Jakość Obsługi

DEICHMANN

( 4.04 )

Firma DEICHMANN powstała jako rodzinne przedsiębiorstwo w niemieckim mieście Essen w 1913 roku. DEICHMANN posiada obecnie 3 800 sklepów w 26 krajach na całym świecie. Jest to wiodąca marka na europejskim rynku obuwniczym, która dba o doskonałą relację ceny do jakości oraz o doskonałą jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiada duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Produkty dostosowane są do aktualnych trendów i charakteryzuje je doskonała relacja ceny do jakości. W sklepach dostępne są takie marki jak: Elefanten, Gallus, Graceland, Adidas, Nike, Puma oraz Fila.

Opinie (5941)

obsługa na wysokim poziomie

Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona przez pracownika sklepu, po ok. pół minucie podszedł do mnie doradca z zapytaniem, czy może mi w czymś pomóc. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Wyszłam ze sklepu z zakupionym obuwiem i na pewno jeszcze tam wrócę.

Ostatnio robiąc zakupy w sklepie obuwniczym Deichmann

Ostatnio robiąc zakupy w sklepie obuwniczym Deichmann zainteresowałam się całą otoczką sklepu m.in.: porządkiem jaki panował na sali sprzedażowej jak rownież w strefie kasowej, dekoracjami w oknach wystawowych , ale przede wszystkim moją uwagę skupiłam na obsłudze klienta. Zwracałam uwagę na to czy ktoś mi mówi Dzień Dobry po wejściu na sklep serdecznie się przy tym uśmiechając , ile jest osób pracujących, jak są ubrane ( czy ich stroje są schludne i czy posiadają na sobie np.firmowe koszulki ) i czym się zajmują. Moją uwagę przykuła osoba wykłądająca towar na półki, która, zauważając mnie zakończyła daną prace i przyszła mi z pomocą ( choć o nią nie prosiłam).Uprzejmie spytała, czy może mi w czymś pomóc, po czym fachowo doradziła mi dany model obuwia, który zresztą zakupiłam i jestem z niego bardzo zadowolona !!!Całą moją wizytę oceniam pozytywnie.

Sklep jest niemal identyczny do CCC

Sklep jest niemal identyczny do CCC. Wielkością i przestronnością mu nie ustępuje, a i oferta jest dosyć bogata. Wnętrze jest zadbane, a obsługa schludnie ubrana, niestety znajduje sie ona tylko przy kasach, więc nie mamy co liczyć na pomoc w wyborze naszego obuwia. Plusem jest duża ilość przecen i promocji, ale atmosfera niestety nie sprzyja robieniu zakupów.

Po wejściu do sklepu udałem się od razu do kasy w celu

Po wejściu do sklepu udałem się od razu do kasy w celu zakupu konkretnych wkładek do butów. Miejce wydawało się czyste i uporządkowane. Stałem w krótkiej kolejce, szybko dotarłem do kasy. Po wyjaśnieniu czego potrzebuję szybko otrzymałem produkt, kasjerka nawet chciała wyjąć wkładki z opakowania, żebym mógł je obejrzeć. Przy płaceniu zainteresowała mnie ulotka o sprzedaży monet na cele charytatywne, kasjerka z entuzjazmem wytłumaczyła mi cel akcji, co zachęciło mnie do zakupu monet. Gdy wyszedłem ze sklepu wybiegła za mną, wołając, że zapomniałem paragonu. Niesamowicie miła obsługa - sklep przyjazny klientowi.

wchodząc do sklepu jestem mile pozdrowiona przez

wchodząc do sklepu jestem mile pozdrowiona przez kasjerkę,na sali obsługowej sprzedawca proponuje mi pomoc w wybraniu modelu i rozmiaru butów,jest przy tym uprzejma i grzeczna co daje mi komfort w zakupach. Kasjerka przy kasie proponuje mi środek do konserwacji wybranego obuwia,jest miła grzecznie kończy transakcję,poczym wręcza mi paragon i zaprasza do ponownych zakupów. Zakupione buty zatrzymałam.Miło będzie mi powrócić do tego sklepu.

W styczniu zakupiłam obuwie w sklepie Deichmann

W styczniu zakupiłam obuwie w sklepie Deichmann. Niestety po miesiącu buty bardzo się zniszczyły więc postanowiłam złożyć reklamację. Na miejscu pokazałam Pani sprzedawczyni jakie wady mają buty. I zostałam mile zaskoczona ponieważ bardzo szybko dostałam informacje o uznaniu reklamacji. Poproszono mnie, żebym rozglądnęła się po sklepie w celu znalezienia butów na zmianę. Gdy jednak nie znalazłam i poszłam do kasy po zwrot gotówki, pieniądze wypłacono mi bez problemów z uśmiechem na twarzy.

Zadzwonionio do mnie ze sklepu Deichmann

Zadzwonionio do mnie ze sklepu Deichmann, gdzie zakupiłem obuwie. Pani poifnormowała mnie, że zamówiona przeze mnie w innym sklepie (Warszawa) para włąśnie dotarła do sklepu i mogę sie po Nia zgłosić. Wczaeśniejszy zakup rozmiarowo nie pasował toteż starałęm sie sprowadzić ten sam model ale w większym rozmiarze. I udało się..dodatkowo Pani z łódzkiego sklepu wyprzedziła moje myśli i sama zaanonosowała telefonicznie, że zamówiony towar już jest.

Obszerny

Obszerny, dobrze oświetlony sklep. Ceny bardzo przystępne, Duzy asortyment. Deichmann posiada buty na każdą okazję i na każdą kieszeń. Według mnie każdy znajdzie tu coś dla siebie. Większość towaru jest wystawiona na hali. Można sobie, zatem samemu znaleźć odpowiedni rodzaj i rozmiar obuwia nie prosząc ekspedientów o pomoc. Jeśli oczywiście zajdzie taka potrzeba, obsługa chętnie pomaga. Mnie osobiście tego typu salony dużo bardziej odpowiadają niż małe sklepiki, w których wystawione jest po jednym bucie z każdego rodzaju i to jeszcze zwykle te najniższe rozmiary… W sklepie Deichmann swobodnie można spacerować w przymierzonym obuwiu, tak, aby przetestować dokładnie, czy nam odpowiada. Marka Daichmann narzuca pracownikom pewne standardy obsługi klienta. Trochę uciążliwy jest fakt, iż ekspedientki mówią „dzień dobry” każdemu napotkanemu na swej drodze klientowi. Podczas mojego półgodzinnego pobytu w sklepie ta sama pani powiedziała do mnie „dzień dobry” aż cztery razy! Domyślam się, iż zabieg ten ma służyć temu, aby klient poczuł, że jest dostrzegany, natomiast w takiej sytuacji działa zupełnie na odwrót… Poczułam się totalnie niezauważona i całkowicie zignorowana. I wcale nie winię za to ekspedientki. Na pierwszy „rzut oka” widać, że robi, co jej każą. Przy kasie nie było kolejki, bardzo sympatyczna kasjerka zapytała, czy wiem jak dbać o obuwie i zaproponowała pastę do butów.

Roleta została podniesiona o godzinie 8

Roleta została podniesiona o godzinie 8:59 według mojego zegarka. Od razu po wejściu do sklepu zostałam przywitana. Przeszłam się po sklepie oglądając obuwie i przy okazji zwracając uwagę na porządek i czystość, które nie budziły żadnych zastrzeżeń. Odczekałam ponad 5 minut rozglądając się po sklepie by ktoś do mnie podszedł. Jednak Panie sprzedawczynie zajmowały się sprawami dostawy. Poprosiłam o pomoc Panią, do której druga zwracała się A., o pomoc. Niestety obie Panie nie miały identyfikatorów. Pani A. pokazała mi kilka par butów i powiedziała, że mogę wybierać i przymierzać co mi się podoba. Po czym odeszła ale zawołała drugą Panią. Ta spędziła ze mną trochę więcej czasu, pokazując dosyć dużo modeli i mówiąc o nich np. że są skórzane itp. Kiedy nie mogłam się zdecydować odeszła mówiąc, że w razie potrzeby mogę ją zawołać. Wybrałam buty i podeszłam do kasy. Zanim zapłaciłam Pani w rudych włosach potwierdziła mój dobry wybór i zaproponowała preparat do konserwacji. Zapakowała buty, włożyła do torby paragon i powiedziała o możliwości zwrotu. Na koniec uprzejmie i miło mnie pożegnała. Wyszłam o godzinie 9:30. Po 35 minutach wróciłam aby zwrócić zakupione obuwie. Pani ponownie mnie przywitała. Zrobiła zwrot beż żadnych problemów. Podczas tych operacji miło mnie zagadywała. Na koniec ponownie pożegnała. Wyszłam o 10:10.

05

05.02.2010 roku odwiedziłam sklep obuwniczy Deichman. Poszukiwałam czarnych półbutów. Po wejściu do sklepu mile zaskoczył mnie porządek w nim panujący. W sklepie było dużo przestrzeni, duże odległości między regałami pozwalały się swobodnie poruszać. Pudełka z butami były równo poukładane. Bardzo mile zaskoczyło mnie zachowanie personelu. Pracownica, którą mijałam powiedziała "dzień dobry" i zapytała mnie czy może w czymś pomóc, pomimo, że zajęta była układaniem pudełek. Podobnie było z kolejną pracownicą, którą spotkałam w innej alejce. Niestety żaden z modeli butów nie przypadł mi do gustu. W sklepie był bardzo duży wybór butów jednak były one wykonane w podobnym stylu, co uniemożliwiło mi znalezienie odpowiedniego modelu. W sklepach Deichman znaleźć można buty o przystępnych cenach, jednak ich jakość nie jest zadowalająca.

Odwiedziłem dzisiaj sklep Deichmanna w Centrum Handlowym

Odwiedziłem dzisiaj sklep Deichmanna w Centrum Handlowym przy ul. żółkiewskiego, tak naprawde nie była to moja pierwsza wizyta. Jednak pierwszy raz skłoniłem się kupić tam właśnie buty. Pogoda za oknem spowodowała że wszędzie brakuje butów zimowych, ja zawsze kupowałem je w sklepach CCC, jednak tam też ich brakuje. W deichmanie obsługiwały mnie dwie sprzedawczynie, to one pomogły mi uświadomić sobie że przecież wystarczą mi nawet półbuty dobrze wykonane . Większość czasu spędzam za kierownicą samochodu, sporadycznie na podróży do sklepu na zakupy, ale to i tak tylko wysiadając z samochodu. Kupiłem super buty , środek konserwujący , a wszystko to w miłej atmosferze. Nie wyszedłem bez niczego. Jestem super zadowolony z zakupów! Polecam ten sklep i obsługę innym

Wybrałem się do sklepu celem zakupienia butów

Wybrałem się do sklepu celem zakupienia butów, ponieważ pękła mi podeszwa w tych wysłużonych, od razu zostałem mile powitany.Pani szczupła dosyć wysoka blondynka z uśmiechem zagadnęła do mnie,oraz zaproponowała pomoc w ewentualnym doborze obuwia,zapytała czy interesuja mnie zimowe buty czy jakieś inne ,okazała duże zaangażowanie ,padło z jej strony wiele pytań.Własciwie wybrałem sie po zimowe buty ,a zakupiłem calkiem inne wizytowe ,fachowa obsługa ,miła atmosfera ..Panie w ładnych koszulkach wszystkie w jednakowych,w sklepie porzadek pudełka poukładane tak że nie ma trudności w odnalezieniu rozmiaru.Po dokonaniu zakupu zostałem pozegnany i w serdeczny sposób zaproszony do ponownej wizyty.Jestem stałym klientem tego sklepu i za każdym razem jestem w miły sposó obsłuzony.

W sklepie Deichmann zostałam bardzo mile obsłużona

W sklepie Deichmann zostałam bardzo mile obsłużona, już wchodząc do sklepu przywitała mnie uśmiechnięta pracownica tego sklepu, oglądając obuwie podeszła do mnie inna pani chcąc pomóc mi wybrać buty. Wszystkie buty były uporządkowane na własciwych pudełkach z cenami, nie było bałaganu , buty z wyprzedaży były bardzo dobrze umiejscowione promocyjne ceny rzucały się w oczy. Było też czysto bez wachania mogłam stanąc bez obuwia na podłodze przymierzając buty. Przy kasie zostałam szybko i miło obsłużona i zaproszona ponownie do sklepu.

Ze względu na pęknięcie butów zimowych

Ze względu na "pęknięcie" butów zimowych, zmuszony byłem udać się do sklepu aby zakupić nowe. Po wejściu do salonu zostałem przywitany przez pracownicę sklepu. Ze względu na mały już wybór obuwia zimowego, pełny asortyment znajdował się blisko wejścia. Po kilku minutach pomoc zaoferowała mi pracownica. Po poinformowaniu czego poszukuję, pracownica zaoferowała 2 rodzaje, z których powinienem być zadowolony. Po wybraniu jedengo modelu, pracownica zaprosiła mnie do kasy. Przy kasie zostałem przywitany przez kasjerkę. Podczas finalizowaniu zakupu, pracownica zaproponowała sprzedaż środka konserwujacego a także wyjaśniła jak należy buty zakonserwować. Po zakończeniu transkacji kasjerka podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Podczas rozmowy z obsługą, pracownice starały się patrzeć klientowi w oczy a także uśmiechały się do niego. Widać chęć udzielenia pomocy klientowi.

Do sklepu „Deichmann poszedłem zareklamować buty

Do sklepu „Deichmann" poszedłem zareklamować buty. Sklep znajduję się w Galerii Łódzkiej. Po wejściu do środka Przy drzwiach przywitała mnie pracowniczka sklepu. Kiedy pokazałem reklamowane buty spytała czy chce może wybrać inne w zamian. Rozejrzałem się po sklepie podłoga była czysta mimo śnieżnej pogody. Na pułkach były równo poustawiane buty. Po tym jak wybrałem inną pare butów ekspedientka szybko mnie obsłużyła.

Żona szukała zimowych butów na wyprzedażach

Żona szukała zimowych butów na wyprzedażach. I włąśnie taką wyprzedaż znaleźliśmy Deichman. Wchodząc do sklepu powitała nas Pani (blondynka ok 40lat). Podeszliśmy do półki na której żona upatrzyła buty, niestety nikt z obsługi nie podszedł do nas aby pomóc w znalezieniu odpowiedzniego numeru. Gdy już buty zostały wybrane podeszliśmy do kasy ta sama Pani z uśmiechem na twarzy i firmowym sweterku na sobie skasowała nas i dodała informacje na temat czyszczenia obównia. Polecam ten sklep bo ceny na wyprzedaży są naprawde niskie.

Dziaj wydrałam się do skepu obwniczego w celu kupienia

Dziaj wydrałam się do skepu obwniczego w celu kupienia butów. Potrzebowałam lekkich i wygodnych butów "do pracy" typu balerinka. Sklep duży, przestronny i czysty , buty ładnie poukładane na półkach. Jedynie czego - kogo nie zauważyłam , to obsługi. Jedna sprzedawczyni obsługiwała na kasie, a na sklepie nie można było znaleść nikogo z obsługi , kto mógłby pomóc. Przechadzałam się więc sama pomiędzy regałam w poszukiwaniu balerin. Po jakiejś chwili znalazłam półkę , gdzie było ułożonych kilka modeli butów, których poszukiwałam. Wzięłam kilka modeli, które mi się spodobały do przymierzania. Usiadłam na krześle , które stało między regałami i zaczęłam przymiarki. Nadal z obsługi nikit się nie pojawił, więc sama szukałam sobie na regale pudełek z moim rozmiarem. Pocieszeniem na koniec było to , że udało mi się kupić buty. W kasie obsługa szybka i sprawna. Kasjerka kasując buty zapytała mnie dotakowo , czy nie chcę jakiegoś preparatu do czyszczenia butów.

Z zamiarem kupna butów postanowiłem odwiedzić kilka sklepów

Z zamiarem kupna butów postanowiłem odwiedzić kilka sklepów obuwniczych porównując asortyment i ceny. Będąc w sklepie Deichmann gdy zainteresowałem jedną z par butów od razu pojawił się sprzedawca z kurtuazyjną formułką: /dzień dobry czy mogę pomóc oszukaniu rozmiaru / grzecznie podziękowałem ponieważ na razie chciałem się rozejrzeć. Asortyment raczej przeciętny chociaż adekwatny do ceny. Wychodząc na razie bez zakupów ze sklepu zauważyłem że przy kasie można zaopatrzyć się w środki konserwujące do obuwia , wkładki i sznurówki . Kasjerka proponowała każdemu klientowi kupującemu buty środki do konserwacji, informowała o gwarancji i zasadach reklamacji.

Sklep mieści się w budynku handlowym razem z jednym z

Sklep mieści się w budynku handlowym razem z jednym z największych marketów w Poznaniu. Na zewnątrz brakuje wyraźnych oznakowań lokalu, poza tablicą informującą umieszczoną na słupie przed marketem. Wewnątrz jego lokalizacja jest na tyle dobra, że praktycznie bez większego trudu każdy wchodzący do galerii klient dostrzeże go bez trudu. Sklep jest dość duży i posiada skromne, ale widoczne napisy. Na zewnątrz jest to charakterystyczny dla sieci szyld. Wewnątrz jest to oznakowanie działów. W środku sklep zaprezentował się dość dobrze. Przede wszystkim panował w nim porządek. Podłoga była czysta. Towar ułożony równo i czytelnie. Każdy produkt miał odpowiednie naklejki, na których znajdowały się wszystkie niezbędne informacje. W kilku punktach zlokalizowane były siedziska przeznaczone na przymierzanie obuwia oraz lustra, w których klient mógł swobodnie obejrzeć buty. Z drugiej strony w sklepie zauważalne były ślady wysokiego stopnia zużycia podłogi. Całość sklepu można podzielić na dwie części. Jedna pokryta jest wykładziną, a druga płytkami. Pierwszym przypadku mowa o stoiskach. Przejścia między regalami pokrywa wykładzina, która lata świetności ma już dawno za sobą. Utrzymana była w odpowiedniej czystości. Niestety w miejscach najbardziej uczęszczanych przez klientów powstały silnie zaznaczone ścieżki. Tworzą one sieć oplatającą cały sklep. Wykładzina w tym miejscach jest silnie zużyta. Podobnie ma się sprawa z płytkami. Te zalegają główne przejście między działami oraz przestrzeń przy kasie. I w tym przypadku bez trudu można dostrzec miejsca bardziej wyeksploatowane od reszty. Zaznacza się to między innymi przez silne ich przebarwienie. Całość niestety jest dość niemiła dla oka. W czasie mojej wizyty w sklepie znajdowało się kilka pracownic. Nie wszystkie miały na sobie ubrania firmowe lub identyfikatory. Niestety żadna z nich nie zapytała o to, czy może pomóc mi w wyborze lub chociaż w znalezieniu poszukiwanego produktu, mimo, że dość długo krążyłem po sklepie najpierw w poszukiwaniu interesującego produktu, a potem próbując odnaleźć pasujący numer. I to mimo, że kilka razy przeszły w moim pobliżu. Przy kasie też nie było nikogo z obsługi. Tak, że musiałem chwilę poczekać, aż jedna z pracownic pojawiła się na stanowisku. Nie posiadała on niestety identyfikatora. Była młoda. Miała około 18 – 24 lat. Była brunetką. Jej włosy były spięte w kitkę. Pani była uprzejma, jednak zapomniała całkowicie o nawiązaniu życzliwego kontaktu wzrokowego. Na jej twarzy nie było też uśmiechu. Pracownica cały czas pozostawała poważna. Przy okazji zakupu butów zaproponowała preparat do ich czyszczenia. Niestety w sklepie znajdował się niewielki asortyment tego typu produktów, ograniczony do jednej lub dwóch marek. Całość wizyty wypadła przeciętnie. Sklep wygląda dość ładnie. Kadra nie jest jednak odpowiednio pomocna, choć wykazuje się znajomością asortymentu, którą mogłem zaobserwować wychodząc ze sklepu, gdy jedna z pracownic poproszona o pomoc bez trudu zaprowadziła klienta do odpowiedniego działu i wskazała konkretny produkt. Niestety warto jeszcze popracować nad jakością obsługi.

Wybrałam się do Deichmann w celu zakupu butów na zimę

Wybrałam się do Deichmann w celu zakupu butów na zimę. Wcześniej zapoznałam się z katalogiem przez internet. Zadzwoniłam do sklepu, który miałam zamiar odwiedzić z zapytaniem, czy jest dany model i rozmiar na stanie. Ekspedientka sprawdziła i powiedziała, że są te buty. Poprosiłam, aby mi je odłożono. Nie była żadnych problemów z odłożeniem obuwia. Ekspedientka powiedziała, że odłoży mi jeszcze dwie pary innych butów o podobnym fasonie. Po pracy udałam się do sklepu po buty. W sklepie było dużo ludzi. Rozejrzałam się jeszcze za jakimiś innymi butami. Spodobała mi się całkiem inna para niż ta o którą prosiłam. Wybrałam rozmiar, przymierzyłam. Buty pasowały i była w miarę wygodne. Udałam się do kasy. Myślałam, że przy tylu osobach będzie kolejka do kasy. Nie czekałam długo. Zapłaciłam za towar i poinformowałam, że rezygnuje z odłożonych par butów. Ekspedientka powiedziała, że nie ma problemu. Zapytałam jeszcze o środek do pielęgnacji obuwia. Zostało mi podane kilka środków do wyboru. Obsługa była bardzo miła i pomocna. Byłam zaskoczona, że podczas rozmowy telefonicznej zostało zaproponowane mi odłożenie kilku par butów. Dobrze to świadczy o danym sklepie i obsłudze. Z pewnością kolejne buty będę chciała zakupić w tym sklepie. Ceny również są dość przystępne.

Odwiedziłam niedawno sklep Deichmann

Odwiedziłam niedawno sklep Deichmann. Zrobiłam to niechętnie, ponieważ wielokrotnie zraziłam się do butów tej marki. Do obsługi również miałam wiele do życzenia głównie w przypadku przyjmowania reklamacji. Tym razem spotkałam się z miłą odmianą dotyczącą jakości butów. Są bardzo wygodne, ładnie się prezentują i były bardzo tanie. Niestety, obsługa bywa bardzo różna. W Magnolia Park zajmowała się mną przemiła młoda dziewczyna. Chodź z wyglądu ktoś mógłby pomyśleć, że jest leniwa (była raczej pulchna), to z zachowania już na pewno nie. Jak tylko zapytałam ją o buty, zaczęła szukać po całym sklepie, zdjęła ostatnią parę z wystawy i sprawdziła ile par mojego rozmiaru jest w pozostałych galeriach we Wrocławiu. Niestety udając się do sklepu Deichmann we CH Futura Park uderzyło mnie niemiłe spotkanie z szarą rzeczywistością. Pani nie dość, że próbowała mi wcisnąć impregnat do butów wyceniony na 1/3 ceny butów, aby buty zimowe nie przeciekały, to w dodatku na moje pytanie czy są wodoodporne odpowiedziała, że żadne buty nie są. Według niej nawet zimowe buty z napisem "nie wchłaniają wilgoci" mogą przeciekać, a poza tym to ona nie wie bo ona nie chodzi w takich butach i mogę kupić impregnat albo nie. Ogólnie widzę postępy, ale daleko jeszcze tej firmie do ideału.

Odwiedzałeś ostatnio DEICHMANN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty damskie
  • buty męskie
  • buty
  • buty dziecięce
  • sklep z butami
  • sklep z butami online

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem