Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.64 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4883)

Bardzo miło i ...

Bardzo miło i fachowa obsługa. Pracownicy są bardzo kompetentni, znający parametry oferowanych produktów dzięki czemu dobrze pomogą w wyborze sprzętu spełniającego oczekiwania i wymagania klienta.

Obsługa sklepu bardzo ...

Obsługa sklepu bardzo mocno skupiona na obsłudze klienta. Kilka minut po wejściu do sklepu podchodzi sprzedawca, który zajmuje się klientem. Zostały nam udzielone wszystkie odpowiedzi na zadane pytania co więcej Pan sprzedawca zaproponował również inne rozwiązania i zaproponował inne produkty. Sklep czysty, asortyment starannie wyeksponowany na półkach. Gorąco polecam

Udałem się do ...

Udałem się do sklepu w celu sprawdzenia czy na stanie znajduje się suszarka, którą poszukiwałem dla żony. Po wejściu do sklepu od razu pojawił się doradca, który wskazał mi miejsce gdzie się ona znajduje. Najgorszy moment nastąpił wtedy kiedy doradca nachalnie próbował dosprzedać mi dodatkową gwarancję, którą nie byłem zainteresowany. Mimo moich odmownych odpowiedzi, próbował dalej sprzedać produkt, który w moim odczuciu był dla niego najlepiej opłacalny, niestety wgl nie dostosowany do moich potrzeb. Salon w mierę zadbany, czysty i poukładany. Średnia dostępność towaru. Obsługa przy kasie miła i uprzejma. Radzę zmienić sposób oferowania dodatkowych produktów klientom, bo zamiast zachęcać powoduje to odwrotny skutek i negatywny odbiór firmy.

Sprzedawcy próbują wcisnąć ...

Sprzedawcy próbują wcisnąć ile się da klientowi nie ważne że nie ma pieniędzy

Kupiłem w sklepie ...

Kupiłem w sklepie MediaExpert kuchnię z usługą montażu / demontażu starej. Niestety w czasie demontażu pracownicy MediaExpert uszkodzili mój stary sprzęt. Spisaliśmy protokół, wykonaliśmy dokumentację zdjęciową i zgłosiłem sprawę do MediaExpert. Sklep w procesie reklamacji uznał winę pracownika proponując jako rekompensatę bon na zakupy w wysokości 300zł. Taka rekompensata mnie nie zadowalała poprosiłem więc aby MediaExpert doprowadził zniszczone urządzenie do stanu z przed szkody. Niestety MediaExpert tego odmówił i próbując uporczywie nakłaniać mnie do przyjęcia bonu najpierw oczekiwał, że sam naprawię zniszczone przez nich urządzenie po czym zadeklarował, że zgłosił sprawę do swojego ubezpieczyciela, który przyśle do mnie rzeczoznawcę. Niestety firma odmawia przy tym podania zarówno nazwy tego ubezpieczyciela jak i nr swojej polisy oraz nr zgłoszenia szkody. Nie udzielałem MediaExpert zgody na przekazanie moich danych osobowych żadnemu podmiotowi trzeciemu dlatego podejrzewam, że albo szkoda została zgłoszona z naruszeniem rozporządzenia RODO albo nie została zgłoszona a sprzedawca wykorzystując swoją przewagę nad konsumentem zwyczajnie mataczy. Szczególnie, że kolejne próby kontaktu z firmą pozostają bez odpowiedzi.

Czasem w tym sklepie trzeba długo czekać na obsługę. Konsultanci nie zawsze sami inicjują rozmowę z klientem.

Brak zastrzeżeń

szybko profesjonalnie obsłużony duża pomoc w wyborze danej marki telewizora.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem