Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.87 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (3976)

Dobrze

Miła obsługa,duży asortyment,czasem byłe traktowany jak powietrze.

Klient_Pq9S

28.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Mega obsługa

Kupowalam ostatnio lodowke. Pan pomogl mi w wyborze sprzetu ktory przerosl moje oczekiwania. Lodowka jest idealnie dobrana do moich potrzeb. Idealnie wpasowala sie w kuchnie. Panowie wnieśli nowa i wyniesli stara lodowke. Polecam

Monika_2949

12.12.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Dobra obsługa

Przyszłam do sklepu Media Expert w celu obejrzenia telefonów, telewizorów i przy okazji kuchenek. Na dziale z telewizorami pracownik wyraźnie czekał, aż jakiś klient sie pojawi i ucieszył się, że może mi w czymś doradzić. Miło porozmawialiśmy o telewizorach, montażu, dostawie sprzętu. Potem poszłam do działu z telefonami i tu tez trafiłam na sprzedawcę chętnego do pomocy klientowi i potrafiącego przekazać niezbędne informacje oraz zachęcić do zakupu. Na koniec podeszłam jeszcze do kuchenek elektrycznych i tu trochę się rozczarowałam postawą doradcy klienta, który nie miał wiedzy na temat oferowanego sprzętu, ale nie chciał też sprawdzić informacji, o które pytałam, na przykład na stronie sklepu i tylko mówił, że producent nie podaje takich danych. Czułam, że przeszkadzam temu sprzedawcy w obijaniu sie w pracy. Podsumowując, ocena satysfakcji z zakupu lub doradztwa zależy w dużej mierze od nastawienia sprzedawcy do pracy i do klienta. jeśli doradca jest chętny do rozmowy z klientem i potrafi przekazać informacje, to klient będzie zadowolony. A jeśli sprzedawca nawet nie chce sprawdzić danych na temat sprzętu, to klient wybierze inny sklep.

klientka_7

12.12.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Przeciętnie

Moja wizyta w tym elektromarkecie była spowodowana wymianą pralki. Jestem rozczarowana brakiem zainteresowania klientem w tak reklamującej się sieci. Czekałam na obsługę ponad kwadrans po czym z łaską zostałam odesłana z "kwitkiem" ponieważ model jaki wybrałam nie był dostępny a sprzedawaca nie raczył mi go zamówić.

super

Jak dla mnie super. obsluga bardzo spko, dobre ceny i nie bylo kolejki jakiejs mega. Ogolnie to moge polecic.

Klient_Uo3V

01.12.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Kompetentna obsługa

Dobra obsługa ale zajęta.

Klient_Pq9S

28.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam!

Polecam z całego serca obsługę w tym sklepie. Ludzie pomocni, uśmiechnięci. Można z nimi porozmawiać i pośmiać. Dodatkowo posiadają duża wiedzę odnośnie produktów jakie sprzedają. Polecam bardzo!

Agnieszka_4215

28.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Profesjonalna obsluga!

Obsluga w sklepie Media Expert w pełni spelnila moje oczekiwania. Pan Piotr począwszy od dobrania sprzętu pod moje wymagania, po skompletowanie dodatkowych akcesoriow zachowywal sie profesjonalnie, caly proces byl przyjemny i szybki. Polecam

Klient_xahq

26.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Tylko nie tam

Sklep Media Expert w Zgorzelcu mieści się w Centrum Plaza. Lokalizacja dogodna-tuż przy obwodnicy, duży parking i sporo towaru, ale obsługa to dramat. Długo trzeba czekać na pracownika obsługi z danego działu, który i tak kiepsko się orientuje w dziale. Nie pytając o konkretne potrzeby i preferencje , proponuje jakis towar, chociaż w ofercie jest pożądany produkt. W efekcie klient i tak musi sam usiąść, poszukać w internecie i zamówić to czego szuka. Wg mnie obsługa to porażka.

Brak profesionalizmu.

Bardzo lubię sklep Media Expert i postanowiłam odwiedzić wtedy nowo otwarty sklep w Świętochłowicach . Zamówienie złożyłam przez internet z odbiorem i płatnością w sklepie. W ciągu 3 dni towar miał być do odbioru , po około tygodniu sama udałam się do sklepu gdyż nie było żadnej informacji ,że towar dotarł lub jest do odbioru. Bardzo nie miły Pan poinformował mnie ,że towar który zamówiłam był u nich ale został odesłany ponieważ nikt nie po niego nie zgłosił. Tłumaczyłam Panu,że żadnej informacji nie dostałam ani powiadomienia ,że towar na mnie oczekuje. Pan odpowiedział mi ,że to nie jego sprawa i że jak coś mi nie pasuje mam złożyć skargę lub zamówienie jeszcze raz. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu oraz zlekceważeniem mojego problemu i nie zainteresowaniem się problemem i próbą jego rozwiązania. Mimo ,że sklep od miejsca zamieszkania mam bardzo blisko już więcej tam nic nie zamówię ani nie kupię stacjonarnie. Skutecznie Pan mnie zniechęcił do tego sklepu w tym miejscu. Do innego z wielką przyjemnością się wybiorę gdyż wiem ,że w innym miejscu obsługa jest na poziomie i pełna profesjonalizmu.

OSZUŚCI I ZŁODZIEJE

OSZUŚCI I ZŁODZIEJE Właściwie tylko takie określenia przychodzą mi do głowy, kiedy pomyślę o MEDIA EXPERT. UNIKAJCIE JAK OGNIA! Zamieszczam poniżej korespondencję, z której wszystko wynika: „Szanowni Państwo, 30 września zakupiłam u państwa lodówkę, zmywarkę i kuchenkę (nr zamówienia xxx). Niestety mimo dopłaty do dostawy na dzień następny, nie udało się tego zamówienia dostarczyć. Była to dla mnie niekomfortowa sytuacja przede wszystkim dlatego, że na ten dzień poprosiłam o pomoc znajomych, którzy razem ze mną czekali na dostawę cały dzień, a później następny. Państwo chcąc mi wynagrodzić tę niedogodność, w ramach rekompensaty przyznali mi kupon rabatowy w wysokości 50 zł. do wykorzystania na dowolne zakupy w waszym sklepie. Nie zwlekając zakupiłam Mysz wertykalna za 54,99 zł., wykorzystując w/w kupon (nr zamówienia xxx). Niestety, po rozpakowaniu zobaczyłam, że mysz nie spełnia moich oczekiwań, dlatego też postanowiłam ją zwrócić i zakupić inną. W sklepie okazało się jednak, że mogą mi Państwo oddać 4,99 zł., ale nie otrzymam ponownie kuponu. Bardzo się zdziwiłam i poprosiłam, aby w takim razie cofnąć zwrot - niestety tego też nie udało się zrobić. Wydaje mi się, że sytuacji tej nie można inaczej nazwać jak wielkim oszustwem. Otrzymałam od Państwa kupon w ramach rekompensaty, a rekompensata wg słownika, to wyrównanie poniesionych strat czy szkód, czyli korzyść dla klienta, a ja żadnej korzyści nie otrzymałam, a wręcz przeciwnie, straciłam tylko nerwy. Rozumiem, że kupon jest do jednokrotnego wykorzystania, ale chyba chodzi o to, aby klient tylko raz uszczuplił finanse firmy, a nie robił tego kilka razy, a ja, powtórzę ponownie, żadnej korzyści z tego tytułu nie doświadczyłam. Kupon dany - kupon zabrany - sytuacja jest absurdalna!” Odpisali mi: „Dzień dobry, Bardzo mi przykro jednak tak jak Pani pisze kody są jednorazowego użytku. Jeśli dokona Pani zwrotu produktu nie z naszej winy takowy kolejny kod nie obowiązuje.” Zadałam jeszcze tylko pytanie: „Proszę mi napisać jakiej ja doznałam korzyści z tego kuponu, bo nie rozumiem.” Ale nie uznali, że należy mi się odpowiedź. Po prostu mnie „olali”.

Prawdziwi experci :)

Po powrocie zza granicy z dużą ilością gotówki chciałem wyposażyć mieszkanie. Kupowałem wszystko, od telewizora po małe i duże AGD pod zabudowę. Spotkałem się z bardzo fachową obsługą, która pomogła mi wymierzyć wszystko co do centymetra, jedynie jeden telefon trzeba było wykonać w ramach zmiany koncepcji - kosmetyczna zmiana. Sprzęt został zamówiony, przywieziony i wniesiony do domu. Dodam tylko, że za te zakupy uzyskałem spory rabat od handlowca :) Media Expert to najlepszy polski elektromarket, będę zdecydowanie częściej odwiedzał

Klient_WAqM

14.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Czajnik bez rewelacji

Niedawno zakupiłam czajnik na promocji, nic szczególnego , Do czego ma służyć służy, jednak jakiejś rewelacji nie ma. Można się oparzyć dotykając go jak woda wrze, pomiar wody nie jest podświetlany, a co do prędkości gotowania wody to jest standardowa. Czajnik nie należy też do najcichszych...Ale na plus dobry uchwyt i prosto się klapa otwiera.

Iwona_839

14.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

beznadziejna obsługa

Zamówiliśmy pralkę w sobotę.Miała być we wtorek po 15 .We wtorek o 19 dzwonimy do sklepu bo nikt od nich się nie odezwał.Dowiedzieliśmy się tylko,że przesyłki rozwożą do 20 i tyle.Pralki jednak nie przywieźli. Na następny dzień dowiedzieliśmy się,że pralka będzie we czwartek po 15 bo w środy nie wożą towaru.Oczywiście zaczęło się zwalanie winy na kolegów z pracy i system,który sam przekierował zamówienie na inny dzień. W czwartek o 17 przyszedł sms,że pralka dzisiaj będzie,ale o 19.30 jakoś zaczęliśmy w to wątpić więc zadzwoniliśmy do sklepu i dostaliśmy informację,że towar wożą do 21.Po 20 dzwoni telefon,że będą za godzinę.Dużo im nie zabrakło,spóźnili się tylko 40 min.O godzinie 21.40 we czwartek w końcu przywieźli pralkę. Zgaduję,że obsługa sklepu była zajęta wietrzeniem magazynów i dla tego nie miała czasu ogarnąć tak skomplikowanej czynności jaką jest wysłanie prali z punktu A do punktu B.Olewam ten sklep tak jak on olał mnie.Nic więcej już tam nie kupię.

beznadziejna obsługa

Zamówiliśmy pralkę w sobotę.Miała być we wtorek po 15 .We wtorek o 19 dzwonimy do sklepu bo nikt od nich się nie odezwał.Dowiedzieliśmy się tylko,że przesyłki rozwożą do 20 i tyle.Pralki jednak nie przywieźli. Na następny dzień dowiedzieliśmy się,że pralka będzie we czwartek po 15 bo w środy nie wożą towaru.Oczywiście zaczęło się zwalanie winy na kolegów z pracy i system,który sam przekierował zamówienie na inny dzień. W czwartek o 17 przyszedł sms,że pralka dzisiaj będzie,ale o 19.30 jakoś zaczęliśmy w to wątpić więc zadzwoniliśmy do sklepu i dostaliśmy informację,że towar wożą do 21.Po 20 dzwoni telefon,że będą za godzinę.Dużo im nie zabrakło,spóźnili się tylko 40 min.O godzinie 21.40 we czwartek w końcu przywieźli pralkę. Zgaduję,że obsługa sklepu była zajęta wietrzeniem magazynów i dla tego nie miała czasu ogarnąć tak skomplikowanej czynności jaką jest wysłanie prali z punktu A do punktu B.Olewam ten sklep tak jak on olał mnie.Nic więcej już tam nie kupię.Pół gwiazdki dostali tylko dla tego że mniej nie można wystawić.

Zakupy w Media Expert to czysta przyjemność

Zakupy w Media Expert to czysta przyjemność i profesjonalizm. . Panowie na obsłudze pomocni, doradzają i szybko załatwiają sprawy. Poza tym bogaty asortyment sklepu. Polecam!

Iwona_839

10.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku

Pan kierownik sklepu bardzo pomocny i pracowity człowiek ,bardzo pomógł mi w sprawach spłaty sprzętu.Dzwonił i chciał pomóc nawet nie będąc już w pracy .Mówiąc w skrócie odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku! pozdrawiam (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Klient_y1uD

08.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fajny Sklep, gorzej z obsługą

Chcąc kupić nowy komputer wybrałam się do kilku sklepów z elektroniką, jednak Media Expert w Inowrocławiu zapadł mi najbardziej w pamięci. Zachęcił dobrą ceną oraz fajną ofertą kredytowania, jednak zniechęciła mnie obsługa, a mianowicie Pan z działu komputerów, który kompletnie nie był zainteresowany "wybadaniem" potrzeb potencjalnego kupca, nie wypytał, nie sprawdził do czego potrzebny mi będzie sprzęt, nie przedstawił oferty konkurencyjnej do podanego przeze mnie modelu, zwyczajnie pokazał palcem "to ten komputer, jest dobry" . Po moim zapytaniu czy mógłby mi przedstawić więcej informacji oraz przedstawić jakąś alternatywę, przeczytał wszystko z karteczki informacyjnej znajdującej się przy produktach, a alternatywą był laptop który był najdroższy ze wszystkich znajdujących się w sklepie - i cena była tez jedynym argumentem sprzedawcy. Uważam, że dobór obsługi do ekipy sklepu ma ogromne znaczenie, bo nawet tak fajny i dobry sklep jak Media Expert, który wśród moich znajomych uchodzi za bardzo dobry, może stracić wielu klientów przez mało kompetentną obsługę. Na nowinkach elektronicznych nie każdy się zna i uważam, że od tego jest właśnie obsługa w tego typu sklepach, aby przekazać klientowi niezbędne informacje, na co teraz warto zwrócić uwagę i dlaczego - tak jak wygląda to w sklepach konkurencyjnych.

Klient_TXro

05.11.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Świetna obsługa

Obsługa w tym sklepie stoi na naprawdę wysokim poziomie. Pomimo tego, że na sali sprzedaży było duzo klientów po wejściu zostałem od razu zauważony i przywitany. Po chwili podszedł do mnie jeden z pracowników pytając czego poszukuję, pomógł dobrać mi odpowiedni sprzęt. Po chwili byłem obsługiwany przez innego pracownika przy stanowisku do zakupu sprzętu na raty. Zostały mi przedstawione wszystkie opcje i razem z pracownikiem mogłem wybrać tę najlepszą dla siebie. Duży profesjonalizm, duża wiedza i chęć pomocy. Jestem bardzo zadowolony

Klient_QZHG

04.11.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem