DOUGLAS

( 4.07 )

Douglas to jedna z wiodących sieci perfumerii w Europie, która funkcjonuje już od ponad 100 lat. Oferuje markowe produkty do makijażu, pielęgnacyjne oraz perfumy - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pierwsze perfumerie w Polsce pojawiły się w 2001 roku, obecnie sieć posiada 138 sklepów na terenie kraju. W swoim rozwoju firma stawia na cyfrowość, nowoczesność i innowacyjność jednocześnie pozostając wierna swoim początkom i wysokiej jakości kosmetykom.

Opinie (2086)

Dno

Narzeczony jakoś przed 25 października zamówił dla mnie prezent urodzinowy. Po kilku dniach otrzymaliśmy informacje,że zamówienie zostało anulowane (dokładnie)25 października, teoretycznie w związku z brakiem zapłaty, która jednak wpłynęła na konto podane wcześniej w mailu przez douglasa. Na infolini poinformowano Nas że zwrot otrzymamy w ciągu 14 dni roboczych od daty anulacji (już pomijąc fakt ze konsultantka nie wyjaśniła faktu anulowania zamówienia na którym nam ZALEZALO). Jest 2 grudnia, a pieniędzy na koncie dalej nie ma. Minęło 27 dni ROBOCZYCH i dziś konsultantka na infolinii powiedziała mi,że zwrot został zlecony 27 listopada i w przeciągu 14 dni ROBOCZYCH wpłynie na konto. Przepraszam, ale to jest jakiś żart? Mailowo też sprawa została zbagatelizowania. Brakuje słów. Jeśli ktoś z czytających będzie liczył na zwrot, to niech nie liczy że otrzyma go według regulaminu ani że w ogóle go otrzyma. Bo póki co pieniędzy nie ma, a to podchodzi pod przestępstwo.

Dno

Narzeczony jakoś przed 25 października zamówił dla mnie prezent urodzinowy. Po kilku dniach otrzymaliśmy informacje,że zamówienie zostało anulowane (dokładnie)25 października, teoretycznie w związku z brakiem zapłaty, która jednak wpłynęła na konto podane wcześniej w mailu przez douglasa. Na infolini poinformowano Nas że zwrot otrzymamy w ciągu 14 dni roboczych od daty anulacji (już pomijąc fakt ze konsultantka nie wyjaśniła faktu anulowania zamówienia na którym nam ZALEZALO). Jest 2 grudnia, a pieniędzy na koncie dalej nie ma. Minęło 27 dni ROBOCZYCH i dziś konsultantka na infolinii powiedziała mi,że zwrot został zlecony 27 listopada i w przeciągu 14 dni ROBOCZYCH wpłynie na konto. Przepraszam, ale to jest jakiś żart? Mailowo też sprawa została zbagatelizowania. Brakuje słów. Jeśli ktoś z czytających będzie liczył na zwrot, to niech nie liczy że otrzyma go według regulaminu ani że w ogóle go otrzyma. Bo póki co pieniędzy nie ma, a to podchodzi pod przestępstwo.

Oszuści i krętacze

Chciałam kupić kalendarz adwentowy, który miał być prezentem. Zamówienie poprzez stronę internetową Douglas złożyłam 13.11.2020, płatność została wysłana przy zamówieniu przez Przelewy 24. Tydzień trwało potwierdzanie płatności mimo maili z mojej strony i kontaktu z infolinią. Potem otrzymałam nr przesyłki InPost do śledzenia. Przez kolejny tydzień sprawdzałam status przesyłki, który się do 25.11 nie zmienił (przesyłka przygotowywana przez nadawcę). Dzisiaj, czyli 25.11 dowiedziałam się z infolinii, że przesyłki nie nadano, bo Douglas postanowił zmienić formę dostawy z paczkomatu na kuriera, bo podobno przesyłka nie mieści się do paczkomatu (sic! - kalendarz adwentowy?). Wg informacji z infolinii, przesyłka nie została nadana kurierem, bo Douglas czeka na podanie adresu przesyłki, który przecież był podany na zamówieniu. Osobną kwestią jest to, że jeśli czekają na adres, to nie było z ich strony żadnego kontaktu w tej sprawie - zarówno mailowego jak i telefonicznego. Dzisiaj podałam adres i czekam na kuriera. Nie wiem, kiedy będzie. Generalnie - obsługa dramat, realizacja zamówienia - dramat. Informacje reklamowe podawane na stronie Douglas odnośnie czasów realizacji zamówień internetowych to zupełna fikcja. Równolegle zamówiłam kilka kalendarzy dla innych osób z rodziny z innych firm i już dawno przyszły. Serdecznie nie polecam!

Obsługa nawet nie na jedną gwiazdkę, przykre ale prawdziwe

Witam, sklep, (Bielsko-Biała, Ul. Leszczyńska 20), który wybrałam to miało być miejsce docelowe odbioru mojego internetowego zamówienia, które złożyłam w firmie Douglas ( Warszawa, ul. Zajęcza 4). W związku z panującą pandemią i zamknięciem sklepu okazało się, że swojej przesyłki nie mogę odebrać. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie zapewniano mnie, że będzie zrobiony zwrot i będę mogła złożyć znowu zamówienie. Od 14 listopada do teraz dzwoniąc na infolinię ciągle słyszę, że już dziś będzie to zrealizowane. Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe, chociaż tak mnie zapewniano. Jeżeli firma Douglas nie chce oddać mi pieniędzy to powinna oddać moje zamówienie. Niestety obsługa marna nie szanująca klienta. W dodatku dzwoniąc po raz kolejny na infolinię i podając numer zamówienia okazało się, że pod numerem mojego zamówienia były nagle dane innej osoby. Bardzo kiepska organizacja. Jeżeli będą tak traktować klientów i zamówienia to raczej z czasem mogą już ich nie mieć. Nikomu nie polecam firmy Douglas ani zamawiania przez internet. Polecam za to firmę Sephora, gdzie zamówienie złożone , zostało zrealizowane natychmiast , i w ciągu dwóch dni miałam swoje zamówienie. NIE POLECAM FIRMY DOUGLAS!!!!!!!!

Kiepsko

Korzystałam z internetowego sklepu pierwszy i ostatni raz. Problem z płatnością, problem z zaksięgowaniem wpłaty i problem z odpisaniem na wiadomość. Słowem wszystko to dla nich problem.

Ciekawy Pomysł

Pani z obsługi klienta zaproponowała mi ciekawe rozwiązanie kosmetyczne, zawsze dobra obsługa i panie zawsze podchodzą do ciebie w sklepie zapytać, jak mogą pomóc i czego mi potrzeba. Polecam

Obsługa bardzo miła i sympatyczna

Witam byłem ostatnio w perfumerii Douglas , by kupić swojej nowej dziewczynie perfumę Pani która sprzedaje perfumy doradziła mi we wszystkich wariantach bo sam nie wiedziałem co wybrać. Jestem zadowolony z obsługi i atmosfery jaka tam panuje jest elegancko i bardzo czysto. Pozdrawiam i oby tak dalej

Super obsluga

Obsługa bardzo miła, potrafi dobrze doradzić i wskazać odpowiednie perfumy, lubię tu wracać

Super obsługa!

Personel posiada wiedzę na temat asortymentu znajdującego się w sklepie. Miła obsługa od początku do końca. Sklep samym wyglądem i takim zespołem zachęca do zakupu.

Najlepszy sprzedawca - Pani Natalia

Serdecznie polecam sprzedawcę (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w pasażu Grunwaldzkim w Duglas- niesamowicie pomocna i empatyczna osoba- otwarta na potrzeby klienta oraz bardzo kompetentna - za każdym razem kiedy wracam do duglas zakupy przy doradztwie tej Pani są po prostu udane . Dziękuję i do kolejnego zobaczenia Ewa

Perfumy

Udałam się do drogerii po perfumy których często używam. Po wejściu zostałam przywitają oraz zapytana „czy mogę jakoś pomoc?”. Bardzo polecam drogerie, miła obsługa oraz bardzo duży asortyment.

Zwyczajna wizyta

W celu zakupu podkładu do twarzy udałam się do Perfumerii Douglas. Ponieważ od kilku lat używam tego samego podkładu, od razu po wejściu sklepu podeszłam do witryny z kosmetykami marki Este Lauder, która znajduje się na końcu lokalu. Aby do niej dojść musiałam przejść całą długość sklepu. Zostałam zauważona dopiero przy regale z wybranymi przeze mnie kosmetykami. Pani, która do mnie podeszła była bardzo miła, zapytała się mnie w czym może pomóc, kiedy odpowiedziałam, jakiego podkładu szukam, zapytała, czy potrzebuje do niego pompki. Kiedy odpowiedziałam, że nie dziękuję, że ją posiadam, Pani wyjęła podkład z szuflady i udała się do kasy. Prz kasie zadała pytanie, o chęć zakupu peelingu, który mają w promocji. Podziękowałam, zapłaciłam za zakup blikiem. Po czym Pani podała mi podkład z paragonem do ręki. Kiedy zauważyła moje zdziwienie, bo nie miałam przy sobie torebki, miałam tylko telefon do wykonania transakcji, dopiero zapytała się mnie czy zapakować zakup. Kompetencje Personelu - ciężko jest mi określić kompetencje Personelu na temat produktów, ponieważ nie uzyskałam żadnych informacji na temat zakupywanego podkładu, to czy np. jest odpowiedni na obecne upały, czy nie zatyka porów, itp. Nie wskazano, nie porównano z innym produktem. Zachowanie personelu - czar prysł przy kasie , kiedy podano mi do ręki towar z wystającym paragonem, nie ukrywam, że wprawiło mnie to w zakłopotanie, bo nie wiedziałam, gdzie mam go schować. Zakup nie był tani, uważam, że towar powinien zostać zapakowany w papierową torebkę i podany z boku lady. Takie niby nie znaczące gesty dodają wyjątkowości zakupom w takich miejscach oraz nakłaniają podświadomie do powrotu. Chyba, że Klient sam podkreśli prośbę o nie pakowanie zakupu - to wtedy inna bajka, bo potrzebą Klienta jest brak opakowania. Czas obsługi - szybki zakup Oferta - nie została mi przedstawiona alternatywa do wskazanego produktu Wygląd ocenianego miejsca - czysto i pachnąco

Profesjonalna obsługa jakiej nie ma nigdzie indziej !

Obsługa klienta na najwyższym poziomie, nienahalne, profesjonalne podejście do klienta, sprzedawca po 3 minutach podszedł i zaczął rozmowę, badał moje potrzeby zadając odpowiednie pytania i prezentując produkty które odpowiadały moim wymaganiom, sprzedawca był uprzejmy, uśmiechnięty i czułam, że zależy mu żeby wybrać dla mnie najlepszy produkt, wyglądał slchudnie i profesjonalnie, wnętrze sklepu utrzymane było w czystości, oznaczenia pomocyjne umieszczone były w widocznym i odpowiednim miejscu, przy kasie również zostałam obsłużona w sposób profesjonalny, sprzedawca zapytał o kartę stałego klienta, poinformował o aktualnej akcji promocyjnej, zaporponował torebkę na zakupy a na koniec pożegnał z uśmiechem i zaprosił na kolejne zakupy. Podsumowując zostałam obsłużona w sposób profesjonalny i na najwyższym poziomie, standardy obłusgi klienta oceniam na 6 z plusem. Zostały zachowane wszelkie procedury , zakupy przebiegły w miłej atmosferze.

Komplementarna ale nienachalna obsługa.

Bardzo dobrze wspominam ostatnią wizytę w tym sklepie. Pomimo tego, że Pracownicy są szkoleni pod kątem sprzedaży komplementarnej, nie została mi narzucona obsługa. Pracownik podszedł do mnie po chwili, kiedy zaczęłam rozglądać się po sklepie i subtelnie zapytał czego poszukuję. Później zaprezentował mi nowość, o której obrazująco opowiedział. Na koniec otrzymałam darmową próbkę, dzięki czemu mogłam na spokojnie przemyśleć wybór. Tak trzymać!

Wszystko dobrze!

W tej drogerii zawsze można liczyć na profesjonalną obsługę, ceny nie należą do najniższych, ale produktu są z górnej półki, polecam.

Do poprawy

Duży plus za przestronne wnętrze, w którym można się rozejrzeć za poszukiwanym produktem. Również godny polecenia jest asortyment, którego nie ma w niektórych stacjonarnych drogeriach. Jednakże dużym minusem są być może wymogi w drogeriach, przez które ekspedientki bywają lekko natarczywe i klient nie do końca czuje się komfortowo

Jakość przesyłki

Zamówiłam prezent dla przyjaciółki wraz z ładnym zapakownaiem. Po otworzeniu przesyłki okazało się, że opakowanie jest potargane oraz pomięte. W dodatku pani w punkcie przy odbiorze obsługiwała mnie z takim fochem, jakby przyszła do pracy za karę!! Zdecydowanie nie polecam!!

obsługa świetna!

Panie pracujące były miłe i życzliwe. Z uśmiechem na twarzy odpowiadały na wszystkie pytania i pomagały w doborze kosmetyków, bardzo polecam

Odwiedzałeś ostatnio DOUGLAS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

Dr Irena Eris

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem