Opinie użytkownika (3)

Podczas pobyt w...
Podczas pobyt w zabce w Sopocie na ulicy Chopina 46 chcialam kupic hotdoga. Pytajac Pana czy beda juz cieple, Pan dotknal gola reka dwoch hot dogow i poeidzial, ze beda w porzadku. Oczywiscie od razu zrezygnowalam z zakupu i wyszlam. Fatalne zachowanie. Pracownik nawet sie nie zastanawial

11kasia04

05.07.2023

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pobyt w kinie...
Pobyt w kinie Helios zaczęłam od kupna biletów, które poszło sprawnie bez żadnych wyzwań. Po udaniu sie na salę kinową i zajęciu miejsc w najniższym rzędzie, zauwżyłam, iż jest bardzo chłodno na sali. Przez pierwsze 20 minut siedziałam ubrana w grubą kurtkę, ponieważ uznałam, że zaraz zrobi się cieplej. Tak jednak się nie stało, więc postanowiłam wyjść z sali i zwrócić się do obsługi kina, zwracając ich uwagę na temperaturę. Zostałam zlekcewarzona przez grupę pracowników, którzy nieprofesjonalnie odpowiedzieli "tak, tak zaraz zwiększymy" po czym zaczęli śmiać się do siebie. Wrociłam na salę z nadziają, że jednak mimo wszytsko uda się podnieść temperaturę. Po kolejnych 15 minutach nic się nie zmieniło, więc zyirytowana ponownie zwróciłam uwage pracowników na temperaturę. Tym razem ich reakcja była bardziej lekcewarząca, ale znalazł się wsród nich jeden pracownik, który zajął sie problemem. Po powrocie na sale po raz drugi, po około 5-7 minutach temperatura została w końcu podniesiona, dzięki czemu mogłam dokończyć seans bez potrzeby siedzenia w kurtce,

11kasia04

30.06.2023

Helios

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Starbucks w galerii...
Starbucks w galerii Riviera w Gdyni jest położony na drugim pietrze, zaraz obok części gastronomicznej. Podczas mojej wizyty obsługa miała neutralne nastawienie. Wygladała na zmęczoną i brakowało jej entuzjazmu. Minusem całego doświadczenia było na pewno sposób odbierania zamówienia. W oczekiwaniu na kawe, zostało wywołane moje imię, jednak zanim zdążyłam podejść do lady, inna Pani zdążyła wziąć jak się później okazało moje zamówienie. Czekałam 10-15 minut po czym zapytałam obsługę kiedy otrzymam zamówienie i wtedy doszliśmy do wniosku, iż Pani wcześniej je zabrała. Po zgłoszeniu problemu, kawa została zrobiona po 3 minutach.

11kasia04

26.06.2023

Starbucks

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi