Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.64 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4739)

Nowy salon Media ...

Nowy salon Media Expert w Katowicach obok Auchan to super lokalizacja. Salon wygląda świetnie. Obsługa też stoi na najwyższym poziomie. Szczególne wyrazy uznania dla pana z działu AGD (wysoki blondyn z brodą - niestety imię mi umknęło), który doradził mi super pralkę. Pan wykazał się super podejściem, był bardzo uprzejmy i miły. Wszystko mi wytłumaczył. Polecam także skorzystać z usług pełnej instalacji pralki cena 115 zł (dla nie których dużo może się wydawać), ale panowie przyjechali i zrobili wszystko od A do Z jak należy. Na pewno jak tylko będzie potrzeba to będą wracał do tego salonu. I polecam ten salon wszystkim z okolicy.

Super lokalizacja na ...

Super lokalizacja na pograniczu Katowic i Chorzowa, duży parking. Pan z obsługi bardzo profesjonalnie i cierpliwie odpowiadał na pytania, doradzał wybór sprzętu kuchennego, doradził również tani transport wraz z wniesieniem do mieszkania i odbiorem starego sprzętu w cenie : 25zł . Polecam ten sklep.

Świetny sklep. Dla ...

Świetny sklep. Dla mnie lokalizacja w dziesiątkę. I co najważniejsze panowie z działu AGD, bardzo mili i zaangażowani w obsługę klienta. Duży też plus za cierpliwość pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO).

Nie polecam!!! Zakupiony ...

Nie polecam!!! Zakupiony odkurzacz w sklepie internetowym przyszedł niekompletny bez elastycznej rury. Odkurzacz jest bezużyteczny. Od miesiąca boksuje się z reklamacją i do tej pory echo. Nie odpisują na wiadomości, owszem Pan na infolinii przyjmuje moje żale, ale dalej nic się w tym temacie nie dzieje. NIC. Na profilu informacja "w trakcie realizacji" Skandal!!!

Niekompetentna obsługa. ...

Niekompetentna obsługa. Wpisują inny numer seryjny i wykupione ubezpieczenie nie działa. Pracownik mówi mi, że nie może nic zrobić, bo to nie jego wina. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Zdecydowanie nie polecam. ...

Zdecydowanie nie polecam. Do towaru mial Bbyc dodany kupon rabatowy na grę FIFA 22. Minęło prawie 2 miesiące od zakupu. 3 reklamację online i 3 telefony na infolinię i nadal nic. I wszyscy tylko obiecują że załatwia i żadnych efektów. Infolinia nic nie może zrobić tylko pisać do działu relacji a ram nic nie robią.

Obsługa na medal. ...

Obsługa na medal. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), doradził, wytłumaczył. Jesteśmy zadowoleni z zakupów.

Moją opinię wystawiam ...

Moją opinię wystawiam Panu (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Media Expert przy ul. Granicznej we Wrocławiu. Jest to przesympatyczny i bardzo pomocny młody człowiek, który bardzo mi pomógł przy "naprawie" telefonu. Życzę sobie żeby wszyscy sprzedawcy byli tak uprzejmi i życzliwi. Polecam z całego serca.

Bardzo miło i ...

Bardzo miło i fachowa obsługa. Pracownicy są bardzo kompetentni, znający parametry oferowanych produktów dzięki czemu dobrze pomogą w wyborze sprzętu spełniającego oczekiwania i wymagania klienta.

Mieliśmy z Mężem ...

Mieliśmy z Mężem wyjątkową przyjemność robić zakupy w sklepie MEDIA EXPERT we Włocławku, w sklepie przy ul. Komunalnej - Focus Park k/Auchan. Była to sobota 25.09.2021, godziny raczej popołudniowe, a tu niespodzianka - mili młodzi ludzie, uśmiechnięci, chętni, pomocni, kompetentni. Szczególnie Panowie z działu Duże AGD, a zwłaszcza jeden Pracownik - Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - zasługuje na ogromne podziękowania, za pomoc w zakupie, za starania abyśmy mogli skorzystać, z jak najlepszych promocji. Dziękujemy bardzo! Rzadko spotyka się tak sympatycznych ludzi chcących zadbać o klienta. Teraz mamy tylko nadzieję, że zamówiony sprzęt AGD (lodówka, pralka, kuchnia i zmywarka) będzie w całości dostarczony przez sklep bez uszkodzeń i wad oraz potem będzie tak samo dobry, jak sprzedający go Pan Remek. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie!

Uwaga na zakupy ...

Uwaga na zakupy w Mediaexpert CZERWIONKA LESZCZYNY nakłaniają do zakupu folii(demonstrując jej zalety młotkiem gumowym),nie informując o dodatkowej opłacie, proponują ubezpieczenie. Następnego dnia pod folią pęcherzyki próby usunięcia nieudolne o reklamacji zapomnijcie(zakup tabletu 13.09.21r) Brak Nawet nie usłyszałem słowa przepraszam! MISTRZ KTÓRY NAKLEJIŁ poprzedniego dnia folię udał się do rozładunku towaru (chyba tylko do tego się nadaje) i stwierdził że koleżanka wszystko ogarnie niestety nie dała rady. JESTEM PONAD 100zł DO TYŁU ŁADNA PROMOCJA!!!!!

Wiram Dnia 23.09.2021 ...

Wiram Dnia 23.09.2021 otrzymałem usługę dowozu wraz z montażem zmywarki. Niestety trzech panów nie potrafiło właściwie ustawić, wyrównać i podłączyć do rury odpływowej sprzętu. Pomimo dodatkowo płatnej usługi nie wykazali się najmniejszymi umiejętnościami.

Polecam wszystkim zakupy ...

Polecam wszystkim zakupy w tym sklepie. Szczególne podziękowania za fachową obsługę, serdeczne i indywidualne podejście do klienta. Bardzo miły Pan zawsze dobrze doradzi. Już kilkakrotnie pomagał mi w doborze sprzętu i zawsze były to trafione zakupy. Bardzo dziękuję.

Zamówiłam kuchenkę wraz ...

Zamówiłam kuchenkę wraz z montażem płacąc gotówką odrazu. Czekam już tydzień i nic miała być 4 dni temu . Żadnego odezwu, dzwonię ja mówią że kuchenka jest popsuta a nową jak chcę mieć to muszę złożyć reklamację. A kiedy będzie to nie wiedzą. Kompletne dno.!!!!!! Prezesi tylko zgarniają pieniądze a jakość usług ich nie interesuje.

Nie kupujcie niczego ...

Nie kupujcie niczego w sklepie Media Expert, bo to są tylko same problemy. Zakupiłem u nich telewizor 65" w grudniu zeszłego roku, który po pół roku się zepsuł, sprawa została zgłoszona do sklepu z tytułu rękojmi, przez dwa miesiące zadzwonił tylko raz serwisant żeby się zorientować co się dzieje i nic więcej, sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumentów, po wielu bojach i nerwach, została podjęta decyzja o zwrocie pieniędzy w ciągu 14 dni, uszkodzony telewizor został dostarczony do sklepu a pieniędzy nie ma do tej pory gdzie termin który sami sobie wyznaczyli minął już tydzień temu. Jeżeli chodzi o obsługę, kontakt tylko z infolinią, z osobami decyzyjnymi zero kontaktu na wiadomości pozostawione na infolinii i ustawionych jako priorytet zero odpowiedzi, na maile zero odpowiedzi, na pisma zero odpowiedzi, a jak już odpowie coś Pani która zajmuje się sprawą to nie ma tam nic merytorycznego dotyczącego sprawy albo kolejne obietnice bez pokrycia, odnoszę wrażenie jak by Panie odpowiadające nie ukończyły podstawówki, zero jakiejkolwiek rozmowy i informacji. Reasumując sprawa zgłoszona 05.07.2021 a teraz mamy 17.09.2021 i nie mam ani telewizora ani pieniędzy, w przyszła środę sprawa trafia do sądu. Informacja do osoby odpowiadającej, nie mam ani Messengera ani Facebooka, a kontaktów z Wami było już kilkadziesiąt. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Media Expert, omijajcie te sklepy zarówno stacjonarne jak internetowy szerokim łukiem, lepiej zapłacić troszkę więcej i mieć spokojną głowę o reklamacje w razie konieczności. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ten sklep to ...

Ten sklep to totalne krętactwo i kłamstwo. Żona zamówiła lodówkę z dostawą do sklepu. Kiedy rozpakowaliśmy i sprawdziliśmy, lodówka miała wgniecenie po prawej stronie. Odmówiliśmy przyjęcia lodówki. Po kilku dniach zamówiłem ten sam model przez Internet z dostawą do domu. Dziś ta sama lodówka została dostarczona z tym samym wgnieceniem po prawej stronie. Zamiast oznaczyć go jako uszkodzony przedmiot, sprzedali go ponownie. Po rozmowie z przedstawicielem nie przeprosił, nie zaproponował innego przedmiotu, tylko powiedział, że odeślą mi pieniądze. Całkowity nie profesjonalizm.

Reklamacja RMA100426208 brak żądania ...

Reklamacja RMA100426208 brak żądania naprawienia szkody ze strony sklepu . ODRADZAM ZAKUP W TYM SKLEPIE I JAKIKOLWIEK MONTAŻ ...proszę się ze mną kontaktować udostępnię całą korespondencję oraz zdjęcia rozgrzebanej ściany (betis@wp.pl) SPRAWA TRAFIA DO SĄDU Zarząd za rozgrzebaną ścianę zaproponował 120 gdzie ja nawet za to farmy nie kupię. Róbcie zakupy w Media Markt lun Euro RTV AGD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem