Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.64 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5162)

Nie polecam

Jeżeli chcecie szybko i bezproblemowo zrobić zakupy w necie, to... omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Towar zamówiłem i opłaciłem 22 marca (tj. niedziela) z dostawą na 25 marca (środa). We wtorek 24 marca nawet otrzymałem wiadomość, ze towar został już wydany kurierowi i... cisza. Pod wskazanym numerem przesyłki w firmie spedycyjnej nadal widnieje tylko komunikat: "OTRZYMANO DANE ELEKTRONICZNE" Ponieważ 25 jak również 26 marca nie było żadnego odzewu ze strony firmy spedycyjnej, dlatego zadzwoniłem (do tego wątku jeszcze wrócę później) do sklepu. Tam Pani zapewniała mnie, że z ich magazynu paczka wyszła już 24 marca i roszenia powinienem kierować do firmy spedycyjnej. Po zakończonej rozmowie z konsultantem RTV EURO AGD, pozwoliłem sobie na telefon do spedytora i tam dowiedziałem się (co również można wywnioskować z komunikatu na ich stronie), że sklep wygenerował co prawda list do paczki, tylko... zapomniał ją wydać kurierowi. Ponieważ dodzwonienie się do sklepu nie jest problemem, ale już połączenie się z odpowiednim działem wymaga anielskiej cierpliwości (inne działy nie są w stanie zupełnie nic pomóc, dlatego też odbierają telefon już po pierwszych sygnałach i... przekierowują rozmowę w kolejkę oczekujących), dlatego tym razem postanowiłem napisać e-maila do sklepu z prośba o zajęcie oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Oczywiście odpowiedzi nie otrzymałem do poniedziałkowego popołudnia, tj. 30 marca. W związku z takim obrotem sprawy, wykonałem kolejny telefon i #... titu tiktu ti... jesteś 30 w kolejce ... titu titu ti ... wszyscy konsultanci są zajęci, prosimy poczekać na rozmowę ...#, ale postanowiłem się nie załamywać i wyczekać. Wreszcie sukces, telefon odebrała Pani i na moje pytanie co może mi powiedzieć na temat konkretnego zamówienia, w słuchawce... zapadła cisza. Pani sama najwidoczniej była w szoku, ponieważ po pewnej chwili stwierdziła, że w dniu dzisiejszym został... wygenerowany list przewozowy do mojego zamówienia (!!!). Ponieważ nie będę ukrywał, że ta odpowiedź tym razem mnie zaskoczyła, dlatego poinformowałem jedynie Panią, że ja już mam numer nadania i nawet jej koleżanka w rozmowie z 26 marca zapewniała mnie, że paczka została wydana kurierowi. Niestety nic bardziej mylnego, okazuje się że paczka dopiero zostanie wydana kurierowi (zupełnie innemu) i może to nastąpi nawet... jeszcze w dniu dzisiejszym <fanfary> (przypomnę, że rozmowa ta miała miejsce 30 marca, czyli blisko tydzień po rzekomym wydaniu już mojej przesyłki innemu kurierowi!!!). W związku z zaistniałą sytuacją, nie będę ukrywał, że zarządzałem rekompensaty finansowej za "ulokowanie" pieniędzy na koncie sklepu RTV EURO AGD. Jakież było moje zdziwienie, kiedy nagle, 31 marca (tj. dzień później) otrzymałem odpowiedź na moją wiadomość e-mail z... 26 marca, że moja paczka to już została nadana i sklep przeprasza za powstałe opóźnienie. Ręce mi opadły i postanowiłem nie odbierać paczki. Niestety kurier DPD okazał się "bardzo cwany" i... zostawił paczkę na skrzynkach listowych a następnie przez domofon zakomunikował jedynie, że trzeba szybko schodzić bo paczka już czeka... Obecnie napisałem kolejne zapytanie o rekompensatę, na co sklep zaproponował mi bon rabatowy z... licznymi obostrzeniami (lista, kiedy nie mogę z niego skorzystać jest całkiem pokaźna i wyklucza pewnie około połowy asortymentu). Dodatkowo uważam, że wg mnie jest to bardzo cwane zagranie ze strony sklepu, który w ten sposób "wymusza" kolejne zakupy = nawet niezadowolonych klientów = jedynie po to, żeby móc odebrać rekompensatę za winę, która ewidentnie leżącą po stronie sklepu (przyznaję, że nieźle to sobie wymyślili)... Reasumując, dzisiaj wysłałem kolejną wiadomość do sklepu, tym razem z prośbą o zabranie sobie tej paczki (nadmienię, że jest ona nadal oryginalnie zapakowana przez sklep) i niezwłoczny zwrot moich pieniędzy. W tym miejscu wypada zauważyć, że obecnie sklep obraca już ponad 1,5 tygodnia moja kasą (z opinii innych użytkowników wiem, że nie tylko moją, bo takich przypadków jest więcej) i zobaczymy ile ta farsa będzie jeszcze trwała. Oczywiście sklep polecam tylko dla tych z Was, którzy mają bardzo dużo wolnych środków finansowych do ulokowania i jeszcze więcej czasu (nie proponuje zamawiać czegoś jako prezent, ponieważ może się okazać, że będzie to baaaaaardzo spóźniony prezent - no chyba, że np. Jubilat będzie obchodził urodziny specjalnie z tygodniowym poślizgiem, żeby sklep zdążył z prezentem :-)). Jak na tą chwilę, pomimo całej życzliwości (wszak nie były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie) NIE POLECAM !!! Zawiodłem się na tym sklepie i jest to mój ostatni zakup w RTV EURO AGD.

Uprzejma i sprawna obsługa

W sklepie zawsze jest kilku pracowników, więc nie trzeba czekać na obsługę. Pracownicy sami oferują pomoc i potrafią porównywać do siebie produkty dzięki czemu wiadomo, który produkt jest bardziej odpowiedni dla klienta.

Porażka, mimo rezerwacji anulowanao zamówienie

Zamówiłem towar telefonicznie, konsultant RTV AGD który przyjmował zamówienie sprawdził dostępność przedmiotu, zrobił mi jego rezerwację i wysłał na moją pocztę link do szybkiej płatności. Zapłaciłem od razu, czas oczekiwania na dostawę trzy dni, mamy takie czasy, więc nie jest źle. Jednak po oczekiwaniu towaru brak!. Na poczcie lakoniczna informacja " zamówienie anulowane z powodu braku towaru na magazynie". Na dodatkowe pytania (dlaczego? przecież miałem zarezerwowane), zostałem zbyty identyczną "skopiowaną odpowiedzią" . Szkoda, że w dzisiejszych czasach tak się traktuje klienta.

NIE POLECAM

NIE POLECAM.Brak kontaktu ze sklepem.Na zaplacony towar czekam juz dwa tygodnie i cisza.

Fatalnie takiej uslugi nie ma nigdzie

Nie polecam -Na telefon oczekuję 12 dni. Za telefon i dokupione ubezpieczenie zapłaciłam. Miałam odebrać zakupiony telefon w sklepie stacjonarnym następnego dnia . Niestety od następnego dnia sklep został zamknięty ze względu na koronawirus. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam e-maile z prośbą o przekierowanie telefony na mój adres domowy. Niestety Firma nie ma do chwili obecnej wypracowanych procedur awaryjnych na taką sytuację. Telefon był w magazynie głównym i nie było żadnych przeszkód przekierować go do mnie poza brakiem zrozumienia istniejącej sytuacji. Na chwilę obecną nie mogę nawet uzyskać informacji gdzie znajduje się zamówiony telefon. Istna fatamorgana . A jedyne informacje które otrzymuję brzmią „ Szanowny kliencie bardzo proszę o cierpliwość „ . Żadnych konkretów. Ani odrobiny empatii. . Zadowolenie klienta -------0 .. A teraz jeszcze jeden dziwoląg " ocena nie może być mniejsza niż 0,5 . Czyli jeśli chcemy zamieścić negatywną opinię zmuszani jesteśmy dla statystyki przyznać chociaż o,5 pkt

Obsługa bez obsługi.

Poszukiwałam wtyczki przejściowej przed podróżą. Po przedstawieniu parametrów produktu Pracownikowi zostałam skierowana na odpowiedni dział, gdzie widniało kilka niemal identycznych produktów. Kiedy zapytałam o rekomendację i poradę nie uzyskałam jej. Zaangażowanie Pracownika w obsługę ograniczyło się do wskazania, gdzie znajdują się produkty.

Firma olewająca klienta i zatruwająca środowisko

Dnia 10-03-2020 otrzymałem dostawę zamówienia M1/ZAM/2020/0302642. Miałem zapewnienie , że wszelkie kartony, folie i styropian zostanie usunięty. Opłaciłem wysoką kwotę za dowóz, instalację i posprzątanie. Powiedziałem kierowcy, aby nie wrzucał śmieci do śmietnika. Na drugi dzień, rano zobaczyłem ,że wszystkie te śmieci znajdują się w śmietnikach sąsiadów (część była poza śmietnikami). Śmieci te były nie posegregowane i zapchały całe śmietniki sąsiadów. Firma wywożąca śmieci nie wywozi nie posegregowanych. 11-03-2020 zadzwoniłem do EURO AGD z reklamacją ok. godziny 10. Pani przyjęła reklamację (nr2020031110004753) i zapewniła mnie, że ktoś do mnie oddzwoni w przeciągu pół godziny. Kontaktowałem się z nimi kilkakrotnie w tym dniu- bez żadnego odzewu. Około godziny 19 inna Pani poinformowała mnie, że ja nie złożyłem reklamacji, bo należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy. Pojechałem do sklepu w którym Robiłem zakupy. Pani przyjęła reklamację i po kilku rozmowach telefonicznych zapewniła mnie, że wszystko zostanie uporządkowane do godziny 22. Efekt był taki, że o godzinie 24 sam wyszedłem, posegregowałem śmieci i zaniosłem je do swojego mieszkania. RTV EURO AGD stwierdziło, że usługa dostawy została wykonana PRAWIDŁOWO!?!?!? Po prostu żenada

NIE POLECAM

Czekam juz ponad 9 dni na info gdzie i kiedy moge odebrac juz zaplacony towar. Infolinia nic nie wie kontakt pod wszelka krytyka.

DNO dna i metr mułu!!!

Zdecydowanie nie polecam! Nie spotkałem się jeszcze z tak bezczelnie pogrywającą z klientem firmą! Składam zamówienie 16.03, dopiero po 3 dniach otrzymuję potwierdzenie tegoż, bo przez 3 dni(!) trwa jego weryfikacja, ew. wysyłka towaru do miejsca odbioru, ale mówię ok, mamy obecnie ciężkie czasy, nie ma problemu zaczekam. Kiedy w końcu po 3 dniach, 19. otrzymuję jego potwierdzenie i zaproszenie do odebrania, cieszę się i zamierzam odebrać dzień później. Niestety, dzień później już 20.03 otrzymuję informację że ze względu na nieodebranie zamówienie zostało anulowane. I teraz UWAGA, próbuję wyjaśnić sytuację, bo ciekawi mnie jak 3 dni które mam na odbiór zmieścili w jedną dobę. Ale się nie da. Dodzwonić na infolinie się NIE DA!! Musiałbym spędzić TYDZIEŃ wisząc nas telefonie by się dodzwonić, bez gwarancji sukcesu! No to próbuję mailowo, tu tez nie lepiej, a nawet gorzej! Odpisuje mi jakiś bot ew. ameba o IQ poniżej 50, której trzeba przypominać o oddychaniu, w ogóle nie czyta , lub nie rozumie co do niej piszę, za to przykleja standardowe formułki jakby to był lek na całe zło. Dosyć, nigdy więcej takich firm jak EuroRtvAgd, szanujmy się, niech te ścierwa znikną z rynku bo tu racji bytu nie mają! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Reklamacja

Firma odrzuca wszystkie reklamacje, bez względu na zasadność. Nawet opinia ich serwisu nie ma znaczenia. Od pracownika infolinii możesz się tylko dowiedzieć, że on nic nie może, nic nie wie, na niczym się nie zna i nie może cię skontaktować z nikim kompetentnym, ponieważ w Euro AGD takowych nie ma. Szkoda, kiedyś to była dobra firma

Bardzo słaba i niekompetentna infolinia

Infolinia udziela nieprawdziwych informacji na temat statusu zamówienia, nie wiem czy robi to celowo czy też posiadają ograniczoną wiedzę na temat prawdziwej sytuacji. W każdym razie odczucie klienta końcowego jest takie że infolinia kłamie i jest niekompetentna.

UWAGA,UWAGA-KŁAMCY

Witam. w czerwcu kupiłem pralkę. W lutym togo roku pęk zawias pokrywy górnej pralki. Zgłosiłem do sklepu reklamację. Osoba, która zajmuje się reklamacjami odmówiła mi naprawy gwarancyjnej, ponieważ twierdziła, że uszkodzenie powstało z mojej winy i sklep oraz gwarant nie ponoszą odpowiedzialności gwarancyjnej. Zgłosiłem reklamację do producenta i bez żadnych problemów w ciągu 10 dni od zgłoszenia serwisant usuną usterkę. Pełen profesjonalizm. A Euro Rtv Agd to porażka, nie kupię w tym sklepie nic i Wam kochani klienci szczerze odradzam. Pozdrawiam

Totalne dno

W grudniu kupiliśmy zegarek Garmin. Po wręczeniu go małżonce działał jeden dzień. Następnego dnia po naładowaniu do pełna padł po 3 h (z lekka za szybko). Oddaliśmy do serwisu, Pan w sklepie stacjonarnym miły, nie mam jemu czego zarzucić. 03.01 - wysłany. Powrócił po około 1,5 miesiącu. Wymienili kabel do ładowania - bo niby tamten trefny. Jupi, będzie działał. Ale po naładowaniu bateria rozładowywała się w tempie 3% na 4 minuty. No to z powrotem reklamacja. 02.03 SMS- czy klient wgrał jakies swoje tarcze - no to bach za tel, nie wygrywałem. 06.03 SMS - reklamacja nie może być uwzględniona. Dzwonię - bo wszystko ok z towarem, wiec proszę o pilne info co z zegarkiem. W pon będzie info. Mówię ok. Ale zero info. Dziś tel - reklamacja nie uwzględniona ale zegarka nie wysłali bo serwis trzyma. Nosz kurde

Dno totalne dno

Sklep ŻENADA. Anulują sobie zamówienia bez podania. Na infolinii tylko klepią regułki. Nikt nic nie wie. Towar oczywiście jest cały czas dostępny i można sobie kupić ponownie. Pieniądze wpłacone. Może kiedyś zwrócą albo i nie. Zdecydowanie NIE POLECAM. Robią sobie z pieniędzy klientów krótkotrwałe pożyczki nieoprocentowane.

Anulowanie zamówienia

Po dwóch dniach dostaje email ze zamówienie anulowane bo nie ma na stanie. To co oni sprzedają ? Towar widmo ? W odpowiedzi słyszę ze co Pani się dziwi skoro była promocja. Co mnie to obchodzi. Dodałam do koszyka. Tak. Była info o braku na stanie. Nie! . Żenada !

Świetna Obsługa, Ogromna dostępność towaru, świetne promocje

Pracownicy bardzo rzetelni, doradzili mi profesjonalnie dobranie soundbaru. Lokal czysty, a pracownicy w uniformach służbowych. Dostępność towarów to bardzo duży plus tego miejsca, do tego często można trafić jakąś fajną promocję

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem