Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.48 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5280)

Brak profesjonalizmu i podejścia do klienta

Najgorszy sklep RTV EURO AGD w Krakowie! Obsługa ma klienta w nosie. To nasza koleją wizyta w tym sklepie i kolejne rozczarowanie. Obsługa nie interesuje się klientem. Byliśmy w sklepie jakieś 15 min ; oglądaliśmy odkurzacze a następnie Smartwatche. Nikt!.! Nie podszedł do nas - trzej panowie z obsługi stali sobie i rozmawiali ze sobą o teście tajemniczego klienta którego chyba nie przeszli. Rozmawiali również o swoich prowizjach.... Smutne. To kolejna wizyta w tym sklepie i wniosek jest ten sam :ZDECYDOWANIE NIE POLECAMY tego oddzialu. P. S. Po wyjściu z Galerii Kazimierz pojechaliśmy do RTV na Czyżynach i tutaj jak ZWYKLE szybko, miło i profesjonalnie zostaliśmy obsłużeni.

Nie uczciwy czyżby sposób na zwiększenie obrotów

Jestem klientem Waszym od wielu lat, ale od dziś zmieniam pozytywna opinie na NIE. 21 września dokonałem przez internet w imieniu starszej sąsiadki zakupu kuchenki gazowej [ nr. 34269906/2020] i dodatkowych usług [montaż], dzisiaj przyjechali ja wymienić ale "wysokiej klasy specjalista" odmówił jej wymiany - powód brak NOWEGO wążą łączącego ! Informowałem jego że: zamontowany wąż był zamontowany przed 3 laty - podczas remontu kuchni, współpracownik specjalisty zbadał szczelność i wynik był pozytywny [szczelny] podobny wynik był w ubiegłym miesiącu kiedy to sprawdzenie wykonywane na zlecenie administracji. Zapytałem jaka jest podstawa prawna konieczności wymiany węża, padła odpowiedz - nie ma, ale ja nie wymienię kuchenki. Przypomnę: wężę gazowe mają od 60 m-cy, 5 lat do 10 lat gwarancji, a bezterminowy - do wykrycia nieszczelności okres użytkowania. Proponowałem; odłączenie starej kuchenki - montaż nowo zakupionej u Was kuchenki i sprawdzenie szczelności połączenia a wtedy dopiero wydania decyzji o ewentualnym zakupie/wymianie tez i nowego węża. Na taką proponowaną kolej działań nie zgodził się i stawał się coraz bardziej agresywny, zabrał zabawki i wyszedł. Czyżby to była Wasza strategia na zwiększenie obrotów sklepu, choć w ofercie nie zalecacie zakupu nowego węża lecz tylko proponujecie w zestawie z kuchenką, a może to indywidualna próba fachowca. Jestem inspektorem nadzoru robót w budownictwie i wiem, że nie wydaje się decyzji bez oparcia się o wyniki badań a nie na oko, czy widzi mi się. Jerzy Ratajczak tel 506043433

Dobrej jakości sprzęt, zaś mieszane uczucia co do obsługi

Od kilku lat decyduję się na sprzęt z RTV EURO AGD, ponieważ uważam, że mają konkurencyjne ceny i dobrej jakości produkty. Niestety, jeżeli ktoś nie zna się na technologii może łatwo ulec i zostać skłonionym do zakupu droższego produktu, niż w istocie jest mu potrzebny. Czasami pracownicy bywają wręcz nachalni, innym razem ciężko poprosić kogokolwiek o udzielenie opinii/pomocy. Lokal jest czysty i spełnia wymogi spowodowane przez sytuację wywołaną covid-19.

Dramat

Pomimo miłej obsługi w samym sklepie podczas kupna, kiedy to chcią naciągnąć na jak najdroższy sprzęt i przede wszystkim przedłużenie gwarancji, potem nastąpiło jedno wielkie rozczarowanie. Sprzęt (pralka) popsuł się po miesiącu użytkowania. No dobra, to się może zdażyć, trafił się nam wadliwy egzemplarz. Bywa. Natomiast to, co doprowadziło nas do białej gorączki to walka o naprawę tego sprzętu. Po pełnych DWÓCH TYGODNIACH od zgłoszenia reklamacji i licznych wizytach w sklepie stacjonarnym, żeby dowiedzieć się w jakim punkcie jest nasza sprawa, dostałam jedynie smsa potwierdzającego przyjęcie reklamacji i przekazanie jej do odpowiednich osób. Od tej pory minęły kolejne dwa tygodnie i NIC. W sklepie stacjonarnym nic nikt nie wie, na infolinię dodzwonienie się graniczy z cudem (po 10 minutach czekania byłam 36 w kolejce, więc zrezygnowałam. Innym razem byłam 27 po 20 minutach...) Zdecydowanie NIE POLECAM TEGO SKLEPU i na pewno nie dam się nigdy naciąnać na dodatkową gwaracnję, żeby za dodatkowe pieniądze przechodzić ponownie coś takiego. Miesiąc bez pralki z 3 małych dzieci to dramat. I końca tego dramatu nie widać!!!

Laptop został uszkodzony w procesie reklamacji

Nie polecam! Sklep współpracuje tylko do momentu sfinalizowania sprzedaży. Później radź sobie kliencie sam! Oddałam do reklamacji laptop który kupiłam 9 miesięcy przed tym jak zepsuł się ekran. Nie dość, że reklamację bezpodstawnie odrzucono to laptop został dodatkowo uszkodzony już po moim oddaniu go do reklamacji! Laptop wrócił w stanie gorszym niż przy składaniu reklamacji. Nie dość, że ekran oczywiście nie został nprawiony(reklamacja odrzucona twierdząc że laptop był zalany- co nigdy się nie wydarzyło) dodatkowo po odebraniu ze sklepu po niesłusznie odrzuconej reklamacji komputer w ogóle się nie uruchamia! Został oddany do powtórnej reklamacji z informacją że został dodatkowo uszkodzony w przez sklep w czasie czynności związanych ze zgłoszeniem reklamacyjnym... Sklep dziś wyślal mi informacje:" Uprzejmie informujemy, ze reklamacja nie moze byc uwzgledniona. Zgloszona wada nie podlega odpowiedzialnosci Sprzedawcy." Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta. .

Brak odpowiedzi ze strony sklepu

Zamówienie powyżej 2 tysięcy, prośba do obsługi klienta o zmianę sposobu płatności (na stronie z jakiegoś powodu zniknęło okno do tego służące) i brak odpowiedzi ze strony sklepu. Przy próbie ponownego zamówienia okazało się, że produkty już nie są objęte promocją (po kilku godzinach "zawieszki" informujące o promocji zostały usunięte). Ponowiona prośba o zmianę płatności i znowu brak jakiejkolwiek odpowiedzi. U konkurencji zamówienie zrobione w kilka minut bez żadnych problemów.

Sympatyczna i rzeczowa obsluga

Trafilismy na Pana, ktory byl usmiechniety konkretny i rzeczowo doradził. Zakupilismy wszyatko co potrzebowalismy i to z super promocja

Po co wam infolinia?

Druga Reklamacja (jako rękojmia) złożona 2 tygodnie temu po tym, jak ,,naprawiono'' sprzęt tak że sam mógłbym to zrobić. Wczoraj 10 minut czekałem na połączenie. Osoba, która obsługiwała mnie po prostu nic nie potrafiła powiedzieć. Obiecała ponaglenie w... swoim dziale. Dziś 12 minut+15 minut bo odebrała inna osoba, która nic nie wiedziała i przełączyła mnie do kogoś innego. Okazało się, że nie ma informacji od serwisu nawet. NIGDY WIĘCEJ! Zasługujecie na kary UOKiK-u.

Nigdy więcej

Chcesz się męczyć w kontakcie ze sklepem i czuć się jak przysłowiowy wrzód na 4 literach to kupuj w Euro.com.pl. Ja tego błędu więcej nie zrobię. Zakup lodówki - dostarczona w drugim terminie, w pierwotnym miała wgniecione drzwi. Okazało się, że do wymiany szuflada z zamrażalnika - pęknięcie (drobiazg, jakby się wydawało), ale załatwienie reklamacji trwa już dokładnie trzydziesty dzień, a ze strony sklepu cisza - zero reakcji na maile , telefony, skargi... i zasłanianie się, że nie można podać kontaktu do kierownika biura obsługi klienta bo RODO - chyba kpina... A ja mam pytanie czy ten kierownik jest tam prywatnie na wakacjach z drinkiem z palemką, czy w pracy... Sklep dno... nie polecam.

Skandaliczne podejście do klienta....

W dniu 01.09.2020 poprosiłam o reklamację na wymianę folii w telefonie .Najpierw usłyszałam od pracownika zajmującego się reklamacjami, że folia im się skończyła,co było nieprawdą,bo inny pracownik w innym segmencie sklepu powiedział ,że folia jest i nie będzie najmniejszego problemu z wymianą ,tylko trzeba założyć w systemie "reklamację".Po tym info ponownie zwróciłam się z prośbą o wymianę i....ów pracownik że telefon i założona folia jest ok ( miała pęcherze bo była po prostu źle założona),poinformował mnie że musi się zapytać kierowniczki zmiany, czy może przyjąć reklamację, co z góry było wiadomym,że ta kierownik odmownie mnie potraktuje. Stało się dokładnie tak jak przewidziałam. Odmówiono mi usługi,która mi się w ramach gwarancji należała. Bardzo niestosowne i wręcz nieuprzejme podejście do klienta!!! Po całej tej nieprzyjemnej sytuacji pojechałam do sklepu w Galerii Pomorskiej na ul. Fordońskiej, gdzie po przedstawieniu prośby i całej sprawy,po 10- ciu minutach (bo dokładnie tyle trwała wymiana ów nieszczęsnej folii) moją reklamację załatwiono pozytywnie.Można,.... jednak można tylko trzeba chcieć i jeszcze wsłuchać się w klienta, bo to KLIENT przynosi pieniądze do sklepu i pośrednio na pracownicze wynagrodzenia!!!!. Ja punktu RTV AGD na Kruszwickiej w Bydgoszczy już niestety nie odwiedzę i tam zakupów nie dokonam. Pani Kierownik to pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)....i leniwy w moim mniemaniu jej podwładny pracownik.Proszę o jakąkolwiek reakcję na pracę takich pracowników.Dziękuję.

Brak wiedzy

Brak jakiejkolwiek wiedzy na temat produktów. Idźcie mleko sprzedawać a nie sprzęt. Przy zwrocie brak jakiejkolwiek wiedzy na temat ustawy o zwrocie produktu. (treść usunięta przez administratora)

Bardzo rozczarowany

Czekam na zapłacony dzbanek filtrujący już drugi tydzień. Kontakt jest utrudniony. Infolinia ciągle zajęta. Na e-maile nie odpowiada żywy człowiek. Chcę zrezygnować z zamówienia lecz po takiej polityce sklepu wątpię czy dostanę zwrot kosztów.. Planowałem większe zakupy ale po takim doświadczeniu już wiem, że nigdy więcej niczego nie nie kupię w tym sklepie.

Bardzo pomocni doradcy.

Konsultant znał się na rzeczy i pomimo moich wątpliwości pomiędzy 2 sprzętami był w stanie ukierunkować mnie w stronę jednego z nich. Z zakupów i obsługi jestem bardzo zadowolony, będę częstszym klientem tego sklepu.

Polecam zakupy!

Pracownicy z ogromną wiedza i chęcią do pracy. Bardzo profesjonalne podejście do klientów. Ogromny plus za zaangażowanie w rozmowę i rozwianie każdych ewentualnych wątpliwości. Panowie reprezentują firmę na wysokim poziomie. Konkurencyjne ceny i świetne promocje.

Skandaliczna obsługa

Podszedłem z telefonem do kasy i nie zgadzała się cena z ta z półki. Pani podeszła wyrwała poprzednia cenę obróciła się na pięcie i w skandaliczny sposób powtarzam w skandaliczny przerwała obsługę Pani tak twierdziła pani kierownik zmiany ze pani ma na imię (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) Miłego dnia

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem