Da Grasso

( 3.12 )

Opinie (1202)

Lokal średni, pizza nie niczym nie zachwyca

Normalna pizzeria niczym się nie wyróżniająca. Obsługa, raz miła a raz taka, że nie chce się tam wracać. W lokalu niezbyt czysto. Ceny porównywalne do innych pizzeri, jednak jakość dużo gorsza.

Bardzo dobrze

Budynek przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.Pracownicy przyjemni,z pozytywnym nastawieniem na klienta,przy składaniu zamówienia proponują dodatkowe produkty np.napój.Podają orientacyjny czas oczekiwania na zamówienie.Na stolikach znajdują się przyprawy i serwetki.Lokal czysty i zadbany,toaleta dobrze zachowana.

Średnio dobra pizza...

Moim zdaniem składniki nie są świeże a mrożone. Pizza w smaku średnio, w ogóle nie przypomina pizzy włoskiej. Jedynie co mają dobrego w ofercie to sałatki, które polecam !

Super miejsce

Pizza bardzo smaczna. Zamówienia są bardzo szybko realizowane, a pracownicy są zawsze uśmiechnięci. Zdecydowanie polecam to miejsce.

Poprawnie, atmosfera i wystrój na plus.

Odwiedzona przeze mnie pizzeria pozostawiła uczucie spełnionego standardu. Zamówienie zrealizowano o czasie, które od razu nadawało się do spożycia. Jedynym małym minusem mogło być niewielkie zaangażowanie Pracownicy, od której oczekiwałabym obsługi komplementarnej lub polecenia czegoś ''od siebie''. Czystość oraz wysrtój placówki bez zastrzeżeń.

zniechęcająca obsługa

Dwie gwiazdki tylko za smaczną pizze. Na sali tylko 3 stoliki zajęte i już obsłużone, a obsługa nie zauważa naszego wejścia, zajęta jest nei wiadomo czym, przez dłuższy czas nie podaje nam kart, idziemy po nei sami, nadal brak zainteresowania ze strony obsługi, idziemy sami zamówić-przy ladzie nadal nikt nie interesuje się nami, no porażka. Dopiero jak powiedziałam do chłopaka, że zmienimy lokal, to okazało się że ktoś nas zauważył. Wow. Kelnerka nie ogarniala totalnie. Jak na koniec poprosiliśmy o spakowanie na wynos, powiedziała jakoś nieskładnie, że trzeba podejść do baru i tam sobie spakować i kupić opakowanie na wynos. Wpisanych w kartę gum orbit też nie dostaliśmy

Przypalona pizza

Obsługa miła, natomiast kelnerka z Ukrainy powinna podszkolić jezyk polski (nie do końca rozumiala zamówienie) przez co przedłużył sie czas jego składania. Czas przygotowania dań to ok 30 min, podana pizza była przypalona od spodu. W lokalu brudne stoliki oraz podłoga.

Kelnerzy na duży +.

Obsługa w rej pizzerii jest bardzo miła, uprzejma i kompetenta, co wyróżnia ją na tle innych lokali tego typu w mieście, jednak już któryś raz z kolei otrzymałam przypaloną pizzę, przez co na jakiś czas napewno nie odwiedzę tej puzzpizzerii.

Obsługa kontra jedzenie

W zeszły weekend byłam w tej pizzeria i swoją wizytę oceniłabym pozytywnie, jeśli oceniać miałabym obsługujących mnie kelnerów, Ci byli naprawdę mili. Jednak prócz tego ważne jest jeszcze jedzenie, a tutaj mały zawód, ponieważ pizza była od spodu mocno przypalona, tak więc kucharza oceniam już niżej.

Jest dobrze :)

Obsługa jest miła i jedzenie jest całkiem niezłe, jednak warto by pomyśleć o zmianie wystroju. Teraźniejszy przypomina stołówkę, w lokalu jest słabe oświetlenie.

Super pizza

Lokal bardzo przyjazny. fantastyczna obsługa. Pizza jest w tym miejscu bardzo dobra ! jakość produktów widać, że świeża. Smaczna i duży wybór. Bardzo dobry pomysł, że można łączyć 2 smaki. Ciasta jest przepyszne. Akurat trafione w mój gust.

Jestem zaskoczony

Mimo fatalnych komentarzy od strony jakże wybrakowanego pospólstwa jestem jakże miło zaskoczony miłą i sympatyczną obsługą szybką realizacją zamówienia czystymi sztućcami miłym chrupkim starterem oraz pyszną chrupką pizzą aromatyczną a zarazem wyrazistą przytulnym miejscem i pracownikami pizzeri . Zarzekam się że jestem osobą prywatną . Oby tak dalej i pamiętajcie im wyżej poprzeczka tym gorszej więc życzę powodzenia . pozdrawiam.

Pizza smaczna, jednak obsługa nie podpisała się.

Parę dni temu składaliśmy ze znajomymi zamówienie internetowe, pieniądze przesłane, czas oczekiwanua 45min. Po godzinie oczekiwania dzwonimy do pizzerii dowiedzieć się gdzie nasze pizze już są, okazało się, że wyskoczył błąd akurat na naszym zamówieniu i nie robiła się nasza pizza, co najlepsze obsługa twierdziła że pieniędzy też nie otrzymała-skierowano nas abyśmy dzwonili do szefa i jeszcze do jednak osoby. Stanęło na fakcie, że pizzę zrobią nam na zamówienie telefoniczne i przy odbiorze będziemy mmusieli za nia zapłacić, a przelew zostanie mąż zwrócony po weekendzie na konto. Nerwy straszne, ponieważ jeśli wyskoczył im błąd to czemu nie zadzwonili, przecież numer był podany. Ale głodni to przystaliśmy na warunki zaproponowane. Po pół godziny zjawia się dostawcą z pizza, pieniądze dajemy mu w gotówce A on oznajmia nam, że już wszystko opłacone, przelew doszedł.... Super. Seler, że ktoś zadzwonił, przeprosił, albo chociaż powiadomił że wszystko jest ok, że przelew doszedł jednak. Z całego tego towarzystwa dostawa chyba tylko najbardziej ogarnięty.

Bez komentarza Tragedia!!!

Witam dnia 08.11.2019 o godz 15.30 złożyłem zamówienie trzech różnych pizz na dowóz i zapytałem czy pizzę będą gotowe na miejscu o godz 16.30 Pani przy telefonie powiedziała że bez problemu. Rozumiem opóźnienie 15-30min ale nie 1 godzinę czasu. Tym bardziej że mój syn miał urodziny w tym czasie. Dwie godziny później o 17.30 dzwoni osoba że jest już na miejscu i że można odebrać PIZZE. NIE ODEBRALEM bo już można powiedzieć było koniec imprezy mego syna. NIE POLECAM. OBSLUGA TRAGEDIA. A szczerze powiem bylem stałym klientem średnio 3-4 razy w miesiącu. Już na pewno tam nie za witam. OBSLUGA TRAGEDIA NIE POLECAM

Zimna pizza

No niestety dam dużego minusa za zamówioną wczoraj pizzę on line ponieważ po pierwsze czekałem 1,5 godziny i na dodatek pizza była zimna.

Miła obsługa.

Swoją ostatnią wizytę w tej pizzerii wspomiban miło, obsługa była szybka i przyjemna a pizza bardzo smaczna. Polecam

Odwiedzałeś ostatnio Da Grasso?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gusto Dominium

(4.50 )

Pizza Hut

(3.42 )

Tele Pizza

(2.49 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem