Jakość Obsługi

NEONET

( 3.38 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2263)

Masakra, nie polecam,

Absolutnie nie polecam! Sklep szanuje klienta do momentu zapłaty za towar. Potem uważa, że klienci to ignoranci i idioci. Polityka sklepu to sprzedać i zapomnieć, nie ma znaczenie że gwarancja na zakupiony sprzęt to 3 lata. Każda złożona reklamacja jest odrzucana. To sklep, w którym dzieją się cudowne samoistne naprawy zakupionych laptopów. Pierwsza reklamacja - stwierdzono istnienie zgłaszanej wady. Odbiór, próba włączenia laptopa, nadal istnieje wada. Nagranie procesu, sprawdzenie i potwierdzenie wady w sklepie przez sprzedawców -odpalono laptopa podczas drugiej reklamacji- dzień po odebraniu z pierwszej. Po miesiącu odrzucenie reklamacji- brak wady! CUD!!! A jednak cuda się zdarzają. Nie mówiąc o kłamstwach kierownika działu reklamacji. Skontaktowaliśmy się bezpośrednio z producentem i ten chciał wymienić dysk, na co sklep bez wiedzy klienta się nie zgodził- mam to na piśmie od producenta. Oczywiście sklep zaprzecza!!!! Bzdurne pismo z odpowiedzią stosowane standardowo do wszystkich klientów!!! Można je znaleźć na internecie- wszyscy maja takie same wady, i wszystkim serwis po sprawdzeniu podaje identyczną odpowiedź. Masakra!!! Ktoś powinien uważnie przyjrzeć się praktykom tego pseudo sklepu. Przy czym dodam, że równocześnie z reklamacją w sklepie, prowadzona była korespondencja z przedstawicielem producenta- serwisem, który zobowiązał się naprawić laptopa po bezpośrednim odesłaniu do serwisu, a który według Neonetu podobno stwierdził brak wady!!! Wszystkie dokumenty, łącznie z korespondencją z serwisu jestem w stanie przedstawić na potwierdzenie sytuacji. Ponadto, zgodnie z przepisami prawa po drugiej reklamacji klient przedsiębiorca ma prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu gotówki. Mojego żądania nie uwzględniono! Niektórzy jak widać są ponad prawem!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odradzam zakupy przez internet w tej firmie

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Neonetu Zakupiłem ekspres Philipsa z dostawą do firmy miała być dostawa tego samego dnia za dopłatą Oczywiście pieniądze wpłaciłem ale ekspresu do dziś tj wtorek godz.16.00 nie ma a infolinia umywa ręce Więc odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie internetowy

Nieuczciwie na transporcie i tzw wniesnieniu

Zapłaciłem 80 pln za transport z tzw wniesieniem lodowki, okazało się ,ze wniesienie wg przewoznika to dostarczenie lodowki do schodow w klatce schodowej / to jest do 1-go pomieszczenia /. W sklepie nikt nie sprecyzowal na czym polega tzw wniesienie Jak to się ma do odbioru starego sprzetu - nie trzymam lodowki na schodach NIE POLECAM TO JAWNE NIEUCZCIWE POSTEPOWANIE (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szkoda że nie am opcji -1

Uważajcie na ten sklep kupiłem towar który miał wadę nie spełniał podstawowej funkcji ekspres który nie parzył odpowiednio kawy, odstąpiłem od umowy bo serwis potwierdził wadę. Nie uzyskałem do dziś informacji o tym co jest zepsute ekspertyzy, druga sprawa nie uzyskałem wyceny naprawy - mimo iż jest to jeszcze mój sprzęt. Druga sprawa odpowiedziano mi z decyzją po 18 dniu co nie jest zgodne z kodeksem cywilnym który to reguluje. W międzyczasie sklep przestał odpowiadać na maile przez 7 dni i wysłał towar po naprawie gwarancyjnej mimo iż na nią się nie powoływałem, tłumacząc że jest tańsza, ludzie zawsze naprawa producenta będzie tańsza niż odstąpienie od umowy, powoli cała ta sytuacja zakrawa o czeski film. Odpisują mi za każdym razem inni ludzie roboty do których nie ma kontaktu innego niż mail, tempo odpisania jest 1 mail na dzień, treść lakoniczna i szczątkowa. Od 27 Grudnia sprawa stoi w miejscu. Infolinia reklamacyjna nie może nic zrobić albo tłumacząc się awarią systemu, albo brakiem kontaktu z osobami odpisującymi. Uważajcie na NEONET. Zawsze zastanawiałem się czemu tego sklepu nie widuję w większych miastach teraz już mi się wszystko wyjaśniło bo są problemy. Zachęcam przed zakupem w NEONET poczytanie tematów w internecie jakie cyrki odchodzą podczas reklamacji w tym sklepie! Numer zamówienia żeby nei być gołosłownym 51110421

Fatalna obsluga

Neonet Sieradz Zakupiono mikser z miska Po pierwszym uzyciu okazalo sie ze nie jest w stanie ubic 10 bialek. Zostalo wykupione dodatkowe ubezpieczenie Dwa dni później mikser zostal odwieeziony do sklepu w celu reklamacji lub wymiany na inny sprzet. Pracownicy wezwali kierowniczke sklepu bo nie bylo wiadomo jak zalatwic ta sprawe. Kierowniczka po wysluchaniu naszych argumentow stwierdzila ze nie przyjmie reklamacji bo sprzet byl uzywany. Pytam wiec jak sprawdzic sprzet bez uzywania go Skonczylo sie na tym ze zaczela mnie straszyc ochrona Dno Wszyscy bardzo mili jak chca sprzedac jak przychodzi reklamacja to wtedy pokazuja jak jest naprawdę Nie polecam

Wybrakowany towar nie pierwszej jakości

Firma sprzedaje uszkodzony sprzęt a następnie odrzuca reklamacje sugerując, że uszkodzenie nastąpiło u klienta. Nie polecam.

Tragedia, tak złej obsługi nie uświadczyłem nigdy

Kazdy z doradców doradza cos innego jeden mowi taki telewizor drugi ze takiego absolutnie nie ... jedzi wyzywaj drugich masakra

Tragedia

Niestety nie polecam sklepu internetowego. Kupiłam telefon Xiaomi note 7 i wypełniłam formularz na fakturę VAT niestety z przyczyn mi nie znanych dostałam fakturę na osobę fizyczną co nie było tym co chciałam próbując to jakoś załatwić infolinia powiedziała że według ich zasad sklepowych nie mogą zmienić faktury i że mogę tylko odstąpić od umowy i kupić produkt jeszcze raz. Jest to dla mnie bardzo kłopotliwe bo nie była to moja wina tylko raczej platformy na której wypełniałam formularz. Wymieniając swoje argumenty w mailu do działu reklamacji dostałam tylko dwie wygenerowane wiadomości przez które czuje się całkowicie zlekceważona. Oczywiście produkt zwrócę ale ponowny zakup wykonam już w innym sklepie. Nie polecam że względu na podejście do klienta.

PROMOCJA 50 ZŁ ZA NEWSLETTER TO LIPA

Od 3 dni czekam na kod rabatowy za zapisanie się do newslettera. Anie telefonicznie, ani przez kontakt nikt nic nie wie. Zgłoszenie wysłane na 3 różne adresy mailowe.

Kup Pan sobie na allegro

Zakupy w neo-Świebodzice - pilnie potrzebny laptop, pan sprzedawca zachwalajac zaproponował lenovo. Kupiłem, po czym po godzinie byłem w sklepie powtórnie oddać sprzęt ponieważ posiadał wady ukryte (zamienione przyciski klawiatury nawet maila nie można było poprawnie napisać a laptop miał być głównie do faktur). Polityka firmy jest super - Pan sprzedawca nie wymienił mi laptopa na wolnego od wad ponieważ nie mogą przyjmować takiego sprzętu więc albo go oddam na reklamację i będę następne trzy tygodnie z dwoma zepsutymi laptopami (jeden zepsuty bo jest stary a drugi zepsuty bo jest nowy) albo - zaproponował - żebym kupił sobie naklejki na klawiaturę na allegro. Życzę temu Panu jak mu padnie telewizor żeby od firmy zamiast nowego tv dostał nowy plakat telewizora, przecież też można oglądać - pozdrawiam neonet, moje ostatnie zakupy u was

Dno!

Sklep internetowy. Właśnie zostałem bez prezentu na święta. Zero informacji, że nie posiadają towaru, pieniądze skasowane, system przyjął do realizacji. Gdybym nie zadzwonił nikt by nie poinformował. Porażka i jeszcze raz porażka. Wywalona kupa kasy i jeszcze zwrot za parę dni.

Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?

Absolutna dyskfalifikacja za usuwanie negatywnej opinii o produkcie. Jeśli to ma być "Oceń produkt"to dlaczego wyglada na: Napisz swoja pochlebną opinie? To nie był nasz pierwszy, ale zapewne ostatni zakup w neonet. Nie polecam.

Żenada.

Obsługa w sklepie Neonet powinna pójść na szkolenia z nowych technologi i rozwiązań które pojawiają się na rynku. Bo ich poziom wiedzy niestety nie nadąża za nowościami. Wystarczy poczytać w Google a nie robić z klienta idiote że taki produkt nie istnieje....

Super obsługa

Nie mam słów uznania do obsługi przez pracownicę tego sklepu. Jest zawsze miła i życzliwa do klienta. Uśmiech na twarzy towarzyszy codziennie podczas obsługi zarówno na sali sprzedaży jak i przy kasie. Tylko podziwiać i pochwalić.

Niechciany?

Bywam w tym sklepie dwa razy w miesiącu i za każdym razem czuję się niekomfortowo. Sprzedawcy są ciągle zajęci sobą, a ich twarze wyglądają tak, jakby chciały powiedzieć "po co tu przylazłeś, idź już sobie". Bije od nich cwaniactwem i wyższością nad klientem.

kompetentna obsługa

Jakość obsługi zawsze na wysokim poziomie, polecam

Nie polecam.

Jakieś czas temu miałem nie przyjemność odwiedzić ten sklep. Bractwo pracowników jest skandaliczne. Już nie wspomnę o kierowniku który ma fatalne pojęcie do klienta. Już o nieumiejętności obsługi oferowanego sprzętu nie wspomnę. Bardzo nie polecam!

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem