NEONET

( 3.24 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2288)

Ok

Obsługa w porównaniu z tym co obecnie dzieje się w sklepach ekstraklasa... Doświadczeni sprzedawcy na poziomie z wiedzą o tym o czym mówią... W tym sklepie czuje się że jestem klientem...

Zakup kuchenki

Miła i sprawna obsługa.Sprzęt dobrze dobrany do moich potrzeb.

Bardzo nieprzyjemna obsluga

jazeli dochodzi do reklamacji to robi sie klienta za wariata, bardzo nieprzyjemna obsluga jednego ze sprzedawcow.

Nie polecam

Nie polecam zakupu sprzętu w NEONET. Fatalna obsługa klienta. Zakupiłam zamrażarkę Gorenje która zepsuła się pierwszy raz po miesiącu a następna awaria nastąpiła po roku. Powtórnie do wymiany jest termostat i kompresor. Po korespondencji z serwisem producenta otrzymałam oświadczenie o niemożliwości naprawy, które przesłałam 21.05.2020 do firmy NEONET wraz z reklamacja dotyczącą niezgodności towaru. Co prawda reklamację przyjęto zaproponowano odstąpienie od umowy i zwrot gotówki. Ale na tym się sprawa kończy. Co kilka dni otrzymuję maila o nowym terminie odbioru zepsutego sprzętu. Kurier nie przyjeżdża i pieniędzy do dzisiejszego dnia nie otrzymałam a chciałabym zakupić nową zamrażarkę bo już niedługo będą owoce.Straciłam dużo pieniędzy bo musiałam 2 razy wyrzucić cały towar do kosza. Czekam kiedy w końcu otrzymam zwrot moich pieniędzy.

Reklamacja to jakiś żart

Dostałam dokument potwierdzający potrzebę wymiany lodówki na nowy sprzęt. Zgodnie z zalecenia skontaktowałam się mailowo wysyłając skan dokumentu jako potwierdzenie. Uszkodzony sprzęt został ode mnie odebrany natomiast nie dostałam nowego. Na infolinii dowiedziałam się że zaksięgowano zwrot sprzętu a nie jego wymianę mimo że w mailu jasno napisałam że chodzi o podmianę. Na działającą lodówkę poczekam jeszcze kolejny tydzień o ile dobrze pójdzie.

Atak na klienta

W dniu wczorajszym odwiedziłem sklep stacjonarny Neonet w Lublińcu przy ul. Targowej 8 w celu zakupu ekspresu ciśnieniowego Philips 5000. Po wejściu do sklepu zostałem naskoczony przez zamaskowanego pracownika, który kazał mi wyjść ze sklepu z uwagi iż nie posiadałem założonej maseczki na twarzy twierdząc, że takie mają wewnętrzne przepisy a dodatkowo on ma dwójkę dzieci i nie pozwoli mi na zakupy. Dodam, że w sklepie nie było żadnego klienta tylko około 4 pracownikow. Odpowiedziałem aroganckiemu pracownikowi, że mój stan zdrowia nie pozwala mi na noszenie maseczki co skutkowało tym, że pracownik stał się jeszcze bardziej agresywny i wulgarny. Podszedłem do półki z ekspresami nie zważając na krzyki pracownika i chcąc porównać modele 2ch ekspresów przy których nie było karteczek z opisem modelu itp zostalem zaatakowany, że mam zakaz dotykania towaru albo mam założyć rękawiczki, których nie widziałem w tym sklepie przy wejściu. Tego już było za dużo. Zostałem potraktowany jak złodziej a nie klient, który chcoał wydać 2500zł w dobie kryzysu gospodarczego. Wyszedłem i udałem się do Media Expert gdzie pracownicy bardzo miło zajęli się mną i moją chcęcią zakupu ekspresu. Bardzo miła pracownica doradziła mi jaki potrzebuję ekspres i który będzie dla mnie najlepszy. Nikt na mnie nie krzyczał, że jestem bez maseczki a co więcej w tym sklepie było bardzo dużo klientów co świadczy o jakości uslug tego sklepu. Jestem bardzo zażenowany takim potraktowaniem mnie przez pracownika sklepu Neonet co pewnie zaskutkuje oficjalną skargą. Moja opinia na temat sklepu Neonet to mniej niż zero gwiazdek ale niestety tak się nie da. Odradzam kupowania w niesympatycznej atmosferze przez njewykfalifikowanych i niedouczonych pracowników. (opinia zmoderowana przez admnistratora z uwagi na treść)

Nie polecam

Zostałam nieuczciwie potraktowana przez pracownika Nie polecam Tylko do chwili zakupu miła obsługa potem klient się już nie liczy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zawiedziona pracownikiem

O godzinie 18:23 chcielismy odebrać zmywarkę, pracownik poinformował nas, że szukanie jej zajmie pół godziny (choć przyszła tego samego dnia do sklepu-zamawiana przez internet) i nie będzie jej szukał bo sklep czynny do godziny 19:00! Zmywarki nie dostaliśmy, towar odmówiliśmy, pana,ktory nas obsługiwał to nie obchodziło-piżegnał nas. Byliśmy stałymi klientami. Każdy sprzęt AGD, RTV i inne mamy z neonetu. Jestesmy bardzo zawiedzieni taka postawą. Naprawdę 40 minut to mało by wydać nam towar?

nie podoba mi się

Był problem ze zwrotem wadliwego towaru, który kosztował 99 zł (słuchawki do komputera). Nie chciano zwrócić mi gotówki. Poza tym przy zakupie telewizora na raty wyliczone raty dały wartość 3700 zł, podczas gdy telewizor kosztował 1700 zł.

Sklep online z sprawną dostawą i tanim sprzętem

Ceny sprzętu są w zadowalającej cenie. Nie miałem problemów z kontaktowaniem się online ze sklepem. Nie zadowolony byłem jedynie z jakości zabezpieczenia sprzęty elektronicznego podczas wysyłki. Na szczęście towar nie został uszkodzony, ale nie było żadnego dodatkowej ochrony oprócz orginalnego pudełka oraz koperty

szybka dostawa do paczkomatu

Zamówiłam sprzęt do paczkomatu. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko i już po dwóch dniach mogłam się nim cieszyć.

szybka realizacja zamówienia

Zamówiony przeze mnie sprzęt online w szybkim tempie do mnie dotarł. Sklep internetowy jest przejrzysty, a opisy produktów są wyczerpujące.

Słaba obsługa

Podczas mojej ostatniej wizyty czułam się bardzo nieswojo, ponieważ byłam jednym klientem w sklepie, a na sali sprzedaży było kilku pracowników, którzy niczym się nie zajmowali tylko oczekiwali na klientów. Powodowało to skrępowanie już przy samym wejściu do sklepu. Pracownicy powinni się czymś zajmować a nie obserwować klienta. Mimo tak dużej ilości pracowników żaden z nich nie zaproponował mi pomocy.

Wszystko dobrze!

Miła i profesjonalna obsługa. Pracownik opowiedział mi dokładnie o produkcie, którym była zainteresowana, oprócz tego pokazał też inne produkty co jest godne pochwały. Polecam

Polecam !

Pracownicy sklepu mają szeroką wiedzę na temat oferowanych produktów, odpowiedni ludzie na właściwym miejscu. Polecam !

Jestem bardzo rozczarowana!

W dniu 5 marca sklep Neonet przeniesiony został do nowo otwartego Parku Handlowego na ul. Szosa Połczyńska w Białogardzie. W gazetce promocyjnej były obniżki cen telewizorów. Chodziło mi o telewizor LG 43' ze Smart tv który w cenie promocyjnej był w cenie 1199 zł. Będąc w sklepie w sobotę tj. 7 marca jeden z pracowników udzielił mi informacji że telewizory nie dotarły i będą w poniedziałek a jeżeli nie przyjadą to sklep nam zamówi w cenie promocyjnej. Zgłosiłam się w poniedziałek do sklepu i następny pan obsługi klienta powiedział, że sami musimy zamówić przez internet w domu na adres sklepu. Próbowałam w domu wysłać zamówienie, ale nie było ani ceny promocyjnej ani nowej lokalizacji sklepu. Tak więc znowu zostałam wprowadzona w błąd nie mówiąc już o zmarnowanym czasie!!! Jeszcze tego samego dnia zgłosiłam się ponownie do tego sklepu informując o tym że nie udało się złożyć zamówienia i następny z pracowników zamiast zamówić to zaczął na mnie podnosić głos! Poraz kolejny zostałam zlekceważona!!! Pracownicy obsługi wprowadzają klientów w błąd, lekceważą i bagatelizują. Skoro klient traci czas i przychodzi parę razy, to znaczy że mu zależy a oni są od tego żeby pomóc i udzielić kompetentnych informacji. Byłam klientem tego sklepu nieraz ale teraz raczej już nie będę bo takiego olewania dawno nie widziałam! Straciłam czas i pieniądze!!!!

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem