Jakość Obsługi

Play

( 3.84 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (3410)

Namolny sprzedawca, ale skuteczny

Do salonu przyszedłem z zapytaniem o możliwość przedłużenia kończącego się abonamentu dla mnie.Bez telefonu. Sprzedawca w trakcie rozmowy starał się przekonać mnie do podpisania umowy na sprzedaż usług dla 3 osób /całej rodziny/. Argumentował niższym abonamentem dla 3 osób. Prawie wyszedłszy z salonu z nowym telefonem. Dobry sprzedawca.

Cierpliwość Pana idealnie wpasowała się w moje potrzeby!

Wizyta w sklepie miała na celu przedłużenie umowy abonamentu na 3 telefony w formule rodzina. Każda z nas miała inne potrzeby i każda wyszła w pełni zadowolona. Pan był przede wszystkim cierpliwy i wszystko tłumaczył, nie spieszył się. Co szczególnie ważne dla mnie, nie był nachalny i nie chciał "wcisnąć" nam wszystkiego co możliwe, ale z drugiej strony powiedział nam o świetnej promocji, z której jedna z nas skorzystała. Pan obsługiwał nas również dwa lata temu i tak samo wszystko odbyło się w świetnej atmosferze. Pan wzbudził moje zaufanie i na pewno za 2 lata znowu tam wrócimy.

Bardzo dobra

Kompetentny konsultant przedstawiając ofertę opierał się na potrzebach klientam

Bardzo uboga oferta telefonów i mało sprawna obsługa

Wizyta w tym salonie była koszmarem. Spędziłem tam chyba ze 40 minut i wyszedłem z niczym. Kończyła mi się umowa i chciałem ją przedłużyć, wybierając nowy telefon. Na miejscu okazało się, że żaden z sześciu modeli, które mnie interesowały, nie jest dostępny. Obsługa każdego z nich jeszcze szukała po zapleczu, którego zupełnie nie ogarniają, nie wiedzą, co mają na stanie, a czego nie. Ok, w końcu postanowiłem popatrzeć, co w ogóle jest i podszedłem na wystawkę popatrzeć sobie na modele. Pokazałem dwa kolejne, które mnie interesują i ich też oczywiście nie było na stanie. Do tego jak zapytałem o telefon spełniający moje kryteria, podając parametry wszystkie, sprzedawczynie nie miały w ogóle pojęcia, co mają na stanie, jakby nigdy się nie interesowały telefonami. Wyszedłem z niczym.

super

super obsługa telefoniczna pełen profesjonalizm

Kompletna oferta.

Bardzo rzeczowe i zrozumiałe przedstawienie oferty. Zaangażowanie i skupienie na Kliencie, lecz nie osaczanie. Na szczególne docenienie zasługuje kultura osobista Pracownika.

Zdecydowanie polecam.

Punkt znajduje się na wyspie zaraz przy wejściu, więc nie miałam problemy żeby go znaleźć. Konsultanci są bardzo mili i w jasny sposób przedstawili mi ofertę na klientów przenoszących numer. Nie miałam żadnych dodatkowych pytań.

Super Obsługa. Krótko, zwięźle i na temat.

Chciałem ocenić wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu zadzwonił do mnie z sieci Play, z ofertą nowej umowy. Raczej sceptycznie podchodzę do załatwiania umów przez infolinię, ale poprosiłem o przedstawienie oferty, zaznaczając, że nie mam zbyt wiele czasu. Konsultant, podziękował za poświęcony czas i bardzo sprawnie przeszedł do konkretów. Informacje przekazywał wyraźnie i miłym tonem głosu co dla mnie jest ważne w rozmowie. Podczas przedstawiania oferty podkreślał co zyskam w nowej umowie w porównaniu do obecnej umowy. Jedyny mankament jaki wdarł się do naszej rozmowy to taki, że konsultant za wszelką cenę chciał ode mnie uzyskać akceptacje na podpisanie umowy. Jak już wcześniej napisałem, rzadko załatwiam takie sprawy telefonicznie. Ustaliłem z konsultantem, że przemyśle ofertę i poproszę o kontakt za kilka dni. Podsumowując jakość obsługi oceniam wysoko, ponieważ przebiegła w sposób miły i sprawny. Konsultant posiadał wiedzę i był pozytywnie nastawiony. Jeden element do poprawy to mniejszy nacisk na finalizację zadania przy pierwszym kontakcie z Klientem .

play 24

Dopiero kilka dni temu uruchomiłam na swoim telefonie aplikację Play 24. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć wszystko w jednym miejscu i szybko opłacać rachunki. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i przejrzysta.

Najbardziej życzliwe ekspedientki!

Obsługa w tym salonie jest na najwyższym poziomie. Obsługujące Panie doradząją, życzliwie tłumaczą jeśli się czegoś nie rozumie, są bardzo miłe pozostawiają dobre wrażenie po wizycie w salonie. Salon jest zadbany, czysty oraz posiada szeroki asortyment, który można zakupić już na miejscu, m.in. telefony oraz akcesoria do telefonów. Bardzo polecam.

Dodatkowa usługa

Na infolinii dostałem naprawdę rzetelne informację o usług Play Now. Polecam.

nowa umowa

W sobotę rano dostałam telefon od konsultanta Play. Bardzo miły pan. Mimo że rozmawialiśmy krótko nie mogłam akurat wtedy prowadzić dalszej rozmowy. Konsultant nie naciskał tylko zaproponował nowy termin

świetna oferta

Świetna oferta na przedłużenie abonamentu. Co prawda dopasowanie oferty chwilę trwało jednak udało się przebić wszystkich innych operatorów i mogę cieszyć się idealnie dopasowaną do mnie ofertą. Polecam

Szybko i profesjonalnie

Bardzo lubię załatwiać wszelkie sprawy właśnie w tym oddziale, ponieważ zawsze zostanie to załatwione szybko i profesjonalnie. Otrzymuję zawsze ciekawe i korzystne oferty, jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym oddziale, zwłaszcza Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)jest cudowna!

Podziękowania dla pracownika nr E002669182

Witam serdecznie , Chciałabym pochwalić jednego z Państwa pracowników . Pan z którym prowadziłam konwersacje był bardzo kompetentny i w mgnieniu oka rozwiązał mój problem . W dodatku - co jest bardzo rzadko spotykane na infoliniach czy czacie - Rozmowa była bardzo przyjemna , a Państwa pracownik wykazał się bardzo dużą kulturą osobistą oraz dało się zauważyć sympatię i zaangażowanie z jego strony . Byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ta notatka trafiła do zarządu i bezpośredniego przełożonego osoby z którą rozmawiałam. Zdecydowanie warto dbać o pracowników tak dobrze wykonujących swoje obowiązki . Rozmowa odbyła się 02.04.20 ok 20:40 poprzez aplikacje Play . Kod pracowniczy osoby z którą rozmawiałam - E002669182 Pozdrawiam Nadia

Super !

Jetsem bardzo zadowolona z ich usług ! Konsultanci sa kompetentni, obsługa bardzo miła, miłe wnętrze lokalu ! Oferty sa naprawdę bardzo ciekawe !

Świetna obsługa

W punkcie Play w Empiku jest świetna obsługa. Pracownik zawsze jest uśmiechnięty i wręcz zaraża pozytywną energią. Do tego stara się wyszukać jak najbardziej korzystne oferty. Polecam każdemu korzystanie z usług tego punktu.

Przydatna infolinia

Na infolinii sieci komórkowej uzyskałem przydatne informacje w średnim czasie oczekiwania.

Obsługa godna polecenia!

Mimo, że salon znajduje się niemal na środku galerii i zamiast osobnego punktu jest to wyspa, obsługa zdecydowanie sprawia, że te małe niedogodności przestają być zauważalne. Polecam skorzystanie z usług operatora i podpisane umowy właśnie w tym punkcie. Nie raz i nie dwa konsultant umiejętnie i sprawnie podpowiedział mi jaka oferta byłaby dla mnie najbardziej korzystna.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem