Tatuum

( 1.71 )

Opinie (160)

Koszmarna obsluga

Za to że administrator usunął moją niepochlebną opinię, pasaż Łódzki, opiszę tą sytuację gdzie się da, łącznie z faktem usuwania opinii.

Koszmarna obsluga

Sprawa dotyczy sklepu w Łodzi ul. Jana Pawła II Pasaż Łódzki. Weszłam do sklepu bez maseczki, gdyż z powodów zdrowotnych nie mogę nosić, podeszła do mnie kobieta pracująca w sklepie i powiedziała że muszę wyjść ze sklepu. Nie przekonało jej że nie mogę zasłaniać nosa i ust że względów zdrowotnych. Poprosiłam o podstawę do jej żądania, wykrzyczała mocno gestykulując że jest właścicielką i że mam wyjść. Jako podstawę prawną podała zarządzenie ministra zdrowia, które przewiduje wyjątki od zakrywania twarzy ale ona jest zbyt zastraszona aby przyjąć ten zapis, następnie powiedziała że są przepisy sanepidu. Nie ma żadnych przepisów sanepidu, wiem bo do nich zadzwoniłam i tam poradzili żeby w takim przypadku wezwać policję. Następnym razem tak zrobię. Właścicielka ze strachu i nieznajomości obowiązującego prawa zachowała się wyjątkowo nieuprzejmie i prymitywnie. Zostałam w tym sklepie upokorzona i zdyskryminowana. Więcej nie wydam grosza w Tatuum! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragedia

Złożyłam zamówienie w e-sklepie 24.05.2020 i je opłaciłam. Przelew został zrealizowany w poniedziałek 25.05.2020. Dziś tj. 28.05.2020 weszłam na konto żeby sprawdzić status zamówienia i ku mojemu zdumieniu dowiedziałam się że zostało anulowane!!!!!!! A środków nikt nie zwrócił ani w ogóle nie poinformował o sprawie. Odradzam kupowanie tam czegokolwiek.

ocena jakości obsługi

Kontaktowałam się w sprawie nieporozumienia, jakie generuje sama firma, podając sprzeczne komunikaty dotyczące promocji. Odpowiedzi na moje wiadomości można zakwalifikować jako zbywanie klienta: jedno-dwa zdania, nie wyjaśniające zupełnie nic. Zero kurtuazyjnego choćby "przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji". Jak na firmę, zdawałoby się renomowaną, komunikacja mocno szwankuje.

Mega pozytywnie

Mialam przyjemnosc wejsc do Panstwa sklepu, obsluga od wejscia wita klientow, bardzo kontaktowa, szybko nawiazuje rozmowe. Mialam wrazenie ,ze pani,ktora sprzedaje ...chyba wszyscy ja tam znaja. ..bo wchodzily klientki i mowily, dobrze, ze Pani jest prosze mi cos znalezc...kolejne zartowaly, ze jak zwykle od niej wychodza z zakupami a miala nic nie brac...hm...nawet sie zastanawialam jak ona to robi.... Ale prosze mi wierzyc, dziewczyna na ktora trafilam podczas zakupow....przyniosla mi chyba kilkanascie rzeczy o kazdej cos mowiac...i na moje nieszczescie(bo wydalam tez pieniadze) robila to bardzo przekonująco...hm...stwierdzam, ze musi lubic to co robi...bo ani nie bylo to wymuszone, a cala jej aparycja i rozmowa z klientkami zachecala do zakupu...oby wiecej takich osob w kazdym sklepie

Od razu po wejściu do sklepu pracownik przywitał mnie

Od razu po wejściu do sklepu pracownik przywitał mnie słowami dzień dobry, uśmiechem oraz skinieniem głowy. Gdy zaczęłam przeglądać ubrania podszedł do mnie z pytanie na jaką okazję poszukuję ubrania i czy może mi zaprezentować najnowszą kolekcję. Cały czas był miły i nienachalny. Gy wybrałam kilka sztuk odniósł je do przymierzalni i wyraził gotowość pomocy jeżeli coś nie będzie pasować. Zdecydowałam się na kupno bluzki, zabrał ją do kasy i zaprosił mnie do podejścia z nim, przy ladzie zaprezentował pasującą biżuterię za którą podziękowałam, przyjął płatność, ładnie zapakował bluzkę podając mi ją przez ladę, pożegnał się i zaprosił do ponownej wizyty.

Jak się jest pracownikiem tej firmy to już nie jest tak

Jak się jest pracownikiem tej firmy to już nie jest tak przyjemnie. Mobbing, nastawienie na zysk i zrealizowanie budżetu. Marne pieniądze, wymagania z księżyca. Dziewczyna w okularach, zawsze ma związane włosy w kucyka tak wyzywa się na podwładnych (choć jest tylko minimalnie wyżej w hierarchii i inteligencją nie grzeszy), że dziewczyny rezygnują z płaczem jedna po drugiej. Współczuje osobą, które muszą tam pracować.

Podczas zakupów miałam przyjemność skorzystać z oferty

Podczas zakupów miałam przyjemność skorzystać z oferty sklepu z odzieżą Tatuum. Po przekroczeniu progu sklepu personel okazał natychmiastowe zainteresowanie bez nachalnego i kłopotliwego dla obu zapewne stron nadskakiwania. Pani, która zajmowała się mną i moim towarzyszem była bardzo miła i uśmiechnięta, a tym samym "całą sobą" zachęcała do poczynienia zakupów, co też rychło uczyniliśmy, zadowoleni z dokonanego wyboru i doradztwa sprzedawcy. Do wejścia do sklepu zachęcił poniekąd wystrój wystawy, bowiem nie mieliśmy w planach zakupów odzieżowych. W sklepie ubrania były ładnie wyeksponowane na wieszakach, z przyjemnością spacerowało się po sklepie. Transakcja finalizująca zakupy także przebiegła w miłej atmosferze (sprzedawca ciągle się uśmiechał i nawiązywał kontakt wzrokowy), toteż sklep opuściłam z oczywistym zadowoleniem.

czysto

czysto, miło i przyjemnie, ceny są wysokie, ale jakość jest adekwatna do ceny, poza tym zdarzają się ciekawe promocje

Niedawno po raz pierwszy odwiedziłam sklep Tatuum w CH

Niedawno po raz pierwszy odwiedziłam sklep Tatuum w CH Agora. Jestem zachwycona obsługą klienta - pełen profesjonalizm, świetnie dobrane do mojej sylwetki i typu urody ubrania polecane przez personel, a to wszystko w lekkiej, przyjemnej formie, bez nachalnego wciskania towaru. Obsługiwała mnie pani, do której druga osoba z obsługi zwracała się "Kasia". Zaznaczam, że druga osoba radziła sobie też bardzo fajnie z podejściem do klientek, a w chwilach, kiedy byłyśmy w sklepie tylko we trzy pomagała Pani Kasi - odwieszała rzeczy, dyskretnie podpowiadała swoje pomysły, szukała towaru, o który poprosiła obsługująca mnie sprzedawczyni. Chciałabym spotykać taką obsługę częściej. Do Tatuum w Agorze wrócę na pewno.

W sklepie było czysto

W sklepie było czysto. Cały asortyment równo poukładany. Panie miłe, przywitały mnie zaraz po wejściu i oferowały swoja pomoc.

Odwiedzałeś ostatnio Tatuum?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem