DUKA

( 4.08 )

Firma Duka rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1999 roku, a jej początki miały miejsce w szwedzkim mieście Linköping. Obecnie w kraju jest 60 sklepów zlokalizowanych w centrach handlowych. Firma to połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnym podejściem. Sklepy posiadają w swojej ofercie akcesoria i sprzęty kuchenne. Według filozofii firmy kuchnia jest najważniejszym miejscem w mieszkaniu każdego. W kuchni nie tylko gotujemy, jemy i zmywamy, ale też spędzamy wolny czas i zacieśniamy więzi.

Opinie (398)

Tragedia

Kolejne zamówienie anulowane po tygodniu z powodu błędów systemu, Zamówienie które otrzymałam potrzaskane, złożenie reklamacji to nielada wyzwanie a to zdjęcie za duże a to plik za duży, porazka

Dziwne pakowanie

Dostałam towar zgodny z oczekiwaniami, nie mam zastrzeżeń co do samych artykułów. Natomiast bardzo mnie zaskoczyła forma spakowania: zamówiłam 4 kubki i 6 talerzy deserowych. Towar przyszedł w dwóch dużych pudłach opakowany w niebotyczne ilości folii bąbelkowej i streczu (tego to było na kilometry). Stosunek wielkości towaru do opakowań był jak 1:6. W plastiku można się było utopić.... Dziwi w czasach zwracania tak dużej uwagi na ekologię.

Pobite gary :(

Jeżeli zależy Państwu na rozbitych talerzach w niebotycznie dużych kartonach to polecam sklep DUKA! Zamówiłam 4 talerze, kubki, tekstylia domowe oraz drobne akcesoria. Na przesyłkę czekałam ponad dwa tygodnie, mimo iż zamówienie nie było złożone w okresie świątecznym. Nie wiem kto zawinił, czy była to kwestia nieumiejętnego pakowania towarów czy naczynia uległy zniszczeniu w transporcie do paczkomatu InPost. Sam karton był zbyt duży do zawartości, może to było przyczyną uszkodzenia? Nie wiem…Uznałam, że takie rzeczy się zdarzają i nie zniechęcając się kontaktowałam się ze sklepem prosząc o rozpatrzenie reklamacji i zwrot pieniędzy lub nowe artykuły. Niestety, ze strony sklepu pojawia się głucha cisza, telefonicznie jestem odsyłana do kolejnych osób wymyślających coraz to nowe wymówki, by mnie spławić. Nie dosyć, że czekamy tyle na paczkę, dostajemy zniszczone produkty (które wcale nie są tanie), to jeszcze jesteśmy ignorowani dochodząc swoich konsumenckich racji. Bardzo się zawiodłam na DUKA…Na plus, mają naprawdę ciekawe wzory produktów, choć ceny są moim zdaniem przesadzone. O ile kupujemy rzeczy stacjonarnie, wszystko jest w porządku, ale obsługa online to istna porażka…

Nie otrzymałam zamówionego towaru

Jestem w szoku, robiąc zakupy w Duce nie myślałam, że muszę sprawdzać opinie w internecie. Że tak znana firma dba o swoją renomę. Otóż byłam w błędzie, ale nie powtórzę go nigdy. Widzę, ze osób, które nie dostały tego, za co zapłaciły, jest sporo. Czegoś takiego się nie spodziewałam, że duka to firma krzak robiąca klientów masowo. W dodatku "sprawdzanie" trwało tydzień! NIe kupię w Duce już nigdy, ani przez internet, ani stacjonarnie

Fatalna obsługa

Fatalna obsługa, nie polecam a nawet odradzam jakichkolwiek zakupów

zostałam oszukana- kupiłam produkt i go nie otrzymałam

ZDECYDOWANIE RADZE SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAĆ TEN SKLEP ON LINE. ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakupy w Duka. Niestety nie przeczytałam opinii i złożyłam zamówienie. Opłacone zamówienie otrzymałam niekompletne. Na mojego maila reklamacyjnego z informacją ,ze brakuje jednego produktu otrzymałam odpowiedź, że mam sobie dokładnie sprawdzić zawartość pudła ponieważ na ich nagraniu video widać ,że spakowali wszystko. Poprosiłam o pokazanie mi tego nagrania- odmówiono, dowodu nie zobaczyłam. Dodam też ,że zamawiałam przez paczkomat INPOSTU , nie miałam więc możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki przy pracowniku firmy dostawczej. To nie koniec, inny produkt z tego zamówienia okazał się być bublem, mianowicie biały dzbanek na herbatę ( dzbanek do herbaty skandynawski DUKA SCANDIK 1200 ml biały ceramika , Kolor: biały ) , który to po zaparzeniu w nim tylko DWA razy herbaty zbeżowiał na zewnętrznej powierzchni. Poprzednie dwa zamówienia też nie były szczęśliwe, obie paczki otrzymałam ze stłuczoną ceramiką a na pierwsze zamówienie czekałam prawie dwa tygodnie. Nigdy już nie zamówię czegokolwiek w tej firmie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2021
DUKA Kontakt online

Fatalna obsługa

Dzisiaj chciałam kupić w sklepie Duka w Łodzi w Manufakturze Świece. Spytałam sprzedawczynię o w/w artykuł, niestety dowiedziałam się że nie ma. Więc zapytałam czy moge poprosić o towar który jest na wystawie(znajdowało się 6 szt. świec). Niestety... dowiedziałam że towar z ekspozycji nie podlega sprzedaży!!!! Zastanawia mnie podejście do klienta skoro 28 grudnia znów będzie zamknięcie wszystkich galerii!!!! Chciałam kupić 6 sztuk. Cena za jedną sztukę 39 PLN. Sobota godzina 20.30 Chyba Duka nie wyszła tak źle na pandemii!!!!!

OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI ON-LINE.

OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI ON-LINE. Jeśli ktoś otrzymał zamówienie bez przygód to szczęśliwy traf. Mam wrażenie że dzięki naciąganiu klientów się utrzymują. Po wielu negatywnych komentarzach widzę że w ten sam sposób wyłudzają pieniądze od setek ludzi. Napiszę krótko i tylko cześć tej żenującej historii. Wysłali za pobraniem zamiast dwóch paczek to jedna. Pobranie było za całość zamówienia. Dluuugo nie można było dowiedzieć się co się dzieje z druga paczka. Po 10 dniach i niezliczonej liczbie telefonów i maili okazało się że jednak nie maja już tych produktów za które zapłaciłam. I cała zabawa się zaczyna. Należy się zwrot gotówki którego do dnia dzisiejszego nie ma. Dzwonię, pisze i nikt nie reaguje. Mała szkodliwość bo tylko zwrot niecałe 200 zł ALE pomnożone przez dziesiątki ludzi daje przyzwoita sumkę. Omijajcie ich szerokim łukiem!!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

NIE POLECAM DUKA ONLINE

Najgorszy sklep internetowy z jakim się spotkałam. Jakiekolwiek drogi kontaktu i wyjaśnienia sytuacji z zamówieniem prowadzą tylko do jednego numeru telefonu i kontaktu mail. Za każdym razem odbiera ktoś inny i od nowa orientuje się w sytuacji a odpowiedz i tak ciągle ta sama: „ skontaktujemy się z magazynem i wrócimy z informacja” po czym mija kilka dni i trzeba samemu dzwonić. W kwestii dostarczenia paczki kręcą i obciążają wina przewoźników po czym okazuje się że paczka jest u nich w magazynie i nikt nie wie czy i w ogóle wyjdzie. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki za opłacone i niedostarczone zamówienie i tez nikt nie wie kiedy i czy otrzymam ten zwrot. SZKODA CZASU I NERW NA TAK ŻENUJĄCA OBSŁUGĘ DUKA. Nie polecam !!!!

Realizacja zamówień, fatalna jakość biura obsługi klienta.,

Pierwszy i ostatni raz kupiłem przez internet produkty DUKA mija 10 dni. od złożenia zamówienia oraz zapłacenia za zamówienie... Towar do dnia dzisiejszego nie dotarł a panie na infolinii codziennie kłamią, ze list przewozowy został wystawiony, W obecnych czasach takie traktowanie klienta to skandal !!!. Nigdy więcej zakupów u nich .. nigdy.

slabo a szkoda

Moja 80 letnia mama kupila w Galerii Mokotow czajnik, ktory po bardzo krotkim uzywaniu zardzewial. Pojechala do sklepu wymienic i od reki dostala nowy, ale ten tak samo zardzewial wokol dziubka skad nalewa sie wody. Majac 80 lat i bedac podczas pandemii wyjela stary czajnik elektolux i ten zaczela uzywac. Mama mieszka sama a ja odwiedzam ja raz na rok i akurat zauwazylem to. Po wyjasnieniu napisalem wraz ze zdjecimi do Duka, ale skoro po tygodniowym oczekiwaniu nie otrzymalem zadnej odpowiedzi postanowilem zadzwonic by sie upewnic, ze email moj dotarl. Dowiedzialem sie ze dotarl i ze sprawa zostala przekazana do kierownika sklepu Galerii Mokotow, ktory przekazal dalej oraz to ze Duka ma 14 dni na kontakt z nami. Minelo 14dni i cisza. Poprosilem mame by nie kupowala juz nic w Duka, choc zawsze stawialem na polskie produkty, polskie firmy a tutaj juz nie. To nie chodzi o pareset zloty, a o zasade . Wiec zegnaj Duka witaj Elektolux.

Profesjonalna obsługa

Doradcy klienta nie narzucają się, służą radą. Pomagają w wyborze produktu niedostępnego w sklepie stacjonarnym przez internet z dostawą do sklepu stacjonarnego. Miła i profesjonalna obsługa. Lokal spełnia standardy know how, jest czysty, towar przeceniony jest z tyłu sklepu.

Super sklep

Sklep wyglądem zachęca żeby do niego wejść, jest czysto oraz produkty są prezentowane w taki sposób, że aż chce się je kupić. Pracownicy przy wejściu witają klientów. Przy kasie pracownicy są bardzo mili oraz zabezpieczają produkty przed zniszczeniem.

Nie róbcie zakupów w sklepie internetowym!

Złożyłam zamówienie 3.01, do dziś nie otrzymałam żadnej informacji o jego dalszych losach. Napisałam dziś maila do sklepu (14.01) i ku swojemu zaskoczeniu, dowiedziałam się,ze w wyniku „błędu systemu” nie doszło do „prawidłowej kompletacji produktów” i „są zmuszeni” anulować zamówienie. Czyli inaczej mówiąc sprzedają towar, którego nie mają i liczą na to, że zapomnicie o tym, że za nie zapłaciliście! Teraz czekam na zwrot pieniędzy, ale wnioskuję po komentarzach, że tak szybko się tego problemu nie pozbędę. Omijajcie szerokim łukiem!

Porażka

Zrobiłam zakupy w sklepie internetowym za ponad 1200 zł. Porcelana przyjechała potluczona, karton był dziurawy , towar spakowany niedbale owinięty jedynie w folię bąbelkową, brak poduszek powietrznych w kartonie. Naczynia luźno włożone do pudła. Totalna porażka, brak kontaktu z infolinią, połączenia są odrzucane, na maile nikt nie odpowiada, kieruje sprawę do sądu po upływie ustawowego terminu rozpatrzenia reklamacji.

Obsługa błyskawiczna

Obsługa błyskawiczna i na najwyższym poziomie, polecam gorąco! iwonapospiech@o2.pl

Odwiedzałeś ostatnio DUKA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.07 )

Agata

(3.93 )

Black Red White

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem