Dzień dobry.
W 05.2023r zakupiłem w sklepie stacjonarnym Lidl robot koszący w 09.2023 ze względów iż owy robot uległ awarii zgłosiłem reklamacje.
Została ona pozytywnie rozpatrzona o czym zostałem poinformowany SMS dopiero w 28.02.2024.
Pomimo wykonania Ok 6 telefonów i wysłania Ok 5 maili do Lidl nie uzyskałem informacji kiedy zostaną mi zwrócone środki.
Telefoniczna obsługa klienta nie jest mi w stanie udzielić informacji na temat daty kiedy zostaną mi zwrócone środki.
Z wyrazami szacunku Kordian Tokarsk
PRZESTRZEGAM NA WŁASNYM PRZYKŁADZIE NIE KUPUJCIE NARZĘDZI W LIDLU BO ONE SIĘ BARDZO SZYBKO POPSUJĄ A ZWROTU SZYBKO NIE ZOBACZYCIE!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.