Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 3.88 )

Opinie (698)

REWELACJA !!! Super dziewczyny

REWELACJA !!! Super dziewczyny, bardzo uśmiechnięte, poprosiłam o pomoc wszystkie bardzo pomocne. Czysto, pachnąco, obsługa od razu po wejściu do oddziału, bardzo miło się tam czułam. Na pewno wrócę nie raz jako klient.

Sympatyczna pani konsultant

Sympatyczna pani konsultant. Bardzo zaangażowana i chętnie udzielająca odpowiedzi na każde pytanie. Oferta ciekawa i godna uwagi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

OK

OK. Wszystko poprawne na początku znajomości z placówką.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Dobra organizacja obsługi, miły i kompetentny personel, który oferuje dobre produkty bankowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Kredyty gotówkowe droższe niż np w PKO BP. Obsługa profesjonalna, nie nachalna ale konkretna.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Źle

Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Miła i sympatyczna obsługa klienta. Otoczenie przyjazne. Personel uśmiechnięty i zaangażowany w obsługę klienta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Mam w Santander Consumer Bank 2 kredyty 0%. Obsługa wzorowa, żadnych problemów, zdecydowanie polecam.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Obsługa zauważa klienta od razu po wejściu do placówki.Są mili,kompetentni.Z uwagą słuchają klienta.Produkty jak kazde bankowe podobnedo siebie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Symaptyczna obsługa, i ciekawa oferta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Doradca klienta bardzo zaangażowany w pracę, z dużą wiedzą na temat oferowanych usług. Niestety oferta dotycząca kredytu gotówkowego niezbyt atrakcyjna ( wysokie oprocentowanie).Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.74 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.23 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem