Opinie użytkownika (3)

Asortyment i ceny...
Asortyment i ceny ok, zbyt duża presją wywierana na klientach w kwestii gwarancji i usług dodatkowych.

alpin

07.06.2023

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Są mało elastyczni...
Są mało elastyczni jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów

alpin

12.05.2023

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem obuwie za...
Zakupiłem obuwie za pośrednictwem strony internetowej z dostawą za pośrednictwem paczkomatu. Czy to z pośpiechu, czy też nieuwagi, jako paczkomat odbiorczy wybrałem w miejscowości o nazwie takiej samej jak moja, lecz zlokalizowanej na drugim krańcu naszego kraju. Postanowiłem poprosić o pomoc. Konsultant infolinii eObuwie okazał się bardzo pomocny, proponując najprostsze i najszybsze rozwiązanie sprawy, mianowicie ponowne zamówienie towaru, już do właściwego paczkomatu. Natomiast towar, który omyłkowo podróżował na przeciwny kraniec Polski, z "automatu" wróci do sklepu, gdy nie zostanie odebrany.

alpin

05.05.2023

eobuwie.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi