Play

( 3.68 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (4062)

Świetna jakość usług ...

Świetna jakość usług oraz oferta, polecam

Zadzwoniłam na infolinię Play

Zadzwoniłam na infolinię Play, w celu zorientowania się czy mogę dokupić pakiet GB w tym miesiącu. Po zadanym pytaniu ("Czy istnieje możliwość wykupienia dodatkowych GB?"), otrzymałam twierdzącą odpowiedź. W tym momencie poprosiłam o taki pakiet. Usłyszałam "Ale ja już go Pani aktywowałem"...Choć wiedza i kompetencje osoby, która mnie obsługiwała była na wysokim poziomie to zachowanie odrzuca. Sądziłam, że wyraźnie i jasno zadałam pytanie. A gdyby okazało się, że na chwilę obecną nie chcę tego kupić?Poza tym przez całą rozmowę miałam wrażenie, że mojemu rozmówcy bardzo gdzieś się spieszyło, skoro nie pozwalał nawet dokończyć mi zdania.

Dwa miesiące temu zmieniłam taryfę

Dwa miesiące temu zmieniłam taryfę (poprzez przedłużenie umowy) i od tego czasu zaczęły się kłopoty. W systemie nie odnotowano najprawdopodobniej tej zmiany, zostały mi naliczone dwa abonamenty (dotychczasowy i nowy) i tak w styczniu jak i w lutym operator oczekuje ode mnie płatności podwójnej. Fakt ten zgłaszałam już cztery razy, za każdym razem konsultant zapewniał mnie że zaznaczył w systemie zmiany oraz moją reklamację, po czym po upływie kilku tygodniu dostałam telefon z informacją, iż zostanie mi wyłączona możliwość wykonywania połączeń wychodzących. Dwa razy tak też się stało i numer został odblokowany po mojej interwencji.Wnioski: klientów może zniechęcić brak skuteczność obsługi oraz brak możliwości wyjaśnienia sprawy, mimo uznania reklamacji.

Joanna_2139

20.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowna Pani Joanno, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie opinii na temat PLAY . Codziennie dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazywane przez Państwa uwagi stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak, aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zapewniamy, iż pozostawiona przez Panią opinia zostanie potraktowana z najwyższą uwagą i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych zdarzeń oraz do zwiększenia Pani satysfakcji przy okazji następnego kontaktu z PLAY. Mamy również nadzieję, że opisany incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę. Zachęcamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

w salonie weksponowane są wszystkie telefony

w salonie weksponowane są wszystkie telefony, nawet te już wycofane ze sprzedaży. Zgłosiłam to personelowi, ale się tym obsługa nie przejmuje. Taka sytuacja jest bardzo myląca dla kientów. zadałam też pytanie dlaczego są wystawione w gablocie telefony niedostępne, uzyskałam odpowiedź że tak musi być, bo tak każą w centrali

Urszula_141

19.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowna Pani Urszulo, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie opinii na temat PLAY . Codziennie dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazana przez Panią uwaga stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak, aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zapewniamy, iż pozostawiona przez Panią opinia zostanie potraktowana z najwyższą uwagą i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych zdarzeń oraz do zwiększenia Pani satysfakcji przy okazji następnego kontaktu z PLAY. Mamy również nadzieję, że opisany incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę. Odwiedź nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Codzienna czynność

Codzienna czynność.Czasem nie raz i nie dwa w ciągu dnia czytam swoją pocztę mailową.Jedną z nowych wiadomości jest ta z Play.Wymień 1 zł na smartfona! Wysłana przez Grupę Onet.pl SA na zlecenie:P4 sp. z o.o.(właściciela marki play)Ot kolejna akcja malignowa .Zazwyczaj mnie takie wiadomości nie obchodzą nic a nic.I staram się je od razu kasować.Ale z tą jest inaczej .Wiem co prawda ze jest to czysty marketingukierunkowany na pozyskanie jak największej ilości klientów, a więc konstrukcja oferty musi być na samym wstępie bardzo „chwytna” i tak nam zaprezentowana by wydawała się nam wyjątkowo atrakcyjna. Z drugiej strony stary swój telefon już swoje lata ma i może czas najwyższy i pora by wysłać go na emeryturę.Impulsowo i bez zbędnych dywagacji klikam więc w obrazek sprawdź.Przekierowana jestem na stronę.Strona to plansza z dużym zdjęciem smartfona Samsung Część telefonu przysłania nam moneta 1 złotowa. Od góry wystaje z pod niego charakterystyczna pod telefonu pasiasta nieregularna nie duża plama biało fioletową.Inne fioletowe akcenty to druk 1 złotówki w haśle oferty, nie wielki prostokąt na którym mamy napis Play.I znaczek sprawdź. Pod dwoma okienkami w których mamy podać imię i numer swojego telefonu.To co firma uznała za mniej istotne i to co mogło nieco przynajmniej ofertę od uatrakcyjnić napisano małą szarą czcionką która na białym tle jest prawie nie widoczna.I w ogólniej kompozycji łatwo umyka i się rozmywa nie przyciągając uwagi.Wypełnij formularz żeby poznać szczegółyNapisano pogrubioną kursywą czarnym kolorem.Formularz to tak jak napisałam dwa okienka gdzie wpisujemy imię i telefon.Pod tym formularzem drobnym druczkiem jasną delikatną czcionką adnotacja„proszę aby konsultant play przedstawi mi ofertę handlową play kontaktując sie na podany przeze mnie numer teflonu”Więc poco ikonka sprawdź jak tak naprawdę nic sprawdzić nie możemy bo mamy czekać na telefon od konsultanta co właśnie nam się wyświetla na kolejnej stronie gdy klikamy w znaczek sprawdź właśnie„dziękujemy za zainteresowanie sie oferta konsultant Play skontaktuje sie z Tobą w ciągu 24 h w dni robocze i przedstawi specjalna propozycje.”Machinę nęcenia klienta uruchomiłam świadoma jak mi się wydaję haczyków nie dam się na nie złapać .Ale chętnie się dowiem co „mój” operator ma mi do zaproponowania.Nie uprzedzam faktów ale jak się owym druczkiem doczytuję to cena smartfona jest wówczas równa złotówce gdy wybierzemy pakiet All Inclusive MAX 65.W opisanej kampanii mamy przykład szablonowego działania marketingowego uwypuklającego zalety, kryjące to co mniej atrakcyjne i budującego napięcie co też to dla nas przygotowano.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

19.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowna Pani, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie opinii na temat PLAY. Przekazana przez Panią uwaga stanowi dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak , aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Odwiedź nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Na dzień dzisiejszy nie korzystam z usług Play

Na dzień dzisiejszy nie korzystam z usług Play. Opiszę swoje doświadczenia z pracownikami Play dzwoniącymi do mnie z różnych numerów telefonów i oferującymi produkty tej firmy. Ostatni taki telefon miałam wczoraj. Telefony zaczęłam otrzymywać w zeszłym roku - wzięłam udział w jakimś konkursie internetowym, gdzie warunkiem koniecznym była zgoda na przesyłanie informacji handlowych od różnych firm i w ten sposób firma Play weszła w posiadanie moich danych. Od czasu do czasu ktoś dzwonił zachęcając do skorzystania z różnych ofert, ja odmawiałam i rozmowy dobiegały końca. W listopadzie 2011 telefony stały się nieznośne - budziły mnie rano (dzwoniły w godz. 8-9, a przy moim trybie życia wstaję o 10), dźwięku nie mogłam wyciszyć ponieważ mogło się zdarzyć, że otrzymam ważny dla mnie telefon. Telefonów od Play nie odbierałam (wiem, że to numery Play, ponieważ wpisywałam je do wyszukiwarki), po ok. 2 tygodniach wreszcie przestałam je otrzymywać. Wczoraj otrzymałam kolejny telefon (już o "normalnej" porze, w środku dnia). Pan po drugiej stronie bł miły, wykazywał się indywidualnym podejściem do klienta (zapamiętał moje preferencje, odwoływał się w rozmowie do szczegółów, o których wspomniałam wcześniej). Niestety nie przedstawił żadnych konkretów i nie potrafił mnie przekonać do oferty Play. Powiedział tylko, że to co on proponuje "będzie najlepsze" i że możemy "to zrobić teraz przez telefon" (chyba chodziło o zawarcie umowy albo coś w tym stylu). Jestem w takich kwestiach nieufna, nie kupuję kota w worku. Podczas rozmowy powiedziałam, że jestem klientką Plusa, wydaję ok. 30 zł miesięcznie na telefon oraz że słyszałam o korzystnej ofercie Play na kartę (od mojego brata wiem, że po doładowaniu konta nie trzeba go zasilać przez okres 1 roku) i że rozważam przejście do sieci Play na kartę w przyszłości. Panu jednak zależało na podpisaniu umowy na abonament. Powiedział, że to będzie jeszcze korzystniejsze niż oferta na kartę, ale nie wyjaśnił przewagi abonamentu nad kartą. Ponadto nie wiem nawet, czy mogłabym być abonentką Play (nie wykazuję dochodów) i nie dowiedziałam się tego podczas tej rozmowy. Powiedziałam, że wolę rozmowy na żywo, kiedy mogę się wszystkiego dokładnie dowiedzieć (upewnić, czy nie ma haczyków itp.). Pan jeszcze chwilę próbował mnie przekonać, że przez telefon będzie szybciej i korzystniej dla mnie, ale ostatecznie powiedział, że jeśli nie jestem zdecydowana, zaprasza w takim razie do salonów. Pytał też, kiedy można do mnie zadzwonić z ofertą internetu mobilnego i czy można to zrobić za 2 tygodnie (powiedziałam, że nie, ponieważ korzystam obecnie z internetu mobilnego konkurencyjnej sieci do końca roku 2012). Kontakt oceniam jako miły i sympatyczny, ale brakowało konkretów. Rozmawiając z pracownikami Play dzwoniącymi do mnie odnoszę wrażenie, że to ja jestem dla nich (jako kolejny klient, którego przekonali do zawarcia umowy danego dnia i polepszyli swoje wyniki), a nie oni dla mnie - jeśli chcą, żebym skorzystała z usług tej sieci, powinni przedstawić mi wszystkie zalety i wady swojej oferty (co dokładnie oferują i ile w całości będzie to kosztować), a nie mówić "naokoło", że ich oferta jest najlepsza, bo to zbyt ogólnikowe jak dla mnie i nie przekonuje mnie. Ponadto czuję presję, że jeśli wyrażę zainteresowanie, od razu zostanie bez mojej zgody sporządzona umowa oraz wysłana do mnie, dlatego podczas takich rozmów jestem zdystansowana (miałam kiedyś podobną sytuację z jedną z firm telekomunikacyjnych, kiedy to niby rozmawiałam bez zobowiązań na temat oferty i nagle w trakcie rozmowy dowiedziałam się, że została przygotowana umowa i jest gotowa do wysłania). Powinna zostać zwrócona uwaga na to, żeby klient nie czuł się osaczony podczas takich rozmów, bo to prędzej odstraszy niż zachęci.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

16.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowna Pani, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie opinii na temat PLAY . Codziennie dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazywane przez Państwa uwagi stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak, aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zapewniamy, iż pozostawiona przez Państwa opinia zostanie potraktowana z najwyższą uwagą i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych zdarzeń oraz do zwiększenia Państwa satysfakcji przy okazji następnego kontaktu z PLAY. Mamy również nadzieję, że opisany incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę. Wszystkie uwagi dot. sposobu obsługi podczas telefonicznego kontaktu z Klientami, zostaną przekazane osobom odpowiedzialnym za ten kanał konatku. Zachecamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Pracownicy udzielają sprzecznych

Pracownicy udzielają sprzecznych, błędnych informacji. Widać nieznajomość własnych Regulaminów. W zależności od miejsca są rzeczy które można zrobić w jednym miejscu, których nie można zrobić w drugim mimo iż dotyczą tej samej sprawy - WYPOWIEDZENIA! Mianowicie chcąc złożyć takowe na infolinii dowiedziałem się iż mogę to zrobić w formie zeskanowanego załącznika z odręcznym podpisem - co mija się z prawdą. Kierownik Salonu Play(Świętojańska) stwierdził, że w Biurze to nie można takiego dokumentu przyjąć, a już na pewno nie na "mojej" kartce. To musi być firmowy druk. Zatem dostałem firmowy druk, ale trzeba pocztą listem poleconym wysłać. Jakim zdziwieniem było, gdy idąc do kolejnego Biura (Starowiejska) można było wypowiedzenie przyjąć, bez najmniejszego problemu. Czyżby inny Play? Co na to Regulamin Świadczonych Usług ? No właśnie, ale który bo jest ich kilka... Z Play`em wszystko dobrze, do czasu. Bezkonkurencyjna oferta, przystępne ceny, niskie rachunki. Zgadza się do czasu, do czasu pierwszego błędnego naliczenia i "ekstra" promocyjnych pakietów, których się nie zamawiało, które potem są fakturowane, za które płacisz, bo jak nie to wyłączamy telefon. Oczywiście składajcie reklamację, bo przecież tak można zgodnie z polskim prawem, ale firma Play ma problem z przestrzeganiem ustawowej odpowiedzi na reklamacje. W końcu ustawowe 30 dni to za mało. W dodatku potrafią trzy reklamacje, rozpatrzyć raz negatywnie, raz pozytywnie, raz zasadnie, raz nie... Czyżby na zasadzie "zależy jak leży", jaki dzień miał pracownik korespondencji i reklamacji? Po roku doświadczeń z tą "wylansowaną" firmą nie chcę mieć nic wspólnego. Cieszę się, że moje wypowiedzenie będzie skuteczne z końcem kwietnia. Dlatego też, szczerze odradzam no chyba, że wysyłanie reklamacji, ciągła korespondencja z Play to Twoje hobby:)

Artan

15.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowny Panie, Odnosząc się do Pana doświadczenia, w imieniu Spółki P4 pragnę Pana serdecznie przeprosić za wszelkie zaistniałe niedogodności, na jakie natrafił Pan w kontakcie z naszą firmą. Jednocześnie dziękuję za przekazanie Pańskiej obserwacji na portalu www.jakoscobslugi.pl , pozwoli to nam na wyeliminowanie podobnych zdarzeń w przyszłości. Pragnę także zapewnić, że Spółka P4 dokłada wszelkich starań, aby stale i sukcesywnie podnosić poziom obsługi klienta. Pozwolimy sobie za kilka dni skontaktować się z Panem bezpośrednio za pośrednictwem portalu.

Jestem bardzo zadowolony z najnowszego rozwiązania sieci

Jestem bardzo zadowolony z najnowszego rozwiązania sieci Play, która wprowadziła zasięg największych sieci w Polsce. Do tej pory w mojej miejscowości, która znajduje się na południe od Lublina ok 10km od głównej infrastruktury miasta, z zasięgiem Playa było różnie. Sporo problemów miałem z echem i zanikiem zasięgu. Teraz po zmianie nie mam takich problemów i mogę na równi z innymi dużymi sieciami w Polsce dzwonić bez zakłóceń połączeń tj. zniekształcenia głosu, zrywanie połączeń itp. Przydałby się na pewno leszpy pakiet minut do wszystkich sieci w ofersie na karte play fresh.

Bartosz_330

15.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowny Panie Bartoszu, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie pozytywnej opinii na temat PLAY. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazywane przez Państwa uwagi stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania Zachęcamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Jestem zbulwersowana

Jestem zbulwersowana. Jestem klientem Play(mam abonament na telefon).Postanowiłam zamówić internet na abonament dla obecnych abonentów oferta: PLAY ONLINE ALL INCLUSIVE 69 DLA OBECNYCH ABONENTÓW(12 GB,ale składając zamówienie przez eshop 2 GB więcej, czyli łącznie 14 GB na miesiąc i dodatkowo miał być nocny transfer za 0 zł). Oferta ta jak sama nazwa wskazuje jest dostępna dla obecnych klientów.Tak więc zalogowałam się:opiszę to dokładnie, playmobile.pl-oferta-jestem już w play-chcę dokupić ofertę-sprawdź promocje-otwiera się okno "Oferta dla obecnych Klientów Play-Wybierz ofertę,którą chcesz dokupić-wybieram internet-Play Online All Inclusive dla Abonentów Jesteś naszym Klientem i chcesz korzystać z internetu? Sprawdź ofertę Play Online dla Abonentów-wchodzę w to-i jest oferta 18 miesięcy play online 69,abonament 49 zł,12 GB, w eshopie 14 GB,nocny transfer 0zł. 7.04 złożyłam zamówienie w eshopie. Kurier przyjechał 13.04 Z usługi zaczęłam korzystać 15.04(aktywacja) W umowie którą dostałam nie ma WYSOKOŚCI ABONAMENTU jaki mam płacić(a 10 dni mija, kiedy mogę zrezygnować), jest jedynie coś o ulgach i czas trwania umowy(18 miesięcy)- tak więc nie mogę stwierdzić ile mam płacić miesięcznie na podstawie tej umowy. Zaraz ktoś powie, dostaję regulaminy i cenniki.Też takie dostałam, ale nie te właściwe!Nie dostałam do oferty dla obecnych abonentów. Tak więc zadzwoniłam w końcu na tę infolinię (w sumie kilka razy), żeby się dowiedzieć/upewnić jaką to ofertę mam. Pierwszy telefon, konsultant stwierdza że to jest ta oferta dla obecnych abonentów, i zaszła jakaś pomyłka z tymi cennikami. Drugi telefon: że oferta jest taka że mam płacić 59 zł, nie 49 zł, a ja mówię że zamawiałam dla obecnych abonentów(gdzie jest 49 zł) to Pani stwierdza, że jeśli taką zamówiłam to taka jest... Trzeci telefon:Pani stwierdza,że na koncie widnieje że 59 zł/miesiąc, a ja znowu to samo tłumaczę, a Pani mówi że mogę złożyć reklamację... I jeszcze druga sprawa:nocny transfer, który ma być za 0zł(tak wiem że trzeba go aktywować samemu), to weszłam w konto na play24-usługi, i tam jest nocny transfer za 10 zł.Oczywiście konsultanci twierdzą że za darmo jest nocny transfer w tej ofercie, a ja znowu swoje że u mnie się wyświetla 10 zł i że nie będę aktywować czegoś co miało być za darmo. DZIĘKI TEMU PLAY STRACI POTENCJALNYCH KLIENTÓW.

Pomieszczenie czyste

Pomieszczenie czyste,ale jest ciasno.Oczekujący stoją za plecami klienta.Trochę można czuć się skrępowanym. Oczekujący słyszą dokładnie rozmowę .Obsługa miła,kompetentna,jednak pracownica pytała się drugiej w dwóch sprawach.Zostałem obsłużony sprawnie i rzetelnie.Pracownica poprowadziła rozmowę do podpisania umowy.

Jacek_510

13.03.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowny Panie Jacku, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie pozytywnej opinii na temat PLAY. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazywane przez Państwa uwagi stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak , aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zapewniamy, iż pozostawiona przez Pana opinia zostanie potraktowana z najwyższą uwagą , co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia Państwa satysfakcji przy okazji następnego kontaktu z PLAY. Zachęcamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Podczas podpisywania umów z telefonią komrkową

Podczas podpisywania umów z telefonią komrkową, pracownica salonu (p. Marta) dokładnie tłumaczy ofertę, sugeruje wybór ptymalnej oferty dla osoby fizycznej. w pełni możliwości opisuje dany produkt sieci Play i wyczerpująco pisuje go ze zrozumieniem dla klienta...Miła, rzetelna i fachowa obsługa skutkuje w moim przypadku podpisaniem dwóch umów...Polecam gorąco...Łowicz ul. Stanisławskiego...Galeria Łowicka...

PeluGo2

08.03.2012
Odpowiedź firmy Play

Szanowny Panie Łukasz, Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie pozytywnej opinii na temat PLAY. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie. Przekazywane przez Państwa uwagi stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zachęcamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl

Zadzwoniłam na infolinię aby uzyskać informację na temat

Zadzwoniłam na infolinię aby uzyskać informację na temat przedłużenia umowy z tą siecią. Wyraziłam swoje niezadowolenie w związku z tym że nikt do mnie nie zadzwonił z ofertą a umowa kończy się za miesiąc, na co pan przeprosił i stwierdził że postara się to naprawić. Na początek zaproponowano mi mało interesującą propozycję ale pan starał się mi doradzić jak najlepiej i w końcu dostałam specjalną ofertę jakiej np nie zaproponowano mi w salonie.

Moja obserwacja dotyczy doładowania telefonu na kartę w

Moja obserwacja dotyczy doładowania telefonu na kartę w sieci PLAY za pośrednictwem strony www. Na astronie jest proste i czytelne menu dzięki któremu odrazu wiem, gdzie mam kliknąć aby wejść w link do doładowań. Ankieta- formularz, który się wypełnia jest prosty, przejrzysty i krótki. Wypełniłam co trzeba raz dwa czyli kliknęłam który plan taryfowy mam, wpisałam numer telefonu i potwierdziłam jeszcze raz, podałam e-maila. I przeszłam do samej płatności. Płacąc przelewem internetowym wybierając jeden z banków dostępny w płatnościach zanim odkreśliłam na pidełku po telefonie datę ( telefon jest na kartę, ale na umowę na 40 doładowań). Dziecko z drugiego pokoju krzyknęło:" Dzięki". No i tu byłam bardzo zaskoczona bo wszystko trwało mniej niż przysłowiowy moment. W konkurencyjnej sieci z której korzystam od lat tam szybko nie zasila sie konta a strona www i linku do doładowań nie są tak czytelne jak na tej stronie.

Łatwa decyzja przy wyborze działu z którym chcemy się

Łatwa decyzja przy wyborze działu z którym chcemy się połączyć. Konsultant zgłasza się szybko, przystępnym językiem odpowiada na pytania klienta i wprowadza ustawienia. Rozmowa jest przyjemna a kultura osobista obsługi klienta jest bardzo wysoka, Zawsze usłyszymy dzień dobry, proszę, słucham, czy pomóc w czymś jeszcze, miłego dnia, do widzenia itp. Dodatkowo po każdej rozmowie z konsultantem dostajemy SMS z prośbą o ocenę rozmowy.

Chciałam skorzystac z kupna oferty telefonu stacjonarnego

Chciałam skorzystac z kupna oferty telefonu stacjonarnego przez sklep internetowy sieci,jednak okazuję się,ze nie mozna,że będe musiałaiść do salonu.Poniewaz na stronie nie ma szczegółów dotyczacych oferty,połączyłam się z chatem by wypytac konsultanta.Otóz okazało sie,ze jest opłata aktywacyjna za numer w wysokości 29 zł ,tej informacji na stronie nie znalazłam,ceny oczywiscie sa z vatem,ale konsultantka stwierdziła,ze da sie zamowic telefon prze sklep internetowy.Czas oczekiwania na połaczenie z konsultantka rzeczywiscie był krótki ok.1 minuty.wazną informacją,której na stronie nie ma a która jest dośc istotna,karta sim do stacjonarnego jest aktywna w każdym telefonie komórkowym.

Przenosiłam numer do Play

Przenosiłam numer do Play. Przez dwa tygodnie nie miałam aktywnego numeru. Kilka razy zgłaszałm problem telefonicznie i osobiście. Jak później zażądałam rekompensaty, to otrzymałam odpowiedź, że usługa została aktywowana natychmiast. Odwołałam się - i znów otrzymałam taką odpowiedź. Żena. Teraz zgłosiłam reklamację na piśmie.

Z racji tego

Z racji tego, że kończy mi się umowa w innej sieci postanowiłam porównać sobie ofertę m.in z siecią Play. W związku z tym wybrałam się do tego oto salonu. Z racji tego, że sieć Play jest nowa na rynku kompletnie nie znam ani oferty ani na jakich zasadach funkcjonuje mix, abonament itp. Oglądając dostępne telefony podeszła do mnie konsultantka i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że kończy mi się umowa i zastanawiam się na przejściem do Play, ale kompletnie nie znam oferty i czy mogłaby mi przedstawić, rozpisać, wytłumaczyć ją. Pani podała mi jedynie ulotkę żebym sobie przeczytała i nawet jej nie otworzyła, aby mniej więcej przybliżyć mi pokrótce ofertę. Pracownica tego salonu jeszcze wydrukowała mi cennik telefonów. Nawet nie poprosiła mnie o nr telefonu ani nie zapytała kiedy kończy mi się dokładnie umowa,aby za jakiś czas się przypomnieć. W ogóle nie zabiegają o to aby zdobyć nowych klientów. Po takiej wizycie sieć Play wzbudza we mnie niechęć i nie jestem póki co przekonana do zawarcia jakiejkolwiek umowy w tej sieci niestety.

Play ma bardzo obszerną kampanie reklamową dotyczącą sieci

Play ma bardzo obszerną kampanie reklamową dotyczącą sieci 4G. Jako abonent PLAY MOBILE z tej sieci nie korzystam zadałam więc zapytanie przez stronę www dlaczego tak jest oraz prośbę o informację jakie warunki muszę spełnić aby z niej korzystać. Odpowiedź jaką otrzymałam nijak miała się do mojej prośby. Zadzwoniłam więc do BOK aby uzyskać te informacje. "Doradca" nie udzielił mi odpowiedzi tylko podawał informacje o działaniu sieci(zależy od warunków atmosferycznych, terenu itd.). Podczas rozmowy dał mi odczuć że jestem osobą niekompetentnej, poprowadził rozmowę w taki sposób, że moje neutralne nastawienie zmieniło się w negatywne. W efekcie złożyłam reklamację. Niestety również nie została mi udzielona odpowiedź na (z pozoru proste) pytanie. Obsługę odbieram jako negatywnie nastawioną, uznającą klientów za osoby niekompetentne. Pani z którą rozmawiałam nie panowała nad emocjami co w przypadku obsługi telefonicznej jest ogromną wadą. Rozmowa trwała długo(jakieś 5 minut) biorąc pod uwagę brak pomocy.

podczas wejścia do salonu konsultant od razu mnie

podczas wejścia do salonu konsultant od razu mnie zauważyła, przywitała oraz skinieniem głowy wskazała miejsce gdzie mógłbym usiąść. w salonie znajdowały się 2 stanowiska pracy jednak konsultantka była sama, obsługując w tym momencie klienta. w trakcie oczekiwania na moją kolej rozejrzałem się po salonie, był niewielki, zadbany i czysty. Konsultantka również była czysto i schludnie ubrana zgonie ze standardami, włosy miała spięte w kitka , zapewne długości około ramiona , koloru czarnego, na firmowej bluzce znajdowała się plakietka z imieniem i nazwiskiem oraz funkcja jaka pełniła w punkcie- sam kierownik :).. Gdy poprzednia osoba została obsłużona zostałem po proszony do zajęcia miejsca przy jej biurku. zadała mi pytanie : w czym mogę Panu doradzić" ? zapytałem ze jestem zainteresowany oferta i chciałbym przenieść numer od innego operatora. Konsultantka zadała mi około 5 pytań, następnie cała ofertę zaprezentowała na ulotce, zapytałem jej jak wyglądacie na tle konkurencji wtedy konsultantka jedynie utwierdziła mnie przekonaniu ze warto dołączyć do play. jako ofertę dodatkową zaprezentowała samą kartę sim bez telefonu. konsultantka próbowała pobrać ode mnie kontakt jednak odmówiłem, w zamian otrzymałem wizytówkę oraz materiały reklamowe. Konsultantka była miła i uprzejma, jasno i klarownie przedstawiła ofertę , rozwiała moje wątpliwości co do oferty.

Jestem kleintem Playa od roku i jestem bardzo zadowolona

Jestem kleintem Playa od roku i jestem bardzo zadowolona, nie mam problemow z zasięgiem, zawyżonymi fakturami itp. Na moim koncie iwdniały dwie niezapłacone faktury, najświeższej nie skończył się termin płatności. Zapłaciłam starszą fakturę wpisują numer faktury świeższej. Zadzowniła do mnie wieczorem miła Pani z obsługi kleinta, informują że zaksięgowali wpłatę na konto nowszej faktury i jeżeli nie chcę mieć blokady telefonu bardzo prosi do piątku o uregolowanie tej drugiej. Poprosiłam o czas do poniedziałku ponieważ się pomyliłam. Pani powiedziała że nie ma problemu. Jestem zadowolona że się zainteresowali i poinformowali o pomyłce. Inny operator po prostu wyłączyłby mi telefon a ja nie wiedziałbym czemu. Naprawdę nie ma problemu z tym operatorem, oferta jest kusząca, ale nie przekłamana, polecam.

Do salonu Playa wstąpiłem aby dowiedzieć się o możliwości i

Do salonu Playa wstąpiłem aby dowiedzieć się o możliwości i ofercie przedłużenia umowy. Gdy wszedłem do salonu było w nim dwóch pracowników i jeden klient. Pracownicy coś tłumaczyli temu klientowi. Po ok. 2 minutach podszedł do mnie pracownik - kierownik salonu - i zapytał mnie czy może mi pomóc. Po mojej prośbie podeszliśmy do jednego ze stanowisk i zaczęliśmy rozmawiać. Pracownik zaczął od badania potrzeb, Profesjonalnie zadawał pytania, był bardzo pewny siebie, mówił stanowczo, utrzymywał kontakt wzrokowy. Następnie zaczął prezentować ofertę operatora, po której spytał czy uważam ja za atrakcyjną. Po moim stwierdzeniu, że muszę się jeszcze zastanowić pracownik poprosił ode mnie numer telefonu i zaproponował kontakt, jeśli pojawi się ciekawa oferta to się ze mną skontaktuje. Jak już podziękowałem za informację to pracownik zaczął mi zadawać dodatkowe pytania oraz wręczył mi wizytówkę. Cała obsługa była bardzo schematyczna z wyuczonymi regułkami. Brzmiało to sztucznie i po kilku minutach nieciekawie.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.52 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem