DOUGLAS

( 4.15 )

Douglas to jedna z wiodących sieci perfumerii w Europie, która funkcjonuje już od ponad 100 lat. Oferuje markowe produkty do makijażu, pielęgnacyjne oraz perfumy - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pierwsze perfumerie w Polsce pojawiły się w 2001 roku, obecnie sieć posiada 138 sklepów na terenie kraju. W swoim rozwoju firma stawia na cyfrowość, nowoczesność i innowacyjność jednocześnie pozostając wierna swoim początkom i wysokiej jakości kosmetykom.

Opinie (2197)

Przy wejściu od ...

Przy wejściu od razu zostałam zauważona. Po chwili Pani podeszła do mnie i bardzo trafnie dopytała czego potrzebuje. Padło dużo pytań o moje preferencje po czym Pani przedstawiła mi kilka opcji adekwatnych do moich potrzeb. Miło i bardzo profesjonalnie

Bardzo niepomocna obsługa. ...

Bardzo niepomocna obsługa. Pani wprowadziła mnie w błąd odnośnie kolorystyki podkładów danej marki i dobrała mi zupełnie bezsensowny kolor względem karnacji.

Ostatnio zamówiłam przez ...

Ostatnio zamówiłam przez stronę internetową zestaw ( perfum+Żel) Na stronie była informacja , że do zestawu będzie próbka danego perfumu . Z racji tego , że nie wiedziałam czy przypadnie do gustu , zamówiłam , bo to zachęcająca oferta . Gdy otrzymałam zamowienie niestety ale nic nie było , już nie mowię o Zaznaczonych „gratisach” które również nie były dołączone . Nie mogłam zatem sprawdzić jak dany perfum pachnie bez otwierania go .

Podejście sprzedawcy do ...

Podejście sprzedawcy do klienta oceniam jako wzorowe. Zostałam odpowiednio przywitania, po zakomunikowaniu celu przybycia pracownik szybko i sprawnie mnie obsłużył (dobrał odpowiedni podkład do cery porównując różne marki i kolorytu). Aby czuć się bezpiecznie i moc przetestować produkt otrzymałam jego próbkę. Atmosfera była przyjazna. Polecono mi pomadkę do ust oraz odpowiedni do urody kolor, skorzystałam ciekawej oferty objętej w tym czasie rabatem.

Odwiedziłam sklep Douglas ...

Odwiedziłam sklep Douglas w Galerii Handlowej w dniu dzisiejszym. Zostałam powitana przez obsługę z uśmiechem, jedna z Pań zaproponowała mi pomoc w doborze prezentu. Zaproponowała mi także produkt marki Douglas. Szybko i sprawnie zostałam obsłużona przy kasie.

Jestem pełna podziwu. ...

Jestem pełna podziwu. Dzisiaj robiliśmy zakupy w sklepie firmowym w focus mall w Zielonej Górze. Pani mnie obsługująca wręcz zachwyciła mnie swoim profesjonalizmem i niespotykanym podejściem do niezbyt zdecydowanej potencjalnej klientki. Brawo. Mam nadzieję, że będę miała szczęście być obsługiwaną częściej Jeśli chodzi o tą Panią gwiazdek w opiniach powinno być przynajmniej dwa razy więcej

Jedna z lepszych ...

Jedna z lepszych drogerii super rabaty

Rewelacja!

Konsultantki z pasją, które z zaangażowaniem dobiorą zarówno perfumy jak i kosmetyki.

Dotyczy zakupów na douglas.pl

Takie sklepy powinny zniknąć z rynku! Nie przestrzegają własnego regulaminu. Zwracałam produkt, minęło 14 dni, nie dostałam pieniędzy. Ponoć będą do końca tygodnia. Mejle kopiowane- oczywiście przepraszają za wydłużony czas oczekiwania i powstałe niedogodności. Omijać szerokim łukiem. Jest całą masa bardziej rzetelnych i dbających o klienta.....

Odradzam!, jakoś obsługi tragiczna.

Kupuje już od długiego czasu, wszystko przez aplikacje. Obecnie paczkę dostałam niekompletna , Pani na infolinii prosiła o przesłanie zdjęcia na podanego maila w ramach reklamacji i zapytała czy były ślady na paczce. Paczka bez uszkodzeń , w stodku brak produktów. Tak wiec zrobiłam, resztę produktów zabrałam. Po czym potrzebują protokołu z kurierem, gdzie nawet na zapytanie kto to dostarczał nie raczyli odpisać. Rozumiem , ze firma nie ma kontroli nad magazynem, nie liczy stanów magazynowych a paczki wysyłają losowo. Brawo

Tragiczna obsługa

Niestety po raz kolejny pani sprzedawczyni mnie olała. Ostatnim razem chciałam kupić mężowi wodę Diore Sauvage i zero zainteresowania, dopiero kiedy powiedziałam, że dokonam zakupu online to wtedy się zleciały do mnie jak sępy. Dzisiaj z kolei gdy podeszłam do kasy odebrać zamówienie online, Pani powiedziała "mhm moment" i poszła do innej klientki, zostawiła mnie przy kasie i olała. Nie cierpię tego punktu, za każdym razem to samo, latają wokół tych obwieszonych zakupami Armaniego i Bossa, wejdź z torebką np. ze Stradivariusa to mur beton, oleją Cię. Nigdy więcej!

Mogłoby być lepiej

Kupiłam krem, który miał mieć karteczkę z życzeniami i opakowanie na prezent. Niestety, karteczka była bardzo nieestetycznie wydrukowana. Literki były w różnych linijkach. Opakowanie prezentowe było podarte, przez dziurę wystawał róg kremu który kupiłam. Na paczkę nie czekałam długo, ale jej stan pozostawiał wiele do życzenia.

Profesjonalna obsługa

Robienie zakupów w drogerii to czysta przyjemność. Miła kulturalna i profesjonalna obsługa. Duża wiedza pracowników. Bardzo mi pomogła w wyborze prezentu, który byl trafiony w 100 %. Polecam!!!

Odwiedzałeś ostatnio DOUGLAS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

INGLOT

(4.28 )

Yves Rocher

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem