Jakość Obsługi

mBank

( 3.79 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2881)

Lepszego banku chyba nie ma

Co prawda nie odwiedziłem placówki bo załatwiałem wszystko przez internet ale tak. Mogę polecić ten bank, wygania proste aby było za 0 zł., umowa przejrzysta, karta wygląda tak sobie ale jak to karta. Aplikacja współpracuje z otwartą stroną, przejrzyście i wygodnie. Polecam.

SKANDAL

Mam opóźnienie w spłacie kredytu 1 raty i pomimo iż się zmniejsza każdego dnia to każdego dnia wydzwaniaja, nękają, a dziś nawet do domu zastukali o 20.10 wieczorem i przy sąsiedzie laska podała moje dane PESEL w celu zapytania czy to ja. Składam zawiadomienie do prokuratury o nękanie.

Świetna Obsługa

Nie zawodna, Sympatyczna oraz bardzo miła :D

Pełen profesjonalizm

Kilka dni temu odwiedziłam placówkę Mbanku w Dąbrowie Górniczej. Wygląd placówki oceniam na zadowalający brak kurzu itp) . Obsługiwana byłam przez Panią (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która nie tylko pomogła mi rozwiązać mój problem ale też doradziła korzystniejsze rozwiązanie. Byłam miła, kompetentna i uśmiechnięta. polecam to miejsce

Standard

Wchodząc do punku zostałem bardzo miło przywitany, została mi zaproponowana kawa. Zaczekałem 10 minut po czym zostałem zaproszony do biura w celu przedstawienia oferty kredytowej. Bardzo miała i kompetentna obsługa. Zostały mi przedstawiane wszystkie integrujące mnie rozwiązania kredytowe. Pani wzięła ode mnie kontakt ma się kontaktować. Polecam

Zawsze służą pomocą

Znają odpowiedzi na wszystkie pytania i potrafią rozwiązać każdy zaistniały problem. Fajna forma kontaktu online jak i osobiście w placówce MBank. Pracownicy pozytywnie nastawieni do klienta uśmiechnięci i pomocni.

Taka obsługa - to mi się podoba!

Czat online w mBanku działa na 5 gwiazdek. Nie ma trudnych pytań dla osób obsługujących. Jeżeli coś jest poza ich kompltencjami - odsyłają do kontaktu z pracownikami placówki, a nie zmyślają. Jeżeli mam coś załatwić - to tylko przez czata. Jestem bardzo zadowolona z tej opcji kontaktu.

Wzorowa obsługa.

Ostatnio otworzyłem konto w mBanku, po czym chciałem dopytać o szczegóły. Doradca na infolinii bardzo dobrze obeznany w temacie, udzielił mi satysfakcjonujacej odpowiedzi na moje pytania.

Super i młodzieżowo

Pani była bardzo miła i pomocna

Klient_YxJR

16.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Taki jest nasz cel, aby kontakt  z nami był dla naszych klientów jak najbardziej przyjazny :)

Bardzo natrętni

Infolinia bardzo natrętna, nie dają spokoju nawet po dokładnej informacji że nie życzę sobie ofert telefonicznych

Michał_2245

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Prosimy o kontakt z naszym ekspertem online – zweryfikujemy sytuację związaną z udzielonymi zgodami. Przepraszamy za utrudnienia.

Kompetentna obsługa

Zadzwoniłem z problemem, miła Pani pomogła mi go rozwiązać. Jakość infolinii mBanku bardzo się poorawila

Klient_XS50

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Miło nam, że doceniasz jakość naszej obsługi ;) Dziękujemy za Twoją opinię.

Profesjonalna i miła obsługa

Polecam z całego serca, obsługa w tym banku jest naprawdę na wysokim poziomie. Obsługująca mnie Pani rzetelnie przekazała mi wszystkie informacje, odpowiadała na wszystkie pytania. Dodatkowo otrzymałam wiele materiałów promocyjnych. Po wizycie w banku wszystko było dla mnie jasne i klarowne.

Wiktoria809

12.04.2019
Odpowiedź firmy mBank

Miło nam czytać, że nasze starania przyczyniły się do polecenia prosto z serca :) Dziękujemy za Twoją opinię.

Kiedyś było lepiej

Co prawda rzadko zaglądam do banku, ale gdy już zajdzie taka potrzeba, to chciałbym, by obsługa była miła, profesjonalna i łatwo dostępna. Od jakiegoś czasu, niestety, tak nie jest w placówce mBanku, którą odwiedzam. Prawie nigdy nie są tu czynne wszystkie stanowiska, a po miłym powitaniu przez młodą osobę, trzeba czekać w kolejce, by załatwić nawet drobną sprawę. Nie bardzo rozumiem, na czym polega użyteczność witającego mnie pracownika banku, który w niczym nie potrafi mi pomóc, jak tylko w ustawieniu mnie do kolejki. Wiem i doskonale rozumiem, że teraz większość spraw załatwia się za pomocą bankowości internetowej czy infolinii, o czym zostałem grzecznie poinformowany, ale skoro już wybieram się do placówki banku, to chciałbym być obsłużony sprawnie. Oglądanie pustych stanowisk, przy których nikt nie przyjmuje interesantów jest naprawdę irytujące. Kiedyś w mBanku było zdecydowanie lepiej, teraz jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.17 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem