Opinie użytkownika (3)

Zamówiłam w sklepie...
Zamówiłam w sklepie internetowym kilka rzeczy, opłaciłam oczywiście przelewem. Po kilku dniach dostałam informację że nie ma wszystkich rzeczy i kompletują, co może potrwać kilka dni, nie napisali ile. Ok poczekam. Po dwóch dniach dostałam kolejną informację z której nie wiedziałam o co właściwie im chodzi, czy nie ma niczego czy jednej czy kilku rzeczy. Nie wiedziałam czy zamówienie jest anulowane czy realizowane i kiedy zostaną zwrócone moje pieniądze. Zrezygnowałam z całego zamówienia po tym gdy nie mogłam dodzwonić się na podany nr telefonu, ponieważ go wyłączyli. Nie polecam robienia zakupów u Minge przez internet, z doświadczenia z wcześniejszymi zakupami wiem że ze zwrotem pieniędzy też mają problem, gdyż po upływie podanego prze nich terminu przewidzianego na zwrot, musieliśmy interweniować telefonicznie. Wtedy jeszcze odbierali. JA NIC WIĘCEJ NIE KUPIE U MINGE!!!!!!!!

Klient_Qv3t

02.12.2020

Femestage Eva Minge

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Za to że...
Za to że administrator usunął moją niepochlebną opinię, pasaż Łódzki, opiszę tą sytuację gdzie się da, łącznie z faktem usuwania opinii.

Klient_Qv3t

03.08.2020

Tatuum

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawa dotyczy sklepu...
Sprawa dotyczy sklepu w Łodzi ul. Jana Pawła II Pasaż Łódzki. Weszłam do sklepu bez maseczki, gdyż z powodów zdrowotnych nie mogę nosić, podeszła do mnie kobieta pracująca w sklepie i powiedziała że muszę wyjść ze sklepu. Nie przekonało jej że nie mogę zasłaniać nosa i ust że względów zdrowotnych. Poprosiłam o podstawę do jej żądania, wykrzyczała mocno gestykulując że jest właścicielką i że mam wyjść. Jako podstawę prawną podała zarządzenie ministra zdrowia, które przewiduje wyjątki od zakrywania twarzy ale ona jest zbyt zastraszona aby przyjąć ten zapis, następnie powiedziała że są przepisy sanepidu. Nie ma żadnych przepisów sanepidu, wiem bo do nich zadzwoniłam i tam poradzili żeby w takim przypadku wezwać policję. Następnym razem tak zrobię. Właścicielka ze strachu i nieznajomości obowiązującego prawa zachowała się wyjątkowo nieuprzejmie i prymitywnie. Zostałam w tym sklepie upokorzona i zdyskryminowana. Więcej nie wydam grosza w Tatuum! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_Qv3t

02.08.2020

Tatuum

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi