NEONET

( 3.31 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (1931)

Masakra, nie polecam,

Absolutnie nie polecam! Sklep szanuje klienta do momentu zapłaty za towar. Potem uważa, że klienci to ignoranci i idioci. Polityka sklepu to sprzedać i zapomnieć, nie ma znaczenie że gwarancja na zakupiony sprzęt to 3 lata. Każda złożona reklamacja jest odrzucana. To sklep, w którym dzieją się cudowne samoistne naprawy zakupionych laptopów. Pierwsza reklamacja - stwierdzono istnienie zgłaszanej wady. Odbiór, próba włączenia laptopa, nadal istnieje wada. Nagranie procesu, sprawdzenie i potwierdzenie wady w sklepie przez sprzedawców -odpalono laptopa podczas drugiej reklamacji- dzień po odebraniu z pierwszej. Po miesiącu odrzucenie reklamacji- brak wady! CUD!!! A jednak cuda się zdarzają. Nie mówiąc o kłamstwach kierownika działu reklamacji. Skontaktowaliśmy się bezpośrednio z producentem i ten chciał wymienić dysk, na co sklep bez wiedzy klienta się nie zgodził- mam to na piśmie od producenta. Oczywiście sklep zaprzecza!!!! Bzdurne pismo z odpowiedzią stosowane standardowo do wszystkich klientów!!! Można je znaleźć na internecie- wszyscy maja takie same wady, i wszystkim serwis po sprawdzeniu podaje identyczną odpowiedź. Masakra!!! Ktoś powinien uważnie przyjrzeć się praktykom tego pseudo sklepu. Przy czym dodam, że równocześnie z reklamacją w sklepie, prowadzona była korespondencja z przedstawicielem producenta- serwisem, który zobowiązał się naprawić laptopa po bezpośrednim odesłaniu do serwisu, a który według Neonetu podobno stwierdził brak wady!!! Wszystkie dokumenty, łącznie z korespondencją z serwisu jestem w stanie przedstawić na potwierdzenie sytuacji. Ponadto, zgodnie z przepisami prawa po drugiej reklamacji klient przedsiębiorca ma prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu gotówki. Mojego żądania nie uwzględniono! Niektórzy jak widać są ponad prawem!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bezczelny sklep i arogancki

Co za bezczelność jak mają sprzedać to by ci cokolwiek wcisli, a jeżeli się rozmyslisz to gotówki nie zobaczysz tylko jakiś bon.

Najgorsze zakupy w moim życiu

Zakupiłam sprzęt w sklepie, teraz nie mogę odzyskać pieniędzy bo mi chcą wcisnąć zamiast gotówki którą płaciłam kartę podarunkową, tatalnie niesprawiedliwe, to nie sklep z mięsem że nie można odzyskać pieniędzy (Opinia została zmodyfikowana przez Administratora z uwagi na treść)

Obsługa poniżej wszelkiej krytyki

Pracownik obecny na zmianie był wręcz opryskliwy, gdy poprosiłam go o poradę dotyczącą sprzętu. Dodatkowo miałam wrażenie, że brakuje mu wiedzy o produktach, które sprzedaje. Jedyny plus to porządek w sklepie i ładna ekspozycja, ale to niewystarczający powód bym chciała wrócić tam ponownie.

Niesamowita Obsługa

Uprzejma obsługa ,z kurtuazją -oferująca pomoc w wyborze najlepszej oferty zakupu .

Dramat

Zakup w sklepie internetowym okazał się fatalna decyzja. Towar przyszedł uszkodzony. Kontakt z działem obsługi koszmar. Na maile trzeba czekać po 2 dni... Infolinia, nie realne żeby dodzwonić. W końcu, obsługa nie widzi problemu w fakcie że towar jest uszkodzony i każe odsyłać go na własny koszt. Kpina jakaś. Brak porozumienia i zero odpowiedzialności.

lekceważenie klienta, żałosny sklep

Neonet to katasfrofa. W zakupionym przeze mnie laptopie po kilku tygodniach samoczynnie zaczela odklejac sie dolna ramka matryce od ekranu. podczas przyjecia w salonie pracownik stwierdził że sprzet jest jak nowy, nie posiada nawet śladów użytkowania. Tak było, prawie nie włączaliśmy z żoną tego laptopa, był całkiem nowy. Mimo tego reklamacja z tytułu rękojmi zakończyła się odrzuceniem ze względu na rzekomy fizyczny charakter wady. Zarzucono nam, że to nasza wina. Sprawa niedługo trafi do urzędu praw konsumenta, ale podejście tego żenującego sklepu jest skandaliczne. Informację, że odrzucili moją reklamację wysłali mi smsem około 23:50, ostatniego 14tego dnia, żeby tylko wyrobić się w terminie rozpatrzenia. Nigdy więcej neonetu, szkoda tylko, że wcześniej nie poczytałem opinii w necie... katastrofa.

Lekceważenie klienta

Buractwo poprostu buractwo i tyle. Zamówiłam telewizor wszystko ok przy składaniu zamówienia mogłam wybrać dzień dostarczenia. Następnego dnia dostałam email, że paczka została zarejestrowana w firmie przewozowej lecz nie została jeszcze nadana, pół dnia czekałam lecz dalej nie została wysłana. Po kontakcie z "życzliwym" Panem/Panią na stronie neonetu na Facebook dowiedziałam się, że w neonecie nie byli pewni czy zamówienie się nie zdublowało i od tak go nie wysłali nawet nie informując o tym mnie.. Oczywiście dopiero po Romowie na facebook Pan/Pani powiedział, że dziś zostanie wysłana paczka. Wyraziłam swoją opinię, a oni DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ. Nic więcej kompletnie. Żadnego przepraszam ani pocałuj mnie gdzieś (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Oszukują

UWAGA ! Sklep internerowy wprowadza w błąd! W ofercie przy zakupie smartfona była informacja, że dodatkowo otrzymam bon na akcesoria. Aby się upewnić - napisałam maila z zapytaniem, ale odpowiedzi nie dostałam. Przy odbiorze okazało się, że "bon się nie wygenerował". Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że informacja na stronie to nie oferta, tylko ... przedstawienie oferty. Odesłano mnie do regulaminu, w którym rzekomo jest informacja, że promocje się nie łączą. Tylko, że cena smartfona nie była jakoś niższa, standardowa jak w innych sklepach. Wspomnianego regulaminu nie znalazłam. Straciłam tylko bardzo dużo czasu, bo w sklepie, w ktorym odbierałam zamówienie była ogromna kolejka. Ogolnie porażka totalna. Nigdy więcej nie zaryzykuję zakupów w tym sklepie. Jeśli nie szkoda Ci nerwów, lubisz czuć się oszukany i masz nadmiar czasu - próbuj :)

Beznadzieja, lekceważenie klienta

Reklamację laptopa zgłosiłam 10 dni temu, zaznaczyłam, że zależy mi na szybkim rozpoznaniu, więc zawiozłam zapakowany laptop do najbliższego Naonet w Jeleniej Górze. Po GODZINIE! wpisywania mojej reklamacji (pomimo, że wcześniej zgłosiłam online) do systemu, pani stwierdziła, że nie może przyjąć ode mnie laptopa bo był kupiony przez internet wiec muszę go oddać za pośrednictwem kuriera które SAMA mam opłacić! Od tamtej rozmowy minęło 10 dni i dalej nie odebrano towaru! Na moje maile z pytaniem dlaczego wciąż nikt się nie skontaktował dostałam odpowiedź: "Kurier zlecany jest na następny dzień roboczy po odczytaniu wiadomości. Jej ponawianie powoduje iż automatycznie przesuwa się na koniec kolejki." . Także wynika z tego, że każdy mail z mojej strony powoduje dodatkowe czekanie, bo jest kierowany na koniec kolejki (wtf???) Nigdy więcej zakupów w Neonet!!

Sklep do którego wrócę

Bardzo kompetentna obsługa, znająca się na sprzętach i usługach oferowanych w sklepie. Wybór towarów na salonie nie powala ale na stronie internetowej można znaleźć na prawdę wszystko. Co cenie w takich sklepach to porządek. W porównaniu do żółtej konkurencji na salonie panuje porządek, towary są poukładane i czyste. Polecam!

Reklamacja

Olewanie klienta, kłamanie co do praw, beznadziejna obsługa, nigdy więcej nic tu nie kupię. Po miesiącu nie wiem co z moja reklamacją. Żenada

Bardzo bezczelna obsługa!!!

Chciałam zakupić telefon dla seniora ,niestety nie można było go uruchomić i sprawdzić ponieważ wg tego co powiedziała Pani z obsługi nie posiada on baterii. W odpowiedzi na sugestię ,iż nie będę kupowała "kota w worku" usłyszałam ,że mogę sobie iść do Media Expert i tam kupić. BRAWO!!! dla Pani ekspedientki , za dbanie aby klient wyszedł ze sklepu i poszedł kupić gdzie indziej.

reklamacja telefonu

Nierzetelna obsługa , niekompetentni pracownicy . Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Neonetu.Lekceważenie klienta.

Gorzej się nie da. Fatalna obsługa

i konsekwentne odmowy przyjecia reklamacji.

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem