Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 4.01 )

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej Grupy Santander, która obecna jest na polskim rynku od 2001 roku. Santander Consumer Bank przedstawia się jako „Bank od kredytów”. Wśród produktów możemy odnaleźć kredyty gotówkowe, samochodowe i karty kredytowe. Jako lider polskiego rynku kredytów konsumenckich, od lat aktywnie angażuje się w ważne społecznie tematy. Santander Consumer Bank włącza się do wielu inicjatyw, których celem jest promocja zdrowego stylu życia, takich jak Bieg po Nowe Życie, Bieg po Oddech oraz Akademia Zdrowia Santander Consumer Banku.

Opinie (964)

Brak zwrotnej informacji.

W tym roku, zakupiłam produkt na raty za pomocą Santander Consumer Bank. W lipcu miałam spłacić pierwszą ratę. Wyjechałam na wakacje i niestety umknęło mi zrobić przelew przed wyjazdem. Będąc juz na wakacjach postanowiłam napisać do banku, żeby wysłali mi numer konta na który miałam zrobić przelew. Niestety na wiadomości nikt nie odpisuje, przez formularz kontaktowy rownież brak zwrotnej odpowiedzi. Wszystkie sprawy załatwiłam przez infolinie, ale sporo mnie to kosztowało. A odpowiedzi na maila nie dostałam do dzisiaj.

Profesjonalne podejście do klienta!

Wybrałam się do tej placówki, by otrzymać informacje dotyczące ofert pożyczek. Pozytywnie oceniam fakt, że po wejściu do placówki - pomimo że doradca był zajęty - Pani że stanowiska kas przywitała mnie i zaprosiła do swojego stanowiska, by poznać cel mojej wizyty:) Poinformowała mnie również, że trzeba będzie chwileczkę poczekać. Czułam, że jestem mile widziana w Oddziale! Docelowy doradca natomiast miłym głosem, profesjonalnie i bez zniecierpliwienia przedstawił mi oferty pożyczek dopasowane do moich oczekiwań. Doradca używając języka korzyści przekonał mnie do jednej z ofert:) Polecam profesjonalną obsługę!!!

Super obsługa

Obsługa kompetentna i uprzejma. Osoby tam pracujące są zawsze uśmiechnięte i bardzo miłe. Placówka czysta i schludna. Mankamentem są kolejki.

Srebrna karta - przedłużenie bezpłatnego okresu

Srebrną kartą zostałem skuszony promocją mniej więcej pt: 'srebna karta za 0zł przez 2 lata' oraz '0 opłat za w 54dniowym okresie spłaty' - krótko mówiąć kredyt za darmo, gdy do 54dni go spłacę - super! Stwierdziłem, że po 2ch latach, jeśli nie będę potrzebować tej karty to ją zamknę. Parę razy z tego skorzystałem. No i przyszedł czas końca tej promocji - zadzwoniłem na infolinię by zamknąć kartę, bo aż tak jej jednak nie potrzebuję, wyjaśniłem sytuację konsultantowi i zostałem przełączony na inną, odpowiednią linię. I tu moje ogromne zaskoczenie, zostałem super uprzejmie potraktowany, zaproponowano mi przedłużenie o pół roku warunków promocyjnych, ba, powiedziano mi, że nawet po tym pół roku mogę zadzwonić ponownie by przedłużyć te warunki o kolejne pół roku. Także w kwestii tych promocji jestem zadowolony. Z drugiej strony zastanawiam się jaki jest w tym haczyk, czemu jest tyle promocji związanych z darmową kartą i brakiem opłat za jej korzystanie. Czy ktoś widział by bank kiedykolwiek dał jakiś kredyt za darmo? Bo ja nie. Myślę, że tu chodzi o przyzwyczajanie ludzi do korzystania wyłącznie z płatności kartą i powoluteńku będziemy odchodzić od gotówki. Jakie to będzie niosło za sobą konsekwencje.. to już nie tutaj mi o tym pisać. Podsumowując: promocje, warunki i obsługa - super, ale nie wierzę, że coś jest za darmo. W tym przypadku myślę, że zapłata za te dogodności przyjdzie z dużym opóźnieniem. Tak czy siak ja tu oceniam tylko jakość obsługi. :)

Miła obsługa, ale nie godne polecenia !

Santander Consumer Bank spełnia minimalne oczekiwania w obsłudze klienta. Podczas obsługi często wprowadzą nie prawdziwe informacje o kredycie gotówkowym, nie jednokrotnie zasłaniają się brakiem zgody z systemu lub brakiem informacji. Klienta zmusza się do regularnych miesięcznych wizyt w oddziałach Santander Consumer Bank sugerując zmianę pracy. Nie dbając o ochronę środowiska wysyłają sporo reklam i mało istotnych informacji . Ten bank nie jest wart polecenia.

Obsługa posprzedazowa

Jak wiadomo, ktoś co sprzedaje lubi klientów kupujących, ale mnie bardzo zaskoczyła jakość obsługi posprzedazowej. Przyszłam złożyć wniosek o zwrot prowizji i zostałam.bardzo miło zaskoczona. Doradca w bardzo sympatyczny sposób przedstawił mi również nowa propozycję jaka jest dla mnie przygotowana. Choć, nie potrzebuje teraz gotówki wiem, że zawsze mogę skorzystać z oferty, a w razie pytań mogę podejść do oddziału i wszystko zostanie mi wyjaśnione na 200%. A nie ukrywam, że jestem.bardzo dociekliwy klientem. Teraz wiem, że ludzie tam.pracujacy mają ogromną wiedzę o produktach, ale też mnóstwo empatii i tym.zyskuja.

Zawiedziona

W jednej z placówek Doradca nie pytając mnie o zdanie dodał mi do kredytu ubezpieczenie, które zupełnie nie było mi potrzebne. Na moją informację, że nie potrzebuję takiego ubezpieczenia bo z niego nie skorzystam, usłyszałam- ale wcale pani nie musi. Więc po co mi coś z czego nie skorzystam???? To tak jakby kasjerka przy każdych zakupach płaciła za papierosy a nie jestem palaczem.. Inny minus. O poprawne rozliczenie kredytów spłaconych przed terminem trzeba wystąpić z pismem, nie stosują się do art. 52 o kredycie konsumenckim.

Santander infolinia milo i konkretnie

W ostatnim czasie założyłem rachunek bankowy w Santander Banku. Po kilku dniach dostałem telefon, w którym Pani wytłumaczyła mi zasady mojego konta oraz zwróciła uwagę na rzeczy które pozwolą mi nie płacić za konto i kartę. konsultantka miała miły głos, mówiła wyraźnie, a tempo jej wypowiedzi było odpowiednie. W słuchawce usłyszałem dużo pozytywnej energii, a że była godzina 9:00 rano nawet połączenie z infolinni pozwoliło mi dobrze wejść w dzień. Polecam taką obsługę gdzie się chce a nie musi.

Obsługa na zwykłym poziomie usług.

Dzwoniąc na infolinię Santander Consumer Bank czasoczekiwania na rozmowę był normalny,tj.nie za długi jakość połączenia dobra,Konsultanci uprzejmi, aczklwiek w sprqawach o które pytałem nie otrzymałemodpowiedzi,gdyz nie lezaoto do zakresu obowiąków konsultantów. Dlatego reasumując teaspektyjakośc obsugi i cała infolinia była na zwyczjnym,średnim poziomie. Czasoczekiweanie na rozmowęmniejszy niż 1 minuta.Dobra technicznie jakość połaczenia telefonicznego

takiej obsługi nie polecam

Dostałem wiadomość na telefon po 2 latach o zapłacie za kartę 5,70 zł za godzinę w banku już było 12,50 zł , pracownik bezradny . Nie polecam placówki wejherowo.

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa i pozytywne nastawienie do klienta.

Rewelacyjnie.

Pracownicy wykazują się wysoką kulturą osobistą w powitaniu oraz prowadzeniu rozmowy starają się zawsze jak najlepiej pomóc w rozwiązaniu sprawy z którą przyszli klienci do placówki.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.72 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem