Zatoka

( 2.79 )

Opinie (43)

Wraz ze swoim narzeczonym wybraliśmy się na kilkudniową

Wraz ze swoim narzeczonym wybraliśmy się na kilkudniową wycieczkę do Gdańska. Zarezerwowaliśmy hotel poprzez stronę innternetową booking.com . Hotel Zatoka posiadał ciekawą ofertę zarówno cenową jak i wizualną. Postanowiliśmy na własną rękę przekonać się czy w tym wypadku cena równa się jakości. Z zewnątrz hotel wydał nam się mało obiecujący, ze względu na to, iż w tym samym budynku znajdował się sklep sieci Biedronka a na parkingu sprzedawano truskawki. Hotel kojarzy się głównie z elegancją, prostotą.. i tego oczekiwaliśmy, jednak otoczenie przypominało raczej podrzędny motel.Wchodząc do hotelu ukazało nam się drugie - bardziej zbliżone do oferty - oblicze. Elegancka recepcja, przyjemny wystrój. Niestety Panie obsługujące tej elegancji nie posiadały. Prostota ubioru została zachowana, z kolei przyjaznej atmosfery się nie doczekaliśmy. Roztrzepana Pani kazała nam czekac moment, który bagatela! trwał 20 minut, ponieważ w międzyczasie obsługiwany był inny gość, a komputer do wydrukowania dokumentu - jeden. Tak więc zmuszeni byliśmy do 'wiszenia" na recepcji przez dłuższy okres czasu. Lekko zniechęceni i zmęczeni podróżą, zaraz po otrzymaniu klucza (w postaci karty) udaliśmy się do pokoju. Winda jak i korytarz utrzymane były w czystości, a prostota wręcz rzucała się w oczy. Pokój okazał się w 100% zgodny ze zdjęciami co nas delikatnie mówiąc, uspokoiło. Wszystko było wysprzątane. W pokoju na łóżku leżały po 2 ręczniki (mniejszy i większy) a na stoliku przy łóżku dwie szklane butelki wody mineralnej. Dyfuzory z mydłem w łazience były napełnione, papier toaletowy oraz dodatkowy ręcznik do rąk były na swoich miejscach. Telewizor działał sprawnie, tak jak i obiecany internet. Minusów w pokoju nie było wiele - może poza nieładnym widokiem z okna na taras i nieopróżnionymi na następny dzień śmietniczkami wszystko, byłoby wręcz poprawnie.Reasumując -wygląd hotelu - niezachęcającyobsługa - poniżej przeciętnejwygląd pokoju - zadowalający i zgodny z opisemcena - niska jak na wygląd wewnętrzny, ale mało obiektywna ze względu na skorzystanie z serwisu zniżkowego booking.com

Sklep samoobsługowy posiadajjący duży wybór towarów lecz

Sklep samoobsługowy posiadajjący duży wybór towarów lecz bardzo mało miejsca między półkami z towarem bardzo ciężko jest przecisnąć się między nimi z wózkiem dziecięcym . Obsługa sklepu jets bradzo miła i chetnie służy pomocą. Minus daję za wędliny, które często niestety są nieświeże ;/ Plus za obsługę i szeroki asortyment.

Pracownicy kulturalni chętnie odpowiadają na zadane

Pracownicy kulturalni chętnie odpowiadają na zadane pytania,przy kasie zostałam przywitana na półkach porządek ,nie brakowało żadnego towaru, w sklepie jest czysto a kolejka przy kasie jest szybko rozładowywana przez kolejnego kasjera.W sklepie panuje atmosfera spokoju i komfortu zakpów.parking przy sklepie jest czysty .

W sklepach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania

W sklepach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania nie było przeźroczystej folii spożywczej, więc szukałam jej w innych sklepach. Pomyślałam, że powinna być w Zatoce. W sklepie skierowałam się więc do półki z artykułami przemysłowymi i przeglądałam przeróżne towary, ale nie mogłam znaleźć folii.Podeszłam więc do osoby z obsługi i zapytałam, czy jest folia. Pani była przekonana, że ten artykuł jest w sklepie i skierowała się ze mną do półki, którą właśnie przeszukałam. Jeszcze raz razem przejrzałyśmy półkę i okazało się, że folii nie ma. Pani rozłożyła ręce i na tym koniec.Z kilkoma drobiazgami zakupionymi mimochodem skierowałam się do kasy. W kasie nikt nie obsługiwał. Należało podejść do stoiska alkoholowo-cukierniczego, by tam zapłacić za zakupy. Nie było to idealne miejsce do operowania czytnikiem i pakowania zakupów, ale udało się tego dokonać. W tym sklepie, podobnie jak w wielu innych, daje się zauważyć ograniczanie personelu obsługującego do minimum.

Codziennie robię w tym sklepie zakupy

Codziennie robię w tym sklepie zakupy. Bardzo miła obsługa, towar należycie ułożony. Jedyny minus to nie zawsze pełen wybór podstawowego asortymentu, np. brak cukru itp. Oferta sprzedaży mogłaby być bogatsza. Promocje bywają mało interesujące. Obsługa bez najmniejszego zarzutu. Czysto, schludnie, higienicznie.

W sklepie jest czysto

W sklepie jest czysto, przestronnie, towar ułożony w sposób by łatwo było znaleźć. Ekspedientki miłe, udzielają informacji na tamat dostepności towaru. Sklep zaopatrzony także w garmaż. Jesli jest więcej ludzi uruchamiają jeszcze jedną kasę. Mógł by być jeszcze większy wybór towaru. Sklep posaiada gazetki z aktualnymi promocjami.

Sklepik osiedlowy Zatoka

Sklepik osiedlowy Zatoka - to sklepik osiedlowy. Dobrze wyposażony. Ceny wiadomo jakie - niekonkurencyjne w stosunku do supermarketów. Czasami jest otwarty wtedy, jak inne są zamknięte, dlatego w tym tkwi jego siła i tylko wtedy tam zachodzę. Obsługa raz mnie chciała zabić wzrokiem przy kasie bo nie miałem drobnych, tylko grube. Jak musicie to tam chodźcie.

Jest to dosyć spory sklep samoobsługowy z dużym wyborem

Jest to dosyć spory sklep samoobsługowy z dużym wyborem produktów. Dojazd do niego jest naprawdę bardzo dobry, bez trudu także można dojrzeć banner z napisem "Zatoka" z ruchliwej ulicy. Ceny produktów są raczej wysokie, ale są tam także fajne promocje. Wszystko jest czyste i posprzątane, a obsługa miła.

Jest to sklep położony przy dosyć ruchliwej ulicy

Jest to sklep położony przy dosyć ruchliwej ulicy. Ogólnie nie podoba mi się wystrój tego miejsca, sprawia wrażenie od dawna nie remontowanego i chłodnego. Pracujące tam Panie są bardzo miłe, można z nimi zażartować oraz spytać się o poradę. Ceny są takie same jak wszędzie, ale widziałam kilka fajnych promocji. Asortyment także raczej spory. Przy kasie nie ma kolejek, obsługa klienta jest bardzo szybka. Polecam ten sklep.

Chcę uzupełnić zakupy

Chcę uzupełnić zakupy, udaję się więc do najbliższej Zatoki. Pani ledwo odpowiadają dzień dobry. Pewnie zajęte. Ubrane są w nieświeże niebieskie fartuchy ledwo dopinające się na brzuchach. Wyglądają "nieapetycznie". Podchodzę do lodówki z nabiałem. Niestety nie widzę tego co jest mi potrzebne. W ogóle zaopatrzenie jakieś "biedne". Odpowiedź na pytanie czemu tak mało produktów, zajmuje paniom wiele czasu. Może muszą się namyśleć. Ekspedientka przy kasie podlicza moje zakupy nie bardzo czystymi rękoma. Wychodzę upewniona w przekonaniu że nie lubię tu przychodzić i wiem dlaczego. Tu jest jakoś niechlujnie!

Dramat

Dramat, to co się wyprawia w tym sklepie to po prostu dramat. Brak cen na większości produktów, kolejki do kas, plotkujące kasjerki które chodzą po sklepie bezcelowo, przeterminowane produkty. Ciągle psujące się terminale, nieświeże warzywa i owoce, mięso po prostu dramatyczne. Dziwię się że ten sklep jeszcze w ogóle tam działa. Samo wnętrze sklepu jest odstraszające ...wyposażenie czyli półki, podłogi, lady są zniszczone i stare. Ten sklep to relikt poprzedniego systemu.

Zwykłe codzienne zakupy

Zwykłe codzienne zakupy, tym razem na działach nabiału i mięsnym. Tu bez rewelacji, spokojny sklep, spokojna obsługa. Pracownicy raczej od siebie o nic nie pytają klientów i bez potrzeby nie oferują swojej pomocy, ale to można im poczytać za plus. Zapytani przez klientów udzielają dobrych wyjaśnień. Tego dnia wszystko sprawnie i przyjaźnie.

Sklep Zatoka to sklep mieszczący się na dużym osiedlu

Sklep Zatoka to sklep mieszczący się na dużym osiedlu mieszkaniowym. Powierzchnia sklepu bardzo duża i można tutaj zrobić spore zakupy ale głównie spożywcze. Dużo personelu pracującego na stanowiskach. Regały i półki zapełnione towarami i produktami, które wyeksponowane były w sposób prawidłowy z widocznymi cenami. Duży wybór produktów mlecznych, nabiałowych a także stoisko z wędlinami i mięsem. W sklepie czysto, koszyki znajdujące się w środku uporządkowane. Obsługa kasowa jak również pracownicy obsługi kompetentni i pomocni. Pracownicy przy kasach obsługujący sprawnie i dość szybko.

Spośrod ok

Spośrod ok. 3 Pań zawsze obecnych w lokalu przeważnie wszystkie są miłe, uczynnei usmiechnięte, rzadko (1 raz na 3 wizyty) zdarza się, że jedna Pani okazuje oznaki zmęczenia, nie posiada usmiechu na twarzy- związane to może być z późną porą i znurzeniem popołudniowym. Biorąc pod uwagę częstość moich wizyt w sklepie- średnio 3 razy w tygodniu, zawsze mogę liczyc na uśmiech, miłą i krótką wymianę zdań. Jeżeli obsługa kroi świeże wędliny badź nakłada surowki zawsze ma ubrane foliowe rękawiczki ochronne. Wygląd osób obsługujacych jest nienaganny, Panie noszą zawsze czyste, wyprasowane pozapinane uniformy. Minusem są problemy z obsługą terminala do kart płatniczych. Panie obsługujące urządzenie nie czują się pewnie wykonując na nim jakiekolwiek operacje, czasami powtarzają czynności prowadzące do zapłaty kartą wielokrotnie, bo w międzyczasie popełniają błędy. Często zdarza się, że do pomocy wołana jest inna osoba- zazwyczaj młodsza. Wiedza personelu na temat produktw w sklepie jest duża, zawsze można liczyć na poradę. W sklepie jest czysto, towary na półkach zawsze poukładane, sklep posiada zazwyczaj towary określonego rodzaju od jednego- dwóch producentów. Czasami widoczny jest ścisk na półkach. Owoce i warzywa nie sa najświeższe. Odnosi się wrażenie, że raz zamówione towary czekają do całkowitego wysprzedania i dopiero wtedy zamawiana jest dostawa. Ceny towarów są dość wysokie. Porównując ze średnimi cenami w dużych centrach handlowychm mozna zauwazyć, że proponowane w "Zatoce: ceny towarow sa wyższe o 10-15%. Obsługa działa sprawnie, czasami zdarzają się kolejki 2- 3 osobowe, wtedy pojawia się kolejna osoba do obsługi.

Sklep usytuowany jest w dzielnicy Gdańsk

Sklep usytuowany jest w dzielnicy Gdańsk-Chełm nieopodal stacji paliw Lotos. Czynny od poniedziałku do piętku od 6.30 do 20.30; w soboty od 07 do 15; w niedziele od 09 do 14.Wybór asortymentu spory- od artykułów spożywczych, napojów, papierosów, alkoholu do środków czystości. Sklep-w zestawieniu z ilością towaru ma małą powierzchnię, co utrudnia zakupy. W sklepie jest ciasno.Ceny zbliżone do cen w okolicy. Obsługa miła i sympatyczna, przy kasach tworzą się kolejki. W sklepie jest czysto i schludnie. Sklep dobry do tzw awaryjnych zakupów w soboty i niedziele.

Sklep sieci Zatoka

Sklep sieci Zatoka.Oprócz artykułów spożywczych środki czystości i tzw chemia domowa. Czynny od pon do piątku w godz 6-20, soboty 8-16, niedziele 9-15.Dużt wybór asortymentu różnych producentów.Ceny zarówno dla mniej jak i bardziej zamożnych- głównie dotyczy to wędlin.W sklepie znajduje się skrzynka na zużyte baterie.Bezpośrednio ze sklepu można przeję do apteki nie wychodząc na zewnątrz. Sklep przestronny, nie ma problemu z poruszaniem się wózkami.Mankamentem sklepu jest to, że na stoisku warzywno-owocowym jest samoobsługa.Byłem świadkiem odmowy zważenia towaru przez ekspedientkę.Czynnych połowa kas, kolejki przy kasach dosyć duże.Estetyka i wygląd sklepu w środku-słaba. Sklep sprawia wrażenie ponurego.

Byłem w tym sklepie po kilka rzeczy potrzebnych mi na

Byłem w tym sklepie po kilka rzeczy potrzebnych mi na obiad. Sklep dość dobrze zaopatrzony, duży asortyment towarów. Produkty starannie wyłożone na półkach i regałach. Widoczne dla klienta. Ceny średnie. Kartki z cenami przejrzyste i czytelne. Towary typu owoce-warzywa, mięso, ryby wyglądające na świeże. Obsługa taka sobie, miałem wrażenie że ich praca to dl nich jakaś męka.Zatroskane, przygnębione z marsowymi minami zamiast uśmiechu. Sklep ogólnie czysty choć było kilka plam na sali sprzedaży.

Wczoraj otrzymałem z portalu jakoscobslugi

Wczoraj otrzymałem z portalu jakoscobslugi.pl maila sugerujacego zastanowienie się nad tym, czy mój wpis w sprawie sklepu Zatoka cokolwiek zmienił. Szczerze mówiąc nie myślałem o tym przez ostatnie miesiące, ale teraz widzę, że nic się nie stało, nic się nie zmieniło. Zarząd firmy, który poinformowałem o niedociągnięciach w obsłudze klientów nie zareagował. Zdarzyło się to nie po raz pierwszy. Poza hasłami lekceważy się tu chyba klientów. Myślę o swoim przykładzie.

Jadać z rana do pracy

Jadać z rana do pracy, podjechałem do Zatoki " na Trakcie" Jestem tam dość częstym klientem. Godziny ranne, więc sklep dopiero zaczynał się budzić do życia. Wchodząc na sale sklepową, moją uwagę zwróciły pustki wśród klientów, gdzieś za regałem przemknęła tylko Pani w uniformie Zatoki. Na początku skierowałem się na stanowiska z pieczywem, kawałek oddzielonego sklepu ladą- by nie było samoobsługi, więc czekam aż ktoś podejdzie i poda mi chałkę, prawdę mówiąc już się przyzwyczaiłem ze jak nikt nie podchodzi to trzeba wejść samemu „za ladę” i obsłużyć się . I tak samo tym razem, potem przeszedłem się po słodyczach, wszystko ładnie poukładane, ceny na swoim miejscu, lecz niestety także w tym sklepie ceny na "półkach" a w kasie to dwie inne sprawy. Ale wisi na ścianie czytnik więc zawsze dla bezpieczeństwa można sprawdzać ceny. Po drobnych zakupach udałem się do kasy, gdzie na trzy tylko w jednej można płacić kartą, Pani akurat siedziała na pierwszym stanowisku, a karty akceptowane są na trzecim. Pani kasuje towary, i nagle kłopot- jaki jest kod na chałkę ??!! szukała, wpisywała to co przyszło do głowy i nic... Pani wstała, i krzyczy na cały sklep "A. jaki jest kod na chałkę" a Pani A. "4022"" no i w ten sposób chałka była już moja, jeszcze tylko przejście z kasy do kasy by móc zapłacić karą, i zakupy moje. Pani także dość ekspresyjne opowiadała jak to kiedyś było się sprzedawcą a dziś, o tym jak sklep już nie wypłaca takich wynagrodzeń jak kiedyś, niestety spieszyło mi się do pracy, więc podziękowałem i wyszedłem. Zatoka sama w sobie, jest dość dużym sklepem, choć ceny są stosunkowo drogie, obsługi mało, i o ogólnym ładzie można by też podyskutować..

Odwiedzałeś ostatnio Zatoka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.57 )

Żabka

(3.56 )

SDH Feniks

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem