Jakość Obsługi

DEICHMANN

( 3.97 )

Firma DEICHMANN powstała jako rodzinne przedsiębiorstwo w niemieckim mieście Essen w 1913 roku. DEICHMANN posiada obecnie 3 800 sklepów w 26 krajach na całym świecie. Jest to wiodąca marka na europejskim rynku obuwniczym, która dba o doskonałą relację ceny do jakości oraz o doskonałą jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiada duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Produkty dostosowane są do aktualnych trendów i charakteryzuje je doskonała relacja ceny do jakości. W sklepach dostępne są takie marki jak: Elefanten, Gallus, Graceland, Adidas, Nike, Puma oraz Fila.

Opinie (5440)

zakupy

Bardzo miła obsługa, rzetelność w prezentowaniu produktu, pomoże wybrać dane buty, doradzi w wyborze koloru, materiału i funkcjonalności

Brak reklamacji w ramach gwarancji !

Buty Deichmann niestety z powodu kiepskiej jakości nie wytrzymują nawet sezonu ! Przetarte spody ( po kilku miesiącach) powodują przenikanie wilgoci a sklep Deichmann nic z tego nie robi, idzie w zaparte i nie uznaje reklamacji ! Szanowny kliencie - jeżeli chcesz tracić pieniądze na buty ( ładne ale kiepskiej jakości) - wybieraj Deichmann ! Tylko ta firma zagwarantuje, że twoja gwarancja na buty 24 miesiące jest fikcją.... Klient zrobiony na szaro.... a raczej w "bambuko" !

Szybka dostawa i bezproblemowy zwrot obuwia.

Ostatnio zamówiłem 2 pary butów w sklepie Deichmann. Czas dostawy wynosił tylko 2 dni, co bardzo mnie zaskoczyło. Spodziewałem się opóźnień w skutek panującej epidemii. Jedna z par nie odpowiadała mi, więc postanowiłem ją zwrócić. Ze zwrotem nie było żadnych problemów, zostałem sprawnie obsłużony przez pracowników. Nie zostałem zapytany o powód zwrotu.

Wszystko Super

Wszystko super. Obsługa miła, sklep czysty i przejrzysty. Towar w przystępnych cenach. Polecam

Niski poziom obsługi klienta...

Złożyłam ostatnio zamówienie internetowe, czekałam ponad tydzień, a buty miały cały czas status "w realizacji". Po tym czasie dostałam informacje mailową, że zamówienie zostało anulowane, przy czym buty cały ten czas były na stanie. Poinformowano mnie, że nie nadawały się do wysyłki, a pozostałe sztuki są ze zwrotów. Poprosiłam o ponowne wznowienie wysyłki i przesłanie tych butów ze zwrotu, ale otrzymałam informację, że muszę jeszcze raz złożyć zamówienie, przy czym teraz buty miały wyższą cenę :( Bardzo lubię buty z tego sklepu, ale podejście do klienta jest na bardzo niskim poziomie :(

Obsługa na najwyższym poziomie

Po wejściu do sklepu pracownik odrazu nawiązał kontakt wzrokowy oraz zapytał czy może w czymś pomóc. Uwzględniając moje potrzeby, zaproponował odpowiedni model oraz rozmiar obuwia, który spełniał moje oczekiwania. Pracownik zasugerował, aby dobrać do zestawu środek impregnujący oraz odpowiedni model torebki. Podczas rozmowy był miły i uśmiechnięty, nie był natarczywy. Na sklepie unosił się bardzo miły zapach, a muzyka nie była zbyt głośna. Jedyny problem stwarzał towar, który nie został rozłożony przez pracowników, przez co utrudniał poruszanie się między regałami.

BEZNADZIEJNA obsługa reklamacyjna !!!

Buty kupiłem 20.09.2019 w Poznaniu. Pierwsza reklamacja 15.01.2020 - odklejają się podeszwy w obydwu butach. Reklamacja uznana - buty mi naprawiono po 10-dniach otrzymałem je z powrotem- byłem zadowolony -bardzo wygodne buty. Przez cały miesiąc luty w nich nie chodziłem bo było za zimno na ten rodzaj obuwia. Od początku marca wróciłem do ich noszenia. Eksploatacja butów to dom ,samochód ,biuro - nie ma bardziej delikatnej eksploatacji. Ok 27.03.2020 zauważyłem jednak ,że odklejanie podeszwy postępuje dalej od naprawionego miejsca - w naprawionym miejscu nie. Ponieważ z powodu pandemii mój sklep jest zamknięty napisałem @ do centrali do Wrocławia. Otrzymałem informację ,że buty z paragonem i protokółem reklamacyjnym mogę odesłać do Wrocławia i tam moja reklamacja będzie rozpatrzona. Buty wysłałem 14.04.2020 i dzisiaj otrzymałem ODMOWĘ ! Uzasadnienie - zbyt intensywna eksploatacja obuwia ! Ha ! Ha! Ha! Pamiętajcie nie eksploatujcie butów z DEICHMANN-a ! One nie są do chodzenia !?

Pomoc w odnalezieniu rozmiaru.

Poszukiwałam konkretnego rozmiaru butów, który widniał w stanach on -line sieci. Jednak w praktyce, przy pomocy Pracownika nie udało się ich znaleźć. Zaproponowano mi sprowadzenie poszukiwanych butów do salonu. Postawa warta docenienia.

Pozytywnie zaskoczona zaangażowaniem pracowników

Zawsze, gdy odwiedzam sklep ktoś z obsługi pyta czy potrzebuję pomocy. Nie lubię tracić czasu snując się między sklepowymi półkami, a pracownicy zawsze chętnie wskazują mi to czego szukam i pomagają w doborze rozmiaru. Dzięki temu nawet wizyta z małym dzieckiem nie jest utrapieniem, obsługa zawsze chętnie pomaga i nie muszę biegać po kolejny karton z innym rozmiarem. Przy zakupie zawsze dostaję propozycję zakupu odpowiednich produktów do pielęgnacji obuwia - dzięki temu każda para długo wygląda jak dopiero zakupiona, a ja nie obawiam się zniszczenia powłoki nieodpowiednim środkiem czyszczącym. W sklepie zawsze jest czysto i schludnie.

Pomoc na sali sprzedaży.

Podczas ostatniej wizyty w sklepie miałam problem z odnalezieniem pary butów - w pudełkach znajdowały się rozparowane rozmiary. Pracownik przyniósł z zaplecza poszukiwany przeze mnie rozmiar, dzięki czemu mogłam swobodnie przymierzyć buty. Bardzo pomocna i zaangażowana postawa.

Polecam

Buty nie są super jakości, ale daje ocenę 5 ze względu na zrozumienie klienta. Po 3 miesiącach użytkowania botków, niestety rozkleiły się i popsuły się zamki. Reklamowałam buty już w wielu sklepach, ale nie spotykam się zbyt często z tak dobrym zrozumieniem klienta. Przeważnie wpierają, ze jest to wina konsumenta, a tutaj po tygodniu dostałam odpowiedz, że przepraszają za sytuacje i oddali pieniądze. Jestem bardzo zadowolona :)

Pomocna obsługa przy kasie.

Podczas ostatniej wizyty w tym punkcie zostałam bardzo dobrze obsłużona. Poszukiwałam protektora do skórzanego obuwia. Pani Ekspedientka przy kasie zadała mi kilka pytań odnośnie rodzaju i koloru obuwia, polecając konkretny produkt. I poleciła go od serca. Jestem bardzo zadowolona, i z zakupu i z zaangażowania w obsługę. Tak trzymać !

Super sklep

Przy wejściu zawsze pracownik wita klientów. Pracownicy często też oferują pomoc w znalezieniu produktów. Są mili i sympatyczni. W sklepie jest dużo miejsca.

Wszystko dobrze!

Jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie, nie można nic zarzucić jeśli chodzi o personel. Samo obuwie bardzo średnie. Brak tu nowoczesnych wzorów i pomysłów.

Odwiedzałeś ostatnio DEICHMANN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty damskie
  • buty męskie
  • buty
  • buty dziecięce
  • sklep z butami
  • sklep z butami online

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem