Opinie użytkownika (1)

Dzień dobry. W 05.2023r...
Dzień dobry. W 05.2023r zakupiłem w sklepie stacjonarnym Lidl robot koszący w 09.2023 ze względów iż owy robot uległ awarii zgłosiłem reklamacje. Została ona pozytywnie rozpatrzona o czym zostałem poinformowany SMS dopiero w 28.02.2024. Pomimo wykonania Ok 6 telefonów i wysłania Ok 5 maili do Lidl nie uzyskałem informacji kiedy zostaną mi zwrócone środki. Telefoniczna obsługa klienta nie jest mi w stanie udzielić informacji na temat daty kiedy zostaną mi zwrócone środki. Z wyrazami szacunku Kordian Tokarsk PRZESTRZEGAM NA WŁASNYM PRZYKŁADZIE NIE KUPUJCIE NARZĘDZI W LIDLU BO ONE SIĘ BARDZO SZYBKO POPSUJĄ A ZWROTU SZYBKO NIE ZOBACZYCIE!!!

KordianTokarski_Gh95

16.04.2024

LIDL

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi