Starbucks

(4.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (763 z 1081)

Klienci odklepani przy...
Klienci odklepani przy kasie, baristka włącza terminal płatniczy zanim dobrze zdążysz złożyć zamówienie, nie pyta o aplikację. Zamiast pilnować bieżących zamówień, przyjmują ich dużo na raz i potem klienci nie dostają swoich kanapek - osobiście żałowałam, że nie wzięłam paragonu, panie niestety nawet nie pamiętały, że zamawiałam coś więcej. W lokalu bałagan - góra naczyń poukładana na jednym ze stolików kawowych, pozostałe stoliki jeśli brudne to przez moją godzinę siedzenia tam nie zostały przetarte. Przykro było patrzeć na to

Lisia99

01.03.2024

Placówka

Gdańsk, Targ Węglowy 7

Nie zgadzam się (0)
kawa pyszna ale...
kawa pyszna ale ceny są wysokie

krzysiaaa12

14.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kawa w sama...
Kawa w sama sobie dobra, świeżo mielona, oraz ozdobiona spienionym mlekiem czy cynamonem, lub innymi dodatkami. Jednakże wiele do życzenia zostawia cena… Jest ona delikatnie za wysoka i na to chciałbym aby zwrócono uwagę.

Kamileq

01.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przepyszne napoje i...
Przepyszne napoje i desery. Ceny niestety są dość wysokie, ale i tak polecam każdemu

Klient_koiEp

24.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pyszna kawa, szybka...
Pyszna kawa, szybka obsługa. Czysto, atmosfera bardzo przyjemna.

Klient_kt6bi

19.07.2023

Placówka

Kraków, Floriańska 17

Nie zgadzam się (0)
Starbucks w galerii...
Starbucks w galerii Riviera w Gdyni jest położony na drugim pietrze, zaraz obok części gastronomicznej. Podczas mojej wizyty obsługa miała neutralne nastawienie. Wygladała na zmęczoną i brakowało jej entuzjazmu. Minusem całego doświadczenia było na pewno sposób odbierania zamówienia. W oczekiwaniu na kawe, zostało wywołane moje imię, jednak zanim zdążyłam podejść do lady, inna Pani zdążyła wziąć jak się później okazało moje zamówienie. Czekałam 10-15 minut po czym zapytałam obsługę kiedy otrzymam zamówienie i wtedy doszliśmy do wniosku, iż Pani wcześniej je zabrała. Po zgłoszeniu problemu, kawa została zrobiona po 3 minutach.

11kasia04

26.06.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jak i...
Obsługa jak i asortyment na wysokim poziomie. Kawa bardzo dobra oraz szybki czas oczekiwania. Polecam

NataliaPicur_rUmL

20.04.2023

Placówka

Kraków, Rynek Główny 27

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy wybór jeśli...
Najlepszy wybór jeśli chodzi o kawiarnie, dużo propozycji i wysoka jakość

Klient_uxfK4

16.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazna obsługa....
Bardzo przyjazna obsługa. Kawka została przygotowana w błyskawicznym tempie oraz nie było problemu ze specjalnymi prośbami co do mojej kawy. Zawsze wracam i za każdym razem dostaje szczery uśmiech od pracownika na start.

Lecu

22.02.2023

Placówka

Poznań, Św. Marcin 24

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do kawiarni...
Wchodząc do kawiarni Starbucks pierwsze co możemy wyczuć to zapach palonej kawy, także ciemne wnętrze oparte na minimalizmie i wykorzystania drewnianych elementów. Podchodząc do kasy, by zamówić napój mijamy lodówkę z jedzeniem, która sugeruje nam wzbogacenie naszego zamówienia o dodatkowe artykuły spożywcze tj. ciasta, kanapki. Podczas zamawiania możemy poczuć nieformalny styl wypowiedzi i serdeczność. Zostałem zapytany o kawę, imię i czy nie mam ochoty na więcej np. ciasto. Po zamówieniu miałem oczekiwać na wywołanie mojego imienia i napoju kawowego jaki zamówiłem. Czas wydania napoju był optymalny ok. 4 minut, nie było dużej kolejki i większość pracowników pracowała bez presji. Koszt napoju zostawia sobie wiele do życzenia, ponieważ kosztuje ponad 23 zł. Mimo że Starbucks broni się tym, że używa ziaren 100% arabica, to cena dalej jest wysoka.

Klient_ak5Cb

18.01.2023

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 1

Nie zgadzam się (0)
Świetna doświadczona obsługa...
Świetna doświadczona obsługa i przepyszna kawa !

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Św. Marcin 24

Nie zgadzam się (0)
Wpadłam po drodze...
Wpadłam po drodze będąc z psem na spacerze. Nigdy jeszcze w żadnej kawiarni mój pies nie został tak pięknie przywitany - zaserwowano mu kubeczek pełen bitej śmietany (poczęstunek dla piesków, którego nazwy niestety nie zapamiętałam). Ja kupiłam swoją ulubioną kawę - klastyczna z mlekiem. Wszyscy wyszli zachwyceni, na pewno jeszcze nie raz odwiedzimy to miejsce z Dobbim.

Klient_VnlN

16.03.2022

Placówka

Wrocław, Plac Grunwaldzki 25-27

Nie zgadzam się (0)
kawa, obsuga i...
kawa, obsuga i ciacha na tip top, dobrze jakby pomyśleli o jakiejs kooperacji np. tak jak costa z ccc

Sonce

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Straszna kawa
Straszna kawa

Niezweryfikowany Klient_s5Hq

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra kawa, przyjazna...
Dobra kawa, przyjazna atmosfera.

Niezweryfikowany Klient_jlQy

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja ulubiona sieć...
Moja ulubiona sieć . Fajna obsługa. Smacznie . Polecam z całego serca .

Klient_n82f

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
najlepsza kawa na...
najlepsza kawa na swiecie ale ceny dosc wysokie

Niezweryfikowany Klient_CYPb

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Extra kawa
Extra kawa

Niezweryfikowany Klient_Uvaf

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania,...
Długi czas oczekiwania, zamówienie noe zgodne

Zbyszek15

14.12.2021

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym tygodniu...
W zeszłym tygodniu poszedłem do Starbucks w CH Sadyba Best Mall, na obsługę czekałem około 3 minuty najpierw po przywitaniu i pytaniu co dla Pana, najpierw poprosiłem o latte a potem zmieniłem zdanie i poprosiłem o espresso. Po przyjęciu zamówienia pracownica poprosiła żebym przeszedł na lewą stronę i tam czekał. Na przygotowanie kawy czekałem około 5 - 10 minut. W między czasie swoje zamówienie odebrały 4 osoby w tym prawdopodobnie trzy młode Amerykanki. Osoby anglojęzyczne podchodziły żeby sprawdzić czy zamówienie jest gotowe 2 razy. W między czasie ze względu na dużą liczbę klientów trzy pracownice zaczęły się umawiać, która kogo ma obsługiwać lub, która co ma robić. Po odebraniu kawy ze względu na brak miejsca usiadłem przy stoliku przy, którym były talerze i filiżanki po poprzednich klientach.

Jarosław_570

28.10.2021

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)

Starbucks

Starbucks Corporation to największa na świecie sieć kawiarni. Została założona 30 marca 1971 w Seattle w stanie Waszyngton. W 1987 przejęta przez Howarda Schultza. Dziś działa ponad 15 000 lokali w 50 krajach, a Starbucks jest jednym z największych na świecie producentów i sprzedawców specjalnych gatunków kawy.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Starbucks?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Klienci odklepani przy...
Klienci odklepani przy kasie, baristka włącza terminal płatniczy zanim dobrze zdążysz złożyć zamówienie, nie pyta o aplikację. Zamiast pilnować bieżących zamówień, przyjmują ich dużo na raz i potem klienci nie dostają swoich kanapek - osobiście żałowałam, że nie wzięłam paragonu, panie niestety nawet nie pamiętały, że zamawiałam coś więcej. W lokalu bałagan - góra naczyń poukładana na jednym ze stolików kawowych, pozostałe stoliki jeśli brudne to przez moją godzinę siedzenia tam nie zostały przetarte. Przykro było patrzeć na to