Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 3.88 )

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej grupy Santander, która jest obecna na polskim rynku już od 2001 r. Bank działa w ponad 300 placówkach w całej Polsce oferując produkty dla klientów indywidualnych (kredyty konsumpcyjne, karty kredytowe, produkty ubezpieczeniowe) oraz produkty dla firm (kredyty, lokaty). Tylko w 2018 roku Santander Consumer Bank zdobył bardzo wiele nagród i wyróżnień w tym 1 miejsce dla Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego w rankingu Money.pl, czy 1 miejsce w kategorii Małe i Średnie Banki Komercyjne w konkursie "Najlepszy Bank 2018".

Opinie (830)

Pracownik nie jest super!

Pracownik Santander Consumer Banku usiłował podnieść prowizję od przyznania kredytu dla siebie usiłując klientowi "wcisnać" dodatkowe ubezpieczenie medyczne. Oczywiście nie informując go otym. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie.

Miło, sympatycznie i bardzo przyjacielsko!

Sama placówka jest dość niewielka, ma zaledwie 2 stanowiska. Pracujące tam Panie są bardzo miłe i pomocne, zarówno jeśli chodzi o pomoc w dobraniu potrzebnej oferty (ja pytałam o kredyt) jak i w takim zwyczajnym, ludzkim stylu bycia. Rozmowa z nimi to przyjemność, którą dodatkowo wzmocniona jest podaną pyszną kawą.

Super

Na podstawie zachowania pracowników placówki mogę stwierdzić, że przychodzący do tej placówki klient jest osobą mile widzianą i oczekiwaną. Świadczy o tym zainteresowanie klientem z ich strony oraz profesjonalne, komplementarne, podejście do klienta.

Słaba obsługa nie polecam

Placówka nie lubi swoich klientów, brak u smiechu i kompetancji do obsługi. Nie chce im się rozmawiać z Klientem , tylko suche zdania , brak porady i wspracia w decyzji, Nie wydaja ulotek , materiałów reklamowych . Nie sa zainteresowane rozwojem placówki.

Bardzo wysoki standard obsługi

Zaraz po wejściu do placówki zostałem zauważony. Pani powitała mnie z uśmiechem i zaprosiła do biurka. Wszystko zostało mi wyjaśnione w zrozumiały sposób. Dostałem także propozycję zwiększenia kwoty kredytu bez dodatkowych zaświadczeń.

Kompetencja i dobro klienta ponad wszystko !

Podczas wizyty w placówce Santander Consumer Banku, po raz pierwszy spotkałem się, aby doradcy tak zależało na dobru klienta. Pani doradczyni za wszelką cenę chciała zaoferować mi najlepszą i najkorzystniejszą ofertę. Kompetencja i odpowiedzi na zastrzeżenia były na bardzo wysokim poziomie. BRAWO - takich doradców jest naprawdę niewielu. Polecam

Bank godny polecenia.

Bank godny polecenia i zaufania. Czysty przestronnych i atmosfera bardzo miła. Klienci są bardzo dobrze traktowani. Pracownicy banku po wysłuchaniu czego potrzebuje klient, zawsze doradzą i wybiorą odpowiednią ofertę. Nie ma narzucania czegoś czego konsument nie chce.

Super

Polecam ten bank, doradcy bardzo uczynni, nie wciskają na sile różnych dodatkowych opłat, lecz kulturalnie o nich informują, przedstawiają koszty i grzecznie się pytają czy chcę skorzystać, ponadto bardzo ładna i czysta placówka. Obsługa fachowa, rzetelna, szybko można otrzymać pieniądze, nie ma zbyt wysokich wymagań dochodowych. Polecam!!!

Bardzo miła obsługa

Mimo ze kredytu nie dostałem to obsługa była miła i konkretna a doradca starał się pomoc mi w inny sposób proponując inne rozwiązanie

Wszystko w najlepszym porządku

Panie która mnie obsługiwana była bardzo kompetentna i obsługiwala bardzo rzeczowo dobierając produkt pod moje oczekiwania. Zadawał za równo pytania otwarte jak i zamknięte. Dążyła do finalizajcji. Wręczyła mi ulotkę z wizytówką. Polecam polecam polecam

Gorzej niż porażka - dno,dno, i jeszcze raz dno

od kilku godzin próbuję zorientować się co mam zrobić aby uzyskać zaświadczenie z mojego oddziału,że mogę dostać odszkodowanie od ubezpieczyciela za zalany dom ,którego ubezpieczenie objęte jest cesją. Od 3 godzin.Odsyłają od ajfasza do kajfasza, brak rozeznania, Pani połączyła mnie nawet z odszkodowaniami na życie-liczyła chyba na to że nie mój sufit w przedpokoju został zalany- tylko na to że mnie krew zaleje. Wszystkim odradzam ten bank

Rewelacja obsługa i ciekawa oferta

Obsługa w punkcie na najwyższym poziomie. Pani konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) jest przesympatyczna i z wielkim entuzjazmem przedstawia ofertę. Zawsze odpowiada na pytania wyczerpująco i jasno. Po przedstawionej ofercie nie ma się żadnych wątpliwości co do decyzji. Ogólna atmosfera w banku przyjazna dla klienta, a i oferta korzystna szczególnie dla młodych, niedoświadczonych klientów.

Polecam:)

Miła i profesjonalna obsługa. Doradca zadawal dużo pytań, w tym otwarte, następnie językiem korzyści przedstawiał mi oferty posługując się materiałami reklamowymi. Dopytywał o jasność swoich sformułowań i prosił o zadawanie pytań. Dążył do finalizacji przedstawionych ofert. Brak zniecierpliwienia przy obsłudze klienta. Polecam

Super obsługa.

Obsługa bardzo miła,atmosfera sympatyczna. Panie dość obszernie informują o danej propozycji, doradzają. Porównując z innymi bankami to z miła chęcią wrócę do tego banku.

Doradca kompetentny i miły

Ostatnio miałam przyjemność korzystać z produktów tego banku. Doradca bardzo konkretna, miła i kompetentna. Odpowiedziała wyczerpująco na kazde moje pytanie. Polecam !!!

Miła atmosfera, profesjonalna obsługa !

Korzystałam z usług tego banku i śmiało polecam znajomym. Przemiła obsługa, szybko i konkretnie. O to właśnie chodzi, ponieważ nie lubię spędzać w bankach zbyt dużo czasu. BRAWO !

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, chciałam się dowiedzieć o warunki kredytu. Bardzo miła i pomocna konsultantka. Polecam.

Super bardzo miła obsługa

Obsługo profesjonalnie zajęła się moją potrzebą i w bardzo szybkim czasie otrzymałem to po co przyszedłem,miła obsługa rozmowna wychodząca na przeciw klijentowi.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.48 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem