Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 3.90 )

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej grupy Santander, która jest obecna na polskim rynku już od 2001 r. Bank działa w ponad 300 placówkach w całej Polsce oferując produkty dla klientów indywidualnych (kredyty konsumpcyjne, karty kredytowe, produkty ubezpieczeniowe) oraz produkty dla firm (kredyty, lokaty). Tylko w 2018 roku Santander Consumer Bank zdobył bardzo wiele nagród i wyróżnień w tym 1 miejsce dla Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego w rankingu Money.pl, czy 1 miejsce w kategorii Małe i Średnie Banki Komercyjne w konkursie "Najlepszy Bank 2018".

Opinie (815)

Wszystko w najlepszym porządku

Panie która mnie obsługiwana była bardzo kompetentna i obsługiwala bardzo rzeczowo dobierając produkt pod moje oczekiwania. Zadawał za równo pytania otwarte jak i zamknięte. Dążyła do finalizajcji. Wręczyła mi ulotkę z wizytówką. Polecam polecam polecam

Gorzej niż porażka - dno,dno, i jeszcze raz dno

od kilku godzin próbuję zorientować się co mam zrobić aby uzyskać zaświadczenie z mojego oddziału,że mogę dostać odszkodowanie od ubezpieczyciela za zalany dom ,którego ubezpieczenie objęte jest cesją. Od 3 godzin.Odsyłają od ajfasza do kajfasza, brak rozeznania, Pani połączyła mnie nawet z odszkodowaniami na życie-liczyła chyba na to że nie mój sufit w przedpokoju został zalany- tylko na to że mnie krew zaleje. Wszystkim odradzam ten bank

Rewelacja obsługa i ciekawa oferta

Obsługa w punkcie na najwyższym poziomie. Pani konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) jest przesympatyczna i z wielkim entuzjazmem przedstawia ofertę. Zawsze odpowiada na pytania wyczerpująco i jasno. Po przedstawionej ofercie nie ma się żadnych wątpliwości co do decyzji. Ogólna atmosfera w banku przyjazna dla klienta, a i oferta korzystna szczególnie dla młodych, niedoświadczonych klientów.

Polecam:)

Miła i profesjonalna obsługa. Doradca zadawal dużo pytań, w tym otwarte, następnie językiem korzyści przedstawiał mi oferty posługując się materiałami reklamowymi. Dopytywał o jasność swoich sformułowań i prosił o zadawanie pytań. Dążył do finalizacji przedstawionych ofert. Brak zniecierpliwienia przy obsłudze klienta. Polecam

Super obsługa.

Obsługa bardzo miła,atmosfera sympatyczna. Panie dość obszernie informują o danej propozycji, doradzają. Porównując z innymi bankami to z miła chęcią wrócę do tego banku.

Doradca kompetentny i miły

Ostatnio miałam przyjemność korzystać z produktów tego banku. Doradca bardzo konkretna, miła i kompetentna. Odpowiedziała wyczerpująco na kazde moje pytanie. Polecam !!!

Miła atmosfera, profesjonalna obsługa !

Korzystałam z usług tego banku i śmiało polecam znajomym. Przemiła obsługa, szybko i konkretnie. O to właśnie chodzi, ponieważ nie lubię spędzać w bankach zbyt dużo czasu. BRAWO !

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, chciałam się dowiedzieć o warunki kredytu. Bardzo miła i pomocna konsultantka. Polecam.

Super bardzo miła obsługa

Obsługo profesjonalnie zajęła się moją potrzebą i w bardzo szybkim czasie otrzymałem to po co przyszedłem,miła obsługa rozmowna wychodząca na przeciw klijentowi.

Obsluga na medal

Super bank,mile panie,którym towarzyszy uśmiech na twarzy,kontakt wzrokowy z klientem. Doradca jasno wytlumaczyl zasady kredytu. Polecam!!!!

Idealna obsługa

Super obsługa, panie zawsze przemiłe, odpowiadają na każde pytanie bez zawahań. Nigdy nie było problemu z zawarciem umowy w sprawie kredytu bezgotówkowego. Polecam z czystym sumieniem ;)

Lubią swoją pracę, szanuja Klientów

Jak w walentynkowej wyliczance - "kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje" - można wyliczyć obsłudze Santandera: LUBIĄ swoją pracę, SZANUJĄ swoich Klientów, ŻARTUJĄ na poziomie podczas obsługi :)

Profesionalna obsługa

Profesjonalna obsługa. Widać że Pan który mnie obsługiwał zaliczył mnóstwo szkoleń. Zero zawahań podczas moich pytań, szeroka znajomość co do ofert kredytowych i bardzo przekonując rola jako doradcy . Klient w tej placówce czuje się indywidualnie traktowany co jest wielkim plusem.

Obsługa na najwyższym poziomie.

Do banku udałam się z błędem, który popełnił pracownik innej placówki. Przemiła pracownica dołożyła wszelkich starań aby rozwiązać mój problem. Pracownica o wysokiej kulturze osobistej, łatwo nawiązała ze mną relacją. Sprawa została załatwiona od ręki. Sama placówka w bardzo czysta, zadbana i przytulna. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.54 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.17 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem