Opinie użytkownika (97)

Rewelacyjna obsługa i...
Rewelacyjna obsługa i wybór towaru wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie kupiłam narożnik na dogodne raty bez odsetek i płace za niego dopiero od nowego roku. Sklep posiada wykwalifikowany personel który zna się na rzeczy polecam wszystkim . Mały minus to bardzo duże kolejki do kasy ale może to szał związany z otwarciem potem się uspokoi mam też dobrą opinię bo pomyśleli o dzieciakach i jest tu miejsce dla zabawy tzw. kulki.

Marzena_343

25.11.2013

Agata

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa i wybór podkolanówek i rajstop wszystkie made in italy więc bardzo dobrej jakości i mają ciekawe wzornictwo podkolanówki kupiłam sobie z dodatkiem wełny myślałam że będą mnie "gryzły "ale nic z tych rzeczy Pani mi dobrze doradziła a pozatym była miła i uśmiechnięta.

Marzena_343

30.03.2013

Calzedonia

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Do salonu samochodowego...
Do salonu samochodowego udaliśmy się z zamiarem zakupu samochodu przy wejściu zaatakowało nas ze 3 sprzedawców po czym jeden zaznaczył terytorium bo przecież wczoraj z nim rozmawialiśmy!! Prezentacja samochodu ok nie mam żadnych zastrzeżeń trzeba nam jednak było powiedzieć że wyjmiecie nam dywaniki samochodowe gdy kupuje się od nich auto stojące na ekspozycji wyjmują praktycznie wszystkie dodatki . Było ustalone że zdejmujecie tylko chlapacze i bagażnik na dachu niestety nie spisałam tego a na słowo nikt mi nie wierzy!Dla mnie ocena na minus to chwyt poniżej pasa przy sumie prawie 40 tyś zł radzę wszystko dokładnie spisać na umowie.

Marzena_343

09.12.2012

Inter Auto

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60a

Nie zgadzam się (0)
Ja jestem kupującym...
Ja jestem kupującym i sprzedającym i denerwują mnie ciągłe zmiany na allegro mam nadzieję że już od tej pory nie mają zamiaru zmieniać szaty graficznej i sposobu wystawiania towaru. Dla mnie też za szybko znikają towary obserwowane które powinny być przechowywane znacznie dłużej ale jak się za to nie płaci to pewnie dlatego. Skandal to wysokie prowizje od sprzedaży!!Niby taniej wystawiasz ale płacisz grubą prowizje od sprzedaży. Nie podoba mi się to.

Marzena_343

14.11.2012

Allegro

Placówka

Warszawa, Brak

Nie zgadzam się (0)
Dostałam wczoraj od...
Dostałam wczoraj od orange takiego smsa "Podaruj za darmo 120 minut do orange bliskiej osobie.Wyślij smsem PRZYJACIEL z numerem telefonu, imieniem i data przekazania przezntu na nr 526 20 gr." Próbowałam trzy razy i tyle razy zjadło mi z konta 60 gr na smy które dziwnym trafem okazywały sie błędne w swojej treści. Wściekłam sie strasznie .

Marzena_343

14.11.2012

Orange

Placówka

Warszawa, Jubilerska CH King Cross 1/3

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiamy ten lokal...
Uwielbiamy ten lokal i lubimy tu wpadać całą rodzinką na pyszną pizze . Wystrój wnętrza ciekawy wszystko zrobione w drewnie. Pyszne kebaby i pizza naprawdę można porządnie zjeść. Martwi mnie tylko to że bardzo często nie ma miejsca gdzie zaparkować i staje się bardzo daleko od lokalu a i tam w godzinach szczytu trudno o jakikolwiek parking. Zamawiamy więc często na telefon dostawa naprawdę szybka.

Marzena_343

13.11.2012

Marco

Placówka

Zabierzów, Krakowska

Nie zgadzam się (0)
Fundacja powstała po...
Fundacja powstała po to aby pomagać jednak szanse na pomoc z ich strony są naprawdę dla wybranych. Któryś rok z kolei prosimy o refundacje specjalnych preparatów dla 3 letniej dziewczynki i spotykamy sie z odmową. Wracają nawet nasze podania i dokumentację medyczna poświadczającą chorobę genetyczną u dziecka. Nie radzę nikomu strata czasu i nerwów a tu chodzi przecież o chore dzieci.

Marzena_343

13.11.2012

Fundacja Przyjaciólka

Placówka

Warszawa, Wiejska 19

Nie zgadzam się (0)
Fundacja Polsat naprawdę...
Fundacja Polsat naprawdę pomaga chorym dzieciom więc proszę Wszystkich aby ją wspierali mam przykład we włąsnej rodzinie wczoraj zadzwoniła do mnie moja siostra która ma chorą córeczkę i musi dla niej kupować specjalne jedzenie i drogie preparaty żywieniowe które nie są w naszym kraju refundowane gdyby nie pomoc od fundacji to musiałaby zaciągnąć kolejny kredyt na samo jedzenie, a gdzie reszta? Pieniędzy nie dają ludziom do ręki tylko przelewają do aptek także nie ma obaw wszystko w 100% idzie na potrzeby dzieci zachęcam do wspierania i 1% podarować właśnie dla nich bo naprawdę robią bardzo dużo.

Marzena_343

13.11.2012

Fundacja Polsat

Placówka

Warszawa, brak

Nie zgadzam się (6)
Ceneo pomaga mi...
Ceneo pomaga mi w zakupach zwłaszcza droższych rzeczy a w tym i sprzętu. Dobrze że ktoś coś takiego wymyslił. To idealne dla moich oszczędności .Pomogło mi to już wiele razy w moich zakupach. Polecam zaczynać tutaj swoje zakupy . A nieuczciwi sprzedawcy niech giną. Tutaj górują tylko dobre ceny i dobrzy sprzedawcy!!!

Marzena_343

09.11.2012

ceneo.pl

Placówka

Warszawa, brak danych

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam u nich...
Zakupiłam u nich poprzez strone internetową żelazko. Podobało mi się również to że mieli transport gratis a obsługa na trawdę na wysokim poziomie. Dodam że chyba najtańszy sprzęt w sieci żelazko w sieciówkach bardzo drogie a tutaj rożnica okolo 50 zł dla mnie to jest duża oszczędność.Polecam wszystkim spokojnie można tu zamawiać bez obaw otrzymacie towar w bardzo dobrym stanie

Marzena_343

09.11.2012

Zadowolenie.pl

Placówka

Skawina, brak danych

Nie zgadzam się (5)
Dwa lata kupiłam...
Dwa lata kupiłam kuchnie nika za około 1200 zł ja wiem że to nieduży pieniądz ale niestety po takim czasie kuchnia nadaje sie już do wyrzucenia. Poodklejała się odkleina zwłaszcza w szafkach nad kuchenką i okazało sie że to zwykły papier jak tapeta . Dla mnie to zbyt kosztowna inwestycja jak ktoś chce kuchnie na 2 lata to niech idzie do brw .Ładnie wygląda na ekspozycji gdzie nie ma wilgoci a przecież kuchnie się użytkuje do tego nie uznają reklamacji po tym czasie amen.Personel i obsługa miła.

Marzena_343

09.11.2012

Black Red White

Placówka

Kraków, Pilotów 6

Nie zgadzam się (0)
Towar zamawiałam w...
Towar zamawiałam w sklepie internetowym i nie spodziewałam się ze tak szybko zostanie dostarczony.Kurier uśmiechnięty nie robił wrażenia takiego który szybko chce mnie zbyć a ponieważ kupowałam drogi sprzęt agd poczekał jak spokojnie go rozpakuje i ogladne czy nie ma żadnych uszkodzeń.Towar nie naruszony a bałam sie bardzo czy sprzęt będzie niepoobijany.

Marzena_343

09.11.2012

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa mnie zachęciły ulotki rozdawane w ciagu w centrum handlowym zestaw za 10 zł nie wiem czemu wtedy skierowałam sie właśnie do nich a wokoło mnóstwo restauracji i duży wybór Pani rozdająca ulotki bardzo miła uśmiechnięta obsługa również uśmiechnięta. Wszystko szybko i sprawnie pyszny wooper.

Marzena_343

09.11.2012

Burger King

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Poszukiwałam bielizny dla...
Poszukiwałam bielizny dla siebie czegoś ekstra wystrzałowego i znalazłam coś niesamowitego w tym właśnie sklepie dodam że Panie z obsługi są bardzo miłe i chętne do pomocy .To one zaproponowały mi jeszcze dodatkowe produkty w postaci rajstop które są bardzo mocne i trwałe. Sklep bardzo czysty zadbany zachęca do wejścia.

Marzena_343

09.11.2012

Calzedonia

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
W moim mniemaniu...
W moim mniemaniu firma bardzo konkretna i porządna. Przyznam szczerze że ankiety są ciekawe i oczywiście zawsze płatne. Otrzymuje sie bony sodexo wszystkie listownie i na czas w terminie do miesiąca czasu. Ankiet jednak jak na lekarstwo jak wszędzie zreszta aby uzbierać 50 zł potzreba nieraz nawet i pół rokuy. Polecam wszystkim cierpliwym

Marzena_343

08.11.2012

cenneopinie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Moja opinia o...
Moja opinia o instytucie jest bardzo pozytywna! Należe do panelu respondentów już ponad 2 lata i zawsze otrzymuje zamówione za uczestnictwo nagrody. Jeszcze nigdy sie nie spóźnili. Ankiety wypełnia sie bardzo przyjemnbie. Chociaż niestety bardzo rzadko je ostatnio dostaje ale w 99 % nie miałam nigdy problemów przy wypełnianiu a gdy jakiekolwiek sie pojawią to zawsze administrator jest w stałym kontakcie ze mną odpisuje na maile.

Marzena_343

08.11.2012

GfK Polonia

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Cudem było by...
Cudem było by się do nich dodzwonić kiedykolwiek kiedy potrzebuje konkretnej informacji i dzwonie nikt totalnie nie odbiera telefonu/po co im w takim razie podany numer telefonu?Po co podają go na stronie internetowej, nie każdy ma zamiar czekać w długiej kolejce po lek którego i tak nie będzie. Ludzie łaskawie odbierajcie telefony !!!!

Marzena_343

21.10.2012

Apteka Słoneczna

Placówka

Kraków, Galla

Nie zgadzam się (3)
Zlecają badania tajemniczego...
Zlecają badania tajemniczego klienta lecz nie tylko bo czasami też wysyłają ankiety i to dobrze płatne na maila. Za badania zawsze płacą jednak często trzeba sie troszkę naczekać głównie to okolo 2 miesięczny termin płatności od momentu zakończenia badania. Mają niestety nieciekawą politykę i bardzo pracochłonna . Najpierw ankiety trzeba wypełnic na brudno a potem je wprowadzic do systemu a więc dwa razy trzeba pisać to samo, troszkę to zajmuje czasu a audyty nie są wcale za rewelacyjnie płatne okoklo 30 -35 zł za jeden audyt.Przed audytem przechodzi się jeszcze szkolenie telefoniczne i potem sprawdzają wiedzę dzwoniąc do nas a więc sporo czasu to kosztuje. Powinni lepiej płacic naprawdę i zwracać za dojazd gdy paliwo jest takie drogie.

Marzena_343

29.09.2012

CBM Test

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm i...
Pełen profesjonalizm i miła obsługa. Panie posiadają wielką wiedzę i kompetencje. Pomogły mi dobrać drobiazg z biżuterii i czułam się bardzo zadowolona z zakupu. Mogłam przymierzyć pare rzeczy nikt nie robił dla mnie problemów. Maja precyzyjnie wykończoną biżuterie i jak na tę jakośc to suoer atrakcyjną cenę.

Marzena_343

18.09.2012

W.Kruk

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm bardzo...
Pełen profesjonalizm bardzo miła obsługa. Poszukiwałam dywanu i podeszłam do działu z dywanami po chwili podszedł do mnie bardzo miły uśmiechnięty Pan z obsługi i zaproponował swoja chęc pomocy. Doradził mi w wyborze odpowiedniego wymiaru i jakości dywanu. Byłam zadowolona z obsługi i zakupiłam dywan polecony przez sprzedawcę i jestem z niego bardzo zadowolona.

Marzena_343

18.09.2012

Castorama

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi