Zadowolenie.pl

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (39 z 58)

Ten sklep powinien...
Ten sklep powinien mieć nazwę NIEZADOWOLENIE.PL To najgorszy sklep internetowy z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Sprzedają rzeczy których nie mają, oszukują klientów że niby paczka spakowana mimo, ze towar jest nadal niedostępny. Zakup zrobiony 12 grudnia - dwa tygodnie przed świętami. Po tygodniu ciszy napisałem mail co z moim zamówieniem - wtedy otrzymałem mail z informacją, że zamówienie zmieniło status na "Oczekuje na kuriera". Po kilku kolejnych dniach gdy nic się nie działo, 21.12 napisałem kolejny mail i wtedy dopiero spojrzałem na negatywne opinie o sklepie i już czułem, że zakupy w tym sklepie to nie był dobry pomysł. 22.12, czyli dwa dni przed Wigilią i ostatni dzień kiedy mogła wyjść przesyłka żeby dojść przed świętami, zadzwoniłem rano do sklepu i Pani na infolinii była zdziwiona (a może tylko udawała) że przesyłka nie ma wygenerowanego listu przewozowego - miała to wyjaśnić. Po jedenastej zadzwoniłem drugi raz, kolejna osoba obiecała wyjaśnić. Po czternastej otrzymałem mail z informacją o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru. W czwartek po 14-tej już niczego nie dało się zamówić z odbiorem przed świętami i zostałem bez prezentu. Dobrze, że są jeszcze sklepy stacjonarne. Jak można pisać, że zamówienie czeka na kuriera, gdy towaru nie ma? Mogliby napisać: przepraszamy, dostawca nawalił - nie mamy i to byłoby do zrozumienia, ja miałbym czas kupić w innym miejscu a oni woleli schować głowę w piasek i brnąć dalej. Sklepu NIE POLECAM! 1. Sprzedają rzeczy których nie mają na stanie. 2. Oszukują klientów (zmiana statusu zamówienia, a przecież nie mieli nadal towaru) 3. Nie informują klientów o tym, że przesyłka nie zostanie wysłana, trzeba samemu się interesować i dobijać o info. NIE POLECAM! Nie róbcie tam zakupów, takie sklepy nie mają racji bytu.

Niezweryfikowany Klient_poHCd

26.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wysłałem płytę główną...
Wysłałem płytę główną kompletną z wszystkim jak przyszła. Otrzymałem samą płytę główną spakowaną w folie i karton . Skontaktowałem się z sklepem w tej sprawie co było za usterka i gdzie pozostała cześć produktu. Po odpisaniu po tygodniu kazano napisać do producenta , nie wiem na jakiej podstawie i dlaczego. Naspałem zadziwiłem ze chce zwrócić towar i kosz za zakup niego. Czekam na rozwój sytuacji Cała sprawa trwa już ponad miesią

Niezweryfikowany Klient_0Auk

18.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szanujcie czas i...
Szanujcie czas i pieniądze. Nie ma możliwości kontaktu z serwisem. Zgłoszenie w sprawie 3-letniej gwarancji od 3 tygodni bez żadnej odpowiedzi! Nie mam możliwości bezpośredniej reklamacji u producenta, jedynie przez sklep. Ale ja się nie poddaję, na początek powiatowy rzecznik konsumenta, później uokik a na koniec sprawa w sądzie.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zarówno na infolinii...
Zarówno na infolinii jak i obsługa on-line katastrofalna.Nie otrzymałem na czas faktury ,podają błędną informację co do umiejscowienia nr.ser.pralki. Sami nie wiedzą w jakim formacie wystawiają datę na fakturze.Reasumując wszystko to uniemożliwiło mi rejestrację pralki ,co było niezbędne do otrzymania 5 letniej gwarancji.Obecnie mogę liczyć tylko na program ochrony kupujących "allegro ".Nie dać się zwieść nazwie firmy. Zadowoleni są chyba sami z siebie.Firma działa na zasadzie "sprzedaj i zapomnij "

Niezweryfikowany Klient_Pz3U

28.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak odpowiedzi na...
Brak odpowiedzi na maile przez ponad tydzień, pomimo telefonów, wysyłania maili, żadnych wskazówek co do zwrotu towaru, w końcu sam wysłałem towar na adres ze strony i nie został on przyjęty, więc jest magazynowany w DPD. Kompletne olewanie klienta, lekceważenie, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony odpowiedzialnej za zwroty oraz ze strony kierowniczki, a na infolinii powtarzane te same regułki jak mantra. Skandaliczna i beznadziejna obsługa, do tej pory nie wiem gdzie jest zwrócony produkt i nie otrzymałem zwrotu pieniędzy.

Niezweryfikowany Klient_AnsJ

10.12.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie nie polecam,...
Absolutnie nie polecam, mają wadliwy towar niewiadomego pochodzenia, a proces reklamacji niewiele ma wspólnego z prawami konsumenta. Bez żadnej odpowiedzi na reklamację odsyłają towar po "rozpatrzeniu reklamacji" na pierwszy lepszy adres, który znajdą na fakturze (np. stary adres rozliczeniowy zamiast adresu wysyłkowego/korespondencyjnego). Sprzęt popsuty po kilku miesiącach - nie ma niestety co liczyć na wymianę bądź zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi/gwarancji. Powołują się na uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewystarczającego zabezpieczenia odsyłanego towaru... Jedynie dzięki temu, że kupiłam towar przez serwis Allegro udało mi się odzyskać pieniądze. Radzę zastanowić się 2 razy, zanim kupicie tutaj cokolwiek - jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy z sprzętem nie liczcie na respektowanie praw konsumenta.

zarejestrowany-uzytkownik

12.08.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa reklamacyjna, a...
Obsługa reklamacyjna, a raczej jej brak. Kontakt - sam muszę pisać i dopytywać się o reklamację. Odpowiedź - raczej zdawkowa i lakoniczna jak już jest. Jestem zniesmaczony tym sklepem.

Klient_OTeL

25.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
NIE POLECAM !...
NIE POLECAM ! Zamówiony towar dotarł uszkodzony. Wypełniłem formularz zgłoszenia, dokładnie wszystko opisałem i odesłałem zgodnie z instrukcją. Reklamowałem towar nowy, od dostarczenia był już uszkodzony. Sprawa teoretycznie prosta, do stwierdzenia wady nie wymagane były żadne specjalistyczne narzędzia ani wiedza. Sprawa trwała 2 tygodnie od chwili otrzymania towaru przez gwaranta. Dało się to rozwiązać w 3 dni robocze wliczając w to przesyłkę. Zdawkowe informacje przekazywane mailowo na zadawane pytania. Najczęstsza odpowiedź to "Szanowny Kliencie, Zostaną o tym Państwo poinformowani w stosownej wiadomości." Nie ważne jakie jest pytanie to taka pada odpowiedź. Na infolinii telefonicznej nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc, odsyłają do kontaktu mailowego który odpisuje to co wkleiłem w poprzednim zdaniu. Także wszystko jest dobrze puki jest dobrze, jak się coś wydarzy to mają klienta w głębokim poważaniu. NIE POLECAM ! NIE KUPOWAĆ TAM ! Oszczędzicie sobie wiele czasu i nerwów.

zarejestrowany-uzytkownik

06.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szkoda,że nie przeczytałem...
Szkoda,że nie przeczytałem wcześniej opinii o tym sklepie bo na pewno nie dokonał bym w nim zakupów ,towar popsuł się po 5 minutach(mam wrażenie czytając inne wpisy,że maja naprawiany używany sprzęt)."Olewają" cie totalnie jeśli chodzi o gwarancję ,nie przestrzegają regulaminu i podstawowych praw konsumenta.Serwis nie posiada telefonu to już świadczy co sprzedają i tłumaczą się ,że towar wysłany do producenta(co mnie obchodzi producent)ja kupiłem u nich nie u producenta!!!ODRADZAM SZKODA NERWÓW.

Maciej_249

29.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Oceniam obsługę posprzedażową...
Oceniam obsługę posprzedażową - w moim przypadku było naprawdę rewelacyjnie. Wystąpiłam z reklamacją z tytułu rękojmii. 01.06 - zakupiłam urządzenie 15.06 - stwierdziłam wadę 19.06 - zgłosiłam mailowo reklamację 21.06 - odpowiedź sklepu - dostałam wskazówki jak zamówić darmowego kuriera 28.06 - informacja od sklepu, że moja reklamacja została uznana 03.07 - uzyskałam zwrot gotówki. Pomimo moich pierwotnych obaw, szczególnie po tym, co tu przeczytałam, wszystko zakończyło się dla mnie pomyślnie. Cała procedura reklamacyjna przebiegła bardzo sprawnie i póki co mogę stwierdzić, że ten sklep ma jedną z lepszych obsług posprzedażowych

Niezweryfikowany Klient_vpFD

06.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklepu nie polecam,...
Sklepu nie polecam, ponieważ łamane są w nim podstawowe prawa konsumenta. 16 stycznia zamówiłem w tym sklepie 2 monitory za ponad 3500zł. Przesyłkę otrzymałem, chociaż zabezpieczenie wołało o pomstę do nieba. Opakowanie było owinięte cienką warstwą folii bez żadnej dodatkowej tektury i ochrony, a wyraźnie o to prosiłem w zamówieniu, bo wiem, co kurierzy robią z paczkami. Mniejsza z tym. Monitory okazały się na szczęście nieuszkodzone. Po kilku dniach postanowiłem skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu i odesłać jeden z monitorów, a drugi zachować. W sklepach takich, jak Morele, czy Komputronik odbywa się to praktycznie automatycznie i na to samo liczyłem tutaj. Niestety musiałem wypełniać jakieś formularze, wysyłać skany przez internet i dopiero wtedy otrzymałem numer RMA oraz adres do wysyłki. Trudno, to nie jest wielki problem. Wypełniłem formularze, okleiłem paczkę w wymagany sposób i wysłałem ją kurierem z ubezpieczeniem na własny koszt. Napisałem od razu do sklepu, podając numer przesyłki i informując, że mają się spodziewać paczki. Dostałem wiadomość, że będą mnie informować. Czekałem więc cierpliwie, ale od tamtej pory nie nastąpił żaden kontakt. Wczoraj upłynął ustawowy termin 14 dni na zwrot wpłaty od momentu odstąpienia od umowy. Napisałem więc do sklepu, że ich czas minął i w tym momencie łamią już prawo, przetrzymując moje pieniądze. Dostałem wówczas odpowiedź, że nie otrzymali mojej paczki. To kłamstwo, bo mam dowody od firmy kurierskiej, że paczka ponad tydzień temu została doręczona pod adres i odebrana. Sklep ma więc bałagan i nie ogarnia przesyłek zwrotnych. Aktualnie sklep po prostu łamie prawo i bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Kontakt woła o pomstę do nieba. Dostaję maksymalnie jeden mail dziennie, więc jeśli coś odpowiem, to kolejna odpowiedź przyjdzie zapewne jutro. Wczoraj rano dostałem odpowiedź, na którą odpisałem i do dziś nie mam kolejnej. To jest skandal. Na ten moment uważam ten sklep za oszukujący klientów i bezprawnie przetrzymujący ich pieniądze. Będę składał przeciwko nim pozew do sądu. Na tą chwilę poinformowałem UOKiK i Urząd Skarbowy oraz rozpocząłem procedurę Visa chargeback w celu odzyskania pieniędzy. Z dodatkowych szczegółów - nazwa sklepu to przykrywka. Nie istnieje firma Zadowolenie.pl, a towary wysyłane są i księgowane przez sklep Alsen.pl Zwrotów natomiast dokonuje się na jeszcze inną firmę, Centrum AB. Co jednak najważniejsze - TEN SKLEP NIE ODDAJE PIENIĘDZY W USTAWOWYM TERMINIE ZA ZWROT 14-DNIOWY. Na ten moment nie odzyskałem moich pieniędzy wcale, termin na zwrot jest przekroczony, a od ponad tygodnia sklep ma mój towar u siebie.

Niezweryfikowany Klient_9Ls8

08.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)
Nie spotkałem się...
Nie spotkałem się jeszcze z gorszą obsługą posprzedażową, aroganckie odpowiedzi, bardziej niezadowolenie niż zadowolenie. Mają podejrzany procent towaru uszkodzonego i nie uwzględniają reklamacji - radzę trzymać się z daleka!

sm.

26.07.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie otrzymałem ze...
Nie otrzymałem ze sklepu faktury za zakupiony dysk SSD, a przypominanie pracownikom firmy o tym fakcie drogą telefoniczną i email nic nie daje, brak żadnej reakcji ze strony firmy. Dot. Zamówienia nr 73653794 - SSD GoodRAM CX100 240GB.

zarejestrowany-uzytkownik

06.08.2016

Placówka

Lublin, Bernardyńska 9/1

Nie zgadzam się (1)
16 grudnia 2015...
16 grudnia 2015 zamówiłam pralkę BEKO WMB 61232 PL PTMZe względu na niezmienny status zamówienia, kontaktowałam się kilkakrotnie z Waszym działem obsługi klienta droga mailowa, przez Facebooka i telefonicznie. W piątek dostałam informacje od Pani konsultant, ze zamowienie mimo statusu NOWE ZAMOWIENIE zostało przekazane do kuriera DHL. Przez weekend status się nie zmieniał, a ja nie otrzymałam maila z numerem listu przewozowego. Znowu pisałam, dzwoniłam i obiecano mi przez Facebooka, ze ktoś się ze mna skontaktuje. Niestety tak się nie stało. W Poniedziałek w godzinach popołudniowych udało mi się po wielkich próbach dodzwonić do działu obsługi klienta gdzie zostałam poinformowana przez Panią konsultant, ze bardzo jest jej przykro ale nastąpił blad w systemie i nie maja juz tego rodzaju pralki i ze pieniądze zostaną mi zwrócone. Poleciła mi, zebym napisała maila na : sklep@zadowolenie.pl wraz z numerem konta i numerem zamówienia. Tak tez zrobiłam. Mało tego ponieważ to prezent swiąteczny na którym bardzo mi zależało zamówiłam wczoraj z Media Expert nowa pralkę, tak jak poleciła mi Wasza Pani konsultant. Dzisiaj o godzinie po 16 tj wtorek otrzymałam maila, ze moje zamowienie zostało wysłane, mimo ze wysłałam wczoraj maila po rozmowie z Panią konsultant o zwrot pieniędzy. Zadzwoniłam wiec juz bardzo zdenerwowana do Waszego Działu Obsługi Klienta z zapytaniem o co chodzi skoro dostałam wczoraj informacje ze nastąpił blad w systemie i nie macie tego produktu na stanie w magazynie, dodam ze Pani sprawdzała kilkakrotnie upewniając się czy aby napewno. Pani z działu obsługi klienta poinformowała mnie ze macie na stanie 10 sztuk i zamowienie zostało wysłane. Powiedziała rownież, ze nie moze mi pomóc bo nie wie z kim wczoraj rozmawiałam ( łatwo to sprawdzić bo rozmowy sa nagrywane ). Powiedziała rownież, zebym nie odbierała przesyłki skoro nie chce tej pralki co jest dla mnie bezsensownym rozwiązaniem. Wystarczy zadzwonic do firmy kurierskiej i cofnąć wysyłkę. Jak rownież zauważyła, moja wiadomosc o zwrot pieniędzy wpłynęła wczoraj i "niby" poszła do działu księgowości. Przecież to jest kpina! Brak kompetencji i podawanie nietrafnych i nieprawidłowych informacji! Jesli nie otrzymam zwrotu pieniędzy według umowy sprawa ta znajdzie zakończenie w Sadzie. Wszystkie rozmowy sa nagrywane, maile zapisane i wiadomości przez Facebooka rownież.

Izak

22.12.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam u nich...
Zakupiłam u nich poprzez strone internetową żelazko. Podobało mi się również to że mieli transport gratis a obsługa na trawdę na wysokim poziomie. Dodam że chyba najtańszy sprzęt w sieci żelazko w sieciówkach bardzo drogie a tutaj rożnica okolo 50 zł dla mnie to jest duża oszczędność.Polecam wszystkim spokojnie można tu zamawiać bez obaw otrzymacie towar w bardzo dobrym stanie

Marzena_343

09.11.2012

Placówka

Skawina, brak danych

Nie zgadzam się (5)
Dbają o swojego...
Dbają o swojego klientam to trzeba przyznać ! Od zamówienia do dostawy pełna informacja na temat stanu zamówienia, a do tego zawsze uprzejmi i cierpliwi panowie przy telefonach i na gg. Czas oczekiwania bardzo krótki. Kurier przywiózł zamówiony towar w 2 dni. Super ;) Jeszcze raz ZDECYDOWANIE POLECAM !!

zalogowany_użytkownik

18.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Stronie zaufałam, dzięki...
Stronie zaufałam, dzięki pozytywnym opiniom znalezionym w sieci. Niby nie żałuję. Telefon kupiłam w bardzo dobrej cenie - porównując ceny sklepów stacjonarnych, a nawet cen z Allegro. Fajnie skonstruowana stronka, wszystko przejrzyste. Wysyłka w miarę szybka. Niestety obsługa klienta bardzo zła, bardzo niemiły kontakt na infolinii.

Ewelina_694

16.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z internetowego sklepu...
Z internetowego sklepu Zadowolenie.pl korzystałem po raz drugi. Tak się złożyło, iż potrzebowałem zakupić pralkę a na meila otrzymałem informację o darmowych kosztach dostawy z tego sklepu. Szybko poprosiłem o przypomnienie hasła i rozpocząłem poszukiwania odpowiedniej pralki. Nawigacja jest bardzo przejrzysta, opisy były szczegółowe. Wspierając się jeszcze stronami producenta szybko dokonałem wyboru, potwierdziłem dane i zakupiłem pralkę. Wpłaciłem pieniądze i czekałem na informację o wysyłce produktu. Wszystko było bez zarzutów. Na meila przyszły informacje o wysyłce oraz kod do śledzenia przesyłki. Otrzymałem informację, iż moja paczka dojdzie następnego dnia, jako, iż moja pralka szła z Krakowa a ja mieszkam na Górnym Śląsku to liczyłem, że termin zostanie dotrzymany. Niestety wydaję mi się, iż darmowa dostawa nieco przerosła sklep, bo paczki nie dostarczono, co więcej nawet się chyba nie starano by dostarczyć ją w przewidywanym terminie gdyż tego dnia pralka nawet nie wyjechała z Krakowa. Opóźnienie jednodniowe to nie jest jakiś wielki problem, problemem natomiast jest fakt, iż takie paczki dostarczane kurierem przychodzą rano, w momencie, kiedy mam planowany czas dostawy nastawiam się na to i podporządkowuje dzień i pracę. Nieprzewidywane zmiany niestety dezorganizują mi dzień. Towar był dobrze zapakowany. Rozliczenie transakcji bez zarzutów.

Błażej_30

30.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)
Nie wiem zupełnie...
Nie wiem zupełnie skąd taka nazwa sklepu, chociaż każdy może to odczytywać zupełnie inaczej. W sklepie oferowane są produkty typu komputery, telewizory, aparaty fotograficzne, gry i konsole, ale też drobne agd, jak na przykład żelazka i blendery. Wszystkie towary pogrupowane są w określone kategorie. Wybór towarów jest bardzo duży, a ceny umiarkowanie wysokie.

Poziomka

11.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Kilka razy miałem...
Kilka razy miałem już okazję skorzystać ze sklepu zadowolenie.pl Trzeba przyznać, że nie tylko jest tam bogaty wybór AGD i RTV, ale przede wszystkim konkurencyjne są ceny. Opisy towaru są bardzo dokładne, uzupełnione bogatym serwisem zdjęciowym. Dla mnie ważne jest, by dobrze była zrobiona specyfikacja towaru, tak bym mógł przed zakupem poznać wszystkie szczegóły. Kontakt ze sklepem jest bardzo dobry. Przesyłki są realizowane błyskawicznie, a koszt transportu jest zdecydowanie niższy niż na innych tego typu portalach. Tak sobie myślę, że nazwa sklepu i portalu jednak zobowiązuje.

zarejestrowany-uzytkownik

04.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

Zadowolenie.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zadowolenie.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.