Jakość Obsługi

NEONET

( 3.76 )

Opinie (1914)

Fatalnie

Sprzedawcy chyba nie zależało na sprzedaży może dlatego że była sobota popołudniu. Nie potrafił ustać w miejscu, nie dawał dojść do słowa. Ogólnie fatalnie. Ostatecznie kupiłem sprzęt w Mediaekspert. Nie polecam

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Udałam się ostatnio do sklepu w celu wybrania prezentu urodzinowego, nie zauważyłam żadnego zainteresowania po moim wejściu a także w momencie rozglądania się po sklepie. Obsługa połączona w grupki rozmawiała sobie między regałami. Po samodzielnym wybraniu produktu udałam się do kasy gdzie siedziały dwie dyskutujące ze sobą panie. W trakcie kasowania nie zrozumiałam pytania- Pani zamiast sprecyzować co ma na myśli odburknęła niemiłym tonem. Pomimo satysfakcjonującego zatowarowania i ogólnego porządku na sklepie uważam, że obsługa powinna bardziej skupić się na kliencie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Miła i sympatyczna oraz fachowa obsługa

Rozczarowana

W piątek 23.11.2018 r. zamówilam przez internet ekspres do kawy z opcją zapłaty w 10 ratach 0 %. na stronie internetowej pokazana była wizualizacja rat tj. cena towaru 2469 zł - wysokość raty 246,90 zł (czyli faktyczne 0%). Po informacji, że ekspres czeka na odbiór udałam się do sklepu. Sprzedawca wpisał moje dane do komputera i poinformował, że wysłał zapytanie do banku i rata wynosi ok. 260,00 zł. Spytałam grzecznie sprzedawcę skąd taka róznica - dlaczego oszukują klientów i traktują ich w taki sposób. Odparł niegrzecznie, że to bank decyduje nie on. Poza tym na miejscu obsługują ich inne podmioty niz przez internet ?! (do chwili obecnej nie rozumiem co miał na myśli). Na moje pytanie dlaczego podczas internetowego zamówienia wskazana była inna kwota raty wzruszył ramionami i stwierdził, że była to tylko "propozycja raty". Nie potrafił również odpowiedzieć co stanowi dodatkowy koszt raty. O takich rzeczach trzeba uczciwie informować klienta podczas zamawiana artykułów, a ne stawiać go w niekomfortowej sytuacji w sklepie. Wiem że różnica w racie stanowiła kilkanaście złotych, ale kwota ta pomnożona razy 10 jest już dosyć spora. Ja nie miałam daleko do sklepu i ekspres nie był mi niezbędny, bo ozywiście dla zasady zrezygnowałam z zakupu, ale proszę sobie wyobrazić kogoś kto jedzie do sklepu np. 50 km w jedną stronę ....Jako klient czuję się oszukana. zastanawiam się czy wpływ na powyższą sytuacje mógł mieć fakt, że odmowiłam zakupu przedłużonej gwarancji.

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.51 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem