Zadowolenie.pl

( 2.01 )

Opinie (49)

Nie spotkałem się jeszcze z gorszą obsługą posprzedażową

Nie spotkałem się jeszcze z gorszą obsługą posprzedażową, aroganckie odpowiedzi, bardziej niezadowolenie niż zadowolenie. Mają podejrzany procent towaru uszkodzonego i nie uwzględniają reklamacji - radzę trzymać się z daleka!

NIE POLECAM !

NIE POLECAM ! Zamówiony towar dotarł uszkodzony. Wypełniłem formularz zgłoszenia, dokładnie wszystko opisałem i odesłałem zgodnie z instrukcją. Reklamowałem towar nowy, od dostarczenia był już uszkodzony. Sprawa teoretycznie prosta, do stwierdzenia wady nie wymagane były żadne specjalistyczne narzędzia ani wiedza. Sprawa trwała 2 tygodnie od chwili otrzymania towaru przez gwaranta. Dało się to rozwiązać w 3 dni robocze wliczając w to przesyłkę. Zdawkowe informacje przekazywane mailowo na zadawane pytania. Najczęstsza odpowiedź to "Szanowny Kliencie, Zostaną o tym Państwo poinformowani w stosownej wiadomości." Nie ważne jakie jest pytanie to taka pada odpowiedź. Na infolinii telefonicznej nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc, odsyłają do kontaktu mailowego który odpisuje to co wkleiłem w poprzednim zdaniu. Także wszystko jest dobrze puki jest dobrze, jak się coś wydarzy to mają klienta w głębokim poważaniu. NIE POLECAM ! NIE KUPOWAĆ TAM ! Oszczędzicie sobie wiele czasu i nerwów.

Nie polecam

Szkoda,że nie przeczytałem wcześniej opinii o tym sklepie bo na pewno nie dokonał bym w nim zakupów ,towar popsuł się po 5 minutach(mam wrażenie czytając inne wpisy,że maja naprawiany używany sprzęt)."Olewają" cie totalnie jeśli chodzi o gwarancję ,nie przestrzegają regulaminu i podstawowych praw konsumenta.Serwis nie posiada telefonu to już świadczy co sprzedają i tłumaczą się ,że towar wysłany do producenta(co mnie obchodzi producent)ja kupiłem u nich nie u producenta!!!ODRADZAM SZKODA NERWÓW.

Bezproblemowa reklamacja

Oceniam obsługę posprzedażową - w moim przypadku było naprawdę rewelacyjnie. Wystąpiłam z reklamacją z tytułu rękojmii. 01.06 - zakupiłam urządzenie 15.06 - stwierdziłam wadę 19.06 - zgłosiłam mailowo reklamację 21.06 - odpowiedź sklepu - dostałam wskazówki jak zamówić darmowego kuriera 28.06 - informacja od sklepu, że moja reklamacja została uznana 03.07 - uzyskałam zwrot gotówki. Pomimo moich pierwotnych obaw, szczególnie po tym, co tu przeczytałam, wszystko zakończyło się dla mnie pomyślnie. Cała procedura reklamacyjna przebiegła bardzo sprawnie i póki co mogę stwierdzić, że ten sklep ma jedną z lepszych obsług posprzedażowych

Przestrzegam - oszuści

Sklepu nie polecam, ponieważ łamane są w nim podstawowe prawa konsumenta. 16 stycznia zamówiłem w tym sklepie 2 monitory za ponad 3500zł. Przesyłkę otrzymałem, chociaż zabezpieczenie wołało o pomstę do nieba. Opakowanie było owinięte cienką warstwą folii bez żadnej dodatkowej tektury i ochrony, a wyraźnie o to prosiłem w zamówieniu, bo wiem, co kurierzy robią z paczkami. Mniejsza z tym. Monitory okazały się na szczęście nieuszkodzone. Po kilku dniach postanowiłem skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu i odesłać jeden z monitorów, a drugi zachować. W sklepach takich, jak Morele, czy Komputronik odbywa się to praktycznie automatycznie i na to samo liczyłem tutaj. Niestety musiałem wypełniać jakieś formularze, wysyłać skany przez internet i dopiero wtedy otrzymałem numer RMA oraz adres do wysyłki. Trudno, to nie jest wielki problem. Wypełniłem formularze, okleiłem paczkę w wymagany sposób i wysłałem ją kurierem z ubezpieczeniem na własny koszt. Napisałem od razu do sklepu, podając numer przesyłki i informując, że mają się spodziewać paczki. Dostałem wiadomość, że będą mnie informować. Czekałem więc cierpliwie, ale od tamtej pory nie nastąpił żaden kontakt. Wczoraj upłynął ustawowy termin 14 dni na zwrot wpłaty od momentu odstąpienia od umowy. Napisałem więc do sklepu, że ich czas minął i w tym momencie łamią już prawo, przetrzymując moje pieniądze. Dostałem wówczas odpowiedź, że nie otrzymali mojej paczki. To kłamstwo, bo mam dowody od firmy kurierskiej, że paczka ponad tydzień temu została doręczona pod adres i odebrana. Sklep ma więc bałagan i nie ogarnia przesyłek zwrotnych. Aktualnie sklep po prostu łamie prawo i bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Kontakt woła o pomstę do nieba. Dostaję maksymalnie jeden mail dziennie, więc jeśli coś odpowiem, to kolejna odpowiedź przyjdzie zapewne jutro. Wczoraj rano dostałem odpowiedź, na którą odpisałem i do dziś nie mam kolejnej. To jest skandal. Na ten moment uważam ten sklep za oszukujący klientów i bezprawnie przetrzymujący ich pieniądze. Będę składał przeciwko nim pozew do sądu. Na tą chwilę poinformowałem UOKiK i Urząd Skarbowy oraz rozpocząłem procedurę Visa chargeback w celu odzyskania pieniędzy. Z dodatkowych szczegółów - nazwa sklepu to przykrywka. Nie istnieje firma Zadowolenie.pl, a towary wysyłane są i księgowane przez sklep Alsen.pl Zwrotów natomiast dokonuje się na jeszcze inną firmę, Centrum AB. Co jednak najważniejsze - TEN SKLEP NIE ODDAJE PIENIĘDZY W USTAWOWYM TERMINIE ZA ZWROT 14-DNIOWY. Na ten moment nie odzyskałem moich pieniędzy wcale, termin na zwrot jest przekroczony, a od ponad tygodnia sklep ma mój towar u siebie.

Nie otrzymałem ze sklepu faktury za zakupiony dysk SSD

Nie otrzymałem ze sklepu faktury za zakupiony dysk SSD, a przypominanie pracownikom firmy o tym fakcie drogą telefoniczną i email nic nie daje, brak żadnej reakcji ze strony firmy. Dot. Zamówienia nr 73653794 - SSD GoodRAM CX100 240GB.

Odwiedzałeś ostatnio Zadowolenie.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem