Jakość Obsługi

DEICHMANN

( 4.04 )

Firma DEICHMANN powstała jako rodzinne przedsiębiorstwo w niemieckim mieście Essen w 1913 roku. DEICHMANN posiada obecnie 3 800 sklepów w 26 krajach na całym świecie. Jest to wiodąca marka na europejskim rynku obuwniczym, która dba o doskonałą relację ceny do jakości oraz o doskonałą jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiada duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Produkty dostosowane są do aktualnych trendów i charakteryzuje je doskonała relacja ceny do jakości. W sklepach dostępne są takie marki jak: Elefanten, Gallus, Graceland, Adidas, Nike, Puma oraz Fila.

Opinie (5683)

Sklep Deichmann nie ...

Sklep Deichmann nie uznał reklamacji butów Skechers użytkowanych przez trzy m-ce, w których doszło do przetarcia zapiętek pomimo przychylnej dla mnie opinii Rzecznika Praw Konsumenta. Ponadto ekspedientki sklepu próbowały mi wmówić, że źle dobrałam buty dla córki, mimo że córka mierzyła w/w obuwie w sklepie w mojej i męża obecności. Usłyszała także, że córka niewłaściwie użytkowała w/w buty, co w innych okolicznościach doprowadziłoby mnie pewnie do śmiechu a w obecnych jedynie do zdumienia. Z pewnością nigdy więcej niczego nie kupię w Deichmannie.

W sklepie czyściutko, ...

W sklepie czyściutko, kasjerzy bardzo mili potrafili doradzić. Lecz minus taki ze dużo butów męskich nie bylo rozmiaru 42.No i niestety pozostało nam zamówić na wysyłkę kurierem

Bardzo polecam. Uprzejma ...

Bardzo polecam. Uprzejma i pomocna obsługa. Po wejściu do sklepu pracownik przywitał mnie. Po chwili zapytał czy mi w czymś pomóc. Z chęcią pomógł mi w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru obuwia, polecił również podobne modele. Przy kasie polecił odpowiednie impregnaty i środki czyszczące do wybranego przeze mnie obuwia oraz polecił dołączenie do klubu Deichmann. Ponadto placówka oferuje szeroki wybór produktów. Lokal przytulny i czysty. Pracownicy ubrani w koszulki z logo sklepu.

W sklepie tym ...

W sklepie tym pracują bardzo mili i uprzejmi sprzedawcy . Zawsze można liczyć na profesjonalne doradztwo . Można bez problemu oddać towar a jednoczesnie zamówić odpowiedni rozmiar poszukiwanego modelu . Batdzo lubię odwiedzać ten sklep w którym jest czysto a towar ładnie wyeksponowany .

W dniu 02.09.2021 ...

W dniu 02.09.2021 odwiedziłam sklep Deichmann w centrum handlowym Agora w Bytomiu. Przy wejściu do sklepu zostałam przywitana przez Panią ekspedientkę. Po przejściu po sklepie i poszukiwaniu odpowiednich butów zatrzymałam się przy alejce ze szpilkami po chwili oglądania przeze mnie butów podeszła do mnie pani ekspedientka i zapytała czego szukam i czy może mi jakoś pomóc lub doradzić. Po mojej odpowiedzi i prośbie o konkretny rozmiar buta, znalazła go dla mnie i powiedziała, że w razie potrzeby jeszcze pomoże. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama Pani, zapytała czy chciałabym preparat do czyszczenia butów oraz czy potrzebuję reklamówki. Po zakupie grzecznie mnie pożegnała i życzyła miłego dnia. Uważam, że ekspedientka zachowała się kulturalnie i dokładnie tak jak powinna.

Bardzo Polecam zakupy ...

Bardzo Polecam zakupy w tej oto placówce . Od samego wejścia zostałem zauważony i pokierowaniu do produktu na którym mi zależało . Dodatkowo został zaproponowany szereg kosmetyków do obuwia abym mógł cieszyć się jak najdłużej z jego użytkowania . Pozdrawiam miło uśmiechnięte panie .

Jestem niesamowicie zadowolona ...

Jestem niesamowicie zadowolona z zakupów w tym sklepie. Chce bardzo podziękować za profesjonalne podejście i ogromna wiedzę. Została mi przedstawiona szeroka oferta obuwia sportowego oraz udało się wybrać odpowiednie obuwie. Podczas płatności przy kasie zostały mi zaproponowane odpowiednie środki do czyszczenia obuwia oraz impregnacja od razu na miejscu. Jest to bardzo komfortowa oraz szybka usługa. Całość nie trwała dłużej niż rozmowa sprzedażowa. Wizyta w tym salonie była czystą przyjemnością.

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana radosnym "dzień dobry". Gdy pracownica zauważyła moje niezdecydowanie to w miły i uprzejmy sposób ozaoferowała pomoc, która była bardzo obszerna, a jej wiedza na temat sprzedawanego asortymetu bardzo szeroka i głęboka. Pracowników da się łatwo rozpoznać po ich koszulkach. W sklepie panuje ład i porządek, kartony z butami są poustawiane wręcz jak od linijki, a każda nieprawidłowość jest szybko poprawiana. Lustra są czyste, jednorazowe skarpetki w dozownikach uzupełnione a na półkach nie można dostrzec kurzu.

Uważam, że placówka ...

Uważam, że placówka prowadzona jest na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu każdy klient zostanie przywitany donośnym "dzień dobry". Personel daje klientowi czas na przejściu się po sklepie, nie "atakuje" pytaniami zaraz po wejściu. Gdy pracownicy zauważają u klienta pewne zakłopotanie lub niepewność to w miły i uprzejmy sposób oferują swą pomoc, która ponadto jest bardzo obszerna, a wiedza na temat sprzedawanego asortymetu jest bardzo szeroka i głęboka. Pracowników da się łatwo rozpoznać po ich koszulkach. W sklepie panuje ład i porządek, kartony z butami są poustawiane wręcz jak od linijki, a każda nieprawidłowość jest szybko poprawiana. Sam wygląd zewnętrzy jest mało atrakcyjny, lecz wynika on bardziej z faktu wyglądu całego pasażu handlowego a nie konkretnie tego sklepu. Lustra są czyste, jednorazowe skarpetki w dozownikach uzupełnione a na półkach nie można dostrzec kurzu.

Super

Jak zwykle, bardzo miła obsługa. Ciekawy wybór asortymentu. Przystępne ceny.

obsługa na wysokim poziomie

Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona przez pracownika sklepu, po ok. pół minucie podszedł do mnie doradca z zapytaniem, czy może mi w czymś pomóc. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Wyszłam ze sklepu z zakupionym obuwiem i na pewno jeszcze tam wrócę.

fachowa obsługa

Dziś 19/06/2021. Chciałem dokonać zakupu obuwia. Pani ekspedientka zaoferowała mi pomoc. Pomogła mi znaleźć interesujący mnie rozmiar, zaproponowała również impregnację butów. Bardzo dobra obsługa.

Obsługa klienta na poziomie Master!

Przed wejście do sklepu obejrzałem witryny, były czyste i zachęcające do wizyty w sklepie. Na szybie wisiał plakat informujący o promocji -50% na wybrane modele obuwia. Wszystkie produkty posiadały widoczne ceny. Od razu po wejściu do sklepu zostałem zauważony i powitany przez sprzedawcę przy kasie. Na sali sprzedaży zauważyłem jeszcze 3 innych sprzedawców, którzy zajęci byli obsługą klientów. Na sklepie panował porządek, oznaczenia cenowe widoczne na każdym modelu. Na półkach z promocją przy butach których dotyczyła promocja widoczne plakaty formatu A4 oraz naklejki na metce -50%. Podszedłem do półki z męskim obuwiem sportowym i zacząłem oglądać czarne, buty Puma. Po 2 minutach podszedł do mnie jeden ze sprzedawców (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i zapytał czy znalazłem swój rozmiar, powiedziałem, że niestety nie a model który wybrałem bardzo mi się podoba. Sprzedawca zaproponował ten sam model w innym kolorze - białym, jednak wyraziłem obiekcje co do koloru i obawy, że białe obuwie bardzo często się brudzi. Sprzedawaca z uśmiechem wskazał preparat, który po użyciu impregnuje obuwie powodując, że nie brudzą się tak szybko. Do tego zaproponował również środek za pomocą ktorego można prać obuwie z tkaniny. Następnie zaproponwał, żebym przymierzył wybrany przeze mnie model abym sprawdził jak się w nim czuje, ale właśnie w białym kolorze, co też uczyniłem. Dodatkowo przyniósł obuwie w czarnym kolorze z innego modelu dla porównania. Sprzedawca poinformował mnie również, iż bardzo często obuwie na półce wygląda mniej lub bardziej korzystnie, dlatego najlepszym rozwiązanie jest po prostu mierzenie. I tu miłe zaskoczenie - Pan miał rację, buty okazały się idealnie dopasowane, bardzo wygodne a biały kolor wyglądał na nodze zdecydowanie lepiej niż czarny. Zdecydowałem się na zakup. Sprzedawca zapakował obuwie oraz środki do pielęgnacji które wcześniej pokazał i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie obsługiwała mnie bardzo miła i sympatyczna Pani. Przed dokonanie płatności zostałem zapytany o kartę stałego klienta a kiedy powiedziałem, że takiej nie posiadam Sprzedawca poinformował mnie o korzyściach wynikających z przystąpienia do programu lojalnościowego na co się zdecydowałem. Proces płatności przebiegł bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Po dokonaniu zapłaty zostałem zaproszony do ponownej wizyty i miło pożegnany.

słaba obsługa, słaba jakość produktów

towar słabej jakości za wygórowaną cenę, obsługa wprowadza w błąd, nie kompetencja podczas doradztwa odnośnie użytkowania i pielęgnacji, zerowe wręcz rozpatrzenie reklamacji, raczej nie polecam i już nie skorzystam

Odwiedzałeś ostatnio DEICHMANN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty damskie
  • buty męskie
  • buty
  • buty dziecięce
  • sklep z butami
  • sklep z butami online

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem