Jakość Obsługi

DEICHMANN

( 3.98 )

Firma DEICHMANN powstała jako rodzinne przedsiębiorstwo w niemieckim mieście Essen w 1913 roku. DEICHMANN posiada obecnie 3 800 sklepów w 26 krajach na całym świecie. Jest to wiodąca marka na europejskim rynku obuwniczym, która dba o doskonałą relację ceny do jakości oraz o doskonałą jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiada duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Produkty dostosowane są do aktualnych trendów i charakteryzuje je doskonała relacja ceny do jakości. W sklepach dostępne są takie marki jak: Elefanten, Gallus, Graceland, Adidas, Nike, Puma oraz Fila.

Opinie (5433)

Super.

Zakupy podczas mojej wizyty w tym salonie były miłe, udane. W salonie jeden doradca, ale w miły i uprzejmy sposób obsługuje klientów na sali i przy kasie. Sam proponuje pomoc i fachowo doradza. W salonie czysto.

Niski poziom obsługi klienta...

Złożyłam ostatnio zamówienie internetowe, czekałam ponad tydzień, a buty miały cały czas status "w realizacji". Po tym czasie dostałam informacje mailową, że zamówienie zostało anulowane, przy czym buty cały ten czas były na stanie. Poinformowano mnie, że nie nadawały się do wysyłki, a pozostałe sztuki są ze zwrotów. Poprosiłam o ponowne wznowienie wysyłki i przesłanie tych butów ze zwrotu, ale otrzymałam informację, że muszę jeszcze raz złożyć zamówienie, przy czym teraz buty miały wyższą cenę :( Bardzo lubię buty z tego sklepu, ale podejście do klienta jest na bardzo niskim poziomie :(

Obsługa na najwyższym poziomie

Po wejściu do sklepu pracownik odrazu nawiązał kontakt wzrokowy oraz zapytał czy może w czymś pomóc. Uwzględniając moje potrzeby, zaproponował odpowiedni model oraz rozmiar obuwia, który spełniał moje oczekiwania. Pracownik zasugerował, aby dobrać do zestawu środek impregnujący oraz odpowiedni model torebki. Podczas rozmowy był miły i uśmiechnięty, nie był natarczywy. Na sklepie unosił się bardzo miły zapach, a muzyka nie była zbyt głośna. Jedyny problem stwarzał towar, który nie został rozłożony przez pracowników, przez co utrudniał poruszanie się między regałami.

BEZNADZIEJNA obsługa reklamacyjna !!!

Buty kupiłem 20.09.2019 w Poznaniu. Pierwsza reklamacja 15.01.2020 - odklejają się podeszwy w obydwu butach. Reklamacja uznana - buty mi naprawiono po 10-dniach otrzymałem je z powrotem- byłem zadowolony -bardzo wygodne buty. Przez cały miesiąc luty w nich nie chodziłem bo było za zimno na ten rodzaj obuwia. Od początku marca wróciłem do ich noszenia. Eksploatacja butów to dom ,samochód ,biuro - nie ma bardziej delikatnej eksploatacji. Ok 27.03.2020 zauważyłem jednak ,że odklejanie podeszwy postępuje dalej od naprawionego miejsca - w naprawionym miejscu nie. Ponieważ z powodu pandemii mój sklep jest zamknięty napisałem @ do centrali do Wrocławia. Otrzymałem informację ,że buty z paragonem i protokółem reklamacyjnym mogę odesłać do Wrocławia i tam moja reklamacja będzie rozpatrzona. Buty wysłałem 14.04.2020 i dzisiaj otrzymałem ODMOWĘ ! Uzasadnienie - zbyt intensywna eksploatacja obuwia ! Ha ! Ha! Ha! Pamiętajcie nie eksploatujcie butów z DEICHMANN-a ! One nie są do chodzenia !?

Pomoc w odnalezieniu rozmiaru.

Poszukiwałam konkretnego rozmiaru butów, który widniał w stanach on -line sieci. Jednak w praktyce, przy pomocy Pracownika nie udało się ich znaleźć. Zaproponowano mi sprowadzenie poszukiwanych butów do salonu. Postawa warta docenienia.

Pozytywnie zaskoczona zaangażowaniem pracowników

Zawsze, gdy odwiedzam sklep ktoś z obsługi pyta czy potrzebuję pomocy. Nie lubię tracić czasu snując się między sklepowymi półkami, a pracownicy zawsze chętnie wskazują mi to czego szukam i pomagają w doborze rozmiaru. Dzięki temu nawet wizyta z małym dzieckiem nie jest utrapieniem, obsługa zawsze chętnie pomaga i nie muszę biegać po kolejny karton z innym rozmiarem. Przy zakupie zawsze dostaję propozycję zakupu odpowiednich produktów do pielęgnacji obuwia - dzięki temu każda para długo wygląda jak dopiero zakupiona, a ja nie obawiam się zniszczenia powłoki nieodpowiednim środkiem czyszczącym. W sklepie zawsze jest czysto i schludnie.

Pomoc na sali sprzedaży.

Podczas ostatniej wizyty w sklepie miałam problem z odnalezieniem pary butów - w pudełkach znajdowały się rozparowane rozmiary. Pracownik przyniósł z zaplecza poszukiwany przeze mnie rozmiar, dzięki czemu mogłam swobodnie przymierzyć buty. Bardzo pomocna i zaangażowana postawa.

Polecam

Buty nie są super jakości, ale daje ocenę 5 ze względu na zrozumienie klienta. Po 3 miesiącach użytkowania botków, niestety rozkleiły się i popsuły się zamki. Reklamowałam buty już w wielu sklepach, ale nie spotykam się zbyt często z tak dobrym zrozumieniem klienta. Przeważnie wpierają, ze jest to wina konsumenta, a tutaj po tygodniu dostałam odpowiedz, że przepraszają za sytuacje i oddali pieniądze. Jestem bardzo zadowolona :)

Pomocna obsługa przy kasie.

Podczas ostatniej wizyty w tym punkcie zostałam bardzo dobrze obsłużona. Poszukiwałam protektora do skórzanego obuwia. Pani Ekspedientka przy kasie zadała mi kilka pytań odnośnie rodzaju i koloru obuwia, polecając konkretny produkt. I poleciła go od serca. Jestem bardzo zadowolona, i z zakupu i z zaangażowania w obsługę. Tak trzymać !

Super sklep

Przy wejściu zawsze pracownik wita klientów. Pracownicy często też oferują pomoc w znalezieniu produktów. Są mili i sympatyczni. W sklepie jest dużo miejsca.

Wszystko dobrze!

Jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie, nie można nic zarzucić jeśli chodzi o personel. Samo obuwie bardzo średnie. Brak tu nowoczesnych wzorów i pomysłów.

Extra !

Duży wybór obuwia w niskich cenach ! Wybór od sportowego, po eleganckie, do rockowego obuwia ! Dodatkowo torebki w jednym miejsci, co sprawdza się przy wybodze kompletu na wesele.

Polecam sklep internetowy.

Polecam sklep internetowy. Duży wybór produktów i szybka realizacja zamówienia

obsługa ok ale rozpatrzenie reklamacji

Nie polecam omijać ten sklep!!!! buty zimowe kupione w połowie listopada gdzie zimy w tym roku właściwie nie ma po po 3 miesiącach użytkowania odpadła podeszwa złożona reklamacja oczywiście rozpatrzona że oni będą buty kleić . W tych czasach żadna szanująca się Firma nie klei butów !!!!! Wymiana na nowe lub zwrot kasy . Mamy marzec wiosna w zimówkach już się przestaje chodzić mam czekać 2 tygodnie na sklejenie wiec przeleżą buty posklejane do następnej zimy i rozlecą się znowu ale gwarancji już nie będzie . Masakra Kupowałam w CCC długi czas i zdarzyło się raz że obcas się wygiął w szpilkach to bez problemu uznali reklamację kasa do zwrotu bo butów już tych nie mieli na wymianę . Oni powinni mieć usługi szewskie klejenie obuwia a nie sklep z obuwiem.

bardzo słaba jakość obuwia

Kupiłem córce w Deichmann w Galerii Bronowice w Krakowie buty firmy FILA 25 września 2019. Po czterech miesiącach zarówno lewy jak i prawy but, rozkleił się przy łączeniu boku buta z podeszwą. Złożyłem reklamację. SMS-em otrzymałem odpowiedź: nie uznajemy roszczeń reklamacyjnych , nie stwierdzamy wad za które odpowiadamy. Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów butów w tej sieci!

nie miło

Wchodząc do sklepu zostałam nie zauważona przez obsługę sklepu. po rozejrzeniu się po pułkach stwierdziłam , że nie ma nic interesującego co mogłabym kupić. Brak mojego rozmiaru w większości wzorów / modeli. Wyszłam ze sklepu tak jak weszłam nie zauważona i nawet nie zapytana czy potrzebuję jakiejkolwiek pomocy.

nie miło

Wchodząc do sklepu zostałam nie zauważona przez obsługę sklepu. po rozejrzeniu się po pułkach stwierdziłam , że nie ma nic interesującego co mogłabym kupić. Brak mojego rozmiaru w większości wzorów / modeli. Wyszłam ze sklepu tak jak weszłam nie zauważona i nawet nie zapytana czy potrzebuję jakiejkolwiek pomocy.

Bardzo miła obsługa,

Wraz z żoną byliśmy na zakupach, po raz pierwszy spotkaliśmy się z taką obsługą, zaproponowano nam kartę klienta dzięki której dostaliśmy 30% rabatu na nasze zakupy, zaimpregnowano nam obuwie, zamówiono buty dla córki bo nie było rozmiaru. Naprawdę nie często spotykamy takie podejście do klienta. Obiecaliśmy pochwały i pozdrawiamy miłe Panie.

Odwiedzałeś ostatnio DEICHMANN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty damskie
  • buty męskie
  • buty
  • buty dziecięce
  • sklep z butami
  • sklep z butami online

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem