Zadowolenie.pl

( 1.63 )

Opinie (50)

słabo

Obsługa reklamacyjna, a raczej jej brak. Kontakt - sam muszę pisać i dopytywać się o reklamację. Odpowiedź - raczej zdawkowa i lakoniczna jak już jest. Jestem zniesmaczony tym sklepem.

NIE POLECAM !

NIE POLECAM ! Zamówiony towar dotarł uszkodzony. Wypełniłem formularz zgłoszenia, dokładnie wszystko opisałem i odesłałem zgodnie z instrukcją. Reklamowałem towar nowy, od dostarczenia był już uszkodzony. Sprawa teoretycznie prosta, do stwierdzenia wady nie wymagane były żadne specjalistyczne narzędzia ani wiedza. Sprawa trwała 2 tygodnie od chwili otrzymania towaru przez gwaranta. Dało się to rozwiązać w 3 dni robocze wliczając w to przesyłkę. Zdawkowe informacje przekazywane mailowo na zadawane pytania. Najczęstsza odpowiedź to "Szanowny Kliencie, Zostaną o tym Państwo poinformowani w stosownej wiadomości." Nie ważne jakie jest pytanie to taka pada odpowiedź. Na infolinii telefonicznej nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc, odsyłają do kontaktu mailowego który odpisuje to co wkleiłem w poprzednim zdaniu. Także wszystko jest dobrze puki jest dobrze, jak się coś wydarzy to mają klienta w głębokim poważaniu. NIE POLECAM ! NIE KUPOWAĆ TAM ! Oszczędzicie sobie wiele czasu i nerwów.

Nie polecam

Szkoda,że nie przeczytałem wcześniej opinii o tym sklepie bo na pewno nie dokonał bym w nim zakupów ,towar popsuł się po 5 minutach(mam wrażenie czytając inne wpisy,że maja naprawiany używany sprzęt)."Olewają" cie totalnie jeśli chodzi o gwarancję ,nie przestrzegają regulaminu i podstawowych praw konsumenta.Serwis nie posiada telefonu to już świadczy co sprzedają i tłumaczą się ,że towar wysłany do producenta(co mnie obchodzi producent)ja kupiłem u nich nie u producenta!!!ODRADZAM SZKODA NERWÓW.

Bezproblemowa reklamacja

Oceniam obsługę posprzedażową - w moim przypadku było naprawdę rewelacyjnie. Wystąpiłam z reklamacją z tytułu rękojmii. 01.06 - zakupiłam urządzenie 15.06 - stwierdziłam wadę 19.06 - zgłosiłam mailowo reklamację 21.06 - odpowiedź sklepu - dostałam wskazówki jak zamówić darmowego kuriera 28.06 - informacja od sklepu, że moja reklamacja została uznana 03.07 - uzyskałam zwrot gotówki. Pomimo moich pierwotnych obaw, szczególnie po tym, co tu przeczytałam, wszystko zakończyło się dla mnie pomyślnie. Cała procedura reklamacyjna przebiegła bardzo sprawnie i póki co mogę stwierdzić, że ten sklep ma jedną z lepszych obsług posprzedażowych

Przestrzegam - oszuści

Sklepu nie polecam, ponieważ łamane są w nim podstawowe prawa konsumenta. 16 stycznia zamówiłem w tym sklepie 2 monitory za ponad 3500zł. Przesyłkę otrzymałem, chociaż zabezpieczenie wołało o pomstę do nieba. Opakowanie było owinięte cienką warstwą folii bez żadnej dodatkowej tektury i ochrony, a wyraźnie o to prosiłem w zamówieniu, bo wiem, co kurierzy robią z paczkami. Mniejsza z tym. Monitory okazały się na szczęście nieuszkodzone. Po kilku dniach postanowiłem skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu i odesłać jeden z monitorów, a drugi zachować. W sklepach takich, jak Morele, czy Komputronik odbywa się to praktycznie automatycznie i na to samo liczyłem tutaj. Niestety musiałem wypełniać jakieś formularze, wysyłać skany przez internet i dopiero wtedy otrzymałem numer RMA oraz adres do wysyłki. Trudno, to nie jest wielki problem. Wypełniłem formularze, okleiłem paczkę w wymagany sposób i wysłałem ją kurierem z ubezpieczeniem na własny koszt. Napisałem od razu do sklepu, podając numer przesyłki i informując, że mają się spodziewać paczki. Dostałem wiadomość, że będą mnie informować. Czekałem więc cierpliwie, ale od tamtej pory nie nastąpił żaden kontakt. Wczoraj upłynął ustawowy termin 14 dni na zwrot wpłaty od momentu odstąpienia od umowy. Napisałem więc do sklepu, że ich czas minął i w tym momencie łamią już prawo, przetrzymując moje pieniądze. Dostałem wówczas odpowiedź, że nie otrzymali mojej paczki. To kłamstwo, bo mam dowody od firmy kurierskiej, że paczka ponad tydzień temu została doręczona pod adres i odebrana. Sklep ma więc bałagan i nie ogarnia przesyłek zwrotnych. Aktualnie sklep po prostu łamie prawo i bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Kontakt woła o pomstę do nieba. Dostaję maksymalnie jeden mail dziennie, więc jeśli coś odpowiem, to kolejna odpowiedź przyjdzie zapewne jutro. Wczoraj rano dostałem odpowiedź, na którą odpisałem i do dziś nie mam kolejnej. To jest skandal. Na ten moment uważam ten sklep za oszukujący klientów i bezprawnie przetrzymujący ich pieniądze. Będę składał przeciwko nim pozew do sądu. Na tą chwilę poinformowałem UOKiK i Urząd Skarbowy oraz rozpocząłem procedurę Visa chargeback w celu odzyskania pieniędzy. Z dodatkowych szczegółów - nazwa sklepu to przykrywka. Nie istnieje firma Zadowolenie.pl, a towary wysyłane są i księgowane przez sklep Alsen.pl Zwrotów natomiast dokonuje się na jeszcze inną firmę, Centrum AB. Co jednak najważniejsze - TEN SKLEP NIE ODDAJE PIENIĘDZY W USTAWOWYM TERMINIE ZA ZWROT 14-DNIOWY. Na ten moment nie odzyskałem moich pieniędzy wcale, termin na zwrot jest przekroczony, a od ponad tygodnia sklep ma mój towar u siebie.

Nie spotkałem się jeszcze z gorszą obsługą posprzedażową

Nie spotkałem się jeszcze z gorszą obsługą posprzedażową, aroganckie odpowiedzi, bardziej niezadowolenie niż zadowolenie. Mają podejrzany procent towaru uszkodzonego i nie uwzględniają reklamacji - radzę trzymać się z daleka!

Nie otrzymałem ze sklepu faktury za zakupiony dysk SSD

Nie otrzymałem ze sklepu faktury za zakupiony dysk SSD, a przypominanie pracownikom firmy o tym fakcie drogą telefoniczną i email nic nie daje, brak żadnej reakcji ze strony firmy. Dot. Zamówienia nr 73653794 - SSD GoodRAM CX100 240GB.

Odwiedzałeś ostatnio Zadowolenie.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem