Santander Consumer Bank

(3.77)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (955 z 1457)

Przyjemne doświadczenie: Klientka...
Przyjemne doświadczenie: Klientka miała dość skomplikowaną sprawę do załatwienia, ale otrzymała pomoc i bardzo miłą obsługę. To pokazuje, że standard obsługi jest wysoki i wyróżnia się na tle innych banków. Klienci są zadowoleni z dużego, nowoczesnego oddziału z bezpłatnym parkingiem, co ułatwia korzystanie z usług bankowych. Obsługa jest opisana jako bardzo przyjazna i kompetentna, co dodatkowo tworzy pozytywne wrażenie. Współpracujący z bankiem klienci zawsze mogą liczyć na wyspecjalizowanych doradców, którzy obsługują ich na najwyższym poziomie. Klienci doceniają otrzymanie niezbędnych informacji i pomoc na najwyższym poziomie. Brak wplatomatów w mieście Rzeszów: Jeden z klientów zauważył, że w mieście jest tylko dwóch wplatomatów należących do Santandera, co może być uciążliwe dla klientów. W porównaniu do innych banków, gdzie wplatomaty są łatwiej dostępne, ta sytuacja jest postrzegana jako niedogodność. Podsumowując, ogólna opinia na temat Santander Consumer Polska S.A. w Rzeszowie jest głównie pozytywna. Klienci doceniają wysoką jakość obsługi, profesjonalizm doradców oraz przyjazną atmosferę w oddziale. Warto również wspomnieć o uprzejmości Dyrektora Banku oraz konkretnych pracowników, co świadczy o dobrze funkcjonującym środowisku pracy w placówce.

Klient_iHTNL

25.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyjemne doświadczenie: Klientka...
Przyjemne doświadczenie: Klientka miała dość skomplikowaną sprawę do załatwienia, ale otrzymała pomoc i bardzo miłą obsługę. To pokazuje, że standard obsługi jest wysoki i wyróżnia się na tle innych banków. Klienci są zadowoleni z dużego, nowoczesnego oddziału z bezpłatnym parkingiem, co ułatwia korzystanie z usług bankowych. Obsługa jest opisana jako bardzo przyjazna i kompetentna, co dodatkowo tworzy pozytywne wrażenie. Współpracujący z bankiem klienci zawsze mogą liczyć na wyspecjalizowanych doradców, którzy obsługują ich na najwyższym poziomie. Klienci doceniają otrzymanie niezbędnych informacji i pomoc na najwyższym poziomie. Brak wplatomatów w mieście Rzeszów: Jeden z klientów zauważył, że w mieście jest tylko dwóch wplatomatów należących do Santandera, co może być uciążliwe dla klientów. W porównaniu do innych banków, gdzie wplatomaty są łatwiej dostępne, ta sytuacja jest postrzegana jako niedogodność. Podsumowując, ogólna opinia na temat Santander Consumer Polska S.A. w Rzeszowie jest głównie pozytywna. Klienci doceniają wysoką jakość obsługi, profesjonalizm doradców oraz przyjazną atmosferę w oddziale. Warto również wspomnieć o uprzejmości Dyrektora Banku oraz konkretnych pracowników, co świadczy o dobrze funkcjonującym środowisku pracy w placówce.

Klient_iHTNL

25.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na tle konkurencji...
Na tle konkurencji Santander Consumer Bank wypada średnio i na codzień korzystam z usług innego banku. Korzystałem jednak z oferty zakupów ratalnych i byłem zadowolony. Korzystne warunki oraz szybki i wygodny proces podpisywania umowy sprawia, że napewno skorzystam w przyszłości z ich usług. Poprawy wymaga bankowość internetowa oraz sama aplikacja mobilna, która w porównaniu z konkurencją, jest mało intuicyjna i nierzadko sprawia problemy w użytkowaniu.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo negatywnie zaskoczono...
Bardzo negatywnie zaskoczono mnie zmianą w regulaminie, o której nie otrzymaliśmy żadnej informacji.

Klient_jOZZ

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Procedury, mimo, że...
Procedury, mimo, że maksymalnie uproszczone, wydają się dawać pełne bezpieczeństwo zawieranych umów.

alpin

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest w...
Wszystko jest w porządku, kontakt szybki i niezawodny oraz prosta aplikacja, czytelna co sprawia łatwość poruszania się.

Kubsonovsky

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysyłają info.,że dadzą...
Wysyłają info.,że dadzą kredyt jak się jedzie to nadarmo ,a kto za paliwo zwróci.

Adrian_334

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze niedawno poleciłabym...
Jeszcze niedawno poleciłabym SCB bo oferta kart kredytowych była bardzo korzystna. Obecnie niestety jest to bardzo droga sprawa. Dodatkowo bardzo mało opcji w aplikacji i wersji mobilnej. Z większością spraw i tak trzeba udać się do stacjonarnej placówki.

Klientka_wro

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moje doświadczenie dotyczące...
Moje doświadczenie dotyczące tego banku jest bardzo przykre. Mianowicie, jako pełnomocnik seniora starałem się wyklaryfikować sytuację finansową oraz ustalić wartość zadłużenia osoby reprezentowanej. Kiedy przeanalizowałem jak doszło do zadłużenia to okazało się, że pracownik oddziału wykorzystał zaufanie społeczne jakim darzy się banki w związku z ich pełnioną funkcją oraz doprowadził do wzrostu zadłużenia seniora o dwudziestokrotność kwoty od której zaczęła się współpraca. Osoba reprezentowana z racji na podeszły wiek łatwo uwierzyła pracownikowi banku jakoby konsolidacja kredytu jest bardzo korzystnym produktem i ułatwi seniorowi spłatę oraz zapewni zastrzyk dodatkowej gotówki. W sumie takich konsolidacji przeprowadzono 10 za każdym razem zamykając poprzednią konsolidację, nowym zobowiązaniem. Doprowadziło to seniora do spirali długów poprzez sztuczne zawyżanie zdolności kredytowej (wcześniejsza spłata zobowiązania pozwalała na zaciąganie wyższego kredytu). Po przekazaniu pełnomocnictwa do reprezentacji seniora w tym banku, oraz skierowaniu sprawy na drogę postępowania reklamacyjnego bank niejednokrotnie utrudniał prawidłowe reprezentowanie poprzez kierowanie hasła do otwarcia plików z odpowiedzią na reklamację SMS-em do seniora który nie potrafi korzystać z telefonu w celu odbierania/wysyłania wiadomości SMS. Pomimo jasnego stanowiska seniora w sprawie pełnej reprezentacji przez pełnomocnika senior był angażowany oraz otrzymywał komunikację z banku która miała być przekierowywana aby nie powodować zbędnych sytuacji stresogennych związanych z obsługą reklamacji. Bank nie przyjął winy za postawienie seniora w sytuacji bez wyjścia i gdyby nie prośba skierowana do mnie senior nie potrafiłby się odnaleźć w sytuacji do której doprowadzono. Pracownik oddziału za każdą konsolidację pobierał prowizje bankowa kilkukrotnie wyzszą od dobieranej przez seniora gotówki. Bank wykorzystał seniora przez co w mojej opinii nie zasługuje na zaufanie.

Mike Bat

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam informacje zadzwoniłam...
Potrzebowałam informacje zadzwoniłam na infolinię nie musiałam długo czekać pani mi wszystko wyjaśniła. Byłam bardzo zadowolona

Kamila_760

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobre systemy...
Bardzo dobre systemy ratalne. Dla mnie najlepsze.

Joanna_111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Telefony z propozycjami...
Telefony z propozycjami handlowymi są dość natrętne i zdarzają się za często

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dewiza sprzedaż zapomnij.
Dewiza sprzedaż zapomnij.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Infolinia to ostatni...
Infolinia to ostatni bastion Santandera - jedyne miejsce gdzie można otrzymać rzetelną informację i pomoc! Zawiodła wizyta w placówce, administracja dramat (namieszali z wnioskami dotyczącymi karty). Natomiast pani z Call Center zadziałała wzorowo, podczas rozmowy była bardzo uprzejma, spokojna i merytoryczna. Sprawa była skomplikowana, trochę to trwało ale udało się wszystko naprawić.

MaQta

19.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, wszystko...
Miła obsługa, wszystko mi wytłumaczyli. Niestety nie byli konkurencyjni i nie skorzystałam w oferty.

intermanka

04.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki, drogie...
Długie kolejki, drogie oferty kredytów.

Klient_zQ0rG

28.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dziękujemy pani...
Bardzo dziękujemy pani Natali doradcy klienta za szybkie i po naszej myśli załatwienie sprawy. Jesteśmy klientami banku ponad 20 lat i nigdy się nie zawiedliśmy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bank przyjazny dla...
Bank przyjazny dla klienta

Jolanta_631

17.10.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
dobra i profesjonalna...
dobra i profesjonalna obsługa.

Ella_1

05.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Skuszona propozycją kredytu...
Skuszona propozycją kredytu konsolidacyjnego, którą otrzymałam na maila, udałam się do placówki, aby dowiedzieć się szczegółów i by sprawdzić, czy uda mi się otrzymać niniejszy kredyt. W lokalu było czysto, nie budził moich zastrzeżeń na żadnej płaszczyźnie. Nie było kolejki, więc od razu zostałam "zaproszona" do stanowiska pani, której niestety imienia nie pamiętam, a która była miła, sympatyczna i pomocna. Ów pani przedstawiła mi szczegółowo ofertę, wykazała się dużym zrozumieniem i wykonała kilka symulacji, pomogła podjąć ostateczną decyzję i z banku wyszłam w pełni ukontentowana. Mogę polecić Santander Consumer Bank z czystym sumieniem.

Raspberry_fairy

28.09.2023

Placówka

Tarnowskie Góry, Krakowska 21

Nie zgadzam się (0)

Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej Grupy Santander, która obecna jest na polskim rynku od 2001 roku. Santander Consumer Bank przedstawia się jako „Bank od kredytów”. Wśród produktów możemy odnaleźć kredyty gotówkowe, samochodowe i karty kredytowe. Jako lider polskiego rynku kredytów konsumenckich, od lat aktywnie angażuje się w ważne społecznie tematy. Santander Consumer Bank włącza się do wielu inicjatyw, których celem jest promocja zdrowego stylu życia, takich jak Bieg po Nowe Życie, Bieg po Oddech oraz Akademia Zdrowia Santander Consumer Banku.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Santander Consumer Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przyjemne doświadczenie: Klientka...
Przyjemne doświadczenie: Klientka miała dość skomplikowaną sprawę do załatwienia, ale otrzymała pomoc i bardzo miłą obsługę. To pokazuje, że standard obsługi jest wysoki i wyróżnia się na tle innych banków. Klienci są zadowoleni z dużego, nowoczesnego oddziału z bezpłatnym parkingiem, co ułatwia korzystanie z usług bankowych. Obsługa jest opisana jako bardzo przyjazna i kompetentna, co dodatkowo tworzy pozytywne wrażenie. Współpracujący z bankiem klienci zawsze mogą liczyć na wyspecjalizowanych doradców, którzy obsługują ich na najwyższym poziomie. Klienci doceniają otrzymanie niezbędnych informacji i pomoc na najwyższym poziomie. Brak wplatomatów w mieście Rzeszów: Jeden z klientów zauważył, że w mieście jest tylko dwóch wplatomatów należących do Santandera, co może być uciążliwe dla klientów. W porównaniu do innych banków, gdzie wplatomaty są łatwiej dostępne, ta sytuacja jest postrzegana jako niedogodność. Podsumowując, ogólna opinia na temat Santander Consumer Polska S.A. w Rzeszowie jest głównie pozytywna. Klienci doceniają wysoką jakość obsługi, profesjonalizm doradców oraz przyjazną atmosferę w oddziale. Warto również wspomnieć o uprzejmości Dyrektora Banku oraz konkretnych pracowników, co świadczy o dobrze funkcjonującym środowisku pracy w placówce.