Opinie użytkownika (2)

Oferta i wygląd...
Oferta i wygląd sklepu tak jak pozostałych sklepów tej sieci czyli między OK a bardzo dobrze.Zostałam przy kasie obsłużona szybko i sprawnie, zakupy zapakowane, podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Po jakimś czasie w innym sklepie zorientowałam się, że nie mam karty płatniczej, którą uprzednio regulowałam należność w sklepie Tatuum.Po 15 minutach wróciłam do sklepu Tatuum, podeszłam do kasy i zapytałam, czy nie znaleziono karty płatniczej.Pani przy kasie ucieszyła się na mój widok, potwierdziła, że rzeczywiście przy kasie została karta. Następnie zapytała mnie o nazwisko by zweryfikować dane na karcie oraz przeprosiła mnie za niedopatrzenie w postaci nie upewnienia się, że po zapłaceniu otrzymałam kartę (przy czym ja nie jestem w stanie stwierdzić czy było to niedopatrzenie personelu czy moje własne roztargnienie).Po czym dodała, że zgodnie z procedurą jakiej personel przestrzega - został do sklepu wezwany kurier mający dostarczyć moją kartę do banku, który ją wydał, a kurier już przybył i właśnie adresował kopertę i że to szczęście, że tak szybko wróciłam do sklepu, bowiem odzyskam kartę natychmiast a nie po jakimś czasie, nerwach i jeżdżeniu do banku.Chcę podkreślić, że procedura zapewniająca możliwość zwrócenia pozostawionej karty płatniczej klientowi w sklepie Tatuum w Centrum handlowym Arkadia jest przestrzegana i skutecznie wdrażana - po 15 minutach od pozostawienia karty na miejscu był już kurier mający odwieźć kartę do właściwego banku.

Monika_2718

13.03.2014

Tatuum

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dotyczy zakupów na...
Dotyczy zakupów na stoisku wędliniarskim, zlokalizowanym na zewnętrznym obwodzie Hali Marymonckiej, gdzie sprzedawane są wędliny z tzw. "górnej półki". Oferta produktowa jest szeroka (duży wybór różnych typów wędlin wielu producentów), poziom cenowy wyżej średni i wysoki (ceny od ok. 30 zł/kg wzwyż). Wędliny są eksponowane zarówno w całości, jak i w plasterkach. Na stoisku jedna ekspedientka, dobrze zorientowana w asortymencie i sprawnie obsługująca klientów.Dużym mankamentem było zachowanie ekspedientki - jej podejście do klienta.Poprosiłam o 16 PLASTERKÓW polędwicy łososiowej, która była eksponowana już w formie pokrojonej na plasterki - w dużym stosie.Ekspedientka odpowiedziała niemiłym tonem, że "wędliny kupuje się na wagę".Uprzejmie wyjaśniłam ekspedientce, że nigdy nie kupuję na wagę, bo wtedy nie wiem, na ile dni starczy mi wędliny i dlatego wolę kupować w plasterkach, bo wiem, że 16 plasterków starczy mi na 4 dni. Ekspedientka z mocno zbolałą i niechętną miną odliczyła wymaganą ilość plasterków, po czym zapakowała, zważyła, podała cenę - zapłaciłam, podziękowałam i odeszłam od stoiska.4 dni później, na tym samym stoisku ponownie chciałam zakupić wędlinę. Stoisko obsługiwała ta sama ekspedientka, co poprzednio.Ponownie poprosiłam o 16 plasterków polędwicy łososiowej.Ekspedientka PONOWNIE odpowiedziała niemiłym tonem, że "wędliny kupuje się na wagę".Moja odpowiedź tym razem brzmiała "proszę pani, owszem - na wagę to ja zapłacę, ale proszę o konkretną ilość plasterków".Ekspedientka z mocną niechęcią na twarzy "łaskawie" odliczyła zamówioną ilość plasterków, po czym zapakowała, zważyła, podała cenę - zapłaciłam, podziękowałam i odeszłam od stoiska.W dzisiejszych czasach takie podejście jest co najmniej KURIOZALNE, co jednak w przypadku Hali Marymonckiej nie dziwi, bowiem do tej pory na wielu stanowiskach od ponad 20 lat pracują tam te same ekspedientki.

Monika_2718

13.03.2014

Hala Marymoncka

Placówka

Warszawa, Słowackiego 45/47

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi