Jakość Obsługi

Play

( 3.75 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3389)

super

super obsługa rzeczowi konsultanci szybka obsługa

Z takim chatem się jeszcze nie spotkałem!

Pisząc z problemem na chacie tego operatora natrafiłem na otwartego i miłego doradcę. Byłem zaskoczony "luzem" z jakim się z nim pisało. Rozwiązał problem w szybki sposób. Polecam

niezły kontakt telefoniczny

Na infolinii można uzyskać poradę ale trzeba sporo czekać w różnych godzinach dłużej czasem krócej.

Rewelacja, kompetencje personelu na najlepszym poziomie

W trakcie rozmowy z konsultantem zostałam poinformowana o promocji na internet. Odpowiedzi na pytania były wyczerpujące. Ton rozmowy ciepły i z uśmiechem

Dobrya obsługa

Informację otrzymane na czacie w Play były konkretne, merytoryczne bez zbędnego nakręcania na większy abonament. Polecam tą formę kontakt u z tą siecią, ja otrzymałem w pigułce informację które konsultant na infolini opowiadał mi 15 minut.

Obsługa Mega Petarda

Obsługa na najwyższym poziomie. Po złożeniu reklamacji czekałam zaledwie kilka dni. Konsultant zadzwonił z informacjami. Mój problem był rozwiązany wspaniale. W kilka chwil poczułam, że firma dba o klienta i traktuje go tak, aby korzyść leżała po jego stronie. Bardzo rzadko spotykana altruistyczna postawa . Brawo(-;

Obsługa do poprawy

Nie podobał mi się brak zainteresowania klientem. Mało profesjonalna obsluga

Słabe oferty dla stałych klientów

Zarówno gdy ja próbowałem się skontaktować, tak samo podczas kontaktu ze strony Play w związku ze zbliżającym się końcem mojej umowy przedstawiana mi oferta była gorsza niż dotychczasowa, czy tak powinno się traktować stałych klientów? Na moje pytanie czy w ogóle są zainteresowani utrzymaniem mnie jako klienta dowiedziałem się że najlepiej zostać przy obecnych warunkach i nie ma dla mnie lepszej oferty, dla mnie to jak zaproszenie do odejścia od firmy Play. Nie polecam

Super obsługa!

Personel pracujący w Play jest bardzo miły, zawsze odpowiadają wyczerpująco na zadane pytania, szukają jak najlepszej oferty. Do salonu wchodzi sie przyjemnie jest bardzo jasno i schludnie

Nie byłam zbyt zadowolona

Do salonu Play udałam się przed świętami w celu przeniesienia numeru z innej sieci. W salonie były dwie konsultantki, które obsługiwały klientów. Ani jedna ani druga Pani nie zauważyły mojej obecności, nie przywitaly mnie, pomimo, że chodzilam po salonie i oglądałam wystawę telefonów. Gdy w końcu doczekałam się na swoją kolej, konsultantka przedstawiła ofertę dość chaotycznie. O wszystkie szczegóły dotyczące przeniesienia numeru czy ewentualnych kosztów dodatkowych musialam się dopytywać. Konsultantka owszem miła, natomiast nie przekonała mnie do przeniesienia.

Rewelacyjna obsługa

Po otrzymaniu SMS z propozycja przedłużenia umowy, oddzwonilem na infolinie. Konsultant w jasny i zrozumiały sposób przedstawił mi ofertę. Wyjaśnił wszystkie prametry usług oraz poinformował w jaki sposób mogę zrezygnować jeśli bym się rozmyślił. Na koniec upewnił się czy wszystko jest dla mnie jasne i życzył wesołych świąt. Zyczylbym sobie i innym takiej obsługi wszędzie. Pozdrawiam

kiepsko

Oni maja racje a jak nie to patrz punkt pierwszy .

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu. Proponuję ulepszyć system zarządzania środkami na koncie, żeby była blokada po wyczerpaniu pakietu internetu. Teraz wiadomość o wyczerpaniu internetu przychodzi wraz z powiadomieniem o zerowym stanie konta. W zeszłym miesiącu zza tego wydałem ponad 100zł za internet plus 50 zł za pakiet.

Zdecydowanie na tak!

Konsultant wyjątkowo miły i życzliwy, podszedł indywidualnie do moich potrzeb, rozmowa w formie dialogu, a nie wyrecytowania formułki. Czuć zaangażowanie konsultanta od samego początku, dodatkowo ogromna wiedza - każda moja wątpliwość została rozwiana, zdecydowanie polecam. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.

Bardzo dobra obsługa i rozwiązanie problemu

Konsultant w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił zasady działania usługi. Był przybitym bardzo miły i uprzejmy. Rozwiązał również Moj problem z odbiorem MMS. Na koniec zapytał czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe i zachęcał do ponownego kontaktu. Na połączenie czekałem ok 2min. Szczerze polecam ta firmę.

Bardzo dobra obsługa i rozwiązanie problemu

Konsultant w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił zasady działania usługi. Był przybitym bardzo miły i uprzejmy. Rozwiązał również Moj problem z odbiorem MMS. Na koniec zapytał czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe i zachęcał do ponownego kontaktu. Na połączenie czekałem ok 2min.

Zadowalająca obsługa klienta

Ciekawa oferta pakietów oraz zadowalająca obsługa klienta. Moźliwość uzyskania sprawnej odpowiedzi zarówno telefonicznie , jak i poprzez aplikację. Szybki odzew z obsługi klienta w sprawie moich niejasności i mojej nieuwagi. Serdecznie polecam :)

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem