Jakość Obsługi

Santander Consumer Bank

( 3.96 )

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej grupy Santander, która jest obecna na polskim rynku już od 2001 r. Bank działa w ponad 300 placówkach w całej Polsce oferując produkty dla klientów indywidualnych (kredyty konsumpcyjne, karty kredytowe, produkty ubezpieczeniowe) oraz produkty dla firm (kredyty, lokaty). Tylko w 2018 roku Santander Consumer Bank zdobył bardzo wiele nagród i wyróżnień w tym 1 miejsce dla Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego w rankingu Money.pl, czy 1 miejsce w kategorii Małe i Średnie Banki Komercyjne w konkursie "Najlepszy Bank 2018".

Opinie (958)

Zawiedziona

W jednej z placówek Doradca nie pytając mnie o zdanie dodał mi do kredytu ubezpieczenie, które zupełnie nie było mi potrzebne. Na moją informację, że nie potrzebuję takiego ubezpieczenia bo z niego nie skorzystam, usłyszałam- ale wcale pani nie musi. Więc po co mi coś z czego nie skorzystam???? To tak jakby kasjerka przy każdych zakupach płaciła za papierosy a nie jestem palaczem.. Inny minus. O poprawne rozliczenie kredytów spłaconych przed terminem trzeba wystąpić z pismem, nie stosują się do art. 52 o kredycie konsumenckim.

Santander infolinia milo i konkretnie

W ostatnim czasie założyłem rachunek bankowy w Santander Banku. Po kilku dniach dostałem telefon, w którym Pani wytłumaczyła mi zasady mojego konta oraz zwróciła uwagę na rzeczy które pozwolą mi nie płacić za konto i kartę. konsultantka miała miły głos, mówiła wyraźnie, a tempo jej wypowiedzi było odpowiednie. W słuchawce usłyszałem dużo pozytywnej energii, a że była godzina 9:00 rano nawet połączenie z infolinni pozwoliło mi dobrze wejść w dzień. Polecam taką obsługę gdzie się chce a nie musi.

Obsługa na zwykłym poziomie usług.

Dzwoniąc na infolinię Santander Consumer Bank czasoczekiwania na rozmowę był normalny,tj.nie za długi jakość połączenia dobra,Konsultanci uprzejmi, aczklwiek w sprqawach o które pytałem nie otrzymałemodpowiedzi,gdyz nie lezaoto do zakresu obowiąków konsultantów. Dlatego reasumując teaspektyjakośc obsugi i cała infolinia była na zwyczjnym,średnim poziomie. Czasoczekiweanie na rozmowęmniejszy niż 1 minuta.Dobra technicznie jakość połaczenia telefonicznego

takiej obsługi nie polecam

Dostałem wiadomość na telefon po 2 latach o zapłacie za kartę 5,70 zł za godzinę w banku już było 12,50 zł , pracownik bezradny . Nie polecam placówki wejherowo.

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa i pozytywne nastawienie do klienta.

Rewelacyjnie.

Pracownicy wykazują się wysoką kulturą osobistą w powitaniu oraz prowadzeniu rozmowy starają się zawsze jak najlepiej pomóc w rozwiązaniu sprawy z którą przyszli klienci do placówki.

Świetnie.

Oceniam obsługę wysoko, przede wszystkim za podejście do klienta i życzliwość.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjna obsługa, bardzo mili pracownicy. W punkcie usług fatalnych w jednym że sklepów z elektroniką. W placówce firmowej już obsługa nie była tak miła.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Consumer Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.75 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.89 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem