Alior Bank

( 3.84 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (1874)

Obsługa na wysokim poziomie

Często bywam w placówce Alior Banku I co do obsługi nie mam zastrzeżeń. Pracownicy zawsze pomocni, kompetentni, potrafiący zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta do tego zawsze pozytywnie nastawieni do petenta.

Bank z żenujacą obsługa klienta.

Bank z żenującą obsługa klienta. Marketerzy wydzwaniają z ofertami mimo rezygnacji z oferty marketingowej. Gdy Ja chciałam się połączyć z konsultantem niestety nie ma takiej opcji, na maila również zero odpowiedzi. Dodatkowo bankowość internetowa bardzo okrojona i nie czytelna. Nie polecam!

Polecam ten oddział

Kilka miesięcy temu odwiedziłam ten bank w celu zapoznania się z ofertą kont oszczędnościowych. Byłam przede wszystkim zaskoczona bardzo szybką obsługa w tym oddziale, na co mocno zwróciłam uwagę. Zazwyczaj jestem mocno zajęta wiec jest to dla mnie bardzo pozytywne. Kolejna rzecz to spora wiedza konsultanta, bardzo dobrze mi wszystko wyjaśnił oraz odpowiedział na wszystkie moje wnikliwe pytania. Myślę,że oferta tego banku również była bardzo atrakcyjna. Jedyna rzeczą, która mi się nie spodobała to problem z parkowaniem, szukałam miejsca około 20 min, parking jest zdecydowanie za mały. Polecam ten Bank głównie pod kątem profesjonalnych ludzi, którzy tam pracują . Jak dla mnie super.

Obsługa miła i profesjonalna

Obsługa tego banku jest naprawdę miła. Otwierałem tam konto i zostałem bardzo dokładnie poinformowany o całej ofercie i wszystkich promocjach, które są przypisane do danego konta. Dokładnie został też omówiony każdy punkt umowy i dalsze procedury dotyczące obsługi bankowości internetowej itp. Wizyta przebiegła dość sprawnie i mam wrażenie, że znacznie sprawniej niż w wielu innych bankach. Placówka jest też bardzo czysta i pachnąca. Jedyny minus wizyty jest taki, że nie ma w placówce wpłatomatu, a pracownicy nawet nie wiedzą, gdzie znajduje się najbliższy lub chociaż dość bliski. Wydaje mi się, że pracownicy powinni wiedzieć, gdzie w okolicy ich banku można wpłacić pieniądze.

Miła i profesjonalna obsługa.

Bardzo profesjonalna obsługa. Otrzymałem wyczerpujące informacje, które oczekiwałem i były one powodem mojej fizycznej obecności w oddziale. W zakresie ochrony epidemiologicznej, jak najbardziej zasadne przepisy. Nie zrozumiałem jedynie potrzeby pokazywania dokumentu tożsamości w czasie wejścia do oddziału bez obowiązku zdejmowania maski z twarzy - nazwano to wstępną weryfikacją tożsamości. Co miał powiedzieć klient (bez dokumentu) banku lub inny klient, który chciał w kasie wpłacić opłatę terminową np. do 10 bm.

Tragedia, takiej obsługi nie ma w żadnym innym banku

Dzwoniłem na infolinię banku, żeby zgłosić sprzeciw na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych. W pierwszym kontakcie konsultantka odnowiła mi przyjęcia sprzeciwu a także przyjęcia reklamacji odsyłając mnie do placówki banku. W drugim kontakcie doradca na szczęście przyjął ode mnie reklamacje i sprzeciw, natomiast poinformował mnie, że to bank ma możliwość wskazania kanału w którym klient może takie wnioski złożyć. Z taką obsługa nie spotkałem się nigdzie indziej...

Kiepsko

Od dwóch tygodni próbuję się połączyć z infolinią. Kilka razy po ponad godzinie dzwonienia prawie mi się udało, ale po odebraniu telefonu połączenie było rozłączane. Na maile nadal nie doczekałam odpowiedzi.

Straszna obsługa.

Będąc klientem banku nie zostałam poinformowana o naliczanej oplacie 10 zł za brak kolosalnego wplywu 1500 zl na konto, konto probuje zamknac od 3 miesięcy bezskutecznie. Obsluga nachalnie próbuje przekonać do swoich usług klienta i nie rozumie słów "zamknięcie konta". Mam wiele kont w bankach ale te jest najgorsze pod każdym względem

Koszmarny bank

Założyłam konto, podpisałam umowę z kurierem i czekam już kilka dni na aktywację. Dodzwonić się nie mogę. Koszmarny bank!

Słaby kontakt

Trudno osiągalny kontakt. Sprawa autoryzacji dużego przelewu przeciągnęła się do 7 dni.

Czy aby na pewno wyższa kultura bankowości??

Wszyscy dokonale pamiętamy początki Alior Banku w Polsce gdzie oferta jak i podejście do klienta były na rewelacyjnym poziomie jednak z upływem czasu polityka firmy a rzeczywistość znacznie odbiegły od siebie. Czyżby właściciele poszli po rozum do głowy i znowu próbują odzyskać dawną renomę. Wystrój miejsca jest adekwatny do placówek bankowych i nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle konkurencji. Obsługa klienta jest miła i życzliwa jednak wątpliwe czy szczera...

super

Bank spełnia wszystkie oczekiwania klienta. Profesjonalne podejście do klienta. Bardzo miła obsługa pań. Lokal w którym znajduje się bank ma jeden minus- nie spełnia oczekiwań dla osób niepełnosprawnych gdyż nie ma podjazdu.

Profesjonalna i miła obsługa.

Gdy wszedłem do oddziału Alior Bank, na sali obsługi znajdowało się dwóch klientów obsługiwanych przez pracowników, z których jeden poprosił mnie o chwilę cierpliwości. Na stoliku znajdowały się dozowniki z ulotkami oferującymi ofertowymi banku, było czysto, pracownicy byli odpowiednio ubrani. Po chwili zostałem poproszony do stanowiska obsługi. Na wszystkie moje pytania dotyczące interesującego mnie zagadnienia, uzyskałem rzetelną odpowiedz. W miedzy czasie pracownik zaproponował mi bieżącą promocję banku. Pracownicy mieli widoczne identyfikatory, na biurku panował porządek. Gdy opuszczałem placówkę zostałem grzecznie pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty

miło i profesjonalnie

Podczas wizyty w placówce przy spłacie kredytu hipotecznego Pani z obsługi klienta wszystko ze zrozumieniem wytłumaczyła i poinformowała o wszystkich kosztach i odpowiedziała na moje pytanie wyczerpująco i dokładnie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Jakość obsługi na najwyższym poziomie

Jestem bardzo miłe zaskoczona. założenie konta przebiegło nadzwyczaj sprawnie. Pracownica bardzo uprzejma i uśmiechnięta , widac ze wykonuje swoją prace dobrZe, bo ja lubi. Polecam wszystkim ten oddział Banku

Zawsze pomogą jak ktoś coś sobie zablokuje

Czasami długo się czeka, ale w trakcie czekania można sobie poczytać leżą różne gazety personel dobrze zorientowany zawsze konkretnie wytłumaczy wszystko wystrój w środku jest przyjemny nowoczesny

Kompetentna i miła obsluga

Panie są bardzo mile, mają indywidualne podejście do klienta, starają się rozwiązać każdy problem z którym klient przychodzi do banku

Polecam

Polecam ,Zawsze moge liczyc na fachową obsługe.Kazdy problem zostaje rozwiazany w sposob satysfakcjonujący .

długa obsługa przy weryfikacji przelewów

Ostatnio bardzo zdenerwowała mnie i utrudniła tok załatwienia sprawy długa obsługa przy weryfikacji przelewów. Po tygodniu pieniądze znalazły sie na DOCELOWYM KONCIE.Masakra!

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.88 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem