Starbucks

( 4.12 )

Opinie (871)

Najlepszy barista

generalnie cały zespół jest w porządku, choć jedna z dziewczyn tam pracujących nie jest szczególnie sympatyczna, ale przynajmniej nie jest nieuprzejma. Nadrabia to jeden z baristów, który jest bardzo wesoły, da się z nim pogadać i robi bardzo dobrą kawę.

Kawa super, lokalizacja niekoniecznie

obsługa i kawa jak zawsze super, ale ciężko tam się siedzi. Stoliki i fotele są tak dobrane, że siedzi się niewygodnie i przy większej ilości klientów, ciężko dokładnie usłyszeć co mówi Twój rozmówca.

Cudowni ludzie i cudowna kawa

Za każdym razem dostaję idealnie przyrządzony napój, a jeśli coś jest nie tak to nie ma problemu ze zmianą lub zrobieniem nowego. Do tego obsługa jest bardzo miła, sympatyczna i przyjemnie się z nimi rozmawia. Polecam!

Jest miło i cicho

Polecam tą kawiarnię, szczególnie w godzinach porannych, ponieważ jest tam wtedy cicho i spokojnie, można wtedy zebrać myśli i nawet chwilę popracować, przy dobrej kawie.

Dobra kawa, ale lokalizacja kiepska.

W tej galerii niestety kawiarnia znajduje się w takim miejscu, że trudno ja na początku znaleźć, a miejsce nie sprawia też możliwości zachowania odrobiny prywatności. Kawa jednak jest bardzo dobra.

Polecam.

Kawiarnia znajduje się na rynku, więc jest idealnym miejscem na spotkania ze znajomymi. Lokal jest przestronny i bez problemu można zachować prywatność, a kawa jest bardzo dobra.

Dobra kawa w czasie zakupów.

Kawiarnia znajduje się w galerii więc lokalizacja jest bardzo dobra, ponieważ skutecznie można odpocząć w czasie zakupów i wypić naprawdę dobrą kawę.

Kawa sezonowa jest pyszna

Kawiarnia w dobrej lokalizacji, kawa jaką oferują jest bardzo dobra, a w każdym sezonie wracają wyjątkowe smaki!

Wszystko ok

Przyszłam na godzinę przed zamknięciem kawiarni. Baristka - bardzo sympatyczn pani stała za ladą, nie musiałam czekać. Kupowałam ciasto na wynos, wiec pani zadała dodatkowe pytanie dotyczące podania. Bez zarzutów.

Miła, rodzinna atmosfera!

Starbucks znajdujący się w centrum handlowym Manhattan to jedna z placówek tej sieci, którą odwiedzam najczęściej. Mimo dużego ruchu kawa robiona jest szybko. Ekipa pracująca w Starbucksie jest przemiła i często proponuje nowe warianty ich napojów. Polecam.

Bardzo miła obsługa!

Chyba jeden z nielicznych Starbucksów, w którym nigdy nie ma długich kolejek. Obsługa bardzo miła i pomocna w wyborze kaw. Zawsze też dostępne moje ulubione mango juice które czasem jest niedostępne w innych kawiarniach Starbucks

WZÓR DO NASLADOWANIA

W ostatnim czasie miałem okazję uczestniczyć w zakupach w Starbucks Polska w CH Kaskada w Szczecinie. Obsługa klienta od samego wejścia pracuje w taki sposób, że aż chce się powiedzieć w tak przyjaznej atmosferze. Zamierzałem zabrać kawę na wynos, a zostałe ponad 35 minut, gdzie delektowałem się napojem. Sprzedawca uśmiechnięty, pomocy, chcący pomóc. Wspaniale.

Odwiedzałeś ostatnio Starbucks?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • Kawiarnia

Podobne firmy w okolicy

coffeeheaven

(3.52 )

Costa Coffee

(4.17 )

GRYCAN

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem