NEONET

( 3.34 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2275)

szybka realizacja zamówienia

Zamówiony przeze mnie sprzęt online w szybkim tempie do mnie dotarł. Sklep internetowy jest przejrzysty, a opisy produktów są wyczerpujące.

Słaba obsługa

Podczas mojej ostatniej wizyty czułam się bardzo nieswojo, ponieważ byłam jednym klientem w sklepie, a na sali sprzedaży było kilku pracowników, którzy niczym się nie zajmowali tylko oczekiwali na klientów. Powodowało to skrępowanie już przy samym wejściu do sklepu. Pracownicy powinni się czymś zajmować a nie obserwować klienta. Mimo tak dużej ilości pracowników żaden z nich nie zaproponował mi pomocy.

Wszystko dobrze!

Miła i profesjonalna obsługa. Pracownik opowiedział mi dokładnie o produkcie, którym była zainteresowana, oprócz tego pokazał też inne produkty co jest godne pochwały. Polecam

Polecam !

Pracownicy sklepu mają szeroką wiedzę na temat oferowanych produktów, odpowiedni ludzie na właściwym miejscu. Polecam !

Jestem bardzo rozczarowana!

W dniu 5 marca sklep Neonet przeniesiony został do nowo otwartego Parku Handlowego na ul. Szosa Połczyńska w Białogardzie. W gazetce promocyjnej były obniżki cen telewizorów. Chodziło mi o telewizor LG 43' ze Smart tv który w cenie promocyjnej był w cenie 1199 zł. Będąc w sklepie w sobotę tj. 7 marca jeden z pracowników udzielił mi informacji że telewizory nie dotarły i będą w poniedziałek a jeżeli nie przyjadą to sklep nam zamówi w cenie promocyjnej. Zgłosiłam się w poniedziałek do sklepu i następny pan obsługi klienta powiedział, że sami musimy zamówić przez internet w domu na adres sklepu. Próbowałam w domu wysłać zamówienie, ale nie było ani ceny promocyjnej ani nowej lokalizacji sklepu. Tak więc znowu zostałam wprowadzona w błąd nie mówiąc już o zmarnowanym czasie!!! Jeszcze tego samego dnia zgłosiłam się ponownie do tego sklepu informując o tym że nie udało się złożyć zamówienia i następny z pracowników zamiast zamówić to zaczął na mnie podnosić głos! Poraz kolejny zostałam zlekceważona!!! Pracownicy obsługi wprowadzają klientów w błąd, lekceważą i bagatelizują. Skoro klient traci czas i przychodzi parę razy, to znaczy że mu zależy a oni są od tego żeby pomóc i udzielić kompetentnych informacji. Byłam klientem tego sklepu nieraz ale teraz raczej już nie będę bo takiego olewania dawno nie widziałam! Straciłam czas i pieniądze!!!!

Tragedia , takiej obsługi nie ma nigdzie .

Obsługa tragiczna omijajcie szerokim łukiem .Zakupiłem lodówkę odbiór przez sklep . Po odpakowaniu okazała się uszkodzona . Po 30 minutach od zakupu zgłaszam reklamacje i jest odrzucona .Obsługa tragiczna sklep przekierowuje na kontakt online a tam nie ma możliwości dyskusji. Robisz odbiór przez sklep a zwrotu już nie możesz zrobić do sklepu. W warunkach zwrotu piszą co innego a robią i tak po swojemu( zwrot przez sklep internetowy płatny). Raz w życiu się skusiłem na NEONET i o raz za dużo .Sporo kupuje w sieci ale takiego traktowanie jeszcze nie miałem. Omijajcie szerokim łukiem!!!

Fatalna obsługa

Omijać ten sklep pracownicy robią łaskę że w ogóle podejdą do klienta a jak już człowiek podejdzie to udają że nie słyszą dziwię się bardzo gdzie jest kierownik tego sklepu czy nie monitoruje pracy chyba że taki sam jak pracownicy no to gratuluję firmie Neonet reklama za darmo lepsza niż w TV

lepiej nie wchodzić do tego sklepu

obsługa sklepu masakra na stanowisku obsługi 5 sprzedawców stoi a na sklepie nie ma nikogo słychać tylko śmiechy a jak się podejdzie i poprosi o coś tylko udzielenie informacji to nagle wszyscy rozchodzą się jak myszy po kątach masakra

Miki

Zostałem nieuczciwie potraktowany przez młodego pracownika wykorzystał to że byłem roztargniony i wcisną mi zamiast 3150 za sprzęt to jakieś ubezpieczenie i bóg wie co jeszcze i wyszło 7200 oczywiście na raty umowy nie dostałem bo podobno została wysłana na maila i tak na drugi dzień postanowiłem to oddać nawet w domu nie odpakowujac kierownik sklepu oznajmił że jest to towar mobilny i nie podlega zwrotowi. Postanowiłem zadzwonić na infolinię i powiedzieć o tym zekomo towarze mobilnym i oni o niczym takim nie wiedzą. Czekam na rozwój sytuacji. Ale życzę temu Panu żeby kogoś z jego rodziny nieuczciwie potraktowano tak żeby sobie statystyki podnieść. Nie polecam wręcz odradzam! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Obsługa

Poprosiłam jednego z panów który stał w grupie sprzedawców o pomoc w znalezieniu towaru w dziale suszarek jego mina "Boże co ona chce i po co w ogóle weszła i przeszkadza "i z miejsca mnie poinformował że nie zna się na prostownicach i lokowkach-przykro mi to stwierdzić ale to była moja ostatnia wizyta w tym sklepie

Odradzam zakupy przez internet w tej firmie

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Neonetu Zakupiłem ekspres Philipsa z dostawą do firmy miała być dostawa tego samego dnia za dopłatą Oczywiście pieniądze wpłaciłem ale ekspresu do dziś tj wtorek godz.16.00 nie ma a infolinia umywa ręce Więc odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie internetowy

Masakra, nie polecam,

Absolutnie nie polecam! Sklep szanuje klienta do momentu zapłaty za towar. Potem uważa, że klienci to ignoranci i idioci. Polityka sklepu to sprzedać i zapomnieć, nie ma znaczenie że gwarancja na zakupiony sprzęt to 3 lata. Każda złożona reklamacja jest odrzucana. To sklep, w którym dzieją się cudowne samoistne naprawy zakupionych laptopów. Pierwsza reklamacja - stwierdzono istnienie zgłaszanej wady. Odbiór, próba włączenia laptopa, nadal istnieje wada. Nagranie procesu, sprawdzenie i potwierdzenie wady w sklepie przez sprzedawców -odpalono laptopa podczas drugiej reklamacji- dzień po odebraniu z pierwszej. Po miesiącu odrzucenie reklamacji- brak wady! CUD!!! A jednak cuda się zdarzają. Nie mówiąc o kłamstwach kierownika działu reklamacji. Skontaktowaliśmy się bezpośrednio z producentem i ten chciał wymienić dysk, na co sklep bez wiedzy klienta się nie zgodził- mam to na piśmie od producenta. Oczywiście sklep zaprzecza!!!! Bzdurne pismo z odpowiedzią stosowane standardowo do wszystkich klientów!!! Można je znaleźć na internecie- wszyscy maja takie same wady, i wszystkim serwis po sprawdzeniu podaje identyczną odpowiedź. Masakra!!! Ktoś powinien uważnie przyjrzeć się praktykom tego pseudo sklepu. Przy czym dodam, że równocześnie z reklamacją w sklepie, prowadzona była korespondencja z przedstawicielem producenta- serwisem, który zobowiązał się naprawić laptopa po bezpośrednim odesłaniu do serwisu, a który według Neonetu podobno stwierdził brak wady!!! Wszystkie dokumenty, łącznie z korespondencją z serwisu jestem w stanie przedstawić na potwierdzenie sytuacji. Ponadto, zgodnie z przepisami prawa po drugiej reklamacji klient przedsiębiorca ma prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu gotówki. Mojego żądania nie uwzględniono! Niektórzy jak widać są ponad prawem!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nieuczciwie na transporcie i tzw wniesnieniu

Zapłaciłem 80 pln za transport z tzw wniesieniem lodowki, okazało się ,ze wniesienie wg przewoznika to dostarczenie lodowki do schodow w klatce schodowej / to jest do 1-go pomieszczenia /. W sklepie nikt nie sprecyzowal na czym polega tzw wniesienie Jak to się ma do odbioru starego sprzetu - nie trzymam lodowki na schodach NIE POLECAM TO JAWNE NIEUCZCIWE POSTEPOWANIE (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szkoda że nie am opcji -1

Uważajcie na ten sklep kupiłem towar który miał wadę nie spełniał podstawowej funkcji ekspres który nie parzył odpowiednio kawy, odstąpiłem od umowy bo serwis potwierdził wadę. Nie uzyskałem do dziś informacji o tym co jest zepsute ekspertyzy, druga sprawa nie uzyskałem wyceny naprawy - mimo iż jest to jeszcze mój sprzęt. Druga sprawa odpowiedziano mi z decyzją po 18 dniu co nie jest zgodne z kodeksem cywilnym który to reguluje. W międzyczasie sklep przestał odpowiadać na maile przez 7 dni i wysłał towar po naprawie gwarancyjnej mimo iż na nią się nie powoływałem, tłumacząc że jest tańsza, ludzie zawsze naprawa producenta będzie tańsza niż odstąpienie od umowy, powoli cała ta sytuacja zakrawa o czeski film. Odpisują mi za każdym razem inni ludzie roboty do których nie ma kontaktu innego niż mail, tempo odpisania jest 1 mail na dzień, treść lakoniczna i szczątkowa. Od 27 Grudnia sprawa stoi w miejscu. Infolinia reklamacyjna nie może nic zrobić albo tłumacząc się awarią systemu, albo brakiem kontaktu z osobami odpisującymi. Uważajcie na NEONET. Zawsze zastanawiałem się czemu tego sklepu nie widuję w większych miastach teraz już mi się wszystko wyjaśniło bo są problemy. Zachęcam przed zakupem w NEONET poczytanie tematów w internecie jakie cyrki odchodzą podczas reklamacji w tym sklepie! Numer zamówienia żeby nei być gołosłownym 51110421

Fatalna obsluga

Neonet Sieradz Zakupiono mikser z miska Po pierwszym uzyciu okazalo sie ze nie jest w stanie ubic 10 bialek. Zostalo wykupione dodatkowe ubezpieczenie Dwa dni później mikser zostal odwieeziony do sklepu w celu reklamacji lub wymiany na inny sprzet. Pracownicy wezwali kierowniczke sklepu bo nie bylo wiadomo jak zalatwic ta sprawe. Kierowniczka po wysluchaniu naszych argumentow stwierdzila ze nie przyjmie reklamacji bo sprzet byl uzywany. Pytam wiec jak sprawdzic sprzet bez uzywania go Skonczylo sie na tym ze zaczela mnie straszyc ochrona Dno Wszyscy bardzo mili jak chca sprzedac jak przychodzi reklamacja to wtedy pokazuja jak jest naprawdę Nie polecam

Wybrakowany towar nie pierwszej jakości

Firma sprzedaje uszkodzony sprzęt a następnie odrzuca reklamacje sugerując, że uszkodzenie nastąpiło u klienta. Nie polecam.

Tragedia, tak złej obsługi nie uświadczyłem nigdy

Kazdy z doradców doradza cos innego jeden mowi taki telewizor drugi ze takiego absolutnie nie ... jedzi wyzywaj drugich masakra

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem