Jakość Obsługi

Lidl

( 3.93 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4891)

Lidl, codziennie najlepsza obsługa :)!

Lidl na moim osiedlu zlokalizowanym w centrum osiedla Różanka, to najlepszy sklep we Wrocławiu,. Pracownicy sklepu rozpoznają swoich stałych klientów, witając ich przy kasie uśmiechem. Często żartują i pomagają w pakowaniu zakupów do toreb. Rezygnacja z zakupu, reklamacja produktu, odebranie nagrody (książki) wszystko trwa kilka chwil. Co więcej w supermarkecie panuje przyjazna atmosfera, na pierwszy rzut okna widać, że pracownicy sklepu lubią się wzajemnie. To cieszy. Gratuluje takiego zespołu :)!

Bardzo miła i sympatyczna obsługa.

Lubię robić zakupy w tym sklepie, ponieważ zawsze jest czysto i w kasie nie ma kolejek. Pracownicy na sali sprzedażowej są mili i zawsze pomagają.

Warty odwiedzenia

W sklepie jest duży wybór asortymentu, miła obsługa. Ceny jak w innych lidlach, a często można tu dostać rzeczy, które w innych lidlach zostały już wykupione. Jakość produktów wysoka.

Dobra obsługa.

Dokonywałem zakupów w tym sklepie w dniu 15 kwietnia br..Wrażenia dobre.Miło,czysto.Dobre zaopatrzenie.Obsługa personelu bardzo miła.Przy kasach nie ma kolejek.Pracownicy prawidłowo ubrani,kompetentni.

Promocje w Lidlu.

Bardzo miła obsługa personelu sklepu. Na uwagę zwróciło eksponowanie promocji przy uzyciu elektronicznej karty klienta w aplikacji mobilnej. Zauważalnym mankamentem był brak "zwierzątek" stanowiącym prezent dla klientów lojalnie dokonujących zakupów w markecie i zbierających naklejki do uzyskania za nie zwierzątek stanowiących kolekcję. Brak tych osobliwych nagród, celowo moim zdaniem dla dzieci, w okresie przedświątecznym, wywołał żal i rozczarowanie najmłodszych klientów.

Duży wybór towaru

Polecam ten sklep. Mają duży wybór towaru. W sklepie jest czysto, a alejki są szerokie i niezastawione paletami. Można tu zrobić wygodnie zakupy z dzieckiem. Ceny ok.

Bardzo miła i szybka obsługa

Drugi raz robiłem w tym sklepie zakupy.Jestem zadowolony.Duży wybór art.spożywczych,napojów, art.przemysłowych.Czysto i przyjemnie.Miła obsługa.Działa kilka kas.

Przyjemność zakupów - uprzejmość przy kasie

Uprzejmie i miło przy kasie podczas płacenia za zakupy ze strony ekspedientów, jak również wiele promocji w sklepie zachęca do zakupów i powrotu w to miejsce.

Miła ekspedientka

Bardzo miła ekspedientka, zachęciła mnie do korzystania z aplikacji Lidl+, poinformowała o możliwościach tej aplikacji jednocześnie skanując moje zakupy. Dodam że ruch był bardzo duży, zakupy robiłam po godz 16, parking był całkowicie zajęty więc klientów dużo w sklepie. Pełen profesjonalizm!

Bardzo miła obsługa

Jestem zaskoczona, że w przypadku tej sieciówki pracownicy są bardzo uprzejmi i wrażliwi, jeśli chodzi o pomoc klientowi. Nieoceniony jest Pan (dane osobowe usunięte przez administratora), który mimo pracy przy rozkładaniu towaru, spróbował znaleźć dla mnie na magazynie warzywa, których niestety już nie było na sklepie. Takie zachowanie jest godne pochwalenia. Nic nie mogę zarzucić temu pracownikowi, gdyż jest nie tylko pomocny, ale przede wszystkim empatyczny. Aż chce się tam wrócić! Z pewnością będę wszystkim polecać tę placówkę!

Bardzo dobrze

Sklep czysty, dobrze zatowarowany, różnorodność produktów i dostępność żywności dla alergików przekonała mnie do częstszych zakupów.

Świetny asortyment

Bardzo duży wybór produktów, wiele promocji, wysoka jakość kupowanych produktów w niskich cenach

Bio żywność

Zakupy w Lidlu robię codziennie. Kupuję głównie pieczywo oraz warzywa i owoce pochodzące z ekologicznych upraw. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ za dobrą jakość produktów nie płacę dużo. Obsługa jest zawsze miła i pomocna. Często korzystam z promocji jakie oferuję sklep Lidl.

Czysto,miło, ekspresowo!:)

Otoczenie sklepu utrzymane w czystości, kosze przed sklepem nieprzepełnione. Wewnątrz na sali sprzedaży panował porządek, podłogi czyste. Jednak nie wszystkie produkty posiadały oznaczenia cenowe,co zmusiło mnie do korzystania z czytnika cen. Przy kasie był porządek, kasjerka miła i życzliwa.

Dobra obsługa

Wszystko jak najbardziej w porządku. Alejki prawie zawsze uprzątnięte.

Dobrze

Sklep czysty i uporządkowany, dużo pracowników na sali sprzedaży układających towar. Interesujące promocje. Bardzo szybka reakcja na kolejki i otwieranie kolejnych kas. Pracownicy mili. Sprawna obsługa.

Szczerze polecam

często robię zakupy w tym sklepie, polecam, jest dobrze zaopatrzony, miłe ekspedientki, długo kolejkach nie trzeba stać.

Odwiedzałeś ostatnio Lidl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem