Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 3.93 )

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej Grupy Santander, która obecna jest na polskim rynku od 2001 roku. Santander Consumer Bank przedstawia się jako „Bank od kredytów”. Wśród produktów możemy odnaleźć kredyty gotówkowe, samochodowe i karty kredytowe. Jako lider polskiego rynku kredytów konsumenckich, od lat aktywnie angażuje się w ważne społecznie tematy. Santander Consumer Bank włącza się do wielu inicjatyw, których celem jest promocja zdrowego stylu życia, takich jak Bieg po Nowe Życie, Bieg po Oddech oraz Akademia Zdrowia Santander Consumer Banku.

Opinie (960)

Miła obsługa, ale nie godne polecenia !

Santander Consumer Bank spełnia minimalne oczekiwania w obsłudze klienta. Podczas obsługi często wprowadzą nie prawdziwe informacje o kredycie gotówkowym, nie jednokrotnie zasłaniają się brakiem zgody z systemu lub brakiem informacji. Klienta zmusza się do regularnych miesięcznych wizyt w oddziałach Santander Consumer Bank sugerując zmianę pracy. Nie dbając o ochronę środowiska wysyłają sporo reklam i mało istotnych informacji . Ten bank nie jest wart polecenia.

Obsługa posprzedazowa

Jak wiadomo, ktoś co sprzedaje lubi klientów kupujących, ale mnie bardzo zaskoczyła jakość obsługi posprzedazowej. Przyszłam złożyć wniosek o zwrot prowizji i zostałam.bardzo miło zaskoczona. Doradca w bardzo sympatyczny sposób przedstawił mi również nowa propozycję jaka jest dla mnie przygotowana. Choć, nie potrzebuje teraz gotówki wiem, że zawsze mogę skorzystać z oferty, a w razie pytań mogę podejść do oddziału i wszystko zostanie mi wyjaśnione na 200%. A nie ukrywam, że jestem.bardzo dociekliwy klientem. Teraz wiem, że ludzie tam.pracujacy mają ogromną wiedzę o produktach, ale też mnóstwo empatii i tym.zyskuja.

Zawiedziona

W jednej z placówek Doradca nie pytając mnie o zdanie dodał mi do kredytu ubezpieczenie, które zupełnie nie było mi potrzebne. Na moją informację, że nie potrzebuję takiego ubezpieczenia bo z niego nie skorzystam, usłyszałam- ale wcale pani nie musi. Więc po co mi coś z czego nie skorzystam???? To tak jakby kasjerka przy każdych zakupach płaciła za papierosy a nie jestem palaczem.. Inny minus. O poprawne rozliczenie kredytów spłaconych przed terminem trzeba wystąpić z pismem, nie stosują się do art. 52 o kredycie konsumenckim.

Santander infolinia milo i konkretnie

W ostatnim czasie założyłem rachunek bankowy w Santander Banku. Po kilku dniach dostałem telefon, w którym Pani wytłumaczyła mi zasady mojego konta oraz zwróciła uwagę na rzeczy które pozwolą mi nie płacić za konto i kartę. konsultantka miała miły głos, mówiła wyraźnie, a tempo jej wypowiedzi było odpowiednie. W słuchawce usłyszałem dużo pozytywnej energii, a że była godzina 9:00 rano nawet połączenie z infolinni pozwoliło mi dobrze wejść w dzień. Polecam taką obsługę gdzie się chce a nie musi.

Obsługa na zwykłym poziomie usług.

Dzwoniąc na infolinię Santander Consumer Bank czasoczekiwania na rozmowę był normalny,tj.nie za długi jakość połączenia dobra,Konsultanci uprzejmi, aczklwiek w sprqawach o które pytałem nie otrzymałemodpowiedzi,gdyz nie lezaoto do zakresu obowiąków konsultantów. Dlatego reasumując teaspektyjakośc obsugi i cała infolinia była na zwyczjnym,średnim poziomie. Czasoczekiweanie na rozmowęmniejszy niż 1 minuta.Dobra technicznie jakość połaczenia telefonicznego

takiej obsługi nie polecam

Dostałem wiadomość na telefon po 2 latach o zapłacie za kartę 5,70 zł za godzinę w banku już było 12,50 zł , pracownik bezradny . Nie polecam placówki wejherowo.

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa i pozytywne nastawienie do klienta.

Rewelacyjnie.

Pracownicy wykazują się wysoką kulturą osobistą w powitaniu oraz prowadzeniu rozmowy starają się zawsze jak najlepiej pomóc w rozwiązaniu sprawy z którą przyszli klienci do placówki.

Świetnie.

Oceniam obsługę wysoko, przede wszystkim za podejście do klienta i życzliwość.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjna obsługa, bardzo mili pracownicy. W punkcie usług fatalnych w jednym że sklepów z elektroniką. W placówce firmowej już obsługa nie była tak miła.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.91 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.87 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem