Poczta Polska

( 2.68 )

Opinie (3227)

Gorzej niż źle!

Za każdym razem jak nadaję przesyłkę zostaję bez mojej wiedzy i zgody naciągana na wyższe koszty wysyłki, Pan z obsługi sam zakreśla na blankiecie dodatkowe płatne usługi, chociaż proszę o np. zwykły list polecony lub paczkę ekonomiczną. Proceder niegodny!

Tragedia

Mało tego że pudełko rozerwane i nieudolnie sklejone tasma .Zawartosc paczki też przejrzana (kosmetyki) wszystkie pudełka z porozrywane. Do dziś myślałam że czasy kiedy z paczek ginela zawartość to już minęły no i sie pomyliłam .Żegnam ta instytucję niechce mieć z nią więcej do czynienia.

Takiej obsługi nie ma nigdzie indziej

Listonosze nawet nie próbują dostarczać przesyłek..(mam e-avizo).Po otrzymaniu sms o treści "dziś doręczymy twoją paczkę.." wieczorem przychodzi następny z wiadomością że "Przesyłka nr....czeka na odbiór w następnym dniu..." Cały czas ktoś jest w domu.. To nie wszystko, po kilku dniach w skrzynce pojawi się papierowe awizo, bez żadnych danych przesyłki (choćby numer śledzenia czy coś, kompletne nic) , że jakaś przesyłka jest do odebrania na poczcie (nie wiadomo czy to ta którą już odebrałem z sms, czy jakaś inna..) po okazaniu papierowego awiza na poczcie pani długo szuka, w końcu oznajmia że może już odebrałem, może nie... ona nie wie masakra i tragedia. Jak długo będziemy skazani na te "firmę" ?

KOSZMAR

Wiecznie problem z doręczeniem przesyłek, a później w okienku koszmarna obsługa i pyskata kierowniczka

Masakra!!!!

Czekam na ważna paczkę. Niestety nie miałam wpływu na wybór kuriera. Dostaje z Centarali sms-a, że paczka zostanie dziś dostarczona. Czekam do 19. Jestem cały dzień w domu. Wchodzę na status paczki- DOSTARCZONA 13:19. SZukam koło ogrodzenia, może gdzieś lezy. Gabaryt XXL. Nie ma. Dzwonie, Dzwonie i nic. Echo. Nie wiem gdzie jest paczka. I co? NIGDY z własnej woli nie skorzystam z tej firmy. Nikomu nie polecam. Brak odpowiedzialności i szacunku do klienta.

Brak słów

Próbowałam dodzwonić się na infolinię poczty polskiej 5 razy w temacie śledzenia przesyłki. To jest jedna wielka ściema. Wytrzymałam widząc na telefonie 18 minut i nawet po tym czasie słyszę ciągle to same nagranie, że jestem 20-sta w kolejce . Żenada. Tam po prostu nikt nie odbiera czyli nikt tam nie pracuje. Ocena 0

przesyłka (nie)ekspresowa ems pocztex

Paczka, która miała być dostarczona w ciągy 3 dni do Anglii, przez prawie 3 tygodnie krąży między placówką nadania, a terminalem przeładunkowym. Pominę fakt, że w ogóle nie powinna zostać przyjęta z powodu wstrzymania nadawania paczek do tego kraju. Dwie interwencje na infolinii to nadal za mało aby paczkę wysłać lub zwrócić. Ze strony poczty oczywiście żadnej informacji. Do tego jakaś absurdalna cena, niby za ekspresowe dostarczenie. Tragedia! Najgorsza firma kurierska z jakiej kiedykolwiek korzystałam!!! Żałuję, że nie można dać oceny ujemnej.

Skandal!

Przesyłka priorytetowa na Wyspy Kanaryjskie po miesiącu jest w Madrycie... Płacenie za usługę która nie wiadomo kiedy będzie zrealizowana i czy wogóle. Nigdy więcej! Szybciej bym sama ją dostarczyła autem

Forma prawidłowa

Otrzymaliśmy odpowiedź mailem.na zadane pytanie. W zwykłym terminie.

Niepoważna obsługa

Poczta Polska miała mi dowieść paczkę. Cały dzień byłam w domu a kuriera brak. W końcu wieczorem wyszłam z domu i zobaczyłam że paczka z drogim zegarkiem w środku leży na wycieraczce (posesja nieogrodzona i każdy może wejść). Nie było dzwonka do drzwi ani telefonu od kuriera. Totalnie nieodpowiedzialne.

Masakra

Ostatni raz zamawiałem tym przewoźnikiem ,nie dość że express szedł 4 dni to po przyjsciu na poczte aby odebrac paczkę (w czwartek) pani powiedziala ze paczka bedxie pozniej i bede mogl odebrac w poniedzialek, tragedia poczta polska jest zacofana 15 lat bo np inpost dostarcza czasami nawet w mniej niz 24h i to taniej

Niedoręczone listy

Witam 15grudnia 2020 w urzędzie pocztowym Wodzisław Śląski-Kokoszyce wysłałam list priorytet dla mnie bardzo ważny do dzisiaj nie dotarł do adresata a pani w okienku z ironiczny uśmiechem oznajmiła mi że Poczta Polska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za listy zwykłe nie rejestrowane ,to może powinni zrezygnować ze świadczenia takich usług skoro nie biorę odpowiedzialności za doręczenie listów

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Siódemka

(4.45 )

Vipexpress

(5.00 )

PAS

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem