gorączki coś na jej zbicie. Problem polega na tym że po niecałych 12 h wystąpiła u mnie gorączka 38C, bół gardła, utrata mowy, zielony katar, bół głowy, problem ze słuchem. Co w konsekwencji wymagało ode mnie nowej wizyty u nowego lekarza kolejnych kosztów i antybiotyku. (To nie COVID – potwierdzone). Ponowny problem w tym, że mimo telefonu na infolinie i rozmowy z konsultantem (po 40 minut oczekiwania) i prośbie o telefon lub kontakt z placówką z prośbą o pomoc – rozmowa z p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) do teraz (21:00 - tego samego dnia) nit nawet nie raczył się ze mną skontaktować. Usłyszałem, że mogę ponownie umówić się na wizyty, znów do innego lekarza na kolejna płatną konsultację. Czyli zapłacone, to następny. Dodam, że lekarzowi przekazałem jak i miał o tym wiedzę z karty pacjenta o tym, że - jestem astmatykiem od 10 lat - w przypadku takiego zapalenia gardła z uwagi na wycięte migdały po 12h będę miał albo chore zatoki lub problem z płucami - jestem po dwóch operacjach odmy płucnej itp Niestety pomimo tego Pani Dr nadal twierdziła, że antybiotyk to zła forma leczenia i wystarczą suplementy. Reasumując kolejnego dnia musiałem dostać się do nowego lekarza za kolejne tym razem 200 zł (niestety brak kontaktu jak i żadnego zainteresowania z placówki medycznej - pacjencie możesz umrzeć - i tak już zapłaciłeś), wyczekać się w kolejce 1,5h i uzyskać pomoc z obawą problemu z płucami. Niestety z uwagi na brak migdałów tak to wygląda z ludźmi bez nich do tego po odmie płucnej i 10 letniej astmie. Zażądałem zwrotu gotówki - zobaczymy co dalej. -

Portal pacjenta

Trzeci dzień dzisiaj nie można się zalogować strona w trakcie modernizacji. Szkoda ze nikt nie informuje o takich sytuacjach .

Fatalne podejście personelu z recepcji.

Fatalne doświadczenie podczas pierwszego spotkania z recepcją. Pani zabrała skierowanie i dostałam kazanie na temat ubezpieczenia. Była opryskliwa. Innym razem długie oczekiwanie na odebranie telefonu i nie zapisze na termin pasujący pacjentowi, bo Zostanie jej łyka dwóch godzin. Generalnie pogubiłam się.

Nie polecam

Najgorsza prywatna opieka zdrowotna.

Nie polecam

Nie polecam. Umówiłam się na prywatną teleporade w firmie lux-med. Bardzo mi zależało na jak najszybszej konsultacji. Koszt jednej telefonicznej konsultacji to 109 zł. Rezerwując wizytę dzień wcześniej otrzymałam maila z potwierdzeniem oraz smsa z przypomnieniem o wizycie. Byłam umówiona na godzinę 14:00, czekałam do 15:40, po tej godzinie sama postanowiłam zadzwonić na infolinię. Tam byłam zbywana przez kilku konsultantów, aż w końcu o godzinie 18:10 dowiedziałam się, że dział który się tym zajmuje pracuje do godziny 16, więc nikt nic nie zrobi. Czekam na zwrot kosztów. Do tej pory nikt że mną się nie skontaktował. Nie polecam.

niestety obecny luxmed to dno

Omijać szerokim łukiem, standardy bardzo obniżone, umówienie do lekarza graniczy z cudem, naciąganie na opłaty nagminne, nie polecam

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.27 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem