Play

( 3.68 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (4062)

Tak sobie.

Tak sobie.

Salon czysty i ...

Salon czysty i zadbany, pracownicy ubrani jednakowo w stroje służbowe. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta. Konsultant dopasował odpowiednią ofertę oraz rozwiązał problem z którym się zgłosiłam. Jestem zadowolona z jakości obsługi.

Próba kontaktu w ...

Próba kontaktu w sieci przez czat dostępny w aplikacji nie przyniosła niestety oczekiwanego efektu. Po opisaniu sytuacji nie udzielono mi pomocy w jej rozwiązaniu w żaden możliwy sposób. Do tego mam wrażenie, że już po podpisaniu umowy nic się nie liczy. Kiedy pracownik rozkłada ręce, bo nie zna wyjaśnienia na zadane pytanie to skąd klient ma taką informację otrzymać ?

Rozmowa o jakości ...

Rozmowa o jakości internetu sieci. Czas oczekiwania bardzo wydłużony jednak konsultant rozwiązał mój problem i zaproponował lepsze rozwiązanie. Był miły i kulturalny

Wyjątkowo krótki czas ...

Wyjątkowo krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Telefon odbiera kompetentna osoba, którą rozwiązała mi problem w czasie jednej, trzy minutowej rozmowy. Jeśli wszyscy konsultanci są tak kompetentni, to szacun dla operatora. Na podstawie dzisiejszej rozmowy zdecydowane 5 gwiazdek ode mnie. Oby tak było zawsze.

Miła i życzliwa ...

Miła i życzliwa a nie natrętna obsluga

Doradca klienta wiek ...

Doradca klienta wiek około 25 lat. Po wejściu do punktu DK szybko reaguje na pojawienie się klienta i z uśmiechem wita. Profesjonalna obsługa klienta, rzeczowo i zrozumiałym językiem wyjaśnione wszystkie szczegóły dotyczące umowy i abonamentu. Precyzyjnie objaśnione warunki zakupu aparatu oraz przeprowadzona podstawowa konfiguracja sprzętu. Lokal czysty, otoczenie DK uporządkowane, witryny czyste, brak kurzu.

Intuicyjne poruszanie się ...

Intuicyjne poruszanie się w każdym kroku nowej umowy, jasne reguły i zasady

Rewelacja!

od 4 lat jestem ich klientką jestem zadowolona

Super!

Super konsultantka, która wszystko wytłumaczyła. Bardzo komunikatywna, sympatyczna osoba.

Tak sobie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni

OK

Słaba oferta.

OK

Ogólnie jestem zadowolona, ale ostatnimi czasy problem z zasięgiem i internetem wiec trochę straciło w moich oczach

OK

Play - konsultant zawsze do dyspozycji

Super!

Jakość obsługi była bardzo dobra jestem zadowolona z firmy Play

Super!

Przeszedłwszy z innej sieci na tę - po wysłaniu do kogoś sms'a nie dostaje się potwierdzenia otrzymania przez odbiorce. Miałem to w innej sieci. Mały drobiazg, a czasem istotny i niekiedy potrzebny. Zasięg - spodziewałem się w tej kwestii problemów, ale nie ma żadnych i jestem zadowolony.

Super!

Dobry wybór produktów i ofert miła obsługa.

Nie polecam.

Konsultanci są wręcz nieprzyjaźnie nastawieni do Klientów. Ich pomoc ogranicza się do odsyłania na stronę internetową.

Super!

sprawnie, pomocnie, można załatwić wszystko bez wychodzenia z domu

OK

Mila obsługa szybko kontakt.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Play Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.52 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem