NEONET

( 3.22 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2292)

Bardzo bezczelna obsługa!!!

Chciałam zakupić telefon dla seniora ,niestety nie można było go uruchomić i sprawdzić ponieważ wg tego co powiedziała Pani z obsługi nie posiada on baterii. W odpowiedzi na sugestię ,iż nie będę kupowała "kota w worku" usłyszałam ,że mogę sobie iść do Media Expert i tam kupić. BRAWO!!! dla Pani ekspedientki , za dbanie aby klient wyszedł ze sklepu i poszedł kupić gdzie indziej.

reklamacja telefonu

Nierzetelna obsługa , niekompetentni pracownicy . Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Neonetu.Lekceważenie klienta.

Gorzej się nie da. Fatalna obsługa

i konsekwentne odmowy przyjecia reklamacji.

Ok

Obsługa w porównaniu z tym co obecnie dzieje się w sklepach ekstraklasa... Doświadczeni sprzedawcy na poziomie z wiedzą o tym o czym mówią... W tym sklepie czuje się że jestem klientem...

Zakup kuchenki

Miła i sprawna obsługa.Sprzęt dobrze dobrany do moich potrzeb.

Bardzo nieprzyjemna obsluga

jazeli dochodzi do reklamacji to robi sie klienta za wariata, bardzo nieprzyjemna obsluga jednego ze sprzedawcow.

Nie polecam

Nie polecam zakupu sprzętu w NEONET. Fatalna obsługa klienta. Zakupiłam zamrażarkę Gorenje która zepsuła się pierwszy raz po miesiącu a następna awaria nastąpiła po roku. Powtórnie do wymiany jest termostat i kompresor. Po korespondencji z serwisem producenta otrzymałam oświadczenie o niemożliwości naprawy, które przesłałam 21.05.2020 do firmy NEONET wraz z reklamacja dotyczącą niezgodności towaru. Co prawda reklamację przyjęto zaproponowano odstąpienie od umowy i zwrot gotówki. Ale na tym się sprawa kończy. Co kilka dni otrzymuję maila o nowym terminie odbioru zepsutego sprzętu. Kurier nie przyjeżdża i pieniędzy do dzisiejszego dnia nie otrzymałam a chciałabym zakupić nową zamrażarkę bo już niedługo będą owoce.Straciłam dużo pieniędzy bo musiałam 2 razy wyrzucić cały towar do kosza. Czekam kiedy w końcu otrzymam zwrot moich pieniędzy.

Reklamacja to jakiś żart

Dostałam dokument potwierdzający potrzebę wymiany lodówki na nowy sprzęt. Zgodnie z zalecenia skontaktowałam się mailowo wysyłając skan dokumentu jako potwierdzenie. Uszkodzony sprzęt został ode mnie odebrany natomiast nie dostałam nowego. Na infolinii dowiedziałam się że zaksięgowano zwrot sprzętu a nie jego wymianę mimo że w mailu jasno napisałam że chodzi o podmianę. Na działającą lodówkę poczekam jeszcze kolejny tydzień o ile dobrze pójdzie.

Atak na klienta

W dniu wczorajszym odwiedziłem sklep stacjonarny Neonet w Lublińcu przy ul. Targowej 8 w celu zakupu ekspresu ciśnieniowego Philips 5000. Po wejściu do sklepu zostałem naskoczony przez zamaskowanego pracownika, który kazał mi wyjść ze sklepu z uwagi iż nie posiadałem założonej maseczki na twarzy twierdząc, że takie mają wewnętrzne przepisy a dodatkowo on ma dwójkę dzieci i nie pozwoli mi na zakupy. Dodam, że w sklepie nie było żadnego klienta tylko około 4 pracownikow. Odpowiedziałem aroganckiemu pracownikowi, że mój stan zdrowia nie pozwala mi na noszenie maseczki co skutkowało tym, że pracownik stał się jeszcze bardziej agresywny i wulgarny. Podszedłem do półki z ekspresami nie zważając na krzyki pracownika i chcąc porównać modele 2ch ekspresów przy których nie było karteczek z opisem modelu itp zostalem zaatakowany, że mam zakaz dotykania towaru albo mam założyć rękawiczki, których nie widziałem w tym sklepie przy wejściu. Tego już było za dużo. Zostałem potraktowany jak złodziej a nie klient, który chcoał wydać 2500zł w dobie kryzysu gospodarczego. Wyszedłem i udałem się do Media Expert gdzie pracownicy bardzo miło zajęli się mną i moją chcęcią zakupu ekspresu. Bardzo miła pracownica doradziła mi jaki potrzebuję ekspres i który będzie dla mnie najlepszy. Nikt na mnie nie krzyczał, że jestem bez maseczki a co więcej w tym sklepie było bardzo dużo klientów co świadczy o jakości uslug tego sklepu. Jestem bardzo zażenowany takim potraktowaniem mnie przez pracownika sklepu Neonet co pewnie zaskutkuje oficjalną skargą. Moja opinia na temat sklepu Neonet to mniej niż zero gwiazdek ale niestety tak się nie da. Odradzam kupowania w niesympatycznej atmosferze przez njewykfalifikowanych i niedouczonych pracowników. (opinia zmoderowana przez admnistratora z uwagi na treść)

Nie polecam

Zostałam nieuczciwie potraktowana przez pracownika Nie polecam Tylko do chwili zakupu miła obsługa potem klient się już nie liczy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zawiedziona pracownikiem

O godzinie 18:23 chcielismy odebrać zmywarkę, pracownik poinformował nas, że szukanie jej zajmie pół godziny (choć przyszła tego samego dnia do sklepu-zamawiana przez internet) i nie będzie jej szukał bo sklep czynny do godziny 19:00! Zmywarki nie dostaliśmy, towar odmówiliśmy, pana,ktory nas obsługiwał to nie obchodziło-piżegnał nas. Byliśmy stałymi klientami. Każdy sprzęt AGD, RTV i inne mamy z neonetu. Jestesmy bardzo zawiedzieni taka postawą. Naprawdę 40 minut to mało by wydać nam towar?

nie podoba mi się

Był problem ze zwrotem wadliwego towaru, który kosztował 99 zł (słuchawki do komputera). Nie chciano zwrócić mi gotówki. Poza tym przy zakupie telewizora na raty wyliczone raty dały wartość 3700 zł, podczas gdy telewizor kosztował 1700 zł.

Sklep online z sprawną dostawą i tanim sprzętem

Ceny sprzętu są w zadowalającej cenie. Nie miałem problemów z kontaktowaniem się online ze sklepem. Nie zadowolony byłem jedynie z jakości zabezpieczenia sprzęty elektronicznego podczas wysyłki. Na szczęście towar nie został uszkodzony, ale nie było żadnego dodatkowej ochrony oprócz orginalnego pudełka oraz koperty

szybka dostawa do paczkomatu

Zamówiłam sprzęt do paczkomatu. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko i już po dwóch dniach mogłam się nim cieszyć.

szybka realizacja zamówienia

Zamówiony przeze mnie sprzęt online w szybkim tempie do mnie dotarł. Sklep internetowy jest przejrzysty, a opisy produktów są wyczerpujące.

Słaba obsługa

Podczas mojej ostatniej wizyty czułam się bardzo nieswojo, ponieważ byłam jednym klientem w sklepie, a na sali sprzedaży było kilku pracowników, którzy niczym się nie zajmowali tylko oczekiwali na klientów. Powodowało to skrępowanie już przy samym wejściu do sklepu. Pracownicy powinni się czymś zajmować a nie obserwować klienta. Mimo tak dużej ilości pracowników żaden z nich nie zaproponował mi pomocy.

Wszystko dobrze!

Miła i profesjonalna obsługa. Pracownik opowiedział mi dokładnie o produkcie, którym była zainteresowana, oprócz tego pokazał też inne produkty co jest godne pochwały. Polecam

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem