Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.31 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5825)

Nie polecam zakupów ...

Nie polecam zakupów dużego AGD w tym sklepie. Kupiłem pralkę Whirlpool w sklepie internetowym. po dostarczeniu i instalacji przez ich pracowników ,sprzęt padł zaraz po uruchomieniu, smród spalenizny i kontrolka "serwis". Natychmiast zadzwoniłem na infolinie i okazało się że de facto nie mogę zwrócić sprzętu, bo magazyn jest na drugim końcu Polski i jest to skrajnie nieopłacalne bo musiałbym pokryć koszty transportu i odliczono by mi koszt "zużycia" i naprawy sprzętu za pranie rozruchowe , a wymiana na sprawny sprzęt w jednym z dwóch sklepów w mieście też nie możliwa ,jak i dostarczenie wadliwego sprzętu do sklepu. Jest to tak skonstruowane żeby uruchomić procedurę reklamacji serwisowej, czekać tygodniami lub miesiącami na serwisanta który wykona "oględziny" i nie wiadomo co dalej. Czuję się oszukany, to są kpiny .Bardzo żałuję tego nieszczęsnego zakupu ,potraktowano mnie bardzo niefajnie w Ero.com.pl

Asortyment bardzo fajny ...

Asortyment bardzo fajny , ceny konkurencyjne , aczkolwiek obsługa daje wiele do życzenia

Obsługa w sklepie ...

Obsługa w sklepie euro RTV AGD po pprostu dramat. Od 1.5 miesiąca czekam na FV do zakupi ekspresu. 4x dzwoniłam na infolinie i żadna z niekompetentych osób nie założyła numeru reklamacji ! Za każdym razem dostałam informację, że fv zostanie dostarczona pocztą / oczywiście śladu w systemie brak !!! Dzwoniąc na reklamacje nawet do biura nie można dostać telefonu kontaktowego do kierowników poszczególnych działów celem złożenia reklamacji !!! Brak słów.

jestem bardzo niezadowolony ...

jestem bardzo niezadowolony z zakupow przez ten sklep poniewaz zakupilem lodowke outletowa samsung rb41 przyslali mi samsung sb34 Xd tego samego dnia zabrali spowrotem pomylili sie przy pakowaniu w sklepie ok rozumiem, ale pozniej czekalem 2 tygodnie na zwrot $$$ chociaz zalezalo i nadal mi zalezy na tej lodowce w ramach renkompensaty zapropoponowali mi 20zl na zakupy XDXDEXD czy top nie jest smianie sie z klienta prosto w oczy....

Nie polecam robić ...

Nie polecam robić zakupów w sklepie RTV EURO AGD. Kupiłem u nich laptopa na raty za 3300 zł, kiedy przyszedł miał zapadnięty TouchPad i odesłałem na rękojmię, po dwóch tygodniach znów do mnie wrócił z naprawionym z prawej strony Touchpadem natomiast tym razem jest zapadnięty z lewej strony. Laptopa wysłałem poraz drugi na rękojmię, z dopiskiem proszę o kategoryczny zwrot pieniędzy. Laptopa przyszedł znów po 2 tygodniach tym razem z uszkodzonym palmrestem koło portów USB ( ktoś nie umiejętnie otwierał laptopa ) Laptop znów został wysłany na rękojmię ciekaw co teraz będzie. Kupiłem laptopa a nacieszylem się nim 1 dzień.. Porażka na całej linii...

Profesjonalne podejście do ...

Profesjonalne podejście do klienta, świetna analiza potrzeb. Obsługa miła i pomocna, potrafili dobrać dla mnie produkt przy tym wszystkim ukazując cały wachlarz możliwości. Kiedy jedna z propozycji mi się nie spodobała, Pani która mnie obsługiwała znalazła idealne rozwiązanie.

Opinia zła. Byłam ...

Opinia zła. Byłam w sklepie 30.08.21 w godz. 9-10. Chciałam zwrócić lub zareklamować telefon kupiony 3 dni wcześniej, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań ze względu na cichy dzwonek. Odmówiono mi obu tych rzeczy stwierdzając, że nie ma podstaw. W infolinii dowiedziałam, się, że mogę zwrócić telefon, jeśli nie ma śladów używania, ale to zależy od woli pracownika, natomiast reklamacji pracownik nie ma prawa odmówić. Pracownik robił wszystko, żeby nic nie robić i żeby mi nie pomóc. W sklepie w Arkadach Wrocławskich spotkałam się jednak z życzliwością pracowników i bez problemów zwróciłam telefon w ramach akcji "Zakupy bez obaw", którą objęty jest również sklep przy Hallera.

Jednego i tego ...

Jednego i tego samego dnia zamówiłam w kilku sklepach internetowych różne produkty, przeważnie związane z komputerem. Dwa dni po zamówieniu otrzymałam wszystkie zamówione produkty z wyjątkiem jednego. Zgadnijcie, kto działa tak opieszale...? Zgadnijcie, kto olewa klientów...

Zdecydowanie odradzam ten ...

Zdecydowanie odradzam ten sklep!!! Na 23 sierpnia 2021 r. miała zostać dostarczona pralko-suszarka wraz z usługą wniesienia, montażu, podłączenia oraz zabrania starej pralki. Numer zamówienia: 43232029/2021. Dodatkowo wykupiłem usługę dostarczenia w danym przedziale czasowym. Otrzymałem dzisiaj informację, zarówno smsem, jak i na pocztę elektroniczną, że usługa zostanie zrealizowana pomiędzy godziną 16:40 a 20. W wiadomości poinformowano, że około godzinę przed doręczeniem skontaktuje się ze mną Technik - Dostawca. Oznacza to, że technik-dostawca powinien skontaktować się ze mną najpóźniej ok. godziny 19. Wobec braku informacji po godzinie 20 zadzwoniłem na infolinię. Pani z infolinii przekazała informację dostawcy, który po ok. 15 minutach zadzwonił i powiedział, że ma jeszcze trzech klientów z montażem i nie wie, o której będzie i zaproponował przełożenie dostawy na środę. Nie wyraziłem na to zgody i gdy próbowałem dowiedzieć się, na którą godzinę konkretnie dostarczy produkt, powiedział, że w takim razie dzisiaj nie dostarczy i rzucił słuchawką. Ponownie zadzwoniłem na infolinię, zostałem poinformowany, że zamówienie w systemie widnieje jako wstrzymane. Pani w infolinii powiedziała, że zadzwoni do dostawcy, który powinien do mnie oddzwonić i powiedzieć, o której godzinie dostarczy zamówienie. Oświadczyłem również, że zamówienia nie wstrzymywałem, pralka jest nam potrzebna na dzisiaj, a ponadto złożyłem skargę na zachowanie dostawcy, która została zarejestrowana. Dostawca nie zadzwonił, kilkukrotnie próbowałem skontaktować się z nim telefonicznie na numer, z którego dzwonił, jednak nie odebrał i wyłączył telefon. Wysłałem też smsa z prośbą o pilny kontakt. Nie uzyskałem jakiejkolwiek informacji o dostawie. Dodam, że ze względu na zaplanowany wyjazd pralka jest nam niezbędna natychmiast. Następnego dnia na infolinię dzwoniłem sześciokrotnie, ani razu – pomimo moich próśb – nikt do mnie nie oddzwonił. W końcu poinformowano mnie, że pralko-suszarka zostanie dostarczona 24 sierpnia 2021 r., pomiędzy godziną 15 a 20. Terminu tego nikt ze mną nie uzgadniał. Przed godziną 20, wobec niedostarczenia produktu, zadzwoniłem i (dopiero po moim telefonie) zostałem poinformowany, że produkt nie zostanie dostarczony. Nikt nie był w stanie podać mi konkretnej pory w dniu kolejnym, kiedy produkt zostanie dostarczony. Wobec tego zmuszony zamówienie byłem anulować. Mam nadzieję, że pieniądze zwrócą, powiedzieli, że do 14 dni.

Sprawa wygląda tak, ...

Sprawa wygląda tak, że dostałem uszkodzony zasliacz z outeltu i to jeszcze z numerem RMA. No i nawet niebyłbym zły bo zdarza się, ale teraz musze wysyłać go na reklamacje - załatwiać to wszystko (tracić czas) i płacić bo jakaś ciamajda z rtv nie umiała sprawdzić (podłączamy dwa kabelki LUB miernik) czy daje zasilacz napięcie. DNO. Dodam że nie ma opcji zawieźć do sklepu bo zakupy zrobiono online....

Ten sklep to ...

Ten sklep to po prostu jakaś żenada. Od ponad miesiąca czekam aż łaskawie dostarczą mi dyszę do kuchenki gazowej bo producent dołączył o jedną za mało. Sklep tylko mówi, że proszę czekać, odezwiemy się do Państwa. Totalnie niekompetentni ludzie!!! Jak i samo podejście sklepu do klienta!!! Żeby nie móc dostarczyć dyszy za 5 zł? Zrobiłbym to sam gdyby nie utrata gwarancji, i tym sposobem ponad miesiąc mam nieczynną kuchenkę a sklep umywa ręce i każe czekać… ile można? NIE POLECAM TEGO SKLEPU, naprawdę są inne popularne sklepu z lepszą obsługą. Nie warto dać zarobić takim ludziom na RTV EURO AGD!!!

Szukałem na szybko ...

Szukałem na szybko przejściówki do monitora. Kręciłem się w okolicach sprzętu elektronicznego i telewizji mierząc wzrokiem wszystkie produkty na półkach, żeby znaleźć odpowiednią przejściówkę. Przeszedłem te działy około 3 razy, w końcu znajdując docelowy produkt, niestety z powodu rażąco wysokiej ceny nie zakupiłem przejściówki. Przez cały ten czas nie podszedł do mnie żaden pracownik, pomimo że kręciło się po sklepie na oko 3 pracowników. Od żadnego również nie usłyszałem "Dzień dobry", pomimo, że wchodząc do sklepu sam powiedziałem, a od czasu do czasu mijałem się wzrokiem z pracownikami.

Wybrałem się do ...

Wybrałem się do sklepu RTV EURO AGD w celu zakupienia nowego smartfona. Po zaledwie dwóch minutach podszedł do mnie pracownik i zaproponował swoja pomoc. Wysłuchał dokładnie moich potrzeb, upewni się gdy coś było dla niego niejasne i polecił mi kilka modeli. Co było dla mnie istotne pracownik nie naciskał na sprzedaż najdroższego sprzętu w podanych przeze mnie widełkach cenowych a skupił się na tym co było najkorzystniejsze dla mnie. Pracownik był sympatyczny, miły i uśmiechnięty co od razu wzbudziło moje zaufanie. Wrażenia miałem bardzo pozytywne i z czystym sumieniem mogę polecić ten odział sklepu każdemu.

Nie polecam. Kupiliśmy ...

Nie polecam. Kupiliśmy płytę. Jedno z pół przestało działać. Zgłoszona reklamacja po 2 tygodniach ciszy dostaje smsa że reklamacja jest nie zasadna. Nawet serwisant jej nie widział. Telefon na infolinię. A tam paniusia, że taka mają politykę bo długiej awanturze umówiona wizyta serwisanta żeby sprawdził co z płytą.

Obsługa najgorsza z możliwych

Moja opinia dotyczy sposobu realizacji reklamacji nr 8000343895. Kupiona lodówka miała źle przełożone drzwi (dodatkowo płatna usługa realizowana w ramach zakupu), przez co lodówka co 26 sek. włącza alarm i piszczy przez 10 sek., a w samej lodówce nie ma światła. Alarm jest tak natrętny, że nie można normalnie funkcjonować, o spaniu nie wspomnę . Następnego dnia rano zgłaszam reklamację, zostaje umówiona wizyta serwisanta na kolejny dzień – sobotę. Przez całą sobotę nikt się nie pojawia w umówionym terminie, żadnej informacji mailem, SMSa, ani telefonu. Na infolinii nic nie wiedzą, każą czekać, aż w końcu się przyznają że dopiero w pon. ktoś się pojawi. W poniedziałek dzwonię na Infolinię i kolejne rozczarowanie. Pani wmawia mi, że tamto zgłoszenie było na sobotę, więc jeśli podtrzymuję reklamację i chcę, by serwis do mnie przyjechał, to – uwaga - muszę się zgodzić, czy wręcz poprosić o nowe zlecenie i to dopiero na kolejny dzień. Nie pomagają pytania, co się stało ze zleceniem z soboty – nikt nie wie ( w odpowiedzi na skargę dowiedziałam się, że to błąd techniczny, ale nikt tego błędu nie naprawia, tylko wrzuca jak nowe zgłoszenie i każe czekać). We wtorek Serwisanci, jedyne miłe osoby, przyjeżdżają i naprawiają fuszerkę swoją, czy swoich kolegów: jeden z kabelków w ogóle nie był połączony, jest gdzieś schowany i dlatego lodówka miała cały czas włączony alarm. Po 104 godzinach alarm przestał wyć. Na złożoną skargę i oczekiwanie rekompensaty za stracony wolny dzień i skazanie mnie na przebywanie 4 i pół doby z tym przeszywającym dźwiękiem zaproponowano mi bon o wartości 30 złotych. To kolejne potraktowanie Klienta jak śmiecia. Oczywiści się nie zgadzam, bo to mnie obraża. NIE POLECAM tej firmy do żadnego zakupu – obsługa jest na najniższym poziomie, osoby na infolinii „nic nie wiedzą i nic nie mogą”.

Średnia obsługa, słaba wiedza nt sprzedawanych produktów

Wizyta w RTV Euro AGD Bonarka mogła wyglądać nieco lepiej, w dobie COVID zamiast usprawnień w obsłudze, Pracownicy wydaje się , że traktują klienta powierzchownie oferując ewidentnie tylko te produkty które muszą polecać (z gazetki). Niestety czas oczekiwania na obsługę czyli wolnego pracownika mocno wydłużony, od momentu wejścia do salonu było to ok. 15 minut (pomimo iż dużo wcześniej zakończono obsługę innego klienta). Wiedza nt. sprzedawanych produktów powinna być lepsza tzn. po zapytaniu o szczegóły, parametry urządzenia (kawiarka) sprzedawca musiał zasięgnąć informacji z internetu, a rzekomo obsługiwał ten dział.Polecał jedynie produkty które znajdowały się w strefie wyprzedaży - co mnie nie interesowało. Podsumowując, słaba obsługa .

Kupuje się pełnowartościowy towar a dostaje się uszkodzony.

Kpiny. Otrzymałam lodówkę z dziurką, rysami i popackaną farbą, klejem. Od razu zgłosiłam się do sklepu i czekam już 7 dzień na odzew na reklamację z rękojmi. Jest koniec lipca, upały a w domu trójka dzieci i osoba chora, która powinna przechowywać leki w lodówce.Marnująca się codziennie żywność, leki!!!! ILE JESZCZE BĘDĘ CZEKAĆ?

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem