Jakość Obsługi

Play

( 3.77 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3370)

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie

konsultanci w punkcie PLAY są bardzo sympatyczni, zawsze chętnie pomogą, dodatkowo swoją wiedzą i kompetencją zawsze dobrze doradzą

Zadowalająca obsługa klienta

Ciekawa oferta pakietów oraz zadowalająca obsługa klienta. Moźliwość uzyskania sprawnej odpowiedzi zarówno telefonicznie , jak i poprzez aplikację. Szybki odzew z obsługi klienta w sprawie moich niejasności i mojej nieuwagi. Serdecznie polecam :)

profesjonalna obsługa

Dzwoniąc na infolinie spotkało mnie miłe zaskoczenie , po 3 sekundach już konsultant odebrał połączenie , starał się zaraz zorientować w jakim celu dzwonię . Odpowiadając na jego pytanie ze szukam oferty telefonu na abonament przedstawił mi ofertę sieci , oraz zaproponował kilka rozwiązań . podał mi tez ceny samego abonamentu bez urządzenia oraz ceny z wybranym smartfonem. Obsluga była szybka , na temat i rozwiała moje wszelkie wątpliwości . Więcej takiej obsługi na infoliniach .

Play to jest firma porażka!

Play to jest firma porażka,od pół roku mam problem z ich internetem,po złożeniu reklamacji,która jest rozpatrzona na moją korzyść dostaję tylko informację,że już wszystko jest ok,fakt jest ok przez dzień czy dwa a potem wszystko wraca do normy,tzn internetu brak,bo to jest normą w sieci Play . Na dodatek brakuje w tej firmie kompetentnych osób z którymi można by było wyjaśnić sprawę,jak to mówią pracownicy salonów Play "my nie mamy na to wpływu,jedno co możemy zrobić to zgłosić sprawę dalej albo prosimy zadzwonić do biura obsługi klienta..." i tak się kończy rozmowa z doradcami.

Maksymalne zadowolenie

Konsultant zadzwonił do mnie dzień wcześniej umawiając się tym samym na kontakt następnego dla o konkretnej porze. Pani zadzwoniła o wyznaczonej godzinie, ponownie pytając czy ma przykrość rozmawiać z właścicielem telefonu. Po potwierdzeniu takiej inflacji poinformowała mnie o tym, ze nasza rozmowa jest nagrywana i zapytała czy wyrażam zgodę na jej nagrywanie. Po potwierdzeniu pani zaczęła zadawać mi bardzo nakierowujące pytania ponieważ cel rozmowy ustaliłyßmy już poprzedniego dnia. Jako ze już miałam wybrany przez siebie model telefonu Pani zapytała mnie o preferencje odnośnie abonamentu oraz dotychczasowego zadowolenia z obsługi. Pani była bardzo miła, życzliwa ale tez konkretna. Rozwodziła się nad odpowiedzią na moje pytania odnośnie tego, czym różnią się dane abonamenty w zależności od ceny. Po dokonaniu formalności Pani życzyła mi miłego dnia oraz zadała pytani kontrolujące z obsługi i jakości. Rozmowa bardzo na plus.

Miła obsługa

Obsługa w salonie jest miła, jednak mało profesjonalna. Brak wiedzy wśród pracowników.

Play - koszmartny sposób załatwiania reklamacji

Miesiąc temu pomimo zrobionych dwóch doładowań telefonu (łącznie na 60 zł), okazało się, że ciągle nie mam środków na koncie, nie mogę korzystać ani z połączeń telefonicznych ani Internetu. Parokrotnie kontaktowałam się z obsługą klienta. Za każdym razem od nowa musiałam opisywać całą sytuację, konsultantom, którzy zapisywali zgłoszenie, nadawali mu numer i prosili abym czekała na sprawdzenie. Po jakimś czasie otrzymywałam informacje sms-owo, że informacja o moim zgłoszeniu znajduje się na Play 24 a tam otrzymywałam informację, że moje zgłoszenie jest niezasadne. Dzwoniłam ponownie na infolinię z prośbą o wytłumaczenie mi co zaszło, gdzie podziały się moje doładowania. Konsultant pomimo informacji o numerze zgłoszenia ponownie prosił o opis zdarzenia, nadawał mu numer i kazał czekać na sprawdzenie. Ostatecznie połączono mnie z działem technicznym (zdaje się) i tam pracownik wyjaśnił mi, że nie zmieściłam się w czasie oferty Play Solo więc telefon zaczął działać w taryfie, w której 4 minuty łączenia się z Internetem kosztowało 60 PLN. Podsumowując nie chodzi mi tu horrendalną cenę kilku minut Internetu lecz o fakt, że nikt nie potrafił sprawdzić mojej reklamacji i wytłumaczyć mi co zaszło. Za każdym razem łączyłam się z innym konsultantem, który rejestrował nowe zgłoszenie.

Obsługa kompetentna

Czystość w salonie na 5, przywitanie klienta oraz zarządzanie kolejką w salonie (znajdowało się 4 osoby) było. Proces obsługi przebiegał profesjonalnie, jednak mało sprawnie, konsultant "gubił" się w pytaniach. Nie do końca wybadał wszystkie moje potrzeby. Strój konsultanta był profesjonalny. Ogólnie wizyta była na wielki plus jednak trwała stanowczo za długo (około godziny). Z salonu wyszłam średnio zadowolona z przebiegu rozmowy.

Bardzo dobre podejście do klienta.

Kontakt z klientem bardzo dobry, wszystko wytłumaczone zrozumiale.

Od A do Z

Jestem pod wrażeniem obsługi w Punkcie Play. Od wejścia czulam się zauważona przez pracowników, mimo ze była kolejka klientów poza salon. Do punktu udałam się w celu przeniesienia numeru od innego operatora. Moje potrzeby zostały wybadane bardzo szczegółowo, zaproponowano szereg dodatkowych usług (nawet nie wiedziałam, ze firma oferuje tak wiele!) mimo ze nie chciałam zmieniać telefonu cieszę się, ze konsultant nakłonił mnie do tego, ponieważ teraz mogę się cieszyć nowoczesnym telefonem, który faktycznie okazał się potrzebny. W salonie panował ład i estetyka. Czułam się ważnym klientem. Na pewno polecę salon moim bliskim!

Fatalnie.

Co innego mówią, co innego oferują.

Dobrze.

kulturalna, profesjonalna

Ok.

Obsługa super tylko internet lipa

Źle.

Zostałem wprowadzony w błąd. Długo nie można było wyjaśnić sprawy.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem