Electro World

(3.39)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (73 z 99)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Coccodrillo

13.08.2013

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Powierzchnia sklepu duża,...
Powierzchnia sklepu duża, ale pracowników jak na lekarstwo. Gdy w końcu udało mi się kogoś znaleźć okazało się, że konsultant wie mniej ode mnie.

Magdalena_2941

25.06.2013

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dnia 14 sierpni...
Dnia 14 sierpni odwiedziłam sklep elektroniczny Electro World wmieszczacy sie w Manufakturze w Łodzi. Sklep mieści sie w duzym pomieszczeniu w odnowionym budynku po starych fabrykach, przerobionych i wyremontowanych na potrzeby centrum handlowego. Pomieszczenie sklepu jest bardzo duze i dobrze zagospodarowane. W sklepie panuje czystosc i lad. Poszczegolne towary sa poukladane wedlug odpowiednich kategorii, form uzycia i wielkosci. Ceny odpowiednich towarow sa wlasciwie uporzadkowane do sprzetow. Na kazdym dziale mozliwe jest zaczerpniecie odpowiedniej porady dzieki lokalnemu dioracy. Ceny panujace w sklepie sa korzystne dla klienta i zachecaja do zakupu. Sklep oferuje sprzety elektroniczne i inne gadzety w roznych przedziałach cenowych z mozliwoscia wziecia na raty. Jedynym minusem tego sklwepu sa kolejki jakie klienta musia "odstac" podczas zapłaty za zakupiony produkt i potwierdzenie gwarancji.

Aleksandra_863

22.08.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
SALON BARDZO...
SALON BARDZO DUŻY I DOBRZE WYPOSAŻONY, MOŻNA SOBIE POOGLĄDAĆ TOWAR I DLA TEGO NAJBIEDNIEJSZEGO KLIENTA I TEGO Z ZASOBNYM PORTFELEM ...MUSZE PRZYZNAĆ ŻE MAJĄ ŁADNĄ EKSPOZYCJĘ...MINUSEM JEST OBSŁUGA A WŁAŚCIWIE JEJ BRAK...PRZY KASIE I STANOWISKACH RATALNYCH BYŁO KILKA OSÓB Z OBSŁUGI ALE NA SKLEPIE DWÓCH SPRZEDAWCÓW BYŁO AKURAT ZAJĘTYCH I PO KILKUNASTU MINUTACH ZABRAKŁO MI CIERPLIWOŚCI BY CZEKAĆ DŁUŻEJ

alicja_193

11.08.2012

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sklep mimo iż...
Sklep mimo iż duży jest dość ciemny i ze średnio logicznie ułożonymi regałami. Byłem na etapie wyboru lodówki, ze względu na gabaryty od razu je zlokalizowałem. Kręciłem się po dziale bitą godziną ale nawet przez moment nie przewinął się nikt z obsługi więc nie poznałem kosztów transportu... Same produkty w średnio dobrych cenach. Pustki na sklepie doskonale odzwierciedlają stosunek do klienta i ofertę cenową...

szabelka

24.07.2012

Placówka

Katowice, C.H. Agata Meble Al. Roździeńskiego 93

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Często opinie o...
Często opinie o jakości obsługi budujemy na podstawie zachowania jednego pracownika. Dlatego tak ważne jest aby firmy zatrudniały osoby naprawdę kompetentne i nadające się na konkretne stanowisko- w przeciwnym razie jeden pracownik przyniesie więcej szkody niż pożytku. Tak też stało się ze mną o wczorajszej wizycie w tym sklepie. Więcej do niego nie wrócę. Choćby z zasady. Pomimo, że ceny mają nawet atrakcyjne a asortyment dość bogaty to obsługa jest fatalna. Pani w wieku mocno średnim-wysoka blondynka, ewidentnie nie znała się na produkcie, który chciałam zakupić. Nie oczekuję od pracowników znajomości całego asortymentu sklepu ale jeśli się na czymś nie znają to niech poproszą o pomoc innego pracownika, który się na tym zna! Poza tym w sklepie nie ma wymian ani zwrotów. Dla mnie jest to niezrozumiałe-nie spotkałam się z tym w żadnym innym sklepie. Co więcej-rzadko kiedy z takiego prawa korzystam, aczkolwiek dobrze, że jest (tym bardziej, że jest to chyba jeden z punktów w prawie konsumenta?). Jednak najgorsze było to, że pani blondynka obsługująca bardzo usilnie starała się odpowiadać na moje wątpliwości tak abym poczuła, że moje pytanie jest głupie i bezsensowne. Udało jej się-poczułam się głupia. A, że głupia czuć się nie lubię to do Electro World w Promenadzie na pewno już nie wrócę.

malatte

05.06.2012

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (2)
Zgłoś nadużycie
Obsługa na początku...
Obsługa na początku miała problem ze znalezieniem mojego zamówienia, ale po chwili szperania wszystko zostało wyjaśnione. Raczej sympatyczna obsługa, sklep czysty, przestronny, bogaty asortyment. Ceny niezbyt przystępne. Jedynie oferta promocyjna jest godna uwagi. Dosyć długo też trzeba było czekać do kasy.

zarejestrowany-uzytkownik

01.04.2012

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Postanowiłam zakupić telewizor...
Postanowiłam zakupić telewizor w sieci Elctro World, ponieważ wybrany przeze mnie model właśnie w tym sklepie był najtańszy. Niestety okazało się, że nie mogę zamówić go przez Internet, ponieważ mimo, iż jest w ofercie na stronie internetowej, to nie ma tego modelu na stanie, więc i tak i tak mi go nie wyślą. Zostałam skierowana do sklepu w Katowicach, gdzie miał na mnie czekać zamówiony towar. Po przybyciu na miejsce okazało się, że trudno znaleźć pracownika na sali sprzedaży, więc udałam się do kasy z prośbą o wydanie zamówionego telewizora. Pani przy kasie, która mnie obsługiwała nic nie wiedziała na temat odłożonego dla mnie telewizora i zaczęły się poszukiwania pracownika, który ze mną rozmawiał telefonicznie. Po kilkunastu minutach udało się odnaleźć zamówiony telewizor (który tak na marginesie tym ostatnią sztuką i wcale nie był odłożony, więc gdyby inny klient akurat w miedzy czasie go zakupił to przejechałabym się tylko na daremno do sklepu). Jak już zamówiony telewizor się odnalazł okazało się, że nie zgadza się cena, którą ustaliłam telefonicznie i ponownie zaczęły się poszukiwania pracownika, który ustalał ze mną cenę. Po kilku minutach okazało się, że cena również się zgadza, ale wspomniany pracownik tego nie zaznaczył. W końcu jeden z pracowników przyniósł zamówiony telewizor i na prośbę Pani kasjerki, która mnie obsługiwała z wyrazem wielkiej łaski raczył go odpakować w celu sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. PO chwili zapakował go z powrotem i bez słowa oddalił się. Cena w tym przypadku rekompensuje jakość obsługi we wspomnianym sklepie, ale z pewnością nie był to argument przekonywujący do kolejnych zakupów w tym miejscu. Sam wygląd sklepu schludny, przestronny, dobrze zorganizowany i za to +.

mysty_1

26.03.2012

Placówka

Katowice, C.H. Agata Meble Al. Roździeńskiego 93

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W sklepie tym...
W sklepie tym byłem po raz pierwszy. Od razu w oczy rzuciła mi się mała ilość pracowników. Ciężko było również znaleźć osobę od której można było by uzyskać potrzebne informacje ponieważ wszystkie osoby znajdujecie się w zasięgu wzroku były zajęte wykładaniem towaru i nie zwracały uwagi na klientów. Po „złapaniu” jednego ze sprzedawców zadałem mu pytanie gdzie znajdę płyty dvd 8 gb ? Pan ze zdziwieniem i pewnym niedowierzaniem stwierdził że miedzy regałami znajdują się 3 półki z płytami. Należy tu zaznaczyć że regał ten już oglądałem i takich płyt tam nie był, jednak poszedłem sprawdzić jeszcze raz. Po upewnieniu się ze tych płyt tam nie ma wróciłem do sprzedawcy i tłumacze mu że są tam płyty cd oraz kilka opakowań zbiorczych płyt dvd ( pakowane po 10 szt. i na dodatek 4,7 gb) W odpowiedzi sprzedawcy usłyszałem „ skoro tam nie ma, to pewnie nie będzie” dopytywałem czy może sprawdzić w komputerze czy maja taki produkt na stanie lub kiedy można się spodziewać dostawy, jednak sprzedawca nie był mi w stanie udzielić pomocy twierdząc że to co jest w komputerze i tak nie zgadza się z tym co jest w sklepie.

Tomasz_1620

22.03.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Do sklepu Electro...
Do sklepu Electro World wybrałam się, by kupić wcześniej wypatrzony telefon komórkowy. Byłam już praktycznie zdecydowana, więc jeszcze raz obejrzałam wszystkie aparaty i od razu chciałam zakupić ten wybrany przeze mnie wcześniej. Podeszłam do stanowiska pracowniczego i czekałam ponad 5 min - nikt nie podszedł. Udałam się w inną część sklepu - pan był zajęty klientami. Przeszłam się jeszcze po całym sklepie i nie spotkałam żadnego pracownika. Gdy podeszłam do kasy i poprosiłam o pomoc, panie powiedziały, że w sklepie jest tylko jeden pracownik, co nie było prawdą, bo obsługiwał mnie inny, niż ten, którego widziałam wcześniej. Na szukanie osoby, która sfinalizuje mój zakup straciłam więc ok 15 min. Jak to możliwe, że w tak ogromnym sklepie ciężko znaleźć pomoc? Udałam się do kasy - panie skrobały sobie paluszki i dopiero po 2 min jedna do mnie podeszła. Nie była zbyt uprzejma. Nie poinformowała mnie też, że w sklepie nalicza się punkty Payback, a powinna zapytać, czy posiadam taką kartę. Sklep jest bardzo duży, asortyment również, ceny konkurencyjne. Nie jestem jednak zadowolona z tej wizyty.

zarejestrowany-uzytkownik

07.02.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sklep duży, bogaty...
Sklep duży, bogaty asortyment, podzielony jest tematycznie, przy każdym dziale pracownik obsługi. Byłam zainteresowana zakupem dyktafonu. Obsługujący mnie pracownik ( mężczyzna ok 175 cm, włosy krótkie czarne, lat około 38, na identyfikatorze imię Marek) udzielił mi szczegółowych, przydatnych mi informacji. Potrafił odpowiedzieć na zadawane pytania odnośnie jakości, długości nagrania, dostępnych modeli. Odnosił się do mnie w sposób kulturalny, taktowny.Punktacja nieco obniżona ze względu na brak kontaktu wzrokowego. Przez całą wizytę pracownik patrzył na omawiany sprzęt, podobnie było w przypadku klientki, którą obsługiwał przede mną.

Carlina

29.01.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (2)
Zgłoś nadużycie
Wchodząc do ElektroWorld...
Wchodząc do ElektroWorld od razu zauważyłam, że wszystkie produkty są ułożone nazwami producentów, czego nie było w innych sklepach. Był telewizor, który nas interesował, zmalałam pana sprzedawcę, doradził zaproponował inny telewizor, wybrany model też okazał się ostatnim i to z wystawki, ale pan zaproponował niższą cenę - jednak mąż oczekiwał innej i nie kupiliśmy.

Magdalena_2157

08.01.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (4)
Zgłoś nadużycie
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie trwała 10 min. Po wejściu nikt mnie nie przywitał, pracownik obsługujący dział suszarek nawet nie odpowiedział na grzecznościowe"dzień dobry" biegając w jedna i druga stronę stwarzając chaos bez celu. Moją prośbę o polecenie suszarki zbył barakiem czasu i powiedział, ze jest zajęty i żeby poprosić o pomoc innego pracownika. Drugi pracownik był kompetentny, udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie pytania, sprawdził sprzęt, który zamierzałam kupić i wypisał kwit(urwany z małej karteczki)do kasy. Tam po odstaniu jakichś 5 min, chociaż niemal nie było klientów obsłużono mnie miło i szybko. Niestety po zapakowaniu produktu pękła maleńka reklamówka i musiałam prosić o zapakowanie do większej. Sprzęt był czysty, regały też.Ciężko było znaleźć potrzebny sprzęt, brak dokładnego opisu stoisk. Podłogi czyste, brak reakcji ochroniarza na pisk bramki. Duża powierzchnia sklepu wprowadza chaos zamiast porządku. Kasa dobrze oznaczona.

zarejestrowany-uzytkownik

08.12.2011

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
NAJLEPSZY SKLEP W...
NAJLEPSZY SKLEP W RZESZOWIE PO KAŻDYM WZGLĘDEM POLECAM SUPER NAJLEPSZE CENY I OBSŁUGA SZYBKI SERWIS FACHOWA OBSŁUGA SPRZEDAWCY NAPRAWDE ZNAJĄ SIE NA SPRZĘCIE FAJNA SZCZERA ATMOSFERA KONKURENCJA NIE MA NAJMNIEJSZYCH SZANS Z TYM SKLEPEM GRATUJE I POLECAM WSZYSTKIM JESTEM STAŁYM KLIENTEM WSZYSCY MOI ZNAJOMI ROBIĄ TAM ZAKUPY WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI NIKT NIE CHODZI DO KONKURENCJI BO JEJ NIE MA

rybson

14.11.2011

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (5)
Zgłoś nadużycie
odbierałam towar zamówiony...
odbierałam towar zamówiony przez internet, na towar czekałam 6 dni az dotrze do sklepu, mimo ze na polce stal identyczny model ktory kupilam. w sklepie na stoisku agd niezbyt mila pani dala mi kwitek do odbioru towaru, niechetnie udzielila mi informacji czy jest gwarancja, nie wiedziala jak długa, nie wiedziala czy jest instrukcja obslugi, odeslala mnie do kasy bez ogladania towaru, towar moglam obejrzec po zaplaceniu, po obejrzeniu towaru i znalezieniu gwarancji okazalo sie ze nie moge doatac tasmy klejacej w celu zaklejenia pudla, za reklamowke musialam zaplacic a i tak zaraz pekla przy pierwszej probie zapakowania towaru. uwazam ze nic poza cena (duzo nizsza niż u konkurencji) nie skloniloby mnie do kolejnego zakupu, jako klient czulam sie intruzem, a personel byl niemily i nie kompetentny

Anna_3273

28.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Zgłoś nadużycie
Sklep mieści sie...
Sklep mieści sie w Centrum Handlowym Manufaktura Elektro Word to sklep ze sprzętem AGD RTV. Pomieszczenie w którym mieści się sklep może nie jest największe jednak asortyment tam zgromadzony jest naprawdę duży. Weszliśmy tam aby się rozejrzeć. Planujemy w najbliższej przyszłości małe zakupy i chcieliśmy sprawdzić ceny i ewentualnie zapoznać się z ofertą. W sklepie prawie nie było klientów. Pracownicy cichutko przesuwali się pomiędzy regałami. Kiedy na chwilę zatrzymaliśmy się przy stoisku z odkurzaczami zjawił się pracownik, który zapytał czy już się zapoznawaliśmy z ofertą czy jeszcze oglądamy bo on chętnie pomoże w wyborze. Odpowiedziałam że szukamy odkurzacza chociaż na razie się rozglądamy, bo nie jesteśmy zdecydowani na żadną markę. Odpowiedź tego pana mnie zaskoczyła. Zadał nam 3 pytania po czym przeszedł do prezentowania oferty. Muszę przyznać że bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoją wiedzą na temat sprzętu. Widać było że wie o czym mówi. Do tego jeszcze był bardzo naturalny, uprzejmość nie była wymuszona. Myślę że zdecydujemy się na zakup zaproponowanego odkurzacza i najprawdopodobniej zrobimy to właśnie w tym sklepie. Ja jestem pod bardzo dużym wrażeniem wiedzy pracownika który nas obsługiwał. Ceny są porównywalne do tych u konkurencji. Sklep bardzo przyjemny, towar rozłożony w logiczny sposób. Nie trzeba niczego szukać. Polecam.

Magdalena_12

28.08.2011

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
ElectroWorld znajduje się...
ElectroWorld znajduje się Manufakturze i zyskuje dodatkowo na tej lokalizacji. W środku znajdziemy wiele sprzętów AGD I RTV. Każdy znajdzie coś dla siebie. Przestrzeń i organizacja sklepu zasługuje na wyróżnienie. Sklep jest zadbany i czysty. Asortyment jest duży, który powiększa się o bogatą ofertę internetowa. Ceny trochę wysokie, ale przy zamówieniu przez internet możemy dużo zaoszczędzić. Do tego dochodzi fachowa obsługa. Szkoda tylko, że obsługa niekiedy ignoruje klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

24.08.2011

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (2)
Zgłoś nadużycie
bardzo duża powierzchnia...
bardzo duża powierzchnia lecz personelu za mało jeśli już nawet kogoś się znajdzie to odsyła do innego pracownika bądź punktu obsługi klienta który wzywa kierownika dyżurnego który niestety zna się tylko na swoim dziale i nie bardzo może pomóc .krótko mówiąc żeby czegoś się dowiedzieć na temat wybranego produktu trzeba poświęcić ok. 30min. tak być nie powinno.

Sylwia_759

03.08.2011

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (2)
Zgłoś nadużycie
Obsługa sklepu bardzo...
Obsługa sklepu bardzo pomocna, fachowa, komunikatywna. Z bogatym asortymentem kontrastują mało konkurencyjne ceny. Mankamentem jest długie oczekiwanie na podejście pracownika obsługi klienta. Kiedy pracownik już podejdzie możemy liczyć na jego pomoc i zaangażowanie. Na wszelkie pytania odnośnie produktu odpowiada zrozumiałym językiem dostosowanym do potrzeb klienta. Jakoś obsługi jako całość należy ocenić pozytywnie.

Janusz_136

03.08.2011

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Stoisko ze sprzętem...
Stoisko ze sprzętem do stylizacji włosów.Kilka kobiet ogląda suszarki oznaczone naklejką PROMOCJA. Zainteresowana karbownicą do włosów zaczynam szukać na półkach owego produktu. Po kilku minutach udaję się do kasy, nie znajdując nikogo kto mógłby pomóc mi szukać. Pani w kasie nie wie, o jaki rodzaj sprzętu mi chodzi i każe jeszcze raz poszukać. Wracam do półek. Zniecierpliwione panie także chcą uzyskać pomoc od obsługi stoiska. Nikt nie przychodzi. Pani w kasie każe czekać na obsługę. Komunikat z głośnika wzywający sprzedawcę nie przynosi oczekiwanego rezultatu. Dział stylizacja włosów nadal jest pozbawiony osoby, która mogłaby pomóc. W imieniu zmęczonych oczekiwaniem pań udaję się kolejny raz do kasy. Kobieta gani nas za niecierpliwość i kończy swój wywód słowami: Jak pani nie widzi to po prostu nie ma. Stracony czas na oczekiwanie to około 20 minut. Dodam, że w sklepie właściwie było pusto, a obsługa nie była widoczna na żadnym z pobliskich działów. Gdzie podziali się pracownicy sklepu? My też chcielibyśmy mieć tak długą przerwę na lunch.

gwiazdajakucji

30.07.2011

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (3)
Zgłoś nadużycie

Electro World

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Electro World?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.