Jakość Obsługi

Play

( 3.54 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3057)

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie

konsultanci w punkcie PLAY są bardzo sympatyczni, zawsze chętnie pomogą, dodatkowo swoją wiedzą i kompetencją zawsze dobrze doradzą

obsługa miła

obsługa miła jednak posiada słabe podejście do klienta, brak zaangażowania w obsługę klienta.

Obsluga na medal

Bardzo mila obsługa,pani konkretnie wszystko mi wyjaśniła. Polecam.

Super obsługa!

Miła obsługa, Pan bardzo cierpliwy, zrozumiale i wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Minus jedynie za dłuższe czekanie na zgłoszenie konsultanta.

Szybko, konkretnie, rzeczowo i na temat!

Bardzo konkretna i rzetelna obsługa w salonie Play w Galerii Gryf w Szczecinie. Mimo tego, że tematem wizyty było wypowiedzenie umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych i przekazanie numeru telefonu na rzecz innego operatora personel był bardzo pomocny, sympatyczny i uprzejmy. Sprawa została rozwiązana szybko, a wszelkie informacje których potrzebowałem konsultant sprawnie odszukał w systemie i przekazał w sposób prosty i zrozumiały. DUŻY + dla tego salonu :)

TRAGEDIA

Dzwoniąc na infolinię play najlepiej wszystko notować. Dla osób chcących sobie oszczędzić dodatkowego problemu proponuję zadzwonić ze trzy razy z tym samym zapytaniem/problemem no i obowiązkowo wszystko notować, żeby potem zobaczyć które rozwiązanie problemu zostało zaproponowane przez 2 konsultantów, wtedy wiadomo że ten 1 się mylił :)

Konkretnie i rzetelnie

W ubiegłym miesiącu udałem się do salonu Play w Bartoszycach żeby zawrzeć umowę na zakup telefonu oraz abonamentu. Efekt? Wyszedłem z telefonem i abonamentem oraz internetem do domu. W salonie nie było żadnego Klienta, kiedy zamknąłem drzwi od salonu, wstał jeden z konsultantów i zaprosił mnie do stanowiska i poprosił żebym usiadł pytając: w czym mogę pomóc?” Opowiedziałem jakiego produktu oczekuję i Pani konsultant rozpoczęła prezentację oferty zaczynając od pytania czy jestem już klientem sieci Play. Odpowiedziałem, że nie i poinformowałem ze posiadam numer u innego operatora, wówczas Pani zapytała mnie czy nie chciałbym przenieść numeru (bez zmiany numeru - pozostając przy tym samym). Nie dając jednoznacznej odpowiedzi poprosiłem l przedstawienie szczegółowej oferty oraz cennik, została ona zaprezentowana na podstawie ulotki. Zostałem zapytany czy posiadam internet domowy, na pytanie jakie ma to znaczenie, dostałem informację, że w przypadku „dołączenia” takiego produktu będzie możliwe przygotowanie korzystniejszej oferty. Zgodziłem się a sympatyczna Pani opowiedziała mi o samych zaletach oferty na moje pytanie czy są jakieś „haczyki” otrzymałem informację zwrotną, że nie - oferta jest rzetelna i nie posiada ukrytych kosztów. Zostałem poinformowany o opłatach dodatkowych m.in. Opłacie za aktywację numeru oraz opłaty za urządzenie. Zadałem kilka pytań na temat oferty i na każde dostałem wystarczającą odpowiedź. Polecam ww salon i kompetencję i znajomość produktów Pani konsultant. Postanowiłem zawrzeć umowę na telefon oraz internet domowy, dostając w prezencie maskotkę ;) w salonie unosił się ładny zapach a pomieszczenie było schludne i czyste.

Poniżej krytyki

Sporo młodych osób zatrudnionych na infolinii co skutkuje niskim poziomem prowadzonych rozmów, można wyczuć arogancję w głosie i wyniosłość.

Fachowa pomoc!

Super, wszystko jasno wyjasnione, opisane, rozmowa krótka i treściwa!

Infolinia - tragedia

Pracwonicy na infolinii nie posiadają wiedzy i dodatkowo nie chcą podjąć elementarnego wysiłku aby pomóc rozwiążać temat z którym dzwonię. Ponadto infolinia jest płątna!!!!!!!!

Salon T-mobile

Przeszedłem do salonu T-mobile w dniu 27-05-2019. Powód wizyty, zmiana abonamentu. W salonie obsługiwało dwóch Panów. W salonie nie było kolejki zostałem obsłużony odrazu po wejściu do salonu. Usłyszałem dzień dobry, zostałem przywitany. W trakcie obsługi słychać było standard obsługi, konsultant wyrażał się jasno, zrozumiałe. Było badanie potrzeb, prezentacja oferty, urządzenia, zachowany język korzyści. Konsultant próbował mnie przekonać pokazując telefon przedstawiając jego korzyści. Była dosprzedaz internetu, rozwianie wątpliwości, pozyskanie ode mnie numeru telefonu. Nie zakupiłem usługi ponieważ ponieważ potrzebuje więcej czasu na podjęcie decyzji. Konsultant będzie się ze mną kontaktował. Salon czysty, obsługa miła.

Super pracownicy

Polecam salon Play wAuchon w lublinie przy ul. Chodźki. Pracownicy mili, kompetrewntni i chętni do pomocy.Dobrali mi odpowiedni telefon i abonament. Polecam.

Konsultantka do zwolnienia!!!

Rozmawiałam z wieloma konsultantami z obsługi klienta, ale w życiu nie byłam tak potraktowana jak dzisiaj przez jedną z konsultantek.. Arogancka, pyskata I brak szacunku do klienta....

Obsługa na wysokim poziomie. Polecam wszystkim!

Wizyta dotyczyła przejścia z sieci Orange do Play. Zainteresowany byłem także zmianą telefonu. Doradca zrobił ze mną wywiad zadając pytania i na podstawie moich odpowiedzi, które notował zaproponował ofertę Solo lub Duet wraz z telefonem Samsung J3. Z wizyty byłem zadowolony. Salon zadbany, profesjonalni pracownicy oraz korzystne warunki ofert.

Masakra

Obsługa nie zna oferty, nie wiedzą chyba co tam robią.

Świetna obsługa

Bardzo polecam punkty sieci PLAY, ponieważ pracują tam osoby bardzo dobrze wyszkolone, miłe a przede wszystkim kompetentne. Oferty dostosowuja do potrzeb oraz budzetu klienta, obsługa zawsze uśmiechnieta nawet w krytycznych sytuacjach. Minusem jest dlugi czas oczekwiania na zalatwienie swojej sprawy

obsługa bardzo słaba

NIESTETY BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM.MIMO CHĘCI REZYGNACJI Z USŁUG BRAK JAKICHKOLWIEK PRÓBY ZATRZYMANIA KLIENTA W SIECI

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem