Jakość Obsługi

mBank

( 4.04 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (3162)

Świetnie

Świetna i miła obsługa ! Byłem dziś we wspaniały sposób zostałem obsłużony polecam jak najbardziej zero zastrzeżeń

Kiepska obsługa infolinii

Ciężko dogadać się z infolinią, nie potrafią rozwiązać prostych problemów. Chcieliśmy złożyć wniosek o pożyczkę. Trwało to tydzień, cały czas mieli problem, to z danymi to z czymś innym. W konsekwencji pożyczka wzięta w innym banku ( 6 minut to trwało)

Profesjonalna obsługa

Profesjonalna i sympatyczna obsługa. Brak kolejki do stanowiska. Swoją sprawę załatwiłam bardzo szybko.

Dramatycznie niska jakość obsługi klienta

Złożyłam dyspozycje zamknięcia konta na początku września. W placówce wszystko poszło gładko, zostawiłam ponad 80 zł na koncie w razie czego. Po miesiącu otrzymuje maila, ze pojawiła się zaległość - naliczyli mi opłatę za kartę, która została zablokowana, bo konto oczekuje na zamkniecie. Czekałam 2 tygodnie na odpowiedz, w końcu cofnęli zaległość. Po tygodniu otrzymuje kolejnego maila z windykacji, ze jest nowa zaległość w kwocie 1,70 zl. Zadzwoniłam do windykacji, okazało się, ze mBank naliczył mi opłatę za odnawialny kredyt, który zamknęłam miesiąc wcześniej….i odesłali mnie do ogólnej Obsługi Klienta, gdzie rozmawiałam z trzema konsultantami przez ponad 25 minut. Niestety z racji tego, ze konto oczekuje na zamkniecie a ja nie mam już do niego dostępu, oni tez nie mogli się zalogować na konto. Po kilku próbach i sprawdzeniu wszystkich moich danych personalnych, konsultant w pewnym momencie się rozłączył. Wysłałam kolejnego maila, czekam już ponad 4 dni a kolejne maile z windykacji nadal przychodzą. DRAMAT.

Niekompetentny pracownik

Pan, który pracuje w tym punkcie nie potrafi nawiązać kontaktu z klientem. Nie przekazuje podstawowych informacji podczas obsługi, jedynie "podsuwa" kolejne dokumenty do podpisania. Odwiedziłam ten punkt z błachego powodu jakim było podpisanie umowy w związku z założeniem konta a i tak musiałam sugerować owemu Panu co powinien robić. Zostałam również poniekąd wprowadzona w błąd, ponieważ Pan twierdził, że hasłem przy pierwszym logowaniu będzie mój numer PESEL, co oczywiście okazało się nieprawdą. Mocno zaniepokoiła mnie jakość obsługi ponieważ nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji kiedy to przedmiotem sprzedaży miałby być np.: kredyt gotówkowy. Ponad to uważam, że sprzedawca posługiwał się wysoce nieodpowiednim słownictwem, mam tu na myśli zwroty takie jak: "yyy no dobra, spoko". (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

obsługa tragiczna

Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.

Klient_34NC

14.10.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Przykro nam, że napotkałaś utrudnienia. Jeżeli sklep zlecił przelew na Twoje konto, które już zamknęliśmy, to automatycznie zwróciliśmy go na rachunek nadawcy. Nie możemy księgować przelewów na zamkniętym rachunku. Jeżeli jednak Twoje konto było otwarte w momencie wpłynięcia przelewu, wówczas prosimy – udaj się do placówki z dowodem osobistym. Złożysz pisemną dyspozycję w tej sprawie, a my zweryfikujemy sytuację. Trzymamy kciuki za jak najszybsze rozwiązanie sprawy.

Polecam

Byłam dziś w placówce mBank w CH Riviera. Przy wejściu Pan od razu zapytał w jakiej sprawie przyszłam, poinformował, że będzie konieczne chwilę zaczekać na załatwienie sprawy. Zaproponował wodę/ kawę na czas oczekiwania na obsługę. Po chwili zostałam obslużona przez doradcę, który następnie przekierował mnie do kasy wcześniej informując, że przy jego stanowisk niestety nie ma obsługi kasowej. Przy stanowisku kasowym zostałam obsłużona szybko i miło. Polecam to miejsce.

Klient_GtoZ

30.09.2019
Odpowiedź firmy mBank

Wizyta w naszej placówce taka właśnie ma być – miła, przyjemna i wyczerpująca temat. Dziękujemy za słowa uznania i do zobaczenia przy kolejnym spotkaniu! :)

Dobrze.

nielogiczna konstrukcja konta internetowego

Bardzo dobrze.

Nowoczesny bank przyjazny klientom dobrze odnajdującym się w wirtualnej rzeczywistości.

Rewelacyjnie.

jestem bardzo zadowolona z usług tego banku. Wszystko jest jasno i zrozumiale napisane, nie ma ukrytych kosztów, aplikacja jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Konultanci są mili i nie dzwonią niepotrzebnie

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.74 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.89 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem