Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.81 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4100)

Tak słabej obsługi nie spotkałem od dawna.

W związku z premierą ostatniej części Gwiezdnych Wojen, szukałem dla syna robota R2D2, który jest dostępny w sklepie internetowym Media Ekspert. Spytałem się doradcy czy jest dostępny. W pierwszej kolejności doradca powiedział że nie wie o co chodzi, po nakierowaniu na temat powiedział, że to totalnie nie jego klimat. Czy to znaczy że jak doradcę coś nie interesuje to tego nie sprzeda? Następnie przy mnie zasiadł do komputera, myślałem że sprawdzi o co mi chodzi. Stałem obok. On odpalił Facebooka, popatrzył na mnie i oschle zapytał "coś jeszcze?" zamorowalo mnie i powiedziałem nie, doszedłem.

Zerowa organizacja i zwiedzenie.

Towar zamówiony do odbioru w sklepie(dostępny na stronie). Planowany czas realizacji po ponad tygodniu od zamówienia, w ostatnim dniu planowanej dostawy zero informacji o statusie zamówienia. Po kontakcie mailowym dalsze zwodzenie i zwalanie winy na dostawcę. Koniec końców zamówienie zostało anulowane przez sklep po 2 tygodniach oczekiwania na towar(lub jakąkolwiek informacje).

Super obsługa ze żenada

Kupiłem lodówkę niestety musiałem kupić uszkodzona w cenie całej. Człowiek ood murem nie ma wyjścia zerują na ludzkim nieszczęściu

Sprzęt niezgodny z opisem

Nie polecam zakupu w tym sklepie, zwłaszcza w przypadku kupna tv ledowych firmy Philips.Kilka dni po zakupieniu tv 65 cali tejże firmy, zauważyłam białe plamki na ekranie, zgłosiłam ten fakt do media expert. Odesłali mnie do biura obsługi klienta od producenta tv. Ci zaś odesłali mnie z powrotem do sklepu. Młodzi udzie, ktorzy tam pracują nie mają pojęcia o rekojmii i wciskaja niesamowite kity, żeby tylko nie przyjąć tv na gwarancje. Za którymś razem nachodzenia ich w sklepie kierownik łaskawie zgodził się przyjąć ode mnie zgłoszenie. Przy tym był nieuprzejmy. Nigdy więcej zakupów w tym "czymś".

Porażka

Zamówiłam kuchenkę. Podczas odbioru okazało się że opakowanie kuchenki było zniszczone, kuchenka została rozpakowana przez pracowników. Gdy przyszłam ją odebrać, okazało się że stoi mój towar na sklepie. Po sprawdzeniu tej kuchenki nie odebrałam jej ponieważ uważałam że jest uszkodzona i została zamówiona nowa na moje życzenie. Jestem zawiedziona z transakcji, gdyż nikt nie poinformował mnie wcześniej o zaistniałej sytuacji nawet telefonicznie chociaż podczas składania zamówienia go podałam. Nie rozumiem jak towar który zamawiam przez Internet stoi na sklepie rozpakowany. Poniosłam dodatkowe koszty, które są spowodowane niekompetencją pracowników i nieprawidłowym sprawdzeniem sprzętu (musiałam dwa razy prosić o przewiezienie i dwa razy wypożyczać czujnik gazu). Gdy ponownie poszłam odebrać kuchenkę, ta uszkodzona stała na sklepie, a Pan, który wydawał mi nową kuchenkę nie miał pojęcia o tym, że ta, która została przeze mnie nieodebrana jest uszkodzona, więc przestroga, żeby nie trafić na ten przedmiot.

Tragedia

Zero kontaktu infolinia ma nas gdzieś tyle to możemy sprawdzić w internecie. Nigdy więcej media expert

Reklamacja

Oddalem hulajnoge na reklamację zero kontaktu nie zadzwonisz na infolinię bo wiecznie zajete. Czekam ponad miesiąc i zero kontaktu. Nigdy więcej media expert. Brak szacunku dla klienta

ZNISZCZONY TELEFON PODCZAS NAPRAWY --- Wrócił skatowany

Wysiadł mikrofon w telefonie Huawei - reklamacja i naprawa zajęła MIESIĄC co do dnia, telefon wrócił porysowany, ze zniszczonym ekranem. Sklep przepychał się MIESIĄC co do dnia z serwisem, potem sprawa trafiła do Centrali, która po 14 DNIACH za zniszczony telefon dała 50 pln zniżki. ŻENADA !!! Uważajcie na serwis reklamacyjny i róbcie dobre zdjęcia przed oddaniem do naprawy, inaczej skatują Wasz sprzęt i dadzą ochłapy na otarcie łez.... 2,5 miesiąca + zakup nowego telefonu + opłata za przeniesienie danych + 3 wizyty w sklepie + 10 maili wysłanych...

Tragedia

Żenada, zakupiony w sklepie internetowym telewizor okazał się uszkodzony, reklamacja zakończona decyzją o zwrocie środków. Już prawie miesiąc jestem bez telewizora i pieniędzy. Ciągłe telefony na infolinię nie dają żadnego rezultatu, każdy mówi coś innego, ręce opadają. Przelew miał wyjść wale błąd zewnętrzny zablokował przelew i tak już kilka razy. Nie mam pojęcia co robić!!!!!

Media Expert- specjalista od zrażania Klientów do zakupu

Dzień Dobry, nie polecam tego sklepu internetowego a nawet wręcz odradzam, jeżeli nie chcecie Państwo mieć problemów. W dniu 10.07 br zakupiłem pralkę z dostawą na sobotę ( opcja dodatkowo płatna) , do godz. 16: 00 brak żadnej informacji czy towar zostanie dostarczony , dopiero po kilkunastu minutowej próbie dodzwonienia się do BOK , uzyskałem informację że w soboty nie realizują dostaw. W poniedziałek złożyłem reklamację i ustaliśmy kolejny termin dostawy na czwartek , o godz. 17: 00 !!!!! , otrzymaliśmy maila z informacją iż towar został podczas transportu uszkodzony ( towar opłacony w 100%) i znów próba kontaktu z BOK, ustalanie terminu dostawy i klapa, do dnia 23.07.20 towar nie został dostarczony, brak konsekwencji w działaniach, zakupiony był pakiet (dostawa, wniesienie, montaż oraz odbiór zużytego towaru) nic nie było możliwe, najpierw próba po kolejnym ustalonym terminie dostawy - dostawa dzień wcześniej , 30 min wcześniej dzwoni kurier i informuje że ma dostawę pralki- oczywiście nie wnosi i nie zabiera zużytego produktu. Kolejny kontakt z BOK i nic. Niestety działania firmy poniżej jakiegokolwiek standardu, brak poszanowania klienta. Przy którejś z kolei prośba o kontakt osoby odpowiedzialnej za dział reklamacji (kierownik, dyrektor) cisza, tylko informacja że sprawa została przekazana dalej i na pewno się skontaktuje. Wielokrotne ugodowe z mojej strony próby załatwienia problemu okazały się porażką. Jeżeli Państwo możecie omijać tę firmę to proszę tak uczynić .

Miło, szybko i bezpiecznie :)

Zakupiłem online produkt, który okazał się nietrafiony. Na szczęście mogłem go bez problemów zwrócić w sklepie. Pani z obsługi zachowując aktualne standardy bezpieczeństwa szybko dokonała zwrotu. Po oczach stwierdzam, że nawet się uśmiechała :) Ogólnie miła i przyjazna obsługa, wszyscy w maseczkach. Zauważyłem, że personel również zwracał uwagę klientom bez maseczek co sprawiało, że czułem się bezpieczniej.

Nie polecam

Nie polecam. Zamówiliśmy lodówkę z dostawą konkretnie na piątek. W sklepie oczywiście zapewnienie że na piątek będzie. Dodatkowo zapłaciliśmy by mieć przed weekendem. Stara lodówka nie działa. Jest wysunięta na pokoj. Urlop wzięty czekamy a dostawy nie ma. Po telefonie na infolinię dostaliśmy informację że nie dostaniemy dziś tylko po weekendzie a specjalnie było dopłacanie za wcześniejszą dostawę. Kontakt z sprzedawca fatalny. Jedynie mailową informacja że produkt gotowy do wysyłki. Chociaż sprzedawca nas okłamał nie ma możliwości odzyskania zapłaconych pieniędzy aby kupić nową gdzie indziej szybciej niż za 14 dni ( a w tygodniu odebrać dostawy nie możemy). Stara lodówka zepsuta więc przez weekend wszystko z żywności się popsuje. Jest to bardzo złe podejście do klienta, niewywiązanie się z umowy i oszutwo. Kontakt telefoniczny i osobisty (oczywiście po opłaceniu produktu) co najmniej arogancki. Nie polecam. Teraz przez 14 dni będą obracać naszą gotówka a my zostaniemy bez lodówki.

Nie płąć za towar z wyprzedzeniem

Praktyki, które stosuje Media Expert są nieuczciwe i niezrozumiałe dla klienta. W dniu 2 czerwca 2020 r. zgodnie z przysługującym mi prawem odstąpiłam od umowy. Niestety minął już miesiąc,a ja dalej nie otrzymałam zwrotu środków, a kontakt z firmą właściwie graniczy z cudem. Myślę, że nie taka powinna być polityka firmy. która jest "Liderem jakości 2019". Nigdy nie zamieszczam negatywnych opinii, jednak w tym wypadku zrobiłam to z bezsilności, ale też po to, by moja historia była przestrogą dla innych klientów, by nie płacić z góry za zamawiany towar.

Zero zainteresowania

Zero zainteresowania klientem. Prosiłam 4 razy o pomoc - nikt nie reaguje. Lepiej kupić on line i zaoszczędzić czas I nerwy.

Beznadziejna obsługa klienta

Tragedia!!! Pralka zamówiona przez telefon 10.06, miała być 15.06. Dodatkowo wykupiliśmy pakiet Pełen Komfort za 99 zł. Sprzęt dostarczono, ale okazało się, że panowie nie wniosą go do łazienki, bo jest za duży. Co najlepsze, w łazience stała pralka o identycznych wymiarach. Nie próbowali wielce nam pomóc, po prostu umyli ręce. Zaproponowaliśmy, żeby wymontowali drzwi od pralki i zamontowali je ponownie, gdy pralka będzie w łazience. Nie, oni nie wiedzą, czy mogą. Zadzwoniliśmy do sklepu, z którego pralka była dostarczona (86-100 Świecie), kierownik skontaktował się z producentem, a tu szok - oczywiście, że można wymontować na chwilę drzwiczki, nie wpłynie to na gwarancję. Kolejna wizyta ekipy montującej 22.06 - coś popsuli i nie byli w stanie tych drzwiczek wymontować. Żenada. Pralkę zabrali i zostawili nas z kwitkiem. Ostatecznie wybraliśmy mniejszą o podobnych cechach, spisaliśmy protokół (wymiany?) z kierownikiem sklepu w Świeciu. Pralka miała być dostarczona 24.06 DO godz. 12:00 - mama, która ją odbierała, zaznaczyła to wyraźnie. Ewidentnie nikogo to nie obchodziło, bo nie dostaliśmy żadnej informacji o spóźnieniu, po telefonie do kurierów okazało się, że "pani, my dopiero towar załadowaliśmy". Pojawili się po 14:00, zamontowali pralkę, ale na prośbę mojej mamy, żeby włączyli najkrótszy program, żeby sprawdzić, czy działa stwierdzili, że "to nie jest ich robota". I poszli Żenada i kpina! Po to człowiek umawia się na konkretną porę, żeby w niej dostać sprzęt, tym bardziej, jeśli sklep to akceptuje. Specjalnie wykupiliśmy pakiet Pełen Komfort, żeby nie musieć się martwić, a problemów było więcej niż jakbyśmy sami musieli montować sprzęt. Szkoda, że przy tysiącach transakcji dokonywanych na co dzień zgubiliście gdzieś szacunek dla klienta. Szczególny minus dla pracowników sklepu w Świeciu!

Klient_2eJq

01.07.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Dziękujemy za opinię i przekazane uwagi. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę na jakość oferowanych przez nas usług.

Nie polecam, radzę uważać na zakupy w tej sieci

Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej sieci. Dla nich klient przestaje istnieć w momencie kliknięcia przycisku "zamów". W razie jakichkolwiek problemów z zakupionych sprzętem lub złożoną reklamacją nie liczcie na jakiekolwiek zainteresowanie czy pomoc z ich strony. I najważniejsze: trzeba się liczyć z tym, że kupując nowy sprzęt dostaniecie używany i wadliwy. Lepiej skorzystać z ofert konkurencji.

Monika_2224

29.06.2020
Media Expert Kontakt online
Odpowiedź firmy Media Expert

Dziękujemy za opinię, przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z realizacją zamówienia.

Obsługa

Obsługa sklepu poniżej krytyki! Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który zwraca się do klienta na "TY" i wyprasza ze sklepu, bo uznaje, że 30 letnia kobieta wygląda na mniej niż 18 i ma przyjść z mamą ... to jakiś cyrk. Pan również nie życzy sobie wizyt w sklepie astmatyków, którzy nie noszą maseczek. Proszę uważać na wyjątkowo niekulturalnego i bezczelnego osobnika, który pełni rolę bramkarza na wiejskiej dyskotece, a przy doradzaniu zakupu drukarki, czyta specyfikację z kartki (może również uznał, że nie umiem czytać). Lepiej zapłacić więcej, ale doświadczyć profesjonalnej obsługi w Media Markt. To był mój ostatni raz, brawo Wy MediaExpert.

Klient_uPTe

24.06.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Dziękujemy za opinię i przekazane uwagi. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę na jakość oferowanych przez nas usług.

Celina

Polecam, w dobie wirusa wszystkie obostrzenia w sklepie byly zachowywane

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem