Jakość Obsługi

DEICHMANN

( 4.04 )

Firma DEICHMANN powstała jako rodzinne przedsiębiorstwo w niemieckim mieście Essen w 1913 roku. DEICHMANN posiada obecnie 3 800 sklepów w 26 krajach na całym świecie. Jest to wiodąca marka na europejskim rynku obuwniczym, która dba o doskonałą relację ceny do jakości oraz o doskonałą jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiada duży wybór obuwia dla każdej grupy wiekowej. Produkty dostosowane są do aktualnych trendów i charakteryzuje je doskonała relacja ceny do jakości. W sklepach dostępne są takie marki jak: Elefanten, Gallus, Graceland, Adidas, Nike, Puma oraz Fila.

Opinie (5941)

W sklepie tym ...

W sklepie tym pracują bardzo mili i uprzejmi sprzedawcy . Zawsze można liczyć na profesjonalne doradztwo . Można bez problemu oddać towar a jednoczesnie zamówić odpowiedni rozmiar poszukiwanego modelu . Batdzo lubię odwiedzać ten sklep w którym jest czysto a towar ładnie wyeksponowany .

Placówka bardzo czysta, ...

Placówka bardzo czysta, od wejścia zachęca do zakupów. Pracownicy bardzo mili i uczynni, Pani, która w dniu wizyty zajmowała się moją osobą była niezwykle zaangażowana. Dzięki niej byłam w stanie zrobić spokojne zakupy w towarzystwie dwulatka. Zdecydowanie będę teraz zaglądać do tego sklepu w przypadku konieczności zakupu butów czy torebki. Polecam.

Rewelacja!

Nie mam się do czego przyczepić - doradcy zawsze służą pomocą przy wyborze obuwia i rozmiaru

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Rewelacja!

To jest placówka, obok CCC, w której dokonuję zakupu obuwia na każdą porę roku i uważam ją za placówkę, która kształtuje swoistą, dobrze rozumianą tradycję obuwniczą. klient tu znajdzie szyk i elegancję na co dzień, obok zakupów dla zwykłego, szarego funkcjonowania na co dzień. podobnie jak CCC to jest sklep dla każdego człowieka - dużego, małego, dziecka, kobiety, młodzieży, mężczyzn, chłopców czy dziewcząt, nawet sportowców i tak można mnożyć kategorie kupujących. Obsługa szanuje klienta i stara się sprostać jego oczekiwaniom. Tu wracam, tu kupuję.

Rewelacja!

Fachowa pomóc na każdym dziale, miły personel

Super!

obsługa na poziomie. reklamowałem buty, rozpadły się po pół roku - reklamacja odrzucona, bo w nich chodziłem. Wcześniej takie reklamacje rozpatrywano pozytywnie. Widocznie sklep odbija sobie straty spowodowane pandemią na kieszeni klientów.

OK

Szeroki wybór dobra obsługa

Rewelacja!

Bardzo dobra jakość obsługi

Rewelacja!

Bardzo duży wybór butów, dostępny dosłownie każdy rozmiar.

OK

Niskie ceny ale też adekwatne do tego produkty.

Bardzo przeciętnie.

brak zainteresowania klientem

Rewelacja!

Obsługa rewelacyjna. Personel pomocny uśmiechnięty, aż miło wracać. Ceny adekwatne do towarów. Polecam

Nie polecam.

Personel rzadko jest zainteresowany klientami.

OK

Warto przymierzyć zanim kupisz.

Super!

Uprzejmie i okazanie zainteresowania klientowi.

Rewelacja!

Jestem zadowolona z podejścia personelu do klienta.

Nie polecam.

Małe zainteresowanie klientem. Nie polecam

Byłam w sklepie ...

Byłam w sklepie w poszukiwaniu butów na zimę. Stacjonarnie znalazłam tylko większe rozmiary butów, które mnie interesowały, dlatego postanowiłam zamówić wybrany model on-line. Jednak na stronie sklepu również były tylko niektóre rozmiary, a przy innych widniał napis ,,Proszę szukać w sklepie stacjonarnym". Sklep on-line powinien być wygodą dla klientów, gdy szukają rozmiaru butów, którego nie było w sklepie. Rozumiem, że sklep w magazynie może nie mieć danego rozmiaru przez krótki czas, szczególnie jeżeli jest to popularny rozmiar. Ale brakujących rozmiarów było bardzo wiele. Dodatkowo miałam problem udając się już do ,, internetowej kasy", przy której nie miałam możliwości kontynuacji zamówienia ,,jako gość", a przy próbie założenia konta i rejestracji przy wielu próbach wyskakiwało mi powiadomieni, że jest jakiś błąd. Jednak z pozytywów sklepu można powiedzieć, że sklep dysponuje wieloma modelami obuwia na każda okazję, więc odwiedzający mogą znaleźć coś dla siebie.

Świetnie!

Świetnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2021
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio DEICHMANN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty damskie
  • buty męskie
  • buty
  • buty dziecięce
  • sklep z butami
  • sklep z butami online

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem